بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Bangtan Boys on Weekly Idol

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۱۴
  • ۶۶۳۹

دانلود برنامه ویکی آیدول از بی تی اس + ساب فارسی

.

.

.

EP1 | 161M

EP2 | 484M

EP3 | 255M

زیرنویس فارسی


کیفیت ها 480 است

کیفیت دیگری قرار داده نخواهد شد

منبع زیرنویس ها متفاوته که توی خود زیرنویس زده شده برای کدوم کاناله

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۷ ]

از این فرهنگ کره ای ها که اکثرا با تحقیر و تمسخر همدیگه میخوان لحظات فان ایجاد کنن بی نهایت متنفرم!! بارها شده مجری ها با تحقیر کردن و مسخره کردن مهمونا مثلا خواستن برنامه رو فان کنن ولی به وضوح میشه ناراحتی رو توی صورت مهمونا دید!! :(
خیلی خوشحالم که دیگه پسرا تو ورایتی شوها شرکت نمیکنن و از پی دی نیم ممنونم که شان پسرارو حفظ میکنه همیشه! :)
ولی دلم واسه بعضی ازین ورایتی شوها تنگ میشه
یسریاش خیلی جذاب و سرگرم کننده بود و چالش های باحالیو تجربه میکردن و از دیدنش کیف میکردم
آر ام واقعا ناراحت شد یعنی اگه از بی تی اس شناخت داشته باشی از چهرشونم متوجه میشی از جایی که ار ام ناراحت شد جو برنامه برای من عذاب اور بود تا سرگرم کننده 😐
جانگ هیون دون مجری ومیزبان بامزه ای بود برام تو ریلیتی شو وبرنامه هایی که ازش دیدم ولی واقعا دیدم نسبت بهش عوض شد
سلام میشه قسمت قبلی که شرکت کرده بودن هم قرار بدین چون انگار دومین حضورشونه
سلام این همون قسمت 229 هست؟
سلام خسته نباشی
قسمت سومش خطای 502 میده :( چکار کنم :(؟
چرا انقد این مجریا رو اعصابن حتما باید میزدین تو ذوق یونگی بچم خلی ناراحت شد یه آهنگ بود دیگه میمردین فقط قبولش کنین😐جالبه همشم دنبال تفرقه انداختن بین اعضان نمدونم مرضشون چیه فقطم نه با بنگتن با همه ی مهموناشون البته معلومه که اتحاد بنگتن هیچوقت اینطوری زیر سوال نمیره
حالا جوش نیار انقدر 😂
کره ایا همینطوری رک ان
برای همین تا حدودی عادت دارن به این برخوردا 😂 ناراحت نکن خودتو 😂
خدا وکیلی خوب شد مجریای ویکلی آیدول عوض شدن ، خصوصا الان که اونهیوک و گوانگ هی ان . واقعا خوب با آیدولا رفتار میکنن مال تی ایکس تی خیلی خوب بود . دوست دارم دوباره تو این برنامه ببینمشون . به نظرم آخرین بار که اومدن و هیچول مجری بود خیلی قشنگ بود . دفعه های پیش بنظرم اذیت شدن
عه عوض شدن؟
ک اینطوورر
سلام
این که زدین161 484 255 یعنی چی
سلام میگم میشه بگید از چه سالاو چخ قسمتایی هستن اخه دو قسمتشو دارم نمدونم سومیو کدومو دانلود کنم
سلام
این واسه سال 2015 عه
این برنامه فقط سه قسمته؟
یس
ممنون :)
خواهش میکنم ❤️
سلام من تابحال زیرنویس رو یه فیلم نناشتم چیکار باید بکنم؟؟؟ برنامه خاصی داره ؟؟؟
سلام
اگ اسم فیلمو با اسم ساب یکی کنی خودش میاد رو فیلم 😉
یا زیرنویس رو درگ کن یا بکش روی فیلمی ک بازش کردی ❤️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *****
*** **** ***** **** ****
**
*** ****** *** ***** *****
دروغگو 😒
بنظر منم آرام و جیمین ناراحت شدن 😢😢منم از شوخیای مسخرشون خوشم نیومد😒😒😒😒
😓👍👍
جیسوگ شی جونم بیا ماچت کنم,نمیگی دلم برات تنگ میشه,ب خدا خل شدم بیا دیگه این حجم از دلتنگی رو گلوم سنگینی میکنه حداقل تو ی ساینی بدده دلم خوش شهه
بیا ماچت کنم بیا دیگههه
سیما سان کردی خفت میکنم خفههههههه
در ضمن سیما ج ندههد!!
صورتتو بیار نزدیک 😚
آها خوبه خوبه همینجا نگهش دار 😘😘
لابوووولی😍💙
هانی بدبختو چیکار داری😢
مرسی کلی
خواهش میکنم از طرف جیسوگ
مجری‌هاش که الان عوض شدن. الان مجری‌هاش برای آیدول روم هستن.
خیلی شوخی‌های خوبی نمیکنن ولی به نظرم اون قسمته که هیچول بود، خوب بود چون هیچولم باهاشون دست به یکی کرد که راحت‌تر باشن ولی اون یکی قسمتا راستش دیگه توی شوخی‌ها زیاده روی کردن مخصوصا اونی که هیچول ب جاش اومده بود. با همه‌ی آیدل‌ها هم همینطورن. قسمت‌اولی ک بودن که کلا هیچی نبود انگار. بیشترشم که حذف میکنن و پخشش نمیکنن! ب شخصه دوست‌داشتم اون آلارمی که یونگی بازی کرده رو هم ببینم
آره آره کاملا موافقم باهات👍👍
اون قسمتی ک هیچول لود واقعا خوب نسبت ب بقیه... واقعا آر ام ناراحت شده بود 😓
دلم براش سوخت..حتی برای لباسشم مسخرش کردن😔💔
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
توهین کردن؟؟؟؟😑😑🤬🤬🤬🤬🤬
به قول جیسونگ *** خوردن توهین کردن😡😡😡😡😡😡
ن توهین نمیشه گفتااااا
اما آر ام رو اذیت کردن...حس کردم ک ناراحت شد😭😭💔

