بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTSxVariety Photo

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۴
  • ۹۰۳۴

دانلود عکس های BTSxVariety با کیفیت بالا:

Download

.

.

.

یعنی همه مرگگگ! همه جذاااب! عکس گروهیشونم ک خداا!! اونوقت من چرا زنده؟! 😭😭

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۵۵ ]

موسیقی جدید تمیزترین
لنتیییییی چرا اینا انقد جیگر و خوشتیپن آخه!؟
من که قبلم به فووووک رفت.
کوکی و ته که اصن به عکاسه گفتن:‌ فقط صورتم کافیه :/ هیکلمو نمیخواد بگیری
سلام برای من باز نمیشن😢😢😢
سلام
وه؟
کیفیت عکسا خیلی خوب بود مرسییییی ولی تعداد عکسه همین هشت نه تاست
یعنیییییییییییی هرچیییییییییییییی بگممممممممممممممم تموومییی ندارههه
+خال زیر لب کوکی فقط عررررررررررررررررررررررررررررررررر
سلام عزیزم .ممنون بابت سایت خوبت
عزیزم من تغییر نام فایل رو زدم و rar تهش رو پاک کردم وzip گذاشتم بجاش ولی باز نشد.
نمیشه عکسا رو یه جور دیگه بزاری که باز بشه .لطف میکنی عزیزم 💜💜💜💖💖💖
سلام نمیدونم مشکل کجای کارته
ولی es file explorer رو نصب کن باهاش فایل های زیپ رو باز کن
حرف نداره❤❤❤💜💜💜💜💜
🔥🔥
خدای غرور
عشق فقط بی تی اس😍😙❤💖💋💞💝
خدای غرور فقط تو 😂💜
پینار صفایی
ای خدا ایشالا همیشه موفق باشن خیلی پسرای کیوتین خب اهنگاشونم که دیگه محشرههههههه مخصوصا دینامت اوووف فقط آرزو دارم یه روز تو ایران کنسرت بزارن آخه چرا نمیزارین،😟😟😟😟😟😟😟😭😭😭 فقط می‌خوام یه روز ببینمشون
آرزوی همه س 😓💜
عاشق آهنگاشونم به خودشونم که ماده ای هستن که نمیشه ازشون مخلوط همگن ساخت (تو هر چی هم میزنمشون بازم خاصن )
چ مثال جالبی 😇
خدایا چرا منو ارمی کردی که با دیدن عکساشون قلبم به فاک بره😰😰😩😩😵😲ارمیا شما چی؟؟
من ک روحم الان داره حرف میزنه 😂
عررر جعرررر. پارععععع😥😥😲😲😲🤤من مرگ:/
یدیقه جعفر خوندم 😂😂
از اینا جذاب تر و کیوت تر پیدا نمیشه😍
گشتم نبود نگرد نیس✋
نابییبااتتتالللبیسسسسششننن 😭👌
وایی خدا نامحونو چیهوپ و همشونوووو
چرا انقدر این هفتا بیشتر جذابن😐🤨🤨🤨🤨
😭😭
🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴
برای من باز نمیشه چیکار کنم😭😭😭😭😭😔😔😔
برنامه es file explorer رو نصب کن و با اون از زیپ خارج کن 🔥
خدا کشتیمون 😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤
اخه تا چه حد جذاب 😍😍😍😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧
ای خدا اخر میمرم عالی بود لاوی ❤
😭😭😭 خیلی
سلام
چرا من نمیتونم دان کنم؟!😭😭
سلام دوباره امتحان کن 
وای خیلی جیگرن
خیلییی
سلام چرا ران بی تی اس ها پخش نمیشا؟ ☹️
سلام 
به خاطر این د سوپ هاست 😂
واااا خوشتیپ هاروو
😭😭😭
وای مردم آخه مگه اینقدر جذاب داریم🤩🤩😍😍🥰
بخدا که نداریم 
چرا رفته رفتع جذاب ترررر میییشنننن🥺🥺
اصا پشمای همه رو ریزوندن!
وایییییی خودااااااا بی تی اسسسسسس☺💋😭 من عاشقشونم
وااای خدا اینه چرا انقدر جذابن آخه
سوالی که هرگز هیچ پاسخی براش یافت نشد
Omg...خدایااا ممنون ک فرشته ها تو بهمون نشون دادی😆😆😆😆😆😆
عالی
🔥🔥
خعلی خوببن😍🤤
خیلی خیلی
سایتتون بیان؟؟؟
کارتون خوبه 💋
سلام اگه میشه کنسرت هاشوپ رو او سایتتون بزارید ممنون
سلام تو قسمت کنسرت گوشه سمت راست سایت گذاشتیم
عالین
🔥بسی
عسل زرگران
عکساشون عالیه😍😍😍😍
..
ووییی خوداااا هوبی😍😍😍😍😍😍😭
جییین 😭
ای واااااای
بی تی اس چرا اینقد عشقه اخه؟؟! 😍😍
😜😍
عالی
😍
عرررررررررررر وووییییییییی چععع خوبننننننن
..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شبیه ******

