بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

خدایا...من نمی تونم صبر کنممممم@-@
میتونی میتونی فایتیینگگگگ
مااا میتواانیمممم
(شعار جدید آرمیون) 😂😂💙💙
تو خارج تو سینما ها اکران شده .قرار بود هفت آگوست اکران بشه که شد من مطمئنم شده جیسوگ چون تو یه سایت دیگه هم بود .
درسته تو سینماها اکران میشه
تا خود فیلمش بازار بیاد و تو یوت قرار بگیره طول میکشه
من خودم شخصا بیشتر از هرکسی منتظرشم
مطمئن باش تا اومد قرار میگیره کیم مینجو شی 💙
اینها چی ان ؟ منظورتون از فیلم چیه؟
این ها تیزر فیلم bring the soul از بی تی اسه
باین فیلم رتبه دهم جدول باکس افیس رو گرفته درووددد به برادرا
او یییسسسسسس😎🤘
درووود و لاو بهشوون 😍💙
وووواااااااایییییییییییییییی...،،،،،،،،،..،کی الان زندس.....
دل تو دلم نیست براااااا فیلمممممم.........
من هم 
دعا دعا میکنم بیاد بیرون ، بزارمش هم خودمو راحت کنم هم شمارو😂
تو همین تیزر ها زده کی میاد
بلی درست میگین
جیسوگ جان خود فیلم رو کی میذاری؟؟خیلی وقته منتشر شده من خیلی منتظرشم
نشده باور کن...اگ بشه قرار میگیره
خودم چندبار رفتم یوت دیدم کیفیت پرده ایش هست ک بدرد نمیخوره
حتی همین الان بعد اینک کامنتتو تایید کردم رفتم یوت چک کردم دیدم نیست 😔😔
I LOVE YOU SIMA JOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
مرسییی جونگ کوک جووون لاو بککککک
😘😘💕💕💕

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.