بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

[CONNECT, BTS]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۱
  • ۶۵۵۰

Interview with Jakob Kudsk Steensen @ London

1080P | 70M

720P | 23M

زیرنویس فارسی

2020-01-15

....................................

Interview with Stephanie Rosenthal @ Berlin

720P | 30M

زیرنویس فارسی

(کیفیت بالاتر ندارد)

2020-01-16

....................................

Interview with Tomás Saraceno @ Buenos Aires

1080P | 62M

720P | 36M

زیرنویس فارسی 

2020-01-21

....................................

Interview with Ann Veronica Janssens @ Seoul

1080P | 74M

720P | 26M

زیرنویس فارسی

2020-01-28

....................................

Interview with Antony Gormley @ New York

1080P | 84M

720P | 29M

زیرنویس فارسی

(حرفای عمو آنتونی قشنگ بود👏)

2020-02-05


شما هم مثل من تا این قسمت دیدید ولی ربطشو به پروژه بی تی اس نفهمیدید یا من خنگم؟

اخه تا جایی که من از حرفاشون فهمیدم یه مصاحبه عادی با ارتیستای کشورهای مختلفه و دو سه تا سوال راجع به هدف طرح های هنریشون(که خب ما اون طرحارو ندیدیم، شایدم من ندیدم!و فک کنم فقط نامجون و دو سه تا از اعضا در جریان این طرحان (بقیه الکی دس میزنن کسی شک نکنه 😂)؛ مثل سلول خورشیدی Tomás  و هنر بازی با نور Ann Veronica Janssens ). 

خلاصه میکنم

«اسم برنامه CONNECT هستش به معنی ارتباط ، و میخواد نشون بده که همه هنرمندا با وجود ملیت های متفاوت به هم متصلند و اگر هدف این برنامه دقیقا همین باشه؛ بنظرم باید یکم قضیه رو بازش میکردند» 

«هنرمندا حرفای خوبی میزنن»

«راجع به پروژه بی تی اس تا الان بحثی نشده و هنوز برای من مجهوله»

«نتونستم خوب برنامه رو درک کنم»

 .

شما هم نظراتتونو به اشتراک بزارید 

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۴۹ ]

سلام ببخشید هیشکدوم ع لینکا درست کار نمیکنه ارور میده نمیتونم دان کنم ! |:
سلام 
لینکا مشکل پیدا کرده بود الان اوکیه
اهنگ jump مال کدوم البومه؟
آلبوم skool luv affair
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی *****
من یکیو میخواستم امشب باهام حرف بزنه
گم شو بخواب اصاا
-ــــــــــ- عشقت نسبت به من فوران داره میکنه اصن
وای خداروشکر زنده ای
چرا رفتیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتم بخوابم 
قشنگ با چشمای نیمه باز دارم جواب میدم😂
سلام؛میشع چند تا آهنگ خوب از bts معرفی کنید،البت بجز این معروفا ک ام وی دارن:|~راستش وقت نمیکنم کله اهنگای البوم هارو گوش کنم بخاطر کنکور:|~
سلام حتما
از هر البوم یکی دوتایی که بیشتر از همه دوس دارم و ام وی ندارنو میگم بهت ( البته همه آهنگاشون قشنگه ها)
CONVERSE HIGH
LOVE IS NOT OVER
بپسه ( silver spoon )
LOST
IF I RULED THE WORD
attack on bangtan
LIE
BUTTERFLY  ورژن PROLOGE MIX
YOU NEVER WALK ALONE
THE STAR
HEARTBEAT
LET ME KNOW
CRYSTAL SNOW
HOPE WORLD
BEST OF ME
PIED PIPER
JUST DANCE
SEESAW
SO WHAT
ANPANMAN
FILTER
UGH
خیلیاشو نگفتم 
اینا هیچ کدوم ام وی نداره ، هرچی بیشتر تو ذهنم بود و دوست داشتمو نوشتم
این اخریا جدید ترن



