بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Esquire "The Boundless Optimism of BTS" photo

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۸
  • ۴۳۰۲

دانلود عکسهای BTS بر روی مجله Esquire

.......................

فایل زیپ | 9M

.......................

(الله اکبر این همه جلال ...

... الله اکبر این همه شکوه)

 گاد :)) 

عاشق استایل هوپی شدم

2020-11-23


خیلی مجله فا** ای بود :))

تناقض چیست؟ به عکس‌های ورژن پولاروید BTS در این مجله تناقض میگویند

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۴۶ ]

فایل زیپ کامل بود ؟
هیچ کدوم رو ؟
امم
من در جریان بحث نیستم 
حال ندارم بیام تو سایت ببینم جریان چی بوده ㅠㅠ
خدافس :/
من رفتیدم :/
بیشتر اینجا بمونم یه بلایی سرم میاد :/
جیسوگ شی من کامنت قبلیم که یه سوال در رابطه با ....بود رو نمت بپیدایم:/





خیلی مین 😭💜
دوباره بپرس چون منم نمت
میگن سکوت بهترین جوابه من بعد دیدن اینا از درون مردم اما سکوت کردم فقط از این همه جلااااااااااااااال بقول یه عزیزی😂عاشق یه سری ژستام خداییش😂راستی جیسوگا اسمم به کره ای میشه ته مین یو نو؟😂🤣سو یو کن مال می ته مین😂😂😂
سکوت😂😂 ازین به بعد اگه سر برنامه ها کف کردم منم کپشن سکوت میزنم 😂😂
اوووو ته مین شههههه
اووووووووه ماااااای هاردم...😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
یکی بیاد منو از این وسط جمم کنه...😶😶
الانس که سکته رو از این همه جذاااااااااااابیت بزنم😍😍😍(گرچه فک کنم یه سکته خفیف کردم)😂😂😍😍
عااااااااااااااااالی...محشرررررررر...و بسیااااااار خفن...😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
قلب من تحمل این همه جذابیت رو نداره😭😭
فقط نگاه کردن به تهیونگ باعث میشه از ده هزار جهت جر بخورم :" )💔
یا حضرت عباس اینا چرا انقد هاتن ژست هاشون هم عالیه:) جونگ کوک و جیمین چق جذابننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چلا اینا انقد جذاب شدن یکی بیاد منو جمع کنه داره غش میکنمک:0
کسی هارت اتک شده میخواد؟ مجانی هم میدمش :)))
یکی یه بلندگو بده دستم من برم سایتای دیگه هم جار بزنم :/
هارتم اتک شد 😭💔
دیگه مجوز مرگم امزا شد *______*
مگه میشه این همه جذابیت تو هفتا موجود دوست داشتنی جا شه
فقط یه کار می تونم بکنم ....... استریم ........ استریم ......و بازهم استریم بعدشم به مرگ راضیم 😸
گااااااااااااد چقدر جذاب شدن😭😭
جیمینی خوش هیکل و خوش تیپ من😍
به به چه پرشییییی میکنه جیمین شی😁
مرسییییییی بخاطر قرار دادن عکسا تو اکثر کانالای تلگرام عکسای کاملشون رو قرار نداده بودن من همیشه میام از سایت خوب شما عکسا و برنامه هارو می گیرم خسته نباشید❤️
یه سوال شما صندوق بیاتون جر نمیخوره؟
ما تو صندوق بیان آپلود نمیکنیم لاو
ببخشید یه سوال دارم اجرا هایی که ایدول ها در مراسم ماما دارن توی یوتیوب در چه کانالی قرار میگیره؟؟
سرچش کن آرمی جون
و یونگی نیوتن را زیر سوال می برد...

تناقض یعنی...
استایل های خفن و مرگ آور...
و عکس 3 در 4 شناسنامه😂😂😂😂
میشه بگی عکساشونو از چه سایتی پیدا میکنی؟
💙💜 ϲяγѕταℓ
چرا حس میکنم شوگا شبیه این عروسک چوبی ها شده؟ خیلی بنظرتون صافو صوف نیست؟ نیفته بچه ای خدااااا🤦
جیمین هدهدی در حال پرواز😂
کفِ کفشاشونو😍😍😍😐🤦💜💜💜

درس تناقض را به طور کاملن با این 7 عکس یاد گرفتم امشب تستاشو میزنم و ازین به بعد عمرن تو بخش تناقض غلط داشته باشم😂😂😂🤦


+ عرررررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
از درون فن گرلی میکنم😐😂😂😂😂😂 اخه نخ چجوری میتونه یونگی رو نگه داره؟ جاذبه کار نمیکنه اونجا؟:/
جیمینم نیافتاده رو هواست:/ 😂😂😂😂😂😂
سلام:)
خوفی ادمین جوون*_*
میخواستم از وب عالیتون تشکر کنم واقعا مرسییییی :")
کلی کیص بهتون @_@
پروفایلمم عوض کردمم رااستییییییییییییی
هنوز واسم عوض نشده
خوب شد گفتی منم باید عوض کنم نسحشمظئشننظئ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عه دوباره باید دانلود کنم ؟

نه چرا خر بازی درمیارم:|
عکسای جدید رو سیو میکنم -___-

تنکیوووو ***** 😍😍
میخواستم همینو بگم 😂😂


***** مرضضضض اینجا که دیگه بهم نگو ***** لعنتی😂😂
یونگی چه جوری نیافتاده؟:/
اینا رو میدن بعد انتظار دارن ارمیا زنده بمونن😐😂😂😂😂😂
واقعا سوال زیبایی بود 
بین این همه عر زدن تو تنها ارمی ای بودی که به این مسئله توجه کرد 😂😂😂
فکر کنم ازون ور با نخ بستنش😂 ازین نخ نامرئیا

فقط خنده آخرت 😂😂
ننننننننننننهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
خداااااااااااااااااااییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خونریزی قلبی کردم
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
آره :")
تازه صفحه رو رفرش کن که عکس های جدید رو بهش اضافه کردم
ای جوووونم عجب عکسایی همشون معرکه شدن
خیلیییی
نـــــفــس کــــشـــیــــدن ســـخــــتـــه....

واقعا چرا هی هر روز یه اتک جدید داریم؟
من نمیدونم چقد دیگه زنده خواهم موند....
فکر کنم بتونیم زیاد زنده بمونیم
ازونجایی که ارمی هستیم خدا قدرت زنده موندن مقابل اتک های بنگتن رو داده بهمون
نگران نباش پس
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو
چ عکسایی...
چقد خفنه عکسا
بشخصه عاشق عکسای سیاسفید شدم...خیلی خوبن لامصصصصصصبااااا
ژستای کوک ک منو کشت...ولی الان نمیدنم چجوری دارم تایپ میکنم..خخخخ
باز همین که تا اینجاش تایپ کردی نشون میده آدم قوی ای هستی :")
میشه کنسرت اخر امریکا تور لاور یورسلف رو بزارید؟
این دِ نِیم آو کار
با من حرف نزنین دارم عرررر می زنم😭😭😭
😭😭😭😭😭 خدااااا
وات د فاککککک اکسیزن لازم شدم وایییییییی
::""""")
گاددددددددددددددد
ریدم تو خودم
یه عالمه سوال دارم هیچوقت هم که جواب نمیدی
یک : واسه ران چقدر حافظه و اینترنت لازمه
دو : اینا دستشون مو نداره؟؟؟؟ واقعا برام سواله
و اینکه کلا اگه کل مطالب وبت دانلود کنم. چقدر نت میخوام؟؟؟؟
جواب ندی کشتمت. دیگه انتخاب با خودت 😝😃
بنظرت میان ایران یا نه؟
نه معلومه نه 😂😂😂😅
اون چیزایی که اعضای درباره ایران گفتن حقیقت داره؟ مثلا بستنی فروشی خیابان تهران یا لایو جیمین یا نظر کوکی درباره تخت جمشید و اینا و یا نظر ته یونگ درباره فرهنگمون یا نظر جین درباره قرمه سبزی و ته چین یا نظر ار ام درباره کوروش کبیر و کتاب ابوعلی سینا
ببینم کی جواب میده
راستی جریان این محل که تو ایران چاپ شده چیه؟؟؟ میشه عکساشو بذاری. من گیرش نمیاره هیچ جا
یا حداقل بگو کجا دارتش
راستی اینا واقعا با بلک پینک رقیبن
بای
آقا خودایی نا ندارم این همه سوال رو جواب بدم 😂😂 کمرم و دستم و چشمم درد میکنه باور کن
بسم الله...این چیه واقعا؟؟؟!😱😱😱😱به قول خودت این همه شکوه این همه جلال؟؟؟!آخه چطوررر؟؟!!!😵😵😵😵واقعا خیلیی ف**ای بود هااا خیلیییییییییییی😢😢

همه عکسا به کنار من فازه عکسی که جیمین تو هواستو درک نمیکنم..حقیقتا غش کردم با این عکس اینقدر خندیدم..قیافه جینو کوک و شوگا خیلی خواستنیه😂😂😂
😭😭😭😭 ینی همه چهار ستون بدن من با دیدن این عکس ها میلرزه

