بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۱ ]

ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
جیسوگ شی من یه سوال دارم ازت خواهش میکنم تائید کن و جواب هم بده(:
این رو دانلود کن ببینش
https://s17.picofile.com/file/8418948342/VID_20201006_WA0009.mp4.html

احیانا میدونی این مال کدوم کنسرته؟
احتمالا مال مایک دراپ باشه چون دنسش رو یکم دیده بودم شبیه مایک دراپ بود
ولی هیچ جا پیدا نمیکنم کنسرتشو
احیانا داری بدی بهم؟؟
خواهشا اگر داری بده به عالم و ادم گفتم نداشتن یا نمیدونستن
اووووووووووف چ ویدیوویی بودد


واقعاااا نمیدونم
من بعضی لباسای خاصشون توی کنسرت یادم میمونه با دیدن همین ویدیو نمیتونم بفهمم
جووووووووووون دعای تو مخصوصا!!😘خدا کنه که دعاهاتون در درگاه حق مورد قبول واقع بشه😂💔


دعاها قبول میششههه😁😁
سلام خسته نباشید یه سوال دارم اینکه چجوری از سایت qdeoks لینک دانلود میگیرید چون سایتش خیلی وقته که وجود نداره توی توییترشم که لینکاشو نمیزاره واقعا چجوری ازش لینک دانلود میگیرین؟
اره جیسوگا...
حس میکنم هیچی نخوندم درحالی هم چهارشنبه امتحان فصل یکش رو دادم و پنج شنبه فصل دوم...جمعه هم نمونه سوال و خلاصه نویسی بازم حس میکنم قراره برینم.
برات دعا میکنم امتحاناتو عالی بدی
تازه دعای یه عالمه ارمی هم پشتته ، از نظر معنوی ساپورتی پس نگران نباش 😂🚬

تازه این هم امتحان هم دادی مطمئن باش بلدی
امتحان که فردا اولینه شیمی مثل اسب جویدم اونی همرو آهن گالوانیزه میبینم😂😂😂
خوبی اونی؟ اوضاعت روبه راهه خداروشکر؟
اخ اخ امتحاناتت شروع شده؟ 😓
برا من از بهمن شروع میشه 
به به اونی جون من
خوبی اونی؟؟؟
نه خود قالب....لامصب نگا هدر چه هیبتی داره...فاک
فدایت کیوت
تو چتوری اوکیدهمه چیز؟امتات در چ حاله؟؟؟


هیبت از سر و روی وب میباره اصننن
ببخشید چرا عزیز ؟! لطف کردی جواب دادی به کامنتم :) باشه بابا جیسوگ میخواد خساست خرج بده به من کادو نده ولی من همچنان سعی میکنم تعداد ارمی هارو زیاد کنم و ادمای بیشتری رو با بی تی اس اشنا کنم تا درودی دیگر بدرود (چه ادبی:) ) ♡♡♡♡
جیسوگاااادستت طلا..تم جدیدت خعلی خوبه😍😚
هرچند همیشه تمات عالین ولی این یه جورایی خیلی خاصه😍👍💜
ادمین جدیدم مبارکه..البته باید بگم خوش اومده😍❤
جیسوک کلا خودش و کاراشش خاصههه


ایگوووو کومائووووووو کوثر شیییی
چشممممم*-*
اتفاقا ی دوست ارمی عم دارم بش دادم ادرس سایتو😁
تنکسسسس فراوانننن کهههههههه
قالبو نگا:)
خوب...
جیسوگ لطفا ادرس خونتون رو بده پنجشنبه هفته دیگه بیام برای امر خیر...
منو قال وبت خیلی باهم تفاهم داریم:")
خخخخخخخ 
سلام کیوتیی چتوری؟؟

امر خیر برا قالب یا سازنده قالببب؟؟😁
لامصب عکس و قالب و...... اوووف بابا کشتین مارو که جیسوگ♡♡♡♡ میگما فقط به اون دوست عزیز جایزه میدی؟!:)منم چند ماهی میشه آرمی شدم و در همون ماه های اولیه یکی رو آرمی کردممممممم اصن باوروم نمیشدو اینجارو معرفی کردم بهش ببین چه خوبم :))))))♡
جیسوک در هما حالت کششته میده
ایگووووو من نمیدونم فقط ب اون میده یو ت 

بسی خوبییی ک ارشینییی💜💜💜💜


دیگه ببحشید جیسوک وقت نمیکنه من ج دادم کامنتوو
جرررررررررررررررر
قربون قالبتتتتت
ذوق کردم باهاشششش
فدایی ذوق کردنت کههههه
این چه تم دلبریه زدی خب لاگبتمییهمطمهطهمهمططمه الان غش میکنمممم
😁😁😁😂😂
واییییی به‌به چقد خوب شده یکم احساس غریبی میکنم ولی واقعا اینحا عالیه هر چی میخوایم میتونیم پیدا کنیم دستتون درد نکنه
فدایت عزیز
سلاممم
من چند ماه پیش با سایتتون اشنا شدم و میتونم بگم عالیهههههههه*---*
هر چی میخواستمو توش پیدا کردم*0*
و تم جدید هم خعلی خوفه*-----*
عای پرپل یو*-*
فایتینگگگگگگگگ💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سلام پریاااا شهههه
خوشبختم از آشناییت 🔥💞 حالا که ما رو پیدا کردی جایزه ات اینه که اینجارو به یه ارمی معرفی کنی 😏 ( میدونم خوشحال شدی از جایزه ات 😂)