سلام ببخشین نیویورک دان نشد هر کاری کردم... 😶
سلام 
با استفاده از برنامه ADM دانلود کنید
من خودمم هیچی نفهمیدم😅
فک کنم بقیه هم همینن😂
#ارمی_های_گیج😂
نه ارمی های تحلیل گر هم داریم
سیما تو میدونی؟؟؟؟؟؟؟چی چی چی؟؟؟؟؟😛😂
جیسوگ صحبت میکنه
سیما نیس
به جای جینا گفتی دنجی 😐
اهم😐
چیزی شده بگین ماام بدونیم 😐
هلاک اون سانتم 😂
چیزی نشده یاسین شه 😐😐
چیزی ک شده رو من میدونم فقط 😏😏😏

میشه از این به بعد تهیونگ صدات کنم؟
خیلی میشههه
تهیونگ چوآ 😻
آیگو خوشبحالت
من منتظر برفم...خسته شدم
بابا گفتم زحمتت نشه فقط همین وگرنه نظرای منو بی جواب بزاری کلت دراومدست
اوو نرگس شی منم همین حسو دارم

این ام ان هم هر دیقه برفشونو ب رخ آدم میکشه حسودیم میشه
من تو شمالمو هنوز برف نیومده...
یادش بخیر 
وقتی راهنمایی بودم.  انزلی تا کمر برف اومده بود ، یک ماه تعطیل بودم 😂
سیم سیم داره برف میاد
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
اونجا برف نمیاد؟
اینجا روز امتحان آمار من برف اومد 
نزدیک بود وسط حیاط دانشگاه سر بخورم
خیلی از افراد با پروفایل تهیونگ دیدم ولی نمیدونم چرا وقتی پروفایل جیسوگ رو میبینم یاد خود تهیونگ میوفتم... یا وقتی جواب کامنتامومیده احساس میکنم خود تهیونگ جوابمو داده💖
چراااااا؟!!!!
جدا ازین که ذوق مرگ شدم الان 
بیا واقعا فکر کنیم چرا ؟؟
آخه چند نفر دیگه هم یادمه اینو گفته بودن 😓

بیخیال بزار ذوق مرگیمو کنم 😂🙌🙌🙌💃💃💃💃💃
فایتینگ جیسوگ شه
نظرای منو وقت نداری جواب نده خب؟فقط ببین شاید انرژی گرفتی یا خستگیت یکم در رف)مثلا الکی)
چرا چرت و پرت میگی مبینا 
من یا میام فقط پست میزارمو جواب کسی رو نمیدم 
یا اگه جواب بدم ، با شخصش کاری ندارم ، جواب همه رو میدم 
اخ من چقده کولم😎
یا جیسسوکا منو دیشب کاشتی و رفتییی 😳😳😳
تا اطلاع ثانوییی قهرمم باهات 😭😭😭😭
:(
قضیه ی اینا چیه؟؟
مصاحبه با هنرمندایی که تو پروژه بی تی اس سهیمن
سحر میخای چیکار کنی؟
سحر
او مای گاد
سحر میدونی وبت پاک کنی چی میشه که
سحررررررررررررررر
اگر پیشم بودی شک نکن شک نکن کتک میخوردی
همینو بگو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فنای همسر جان گفتنت😍 چقدر کامنتاتون کیوته💞
شعرهای "*******" می نویسم امروز تا مرا یاد کنی در پی فرداها😜
دنجی شیرو اینجا 
دنجی شیپر آنجا 
دنجی شیپر همه جا 😂💙
ای وای مثل اینک اشتباه کردم اجرا فردا نیست😶
شرمنده.
دشمنت شرمنده💙
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منو داری با چی تهدیدد میکنییی؟؟ همین زویا فکوری بود چی چی بود رو میزنم میام ادمینت میکنماااا نگی نگفتییی

سیما گفت اون ادرس جدیدو وارد کرد که😐 اکس وان رو هم خودم تو گپ هنگ فرستادم😂 ادعا چرااا جیسوخ شییی؟؟😂😂

*** ****** ***** ** *** *** ******* ******* ** **** **** ** *** ****** **** *******

#شوخی میکنما جان ناموست به دل نگیر😓😫
والا من درست کردم 
نمیدونم سیما چیو میگه ، ولی من خودم شخصا اومدم و ادرس رو اوکی کردم ، اصا اون یه تیکه رو من ادیت میکنم نه سیما 
سیما بدبخت نظر جواب میده بیشتر 

