بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

FESTA 2020] BTS (방탄소년단) 'We are Bulletproof : the Eternal' MV]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۰۱
  • ۳۸۵۰

BTS (방탄소년단) 'We are Bulletproof : the Eternal' MV

1080P | 101M

720P | 47M

480P | 26M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

لینک یوتیوب

(لایک و بازدید فراموش نشه!)

2020-06-11


چقدر تاثیر گذار :") فقط چرا همشون عین هم نقاشی شده بودن و فقط مدل مو و لباساشون فرق داشت؟😂

* دوستان زیرنویس با لیریک اصلی آهنگ ترجمه شده نه اون سابی که یوتیوب داده. ساب یوتیوب بخاطر اینکه قافیه هم داشته باشه دقیق نیست،برای همین طبق اون ترجمه نکردم!گفتم که بدونین ساب ما با بقیه ساب ها ممکنه فرق بکنه 😊 ******** Admin CMol

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۳۵ ]

سلام میشه کنسرت همین اهنگ رو بزارین؟
سلام 
هروقت کنسرتشو گذاشتن چشم 😂💞
سلام ببخشید اگه امکانش هست ...میشه کنسرت بنگ بنگ کن رو بزارین ؟!
سلام عزیز جان
قرار گرفته
خیییییلیییی اهنگش عالیه مخصوصا اونجاش که میگه
بهم سنگ بزن من از هیچی نمیترسم
ممنون که زیرنویس رو زود قرار دادین
با تشکر از ادمین های این وبلاگ قشنگ
سلام لطفا جوابم رو بدید دارم دق میکنم😢😢😢
لطفا بگید میتونید کنسرت بنگ بنگ کن رو بزارید یا نه؟ ؟
خواهش میکنم بزارید من بنگ بنگ کن میخوام😭😭😭
همچنین ممنون بخاطر همه زحماتتون😘
تا فردا نیامد فریاد نکن
فقط منم که بعضی جاها نمیتونم تشخیصشون بدم یا شما هم؟
در گیرم اصن ی وضی
تو دور اول منم نتونستم یه جاهایی 😂
اول اهنگ میگه فقط ما هفت نفر بودیم اخرش میگه ما هفت نفر نیستیم با شماها یعنی ما اول هفت نفر تنها بودیم ولی الان ی عالمه ارمی داریم و دیگه هفت نفر نیستیم.
درسته 👏👏👏👏💜
سلام ببخشید میخواستم بدونم میتونید کنسرت بنگ بنگ کن لایو رو بزارید یا نه؟؟؟
تورو خدا بزارید من واقعا دلم میخواد ببینم احساس میکنم مال البوم map of the seoal 7 عه😔😔😢😢😭😭
توروخدا💜😣
سلام 
ایشالله میزارم ، آره احساست درست میگه 
سلام😌
ادمینننن چرا من نمیتونم زیرنویسووو دان کننممم
سلام
چرا؟ لینک ک ایرادی نداره :(
اقا من الان برام ی سوال پیش اومده اینکه اون جمله we are not 7 with u به معنای کدومه : الف) ما با شما فقط 7 نفر نیستیم بلکه بیشتر از اینائیم ب) ما بدون شما کامل نیستیم 7 نفر نمیشیم بنظرم اگه لیریکو تغییر میدادن میشد we are not 7 without u احساسی تر میشد. شتتت همین کم مونده ب لیریکم گیر بدم از توش تئوری در بیارم
من چه بدونم
شنونده عاقل باشد😂
بعدم ما بدون شما هفت نفر نیستیم؟ پس چن نفرن بدون ما😂
اقا من الان برام ی سوال پیش اومده اینکه اون جمله we are not 7 with u به معنای کدومه : الف) ما با شما فقط 7 نفر نیستیم بلکه بیشتر از اینائیم ب) ما بدون شما کامل نیستیم 7 نفر نمیشیم بنظرم اگه لیریکو تغییر میدادن میشد we are not 7 without u احساسی تر میشد. شتتت همین کم مونده ب لیریکم گیر بدم از توش تئوری در بیارم
گزینه الفه
سلام ببخشید یه درخواستی داشتم جیمین قبلا تو برنامه ویکی ایدول با یکی از اعضای سوپر جینیور بوده که اسمش Heechul بوده حالا نمیدونم دیگ کیا تو برنامه بودن ولی میشه اون قسمت رو بزارید؟؟خواهش میکنم😢🤕
😭😭😭😭😭😭😭😭
عههههه تو هم دیدیش@-@
اصلااااااااااااااا فکرشو نمیکردم
پس به این وبم بسر حتما
lsdamo-anime.mihanblog.com
راستی درخواست داده بودم تو پست ثابت
اگه نیومده اینجا بدم^^
یسسسس 😂 فصل سه شو ندیدم فقط
حتمااا کومائو💜💞💞💞
زیرنویس فارسیش فردا تو سایت قرار میگیره؟!!
بزودی
خیلییی کم بازدید خورد💔
آره :((
سلام آرمی های عزیز یه نظر سنجی تو سایت مجله تایم هست نظر سنجی محبوب ترین گروه کیپاپ بی تی اس عقبه لطفا رای بدید
ممنوننننن
هق هق*
راستی الی هستم یه ارمی جوگیر
یوروشکوره^^
خواهشش