خعلییی ، خودم عاشقشمم
لابیووو
فایتینگگگگ
وااااااااای خداااااااااااا
چقدر اینجا خوشگل شدهههههههههههه
میخواین مارو بکشین شماااهااا
گاااااد خر ذوق شدممممم
خیلی ناناسسسسسسسسسس شدههههههههههه خیلیییییییییییییییییییی
کحاهبیسقیعرهوحگج، چمچنجنحالیسقیفلهوحکجنچنجهفث3بعلخاحتجنجتخلفیقبعدخ.......................
حالا زوده واسه مردن ... 😏

کومائووو 😻💞💞💞
اخه قهوه ای یکم...چیزه...
مثلا میتونس یکم شاد تر باشع
ولی بنفش واس ابد خیلی خوشگله رنگ فندوومم هه
زمستون سرده 
رنگ اینجا رو طوری کردم که گرم شین😏🔥
قالب جدید مبارک ولی باکس ارسال نظر :|و اونجا ک نوشته دیدگاه ها :|
یپ
اونارو هیچ وقت عوض نمیکنم 
از وقتی قالب طوسی بود بعد صورتی شد بعد قرمز شد بعد زرد آبی شد بعد نارنجی آبی شد بعد نارنجی سیز شد تا الان هیچ وقت تغیر نکرده 😂
وااااووو چقد قالب خوشگلهههه*_*
ادمین جیسوگ چه کرده همه رو دیوونه کرده
یهو اومدم و باهاش مواجه شدم
خیلی خوب و شیک و خفن و اصلا بسی پرفکته
های هانیه شهههه
اخخخ ینی این نظرات رو که میخونمااا برای یه هفته عین راک بایسون پر انرژی میشم🔥
🥺🥺🥺🥺🥺🥺
خیل خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم 💜♾️
دست جیسوگ با این قالب جدید درد نکنه 🥺🥺
زبونم بند اومده خیلی خوشمل شده 🥺🥺🥺🥺🥺
همینجوری ادامه بدین 💜💜
فایتینگ 💪👑
هق هق هیج جای دنیا یه همچین سایتی پیدا نمیشه🥺🥺💜💜💜💜💜
یههههپ🚬🚬🚬🚬🔥گفتم یکم دور هم زخمی شیم با این عکس 


فایتینگگگگگ

هرچند ما هم وبلاگیم هنوز سایت نشدیم😭 ولی لابیو و کومائو😏💞
هپی تم جدیددددددتتتتت

خیلی قشنگگ شدههههههههههههههه

هدرش هم آرمی کشههه خیلیی😭😭😭
فایتینگگگ✊💜💙🖤💚💛🧡💓
کومائوووو 


بنگتن در هر حالللتی ارمیی کشششننن🤧🤧🤧
سحر تو قالبو این رنگی کردی؟-_-
چرااا زشت شده؟
یه چیزی
توی اون کادر که کامنت میزازیم،رنگش هنوز سبزه(سبز حساب میشه دیگه؟)این طبیعیه؟؟
اممم اره عزیز
سلام من یه چند وقتیه با اینجا آشنا شدم الان اومدم سر بزنم دیدم قالب عوض شده حس کردم وارد یجا غریبه شدم😅 تعجب کردم اولش ولی خیلی قشنگ شده و میخواستم تشکر کنم بابت سایت خوبتون❤ اینجا پر حس خوبه🙂
هاییی ترمه شیییی
ارهه ارهه خیلیی خوب شدههه 😁😁 
کار جیسوک خیلی خوبهههه
پشمام پشمات پشماش... پشمامون پشماتون پشماشون :")
چقد تم جدید خفن شدههههههههههه خاااداااااااا
(الحق که جیسوگ دست طلا بودن برازندته *-*)

یه چیز دیگه... +400 شدینااا یه شیرینی نمیدین؟:/
جیسوک استتنن دیییگرررر از هرر انگششتششش هنررررر مییبارهههه 



اخیی جدیی؟؟بزار ب جیسوک بگم ببینم وقت داره شیرینی بده برا ۴۰۰ تایی شدن یا نه
واییییییییییی قالب خیلییییییییی خوبه🥺🥺🥺🥺🥺
کومائوووو مین یوناشی😍😍
WOW🤩🤩
جیسوگ چه کردی با این قالب بسی خفن😃
جیسوک جیسوک چ کرده همه رو با این قالب دییونههه کزدههههههه
واااای یهووو اومدم ران بی تی اس و دان کنم
مواجه شدم با
واوووووو قالب جدیییید
فقط نگاه پسرااااا😍😍
خداقوت جیسوگ شی 😉✌
فایتیییننگ💚✊
یسس بسی خوبه قالببب



کومائووو و فایتینگگگ
اووووووووووو قالب خیلی شیک شده0_0
اوووف فاطی شه
چشات شیک میبینه😎🚬
یا خداااااا😱😱
جیسوگ هدر تو حلقمممممم💜💜💜
چیکار می کنییییی😍😍😍😍
😻😻😻😻😻

هرکاری کردم این عکس مجله رو نسبت به عکس گروهی کانسپت بیشتر دوس داشتم دیگه قالب هم قهوه ای شد😎🚬

الان دیگه هیچکار
تموم شد 🤪🔥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.