بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

FESTA 2020] Answer : BTS 3 UNITS]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۸
  • ۶۳۵۰

دانلود نهمین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

Answer : BTS 3 UNITS

~~~~

Answer : BTS 3 UNITS 'Respect' Song by RM & SUGA

1080P | 123M

720P | 32M

480P | 25M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-09


 

Answer : BTS 3 UNITS 'Jamais Vu' Song by Jin & j-hope & Jung Kook

1080P | 143M

720P | 43M

480P | 30M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-09


Answer : BTS 3 UNITS '친구' Song by V & Jimin

1080P | 242M

720P | 43M

480P | 30M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-09

 

 

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

واووو من به جیمین خیلی خیلییی افتخار میکنم..😎
نمیدونستم متن آهنگ فرندرو اون نوشته؟!😢😢واقعا آفرین بهش..چقدر عالی نوشته 👍😢😢😍😘💜💖
خیلی براش خوشحال..خعلیی💜👏👏
بعد یک عمر قناعت دگر آموخته‌ام
عشق گنجی است که افزونی‌اش از انفاق است

باد، مشتی ورق از دفتر عمر آورده است
عشق سرگرمی سوزاندن این اوراق است

# فاضل نظری
سلام اونی من یه سوال دارم 😁

شما زبان کره ای رو کجا یاد گرفتید میشه بگید 😍
سلام 
من با برنامه memrise یاد گرفتم جونگ کوکی😁💞
چی بگم 😍











خو سکوت میکنم 🤠
:")
سلام میشه تمای تلگرامو تو کانالتونم بزارین؟؟؟
سلام
تو کانال ساب؟ 🤔
سونگ جی سوپ
وای مرسییی که هستین💜💜💜💜💜
مرسی عجب سایت عالی دارین هرچی میخوایم توش هست
فقط یچیزی کنسرتاشونو چجوری پیدا کنم؟
مرسی خسته نباشی
بوس
سلام
ممنون از سایت عالیتون
ای بیان چیع
چجوری بریم توش
دستم فلج شد بوخودا
احیانا این و عکس های قبلی با هم هشتمین هدیه نمیشن؟ و پروفایل نهمین هدیه؟آخه تو اون فستا تایم لاین عکس و فیلم رو باهم زده
یعنیااااااااااا😂😂 عاشقتم ، دیوونتم ، روانیتم اینقدر سریع جواب دادی به خدا تکی حتی از اون دوست خاک بر سر منم سریع تر بود 😂😂😂😃😃😃😃😃😃😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ای بابا ، بسی خجالتم میدی 😂😍💦 
چرا هیچکس زیر نویس نمیذارع😭
قرار گرفت
بخدا سابا قرار میگیره تا ترجمه میشن به جون خودم قسممم 😭
زیرنویس کی میاد ؟!😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
میاد
merciiii jisongiiiiiii
خواهش از طرفش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.