jisog juni 2 tash 720 hastesh uni k 34 min hastesho 43 mine
نه اونا 560 اند . برای من 560 عین 480 می مونه 😂
Lydia Martin 🅑🅣🅢
عزیزممممم چقدر کوشولو بودن اون موقعه ها
الان برای خودشون مردی شدن
واااااای دلم برای خط چشم کشیدنای تهیونگ تنگ شد
هعیی آره ماشالا روز ب روز هم جذابتر شدن 😍
👍👍
مرسیییییییییییییییییییییییی که بازیرنویس گذاشتین😅😅💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜
سلااااااام جیسوگ عزیز
ی سوال داشتم خیلی وقت بود کسی ج درست و حسابی بهم نمیداد خوب شد ک این برنامه گذاشتی اینکه من شنیدم مجریای این برنامه ب پسرا توهین کردن و پسرا دیگه برنامشون نرفتن.راسته؟چی گفتن؟
کامسایداااا سارانگهههه
سلام مستر پارک
نسیبه هم الان گفت 
من ندیدم بزار ببینم و دوباره میام قطعی جوابتو میدم


*** میخورن به بی تی اس توهین کننن ، ولی بزار ببینم بگم

من اونو دیده بودم ولی هر بار نگاه میکنم سیر نمیشم عاشق پیاز خورد کردن نامجونم😂😂😂
واقعا ادم سیر نمیشه از دیدن برنامه هاشون
فدات نونا=)
قربانتتت نورا
وایییی مجری های این برنامه خیلییییییی رو مخننننن
هرسری با یکی از اعضای هر کسی که دعوتش میکنن مشکل سازی میکنن هرسری که گات سون دعوت شد بیچاره جکسونو بد بخت کردن
آه واقعا ؟؟؟
پس خدا ازشون نگذرهه -ـــــــــــــــ-
مرسی که درخواستمو قبول کردید چینچا کومایو
خواهشش میکنم کیانا جونیی
همیشه برام سوال بود چرا این برنامه به این معروفی رو نذاشتی کوماعوووووووو
فرصتشو پیدا نکرده بودم 😂
الانم چون تو درخواستیا بود گذاشتم
خواهشششش 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.