الی
من آکوتاگاوارو خیلی دوس دارم :)
سلام ممنونم برای سایت خوبتون ولی مگه ۲۴ ساعت نه شد پس چرا نمیزارین من دارم میمیرم ×_×
قرار گرفت
وایییی خدااااااا دیگهههه وسطاششش گریمممممم دراومدددددد
جیسوگاااا شییی برای این شبیه بهم بودن چون میخواستن نشون بدن همشون یک نفرن..
عجب
فکر کردم به قول نظر یکی از بچه ها حوصله طراحی نداشتن 😂
جیسوگ لینک دانلود قرار نمیگیره؟؟؟؟
راستی در مورد امتحاناتت......fighting🙅
قرار گرفت
از طرفش تشکر میکنم 
این ظاهرا مهم نیست همه توی کانالای تلگرامی گذاشتنش
بنظرم مهمه
برین استریم بزنین 🥺
خیلی تاثیر گذار بود🙃🙂😶خیلی خیلی
مخصوصا اونجا که نورای بنفش تبدیل به ارمیا شدن ☺️💖💜
❤—❤
😍
فقط منم که دارم عین چیییییییییییییییییی اشک میریزم یا بقیم اینطورین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
😓✋
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
این اولین فستای منه
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
چرا انقدر شبیه هم بود صورتشون
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عالی بود
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
واییی من دیدمم.. عررررررینگ
خیلی کیوت و گوگولی و نی‌نی‌طور بودن
فقط موهای نامجونننن🥺😭😭😭💜
و اونجایی ک کنارهم دور اتیش نشسته بودن 😢💜
خیلی خوب بود *هق‌هق*..
وااااای کاااامسااااامییییدااااا
ولی بیشترشون عین همن که
وووووووش چقده اینا بلان ~(@^_^@)~
چون یک روح در هفت بدن تاثیر گذاشته قیافه هاشونم یکی شده :) خخخخخ
ولی خدایی بعضی جاها جین انگار کوکیه
کوکی انگار شوگاست
نه که نتونم تشخیصشون بدم ها نه میتونم تشخیص بدم ولی خیلی جاها خیلی شبیه هم شدن :))
ار ام و فقد میشد تشخیص داد🤣🤣
احسنت بیگ هیت با طراحیش
اصن بعد قضیه ی برنامه ها کینه گرفتم از بیگ هیتاا
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
کومائوووووووو💜
❣️Ailin cutie❣️
حوصله طراحی نداشتن فک کنمXDDDD
واییییی عالییییییییییییی بوددددددددد من نفر 10 ام بودم که دیدم😎خیلییییییییییی عالیییییی بودددددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭
~.○ Min_ Nika ○.~
عععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررر
جججججججججججججججججججججججججججججججججررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خداااااااااااااااییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.