قبل،اینکه تو هنگ بگی فالوت کرده بودم ، تو دور از جونت کوری ندیدی -__-

اقااااا 
اصن باور نکن 
واقعا فک میکنی دارم دروغ میگم؟
چ دلیلی داره دروغ بگم ؟!
خاطرت همونی که جیسوک پاکش کرده بوددد؟؟؟

هیونگگگ لیریک سرندیپیتی جیمینه اونی که جیسوک گفت😐😐😐
اره :(
ولی تهش نوشتم 
کپی کرده بودم🐵😏✋


شت راس میگی :/
گایز میدونین اجرا فردا پسرا لایو استریم داره یانه؟اگ آره چ ساعتی و از کجا؟؟tnx😙😙😙😙😙😙
منم باید برم جیسوکا
شبت بخیرر خوش گذست
خاطره مرا ندیدی؟! :(

اصن منو چق ندید میگیرین همش :(
جا داره جیسوک یادی از چیم بکنی لیریکشو داری به هیونگ میگی 😐😐

هیییونگگگِِگ این لیریک اهنگ منههههه
من نمد لیریک کیه اون یکه جیس گفت 
ولی میدونم لیریک من لیریک کامبک جدید SF9 بود
مثلا خیر سرش فنتسی عع :/
ینی عجب رویی جیسوخ شیی

بعد سه سال تازه میخوای چالش منو انجام بدی؟؟؟ واااات؟؟؟ پشمام ریخت ناموسا :/
نکن اینکارو عاقا این ها همشون نوستالژین😕

بببینم تو اصن میدونی ادرس وب من چیه؟! :/ ببخشید بهتر بگم میدونی اصن وبی دارم یا فک میکنی بعد فیل دیگه نزدم؟!😒😕

به هارتم بر خورد بروکن شد :(
چه همسری هستی اخه :(💘
خب مسخرهههههه
من الان دیدم
من هرچی تازه ببینم برام جدیده 
عین یه آهنگی که واسه دو هزار سال پیشه و تو اولین بار گوش میدی و خوشت میاد 
اصن اولد ایز گولد -____-

نه نمیدونم وبت چیه 
و اس همین موقع تبلیغ کردنش تو سایت ، آدرس جدیدرو جایگزینش کردم 
و عمه ام سایت اکس وانتو فالو کرده -___-
فک نکن نفهمیدم منو ادمین سایتت نکردی
میدونستم محدودیت داری چیزی نگفتم 

چسب دوقلو بزن خوب میشه هارتتت
http://s6.picofile.com/file/8385523418/Capture_2020_01_20_22_26_03.png

اون چند تا پست اولم ثابتن بعد اونی که واسه نوراس برا تو و ته لاوراس
عهه
نمیدونستم
الان میرم نگاه میکنم 


ستایش شروع شد 
بعد ستایش میام😁
( زندگی ایرانی هم لازم است )
Cause Im good good good good, good guy Yeah good guy
But you're Bad bad bad bad....

😜
Just let me love ~~~ you 
Let me love let me love you 
جیسوگ بنظرم تو وبن کامنت بزاری از خوشحالی گریه کنم😂😂
عاقا چرا تو بیگ هیت انقد بانی فیس زیاده الان تو تی اکس تی سوبین بانی فیسه😐🐰
همونطور که تو جی وای پی سه نسل تک پلک داریم😂
محو منظورم وبم بود نه فیک 😐😐
چرت نگووو
تو بری اینجا بیابون برهوت میشه
بنظرم تنها کسی هستی که بیان کل بچه هارو زنده نگه میدارد و همه رو وصل میکنه  ، و تو تنها کامنت گذار پایبند منی
خودت چییی
سحر ما تو هنگ کلی با هم خاطره داریم. جدای همه این وب ها ، به عنوان دوستت ، غلط میکنی بخوای بری
الان رفتم وبت
پستت یکیش یونگی ، یکیش ویدیو ویمین ، که اون هارتمو شکست...
یه چالش از همسر جانم بود ( همسر جان میام انجامش میدم )
یه پست کوک ، و یه پست واسه نورا
تهیونگ نبود 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چیکار قراره بکنی سحرشه؟یه وقت بلایی سره وبت نیاریا اونوقت ****** فهمیدی؟
عجب
بی ادب زر؟اصا نمیزنم دیگ
کلن حاله حرف زدن نداشتندی همین تایپ کردنم ک صوتی نیست راحت تره
دلم برای صدات تنگ نشده هنوزه
ولی دلم برای صدای دن خداییش تنگ شده کییییی تا حالا نشنیدم صداشوو اه
جووووون😍😍😍
اندههههه .فک کنم محو بشه بهتره چون قراره ی کاری بکنم
حالا 
واقعا داری ترک میکنی فیکو؟
آها ولی من یطور دیگ فک کردم یهو یاده حرف عوض کردنام و مفعول گذاشتن تو جملهام وقتی پشت تلفن بات حرف میزدم افتادم
خیلی وقته باهام زر نزدی 😂
سایز چیزای دیگ؟!اوف منحرف
منظورم سایز دور مچ دستم بود 😓
اها اینم بگم برا توو ته لاورا پست گذاشتم یکی دو روزپیش. ولی وب من محوه کلا 😑😑
وای خدا 
چرا انقدر سر تو بد میارم جیمین شههع

