بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS x Hyundai – IONIQ: I’m On It

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۴۲
  • ۲۷۲۱

دانلود آهنگ IONIQ: I’m On It از BTS برای تبلیغ Hyundai

Title : IONIQ: I’m On It
Artist : BTS (방탄소년단)
Release Date: 2020.08.31

دانلود با کیفیت:

128kbps | 3M

 

2020-08-31

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

سلام ادمین..💜
من میخوام یه لیست از آهنگ های bts داشته باشم
الان دنبال آهنگ هایی ام که برای تبلیغات ساختن..
میشه کمکم کنی؟!! 💛❤💛❤
هیچ منبعی نیست که یه لیست تقریبا واضح پیدا کنم؟!!!!!
☔🍁🌺🍭
نامجونعلی
هعییی هیوندام نشدیم بتس واسمون بخونه
میدونستین خیلی ماهین؟
واقعا عاشق خودتون و سایتتونم بهترین سایتو واسه آرمی ها درست کردین
یه خسته نباشید از ته دل میگم بهتون کلی دوستتون دارم *__*
رومینا شه
تو خودت ماهتری که 😍😍😍
من بیشتر عاشقتم و مرسیی از این نظر پر انرژیت😻💜💜💜
یکتا بابایی
چطور میشه دانلود کرد
کیفیت 320 کی میزارید؟😃❤
هروقت پیدا کردم
ممکنه قرار نگیره اصن 😁
سلام میگم این آهنگه رو ویدیو تبلیغ هس یا فقط همین آهنگه هس دیگه روی چیزی نیس(امید وارم متوجه منظورم شده باشی⁦🤦🏻‍♀️⁩)
اصولا باید روی تبلیغ باشه 😂
تازه فهمیدم :/
پسرا ی زمانی برا اینکه کسی بیاد کنسرتشون التماس می کردن تو خیابون؟! چینجا ؟! تازه ویدیوش رو تو اینستا دیدم -_-
واقعیه ؟!
تو سایت هصد ک دانش کنم؟!
انسر می T_T
امیدوارم بفهمید منظورمو :)
التماس نمیکردن 
ماموریتشون بود تو خیابون کنسرتشون رو تبلیغ کنن
American hustle life رو ببین 😜
سلام جیسوگ شه . خوبی ؟ همه چی بر وفق مراد میره جلو ؟ با رکوردا زنده ای ؟
میگما یه چیزی . زنده ای ؟! :-/ چند روزه خبری ازت نیس .
هیچی دیگه کلا خواستم حالتو بپرسم ببینم خوبی یا نه چون هیچ خبری ازت نیس جدن .
حالا هم میرم دیگه . خدافظ 👋🏻💜
های محدثه شهه
یسس یسسس هنوز زنده ام 😂😂😂
تو چطوری ؟؟
خیلی کار سرم ریخته 😭😭
سی یوو لیتررر
سلام
میگم این قسمتی که چند تا وب دیگه معرفی میکنین...
وب آخری که برای کیپاپ هستش چرا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام متاسفانه فیلتر شده
چرا این قد محشرن 9_9
🥺🥺
~.○ Min_ Nika ○.~
ععععرررررررررررررر
🤩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.