بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلام عزیزم
بنگتن یه آهنگ دارن به اسم والین 52 درباره ی یه نهنگه که چون صداش با بقیه نهنگا فرق داره به عنوان تنها ترین حیوون شناخته میشه
اول لیریک نامجون میگه(میخاید داستان زندگی منو بشنوید؟) اونجا بود ک آرمیا فهمیدن والین 52 همون جونیه تو چنتا از اجراها هم پشت سر نامجون نهنگ بود:)
اینجوری بود ک جین کوره رو ساخت
کوره یه دلفینه که برای اینکه والین 52 یا همون جونی تنها نباشه ساختش
کلا قضیه نامجینی ـه:))
نمیدونم دارم درست میگم یا نه ولی خودم اینجوری شنیدم و دیدم
سلام...میدونم جواب سوالای بی ربط به پست، خیلی کسل کننده و حوصله سربره....اما لطفا این یکیو جواب بدین.....
ماجرای جین و kore چیه؟ تو ام وی آیدول هم هستا...اون قسمتش که اسم جیمینو کنار اژدها نوشتن،شوکی رو هم کشیدن بعدش نقاشیه یه نهنگ میاد و اسم جینو نوشتن...تازه ارمی شدم حدودا ده ماهه .... بدلیل وقت بسیار کمی که دارم نمیتونم پسرا رو اونجوری که میخوام دنبال کنم....شمام که همیشه به ارمیا کمک میکنید لطفا جواب بدین
عزیز من نمیدونم 

گایز کسی میدونه بگه ب دوست عزیزمون
آهان ممنون❤
فدایت
سلام خسته نباشید
ببخشید بی ربط سوال میپرسم
ولی میخواستم بدونم سبک دنس های بی تی اس چیه
امم اخه سبک شون مشخص نیست که 
دنسشون بر اساسه اهنگشونه
سلام ببخشید میدونم این جا جاش نیست ولی بچه ها کسی از شما پزشکی میخونه؟؟!؟
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
سلاااام...
واااااو کوماوو که گذاشتی عزیییییزم...
وای که من این دینامیتشون رو چقد دوست دارم...هرچقدم ک نیگاش کنم سیر نمیشم...
خییلیییی خوب و جذاب ببودددددددد
میشه لطفا اون اجرا کریسمس که اعضا دوتا دوتا با هم می خوانم و بزارید ممنونم
چشم حتما
وااااااو مرسی کیوتیااااا💜💜💜
خواهششش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.