بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

جیسوگاااا
چن تا سوالم بود :(
خب اون قسمت شایعه رو سان میکردی جواب بقیشو میدادی دیگ +-+
الان سوالام یادم رفته همشون+-+
+-+
:/
:((
+-+
+-+
+-+
+-+
تقریبن شیش روز منتزر جوابت موندم اخرم نگفتی +-+
+-+
+-+
+-+
+-+
نه آخه شایعات واقعا جواب نداره 


😂😂😂😂 چه کنم ، تو اگه بدونی من تو چه بدبختی ای بودم این چند روز 😭
آخ هارتم اوپا
چه جمله ی سنگینی بود
خیلی خفن بود دستت درد نکنه
فعلا برم روش کار کنم
لاو یوووووووووووووووووو :)
من همیشه جمله های سنگین میگم 😎
سارانگهیوو😻💞💞💞
🌷🌷
بخوان ترانه‌ ای
برای خوابی کشدار از عاشقانی که
مردند و تمام عشق‌شان
در گورهایی خوابید
ببین که حالا
نفَس عشق به شماره افتاده💗💗
😻😻😻😻
سلام بر جیسوگ اوپای الگو
اوپا بهم سرمشق بده
مگه الگو نیستی؟ سرمشق زندگانی بده.خخخخ
نه جدا یه جمله ی طلایی بگو قاب کنم بزنم سر در قلبم :)
سلام بر تو ای شاگرد 
خب 
جمله امروزت ... چی بگممم ... 
آها 
یه شعار نسبتا کاربردی توی زندگیم دارم 

« اگر عاشق باشی ، باور میکنی »
کسایی رو که دوست دارم از ته قلبم باور میکنم 
اول ازین شروع کن 😂
ممنون الان دیدم جواب دادین شرمنده😔
خلاصه که دمتون گرمم با این وب امیزینگتون🥰
همیشه همینجوری اپدیت بمونین
بوس بهتون:))
دشمنت شرمنده 
چشمم حتما 😻
لابیووو💞💞
به کامنت تازه واردا جواب نمیدین؟:((((
یلدا شی
من به کامنت همهههه جز اونایی که توش راجع به شایعاته جواب میدم 
درخواستی ها هم تایید نمیکنم تا گم نشه 😉
سلام
وبتون خیلی جذابه راستش:))
من زیاد درباره بی تی اس اطلاعات نداشتم اینحا کلی اطلاعات گرفتم ممنون ازتون
میخواستم ببینم اصلا بی تی اس فن بویم داره یا نه؟
چون بیشتر ما دخترا عاشقشونیم:))))
سلام یلدا شی
جذاب میبینی 😻 تنکیوووو 💞

مشخصا داره ، اما چون فن گرلا زیادتره اونا به چشم نمیان
ا جیسوگی انلاین بودی ؟😅چی سریع جواب دادی😁


کجا بیام الان؟😅🤣
اره بابا آنلاین انلاینم😂

فعلا که هیچ جا نیا
منم سر کلاسم. جایی نمیتونم برم فعلا
وایی جیسوگ شی منم محتاجم واقعا به اون سیو میه خیس شده کوکی🥰🤣🤣🤣
😭
Army From Another World
خعلی دوسش دارممممممم جیسووووووگگگگگگگ مرسی گذاشتیش بیبی ای وااای خیلی باسش خوبه عرررررررر
یه رپ اضافه ی نامجونم بود نه؟ نشنیده بودمش اونجاشو...
منم دوسش دارم 
ولی نمیدونم چرا منتظر آهنگاشون با ورژن مامای امسال بودم
همونی که کوکی باهاش تو آب رقصید 
من اون ورژن رو میخواممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.