بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

سلام ببخشید میشه لینک دانلود رو چک کنید چون چند دفعه امتحان کردم زد که فایل خذف شده
سلام ملی جون
چک کردم مشکلی نداشت، دوباره امتحان کن💞
اگه هست چراهرچی میگردم کوکی اوپا توش نیست:/
نمیدونم
میگم اینو کامل اریک خونده ها کوکی اوپا توش نیست
جاهایی که قرمز میکنمو کوک خونده 😉


نُ نِن نه سالمه داشی دن هِبی
اورین شی چُل نه گومدوری چه ریم
مورِگِسو ای گامچُنگی مون چی
هُگ شی یوگیدو گومسُگین گُن چی

گومون ساماگی پو رِن شین گی رو
نه آن گیپون گُ سِ a priori
سومی ماگ هیل دِشی هِنگ بوک هه جیو
جو بیون هی جُم جُم دُ تو میون هه جیو

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Close the door now
When I’m with you I’m in utopia

نُدو ناچُرُم
جی وُ جین گومِر چاجا هه مِسُرگا
اونمیونگ گاتِن هِنهان مالگان دارلا
آپِن نُ عه نونبیچی ناوا گاتِن گُسِر بونِن گُر
Won’t you please stay in dreams

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Close the door now
When I’m with you I’m in utopia
...

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria (دوتاشون)

بقیشم اریک خوند و یه یوفوریارو دوتایی خوندن
هیتر گوه :|
قلبت؟😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😐😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻I do😹😹😹😹😹😹
اوکای
هیتر گوه :|
هرچی؟😸
یه آلبوم مپ آف ده سول: 7😺
کپی شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت😹😹
دیگه... یه ویلا تو شمال میخوام
یه بلیط رفت و برگشت هواپیما به کره😹😹😹
فعلا اینا رو میدی... چند جلسه میای بقیشو بعدن میدی😺
وای این گربه ها چه خوبن😹😹😹😻😻😻😻😹
ساعت و روز کلاسام بهت میگم😺😹

امممم
ببین ، من فقط خودمم و خودم
میتونم کلیه هامو بدم 
اما یه فکر بهتری دارم 
میخوای قلبمو بدم بهت ؟😻 (ضایع ام نکن ، الکی بگو قبوله !)
هیتر گوه :|
آره میبینی :/
نظرت چیه اسممو عوض کنم بزارم هیتر بی‌آزار؟😹
یه کلاس باید بزارم به هیترای بی تی اس هیتری بیاموزم😎😹
😂😂😂
میشه برای من کلاس خصوصی بزاری؟ هزینه اش هرچی باشه میدم
جیسوگ چرا هر چی میگردم صدای کوک پیدا نمیشه😐
ببین اممم 
من الان لیریک رو همینجا پیست میکنم
جاهایی که قرمز میکنمو کوک خونده 😉


نُ نِن نه سالمه داشی دن هِبی
اورین شی چُل نه گومدوری چه ریم
مورِگِسو ای گامچُنگی مون چی
هُگ شی یوگیدو گومسُگین گُن چی

گومون ساماگی پو رِن شین گی رو
نه آن گیپون گُ سِ a priori
سومی ماگ هیل دِشی هِنگ بوک هه جیو
جو بیون هی جُم جُم دُ تو میون هه جیو

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Close the door now
When I’m with you I’m in utopia

نُدو ناچُرُم
جی وُ جین گومِر چاجا هه مِسُرگا
اونمیونگ گاتِن هِنهان مالگان دارلا
آپِن نُ عه نونبیچی ناوا گاتِن گُسِر بونِن گُر
Won’t you please stay in dreams

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria

Euphoria

Close the door now
When I’m with you I’m in utopia
...

جُگی مُل لی سُ باداگا دِر ریو
گومول گُن نُ سُ سوپول نُ مُرُ
سُنمیونگ هه جینِن گِ گُسِرُ گا
Take my hands now
You are the cause of my euphoria (دوتاشون)

بقیشم اریک خوند و یه یوفوریارو دوتایی خوندن
هیتر گوه :|
دهنم سرویس شد تا دان شه😐😑
تنکیو
هیتر فقط تو !😂
خیلی منظم و دقیق کاراشونو دنبال میکنی و یه گوشه ای ، تنهایی ، واسه خودت هیتریتو میکنی😏🚬
وایییییییییی مرسی جیسونگ جان عالی بود💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خواهششش درساااا شهههه😻😻😻

آره عشق بود 😭
این کاوره یا کوک خونده؟!😓
صدای اول کوک نیس
اولین صدا واسه اریکه و دومی کوک 
یکی در میون میخونن
یکم صداهاشون نزدیک همه 😂 ولی اگه توجه کنی اولین صداعه فرق داره 

دوتاشون با هم خوندن
هفت خان رستم رد کردم تا دان شد😐😂
قشنگ معلومه خسته شدیا😂😂
بزار عرقتو پاک کنم 
T_TT_T
وای جیسوگ از ته انگوشتام ععرررررررررررررررررررررررررر
من هنوز گوشش ندادم...
فک کن گوشش بدم چی میشه
باید تا دو روز ابوجارو دستت باشه عرای منو جعموجور کنی....
ببخش ماارمیا انقد اسباب زحمتیم واست جیسوگ شه
عصن بده خودم میام جاروش میکنم...
دارم تیکه های جدید روز را یاد میگیرم 😂😂
هیچی نمیشه ، من نمردم تو هم نمیمیری 😂
من جدیدا تِی/طِی خریدم 😎
نه بابا خونه خودتونه ، اصا با بمب ( نه بمب نه ، برام مقدسه ) با دینامیت بزن یترکون اینجارو
بی زحمت تو دستمال بردار خاک پستای قدیمی رو بگیر 
لاب ایت💜
من از ورژن اصلی بیشتر دوسش داشتم ಥ⌣ಥ
صدای کوک نزدیک تر بود 
chera gerie nona??
از شوق وذوق
خیلی قشنگه
چه عجبببببببببببببببببببببببببببببب
چچچچچچچچچچچچچ عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
امتحاناتتون تا اسفند طول نکشید مبینا خانوممممممممم -ـــــــــــــ-
^-^kkkk hal kardam cutey
TT _ TT
yadam raft begam
first seen
KENCHANHA
این دیگه چیه؟
یوفوریا ی کوک خودمونه؟
یسسسسسسسسسسسس
جییسوکاااا بببینننن ی چیزی هسس در مورد تهیونگه کلیپه و واقعا نبینیی نصف عمرت به فناسسسسسس وب که نمیایییی حداقل اومدی وات ی. اسی بده بفرستم براتتتتت
اوکاااااااااااایییییییی
wow
خیلیییییی قشنگ و عالیهههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.