گوگولین😍
😶😶
سایتت خیلی خوبه
یه همچین سایت یا کانالی واسه تی اکس تی سراغ داری؟
تنکیوو
خیر ندارم
سلام من چند وقت هست دنبال شمارشون می گردم ولی پیدا نمی کنم
شما در مورد شماره هاشون چیزی می دونین؟؟؟⁦^_^⁩
سلام
:|| 


جیسوگ:
شمارشون سکرته
Aster🔮🙌🏻
فااااااکککککککک فقد فااااااااااااااکککککککککک💜💖💗🔮💛☘💫
🤧🤧
خدایا مارو ب بی تی اس برسووووون الهی امینننننننن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😭😭
هر روز ما آرمیا عشقمون ب بنگتن بیشتر میشه اونا عالین ن عالی براشون خیییییییییییییییلی کمه وای غیر قابل توصیف عالین ⁦♥️⁩💓ممنون عالی بود
😍😍
عاشقتونم مخصوصا(jimin)
🙂🙂
نازنین پورخالقی
🤩
.
پروانه روشنایی
Bts واقعا عالیه خیلی خوبن همشون جذابن امیدوارم بیان ایران 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ سارانگه میداااا bts


🙂
یک سوال
چرا اینا انقدر خوشگلنننننننننننن؟؟؟؟
و یه سوال دیگه
این موزیک ویدیو رو چه موقه ای پر کرده بودن؟؟؟؟
جواب دادن سوال اول از توانم خارجه



سوال دوم: این مال موزیک ویدیو نیس
.
فقط یونگی... دستش، نگاهش، استایل‌ش، موهاش... (عف) حقیقتا احساس کردم قلبم برای چند ثانیه تپیدن رو فراموش کرد...
*دخترک مُرد
نووو نمیییررر .
خیلیییی جذاب بودن *_*
همشون
وای وی چجوری میتونه اینقدر جذاب باشه؟
هردفعه میبینمش از قبل جذاب تر شده*_*
نه با کامپیوتر میرم توش دانلود نمیشه
سلام...
سایتتون خعلی خوبه...مرسی
میخواستم بپرسم یه کتاب در مورد کی پاپ نداریم؟🤔
برای موضوع پروژه تفکرم می‌خوام.خانمه میگه حتما باید
اولین منبعت کتاب باشه😑
نمیشناسم والااا
اما مجله زیاد هستش 
.
خیلی خوب بودن^^

*شلوار و کت ویمین♡^^
..
من هیچوقت نمیتونم عکساشونووووو ببینم چرااااا فایلا هیچوقت برام باز نمیشن
عکساشون رو باید اکسترکت کنی لاو
عرررر
قلبم افتادددد😭😭😭😭🥺🥺
این حجم از جذابیت چجوری توشون گنجیده شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو فایل زیپ نمیزاری این برا من باز نمیشه 😐😐
با گوشی ای؟
Rename یا تغییر نام رو بزن و rar تهش رو پاک کن بجاش بنویس zip
حواست باشه z ب نقطه بچسبه 
جذااااابببببب 😍😍😍❤
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.