تف بر من 
همین که اومدی من خرذوقم دارم تشک تختو گاز میزنم *با دهانی پر از الیاف مینویسد*
😂😂😂 وایی
آخه خیلی وقت بود نیومده بودم سایت 
یهو دیدم دنبال کننده ها اضافه شدن 
بعد از اون جایی که اکثرا برای دنبال کردن ساختن و هیچ پستی ندارن ، سایتت جذبم کرد 
خیلی خوبه تی ایکس تی هم وب داشته باشع
R. M-kiute.ARMY
عرررررر منم39
تا سایز چیزای دیگه رو نپرسیدی بزن قدش 
👐👏( استیکر دست تکی ندارم )
هیییییی جیسوگ اومده سایت منو دیده وایییی
بیا قرش بده حالا اینور حالا اونور حالا چپ حالا راست
آره ، اومدم کامنت بزارم ، از صفحه پرید بیرون😂
لپ تاپم قاطی کرده از وقتی اپدیت شده
R. M-kiute.ARMY
بی خیال شدن از اطلاعات شخصیت....تازه شانس اوردی در مورد سایز کف پات نپرسیدم
39
چون نپرسیدی ، گفتم😻
نچ نداریم ما فقط هیونگ داریم 😊😊
آخه یه جا دیدم 
تو جواب کامنت نوشته شده بود که :
اونی صدام نکن ، پیشول بگو 


و اس همین پرسیدم 
R. M-kiute.ARMY
نور اور
چی نور اور؟
R. M-kiute.ARMY
خدا خیرت بده از فضولی کلم باد کرده بود بی زحمت اسم دانشگاهتم بگو بی حساب شیم
اونو دیگ بیخیال 😂😂😂
R. M-kiute.ARMY
جیسوگ میدونی یکی از آرزو هام چیه؟ لعنتی کاری کردی از خدا میخوامش....
ناموسا تو کدوم شهری؟
وههه میپرسی؟😂😂😂
اینجا بگم همه میفهمن ، تو پی وی ات توی هنگ میگم 
جیسوگ دو اکانته اومدم
ولی من همان بهاری هستم که بودم *نفسی عمیق میکشد و به افق خیره میشود*
اوو یسس
تو ادمینانون پیشول دارین؟
دعا کنین چهارشنبه بخاطر المپیاد تعطیل شه
بعد مامان بابا برن مدرسه
بعد من وردارم ساعت ۶ بیدار شم وبو غارت کنم
😂😂😂
کیم یونجون ، تازه تو سایت کامنت میزاری ، یا از قبل میشناسمت؟
R. M-kiute.ARMY
اگه آدم بودیم یه کانکتم تو تهران داشتیم خداععععععع
ما که آدمیم
بعضیا نیستن
R. M-kiute.ARMY
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستش دارمممممممم....**** ** *****
وهههع؟؟؟
سلام سلام
بازم خسته نباشید
میشه ی توضیح کوتاه درباره اینا بگید؟
سارانگهه
سلام
بی تی اس یه پروژه ای رو با پول خودشون شروع کردند ، و یه بالن از یه سری کشور ها رد میشه و مقصد آخرش هم سئوله
از طرفی از یک سری هنر مند های خارجی ( یادم رفته خواننده بودند یا نقاش شاید تلفیقی از همشون ) برای پروژه اشون کمک گرفتند . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.