بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

سلام ، امیدوارم حالت خوب باشه
آمم اگه بخوام خیلی سریع برم سر اصل مطلب باید بگم من معذرت میخوام بااینکه معتقدم صددرصد تقصیر من نبود و فوش های زیادی دیدم و منم یک فوش ندادم ، اما الان بعد مدت خیلی طولانی اومدم و درارم معذرت خواهی میکنم چون اصلا اااااا دوس ندارم یکی از اون ور این کشور سر یه مسئله مزخرف از من ناراحت باشه ، این معذرت خواهیم اینطور نیس یه دفعه ای خورده باشه به سرم تابستون هر روز هفته یادم بود اما نمیتونستم بیام دوباره تو این سایت که یه مدت فراموش کردم و الان دوباره خورد به سرم و یه دفعه ای دارم مینویسم ، من همیشه تو مراحل زندگیم تلاش میکنم کسی رو از خودم ناراحت نکننم اما اون روز خوب مشخه زده بود به سرم ، بخاطر همین امیدوارم یکی به اسم بی تی اس ایز مای ورلد رو ببخشی
از اون جایی که احتمال داره فکر کنی فیکم ، آخرین نظرم اینو نوشته بودم : the best time for you to hold your tongu is the time you feel must say something
دوس داشتم معذرت خواهی بهتری بنویسم اما الان مهمترین چیز واسم اینه که بفرستمش .
بای .

سلام بی تی اس ایز مای ورلد 
من از کسی (مخصوصا ارمیا) چیزی به دل نمیگیریم جیگر 
ایشالله همیشه سلامت و موفق باشی 💜 
میخواستم یه جا بهتون یه چیزی بگم که پیامم گم نشه که خودم بتونم جوابو ببینم اما ماشالله اصلا هیچ جا نیست که کسی نظر نداده باشع😂😂😂
https://uupload.ir/files/oqzy_casa_fetiche_√.jpeg

اینو ببین.
میدونی واسه کِیه؟
اگر میدونی میشه پکشو بزاری؟؟؟ترخداااا😭😭😭میخوام برم عکساشونو چاپ کنم خیلی نیازمندم.
بعد میشه پک عکس map of the soul 7 ver4 رو بزارید.فقط ورژن چهارمش رو میخوام.تو وبتون بود اما همرو چیده بودید کنار هم.من اصلیشونو میخوام.
من تا حالا درخواستی ندادم بهتون و از وبتون حمایت کردم و به چند نفر هم معرفی کردم وب خوبتون رو پس لطفا این دوتا رو بزارید🙏🏻🙏🏻🙏🏻.
من شنبه میخوام برم چاپ کنم.اون لینکه هم فردا همین ساعت پاک میشع.
پس لطفا برام بزارشوننننن.
فایتینگگگگ💜💜💜💜
بلینک💟ارمی
تووووو رووو خدا اجرای بوی ویت لاو و دینامیت رو که تو توکوپدیا اجرا کردن رو بزارییییید
عزیز ببین فعلا ویدئوهایی ک منتشر شده یا مشکل دارن و قطع و وصل میشن یام ک کیفیت پایین یکم دیگه صبر کن میزاریم 
صدای شوگا همیشه تو هر اهنگی بی نظیره :))))))
صد البتهههههه😍😍😍
سلام ببخشید میشه لطفا همرا اجرای بی تی اس تو توکوپدیا که امروز بوده مصاحبه و بخشی که بازی کردین رو بزارید توی وبتون ممنون میشم من چون نتم ضعیف بود نتونستم ببینم
میزاریمش عزیز🙂🙂
انیـــــــــــــونگ
یه سوالیییی
این اهنگه مال قبلنه یا جدیده؟! :/
مال قبله فدا البته مال سال ۲۰۲۰
کی درخواستیا رو باز می کنین؟
نمیدونم عزیز دست جیسوکه فعلا سرش شلوغه و نمیتونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.