بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

اجرای grammy 2021 رو نمیزارید؟
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
اجرای باحالی بود💜
ولی جای شوگا خالیه💔
صدردصد باحاله و ۱۰۰ البته جای شوگام خالی...
سلام
خوبین
من نمیتونم این اجرا رو دانلودش کنم
بعد از صفحه دانلود کند بقیه صفحه ها باز نمیشن😣😥 کیفیت 1080P رو درست کنین مرسی
سلام خوبی چطوری
وبلاگتون محشرع
بای
:///
سلام فدا تو خوبی؟
تنکسسسس ❤❤❤❤
تا درودی دیگر بدرودد😁😁
سلام خسته نباشین:)
تا جایی که میدونم فقط DYNAMITE رو اجرا نکرده بودن هاااا و اینکه بازیشون تو tokopedia رو نمی ذارین؟!!
سلام تا لینک رسمی منتشر نشه خیر 
انیووونگ🤗میگما مصاحبشون با توکوپدیا رو میزارید؟همیشه همه چیو میزارید ولی گفتم یاداوری کنم😁🙃
سلام
منتظر منتشر شدن لینک رسمیم
سلام 😍😍😍😍😍😍مرررررسسسسسیییییییی 😍❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜 خسته نباشی💋💋💋💋💋
😅مصاحبه این برنامه رو هم زحمت بکشی بزاری خیلی خیلی ممنون میشم💜💜💜💜😁💜💜💜💜😚😚😚😚😚😚
هایی
خواهش 😍💜
اگه لینک رسمی منتشر بشه قرار میگیره 
میشه اون مصاحبه هم که با توکوپدیا داشتن رو بزاری لطفا ؟
خیلی گشتم ولی نتونستم پیداش کنم
سلام
منتظر منتشر شدن لینک رسمیم 
اول از همه خیلی ممنون ازتون💜💜💜
میگم جایی که مصاحبه کردن ازشون و داشتن بازی می‌کردن رو هم میذارید؟!😢
سلام آرویانا شه 👋🏻خواهش 😍 
ایشالله 
BTS A.R.M.Y Forever
من اینو دیده بودم موقعی که تازه اجرا کرده بودن خیلی قشنگ بووووود 💜 Boy With Luv رو هم اجرا کرده بودن قبلا ؟؟؟ یونگی هم حالش بهتر شده !!!! 😍😍 مگه نمیبینین توی ران بی تی اس ها بود !!! حالش پرفکته 🐱
آره خداروشکر دیگه یونگی حالش خوب شده 💃🏻
سلام ممنون از زحماتتون چجوری آدرس سایتو ذخیره کنم؟ 🤔(سایتی که تازه زدین)
روی کاغذ یادداشت کن😎👌🏻
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
پنل شما هم فاخیده بود؟/=
آری👌🏻
وای عالی بود جیسوگ
مرسییی🙂💜💜💜💜💜💜
بوس بر تو باد 😘
واییی مرسی ک گذاشتی نمیدونی چقد منتظر بودم مرسیییی^_^
خواهششش😍
سلااامممم....یه سوال ... این اجراشون جدیده ایا؟؟ اخه رنگ موهای کوک و نامجون با الان فرق می کنه ....
سلام
تاریخ اجرا زیرش زده شده لاو
سلام عزیزان میشه talk show شون هم همراه با زیرنویس بزارین؟😭😭😭😭
همچنین جهت اطلاعتون جم لایف قرار از دوشنبه ۱۳ بهمن ماه برنامه بی تی اس رو پخش کنه هر روز ساعت ۱۹:۰۰❤❤❤😍😍😍
یکی هم قبل از این برا black pink یه برنامه گزاشته بودن ولی وقتی دیدن ارمی های عزیز اعتراض کردن 💜💜💜💜💜😃😃 یکی هم برا بی تی اس لاورا گزاشتن 😁😁😁💜
تو رو خدا این پیام رو ثبت کن ارمیا بشینن ببینن ❤❤❤😍😍😍
سلام لینک رسمی منتشر بشه قرار میگیره

آره خبرش رسید بهم 😂👌🏻
ارمی های حاضر در صحنه. دمشون گرم 
چشم ثبت کردم 😎🚬💜
نمیشه مصاحبشو با زیرنویس بزارین؟
لینک رسمی منتشر بشه قرار میگیره 
چجوری اومدی تو اکت؟
جان؟؟
𝓚𝓲𝓶 𝓛𝓲𝓷𝓪
اول توایس بعد بلک پینک الانم که بی تی اس ...:)
😃😃😃
آخخخخخخخخخخ گلبم

امشب ساعت ۷ داخل شبکه جم لایف میانننننننننننن
فقط امیدوارم شبیه بلک پینک دوبله نداشته باشن (گرچه خیال نَوَکُنُم)

به هر حال


ممنون به خاطر فعالیتتون😎😎💜😁
هییی من ک نمیتونم ببینممم 
هققق هققققققق


ففدایتت عزیزز🤩🤩🤩
خیلی قشنگ بود ولی هر دفعه جای خالی یونگی رو میبینم گریم میگره.امیدوارم زودتر حالش خوبه خوب شه.
بازم به خاطر وب بی نظیرتون بسیار ساپسگزارم.
الان اوکی شده دیگه یونگی و حالش بهتره 😃😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.