جدی میگی ؟😂 من از جذابیتشون داشتم از چهار جهت جر میخوردم
من
.........
حرفی ندارم واقعا
وی میرود تا دوباره گرانی نشده برای خود قبر دو طبقه بخرد
طبقه ی اول برای خودم
طبقه ی دوم برای وسایلی که ازم گرفتن😭
قبرو نگه دار 
فعلا وآسه مردن زوده😂 هنوز مونده ...
اخ...
قلبم...
خداحافظ زندگی شیرینم =)
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ماااااااااااماااااااااااااانییییییییییی
خیلیییییییییییییییی خوبننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
خداحافظ چرا
هنوز زوده بری
من بارور شدم
7 قلو
😂😂
وای جیسوگ دلم برات تنگ شده بود🥺
لامصب از وقتی البوم اومده من فقط دارم عرر میزنم بیگ هیت هم امون نمیده همینطور رگباری میزنه این از عکسا مجله اون از عکسای جیمین تو ویورس از موزیک ویدیو اصن وحشتناک بود😂
البته بگذریم که دانشگاه نمیزاره ادم درست به کیف و حالش برسه🙄
استادمون دقیقا 3 روز مونده به کامبک امتحان گرفتنش گرفته بود دلم می خواست با دستای خودم خفه اش کنم😬
به همین علت من موزیک ویدیو و اهنگ ها و... یک روز دیرتر دیدم🔫😐
وای اصا کمر منم شکسته 
امروز یه عالمه بمب هم اومد 😭 وقتی کامبک میشه اعضای بدنم کمم میاد 

اخ اون عکس هاا
هنوز وقت نکردم حتی مصاحبه اشو دان کنم 

کِنچانا 
ولی یه روز بشه دو روز دیگه نمیرسی ببینیشون 😂 پس به روز نگاه کن چون رگباری داره برنامه میاد 
چرا با ما اینکارو میکنن؟ چرا؟ به کدامین گناه؟
نمیدونم چرا امروز اینجوری شده هرجا میرم بهم شوک وارد میشه دیگه میترسم برم توی یه سایتی
واقعا ...
این عکس ها برای منم یه شوک بزرگ بود 
تا حالا بی تی اس توی هیچ مجله ای انقدر از جونشون واسمون مایه نداشته بودن :::""""""))))))
سلام جیسوگ...😐😐😐😐😐😐😐
به نظرم نظرات این قسمت از سایت رو باید ببندی🧐...چون هرچی به این عکسا فکر میکنم ، به این نتیجه میرسم که نباید فکر کنم...😬😬😬😬😬پسران بنگتن جای هیچ نظری رو باقی نداشتن😶.....الان همه میزنن...عرررررررررررررررررررررر....😬
اصا صفحه این عکسا امروز ترکوند😂
سلام
بلخشید من هر کاری میکنم نمی تونم قسمت جدید ایپزود بی تی اس رو دانلود کنم ، ۴۸۰ دانلود میشه ولی ۱۰۸۰و ۷۲۰ دانلود نمیشه ،دریافت لینکو میزنم و رو دانلود میزنم ،دانلود نمیشه
سلام چک شد مشکلی نداشت 
شعت....
... :")
قصد جونمونو کردن؟!این همه جذابیت کجاشون جا شده ㅠ_ㅠ
از سر تا نوک پاشون😭
لطفا اجرا امروز رو قرار بدین ممنونم لاوم
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قلبمممممممممممممممممممممم
آقا فقط ری اکشن یونگی به پریدن جیمین ککککک
پسرا در هر حالتی جذااااااااااااابننننننن
😂😂😂😂 
ولی موهاشونم خیلی خوب شده هااا ایگو هارتم
جیسوککک بگووو اون گادییی ک نوششتییی برا جییمییینهه ایااااا؟؟
اممم
هرچی تو بگی
جسسوک چرا احساس میکنم اللا و اکبر از اینهمه جلالی ک نوشتی یاد اون کلیپی ک برات فرستادم ک در باب تهیونگ بود افتادی؟؟
چون از همونجا یاد گرفتم 😂
.......
:"""
نه
تو رو خدا اینکارو با من نکنین
وای خدا
من جونمو
قلبمو
زندگی مو
دوس دارم
جوونم
هزارتا آرزو دارم

خداحافظ بچه ها...
دوستون داشتم...🖤🔥
رد دندونام رو بازوم مونده فک کنم😂
بمون انقدر زود نرو
حالاحالاها باید باشی :")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.