بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(.FESTA 2020 ] BTS 'Airplane pt.2' (Summer ver]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۱۴
  • ۸۸۶۰

دانلود اولین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

ویدیو 'Airplane pt.2' ورژن تابستونی در سامرپکیج2018 


[2020 FESTA] BTS 'Airplane pt.2' (Summer ver.)

1080p | 110M

720p | 91M

480p | 30M

2020-05-31


بالاخرههههههه اولیش اومددد🔥🔥🔥

پ.ن:جیننننن فقط جین 😂😂😂

پ.ن۲:عکس ویمینی که  عمو فستایی گذاشته 🤪...

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۵۰ ]

چشم الان نگاه میکنم
سلام
این زیرنویس چرا نداره؟
عکسه؟یا ویدیو؟
زیرنویس لازم نداره یا براش نساختن؟
ممنون میشم جواب بدید
سلام گل جان
ببینی متوجه میشی
نیاز به زیرنویس ندارد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلم جیسوگم ایگو رم میشه بگی ین چ:/
مرسی
میشه از تل بم اس بدی میخام متن تلفظ بفرسم برات
ی چنل پیدا کردم تو تل ک لیریک اهنگای کیپاپو میزاره میخام بفرسم برات اگ رازی شدن از فن کپی با زکر منبع استفاده کنی =]
این ایدیمه
********
رو پروفمم عکسای بی تی اسو بلک پینکه
(مال اهنگ سور کندیشونه*-*)
باشه؟؟؟؟
ایدیمو سان کن^_^
سلام کمند جونی
مرسی از لطفت اما تا جایی که میتونم میخوام خودم متن تلفظارو بزارم 
اینطوری بهتره
نمیشه دانلود کنم هعر عر عر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭لینکاتونو خراب کردین
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
سلام ببخشید ماجرای این پروژه I_land چیه چیز زیادی ازش نفهمیدم .الان این گروه پسر جدیده قراره دبیو کنن اصلا چیه
لطفا جوابم رو بدید خیلی ذهنم رو مشغول کرده😦😦 و یه چیز دیگه یعنی الان این برنامه جدید پسر ها bang bang con live رو نمی تونید بزارید ؟؟
نمیدونم 
ربطی به بنگتن نداره 
مربوط به بیگ هیته زیاد چیز مهمی نیست 


نمیدونم 
ایشالله میزاریم
من بعد چنئ وقت اومدم ینی بودما نظر نمیدادم راستش :)


من چرا از وقتی اینو دیدم همش اهنگ تابستون از تهی تو گوشمه یه میکسم درست کردم اینقدر خوب هماهنگ شده هر باز منیبینمش میپوکم 🤣🤣😆
خوشش اومدیییی ویمین.ش

😂😂😂😂 عه ، بفرس واسمون 
منم ببینم (#فضول)
خوب به سختی خودمو کنترل میکنم مخصوصا جاهایی که بچه ها نظراتشون درمورد اتفاقات تو فیلمه خیلی خودزنی میکنم ولی میخوام 2 ماه بعد بشینم از صفحه اول سایتت رو دانلود کنم تاااااا اخرش ^^ ب نظرت چقد حافظه میخواد TT_TT ولی همه رو میخوام راستی یه بار یه چیزی دیدم گفته بود دی وی دی های ران ^^ کی میاد ؟ اگه باشه خیلی خوب میشه...
خودزنی😂😂 بعدش ران ببین که بشوره ببره
وای حالا من از وقتی فلاور کرو رو دیدم همش دلم یه همچین برنامه ای میخواد با چالش های بیشتر 
ای بابا ...

خیلی حافظه میخواد واقعا 

نمد ک ، با ادمین های دیگس
سلام ،خسته نباشید
من هرچی میزنم رو لینک دانلود نمیاره
لینکش درسته؟؟؟
سلام
چک شد
مشکلی نداشت 
سلام جیسوگ
میگم بی تی اس برای اولین هدیه فستا برنامه داشت برای ۱۱ تای بعدی هم فیلم پر کرده یا فقط گالری منتشر کرده ؟
سلام 
تو تایم لاین نوشته 
هم ویدیوعه هم عکس هم شاید چند ترک آهنگ 
زیرنویس نداره؟
یا نمیخواد؟🙂
نوچ
سلام ببخشید خسته نباشید
یک سوال داشتم
حتما باید اشتراک بخریم که بتونیم دانلودش کنیم؟اخه هر جور میرم باید بخرم
سلام یاسمین جان
نه عزیز رو دانلود کند بزنی نیازبه اشتراک نداره
بهترین هدیه فستایی بود که دیدم و چقد من سر تیشرتای ست جیکوک عرر زدممممم
خیلییییی عالیهههه

یسس😂😂
مرسی مرسی مرسی خیلی منتظرش بودم😍😍😍
😍💞💞💞💞
خیلییییی خوبه منم حال و هوام عوض شد واقعا چقد اینا خوبن مخصوصا جین انگار کلا یه جای دیگه اس خیلی سرخوشه
اصا جدیدا هیچ کس جز جین نمیتونه حال و هوای منو عوض کنه😂😂😂
ععععععرررررررر😭😭😭😭
با اینکه الان نمیتونم ببینم ولییی ععععررررر واسه همین عکسهه ععععرر😭😭عععععررررر واسه عینک کوکم😭😭😭نیگا رو دماغشه😭😭😭نیگا رنگ موش😭😭😭
این بچه رو بدین من بزارم لا نون بخورمش😭😭😭
ای تتتتفففف🚶‍♂️🚶‍♂️
چطوری میتونی جلو خود تو بگیری و نبینی ؟😂😂😂
واییییییییییی خدا چه ناز شدن 😍😍😍
😍😍
آمیتیس آشوری
ممنون که گذاشتی ادمین^^ میگم من اسمم فارسیه؟ نمیتونم عوضش کنم هرکار میکنم
خواهش میکنم
یس فارسیه
چرا نمیتونی؟؟ میشه که
فقط جیمین تهش 🤣🤣
😂😂
چرا من نمیتونم هیچی از سایتتون دانلود کنم نمیشه بلد نیستم عر😱😭
چطور بلد نیستی -_-
روی لینک بزن بلد بودن نمیخواد ک 😂
اوه مای گاد*-*
این ژدیده*-*؟
ژاپنیه یا کره ای*-*؟



کنچانا ین چ°-°؟
من نصف حرفاتو نمیفمم+-+
^~^
یه ژدیده ^~^
کره ای ^~^

ینی ، اشکالی نداره ^~^
کِنچانا ، به مرور یاد میگیری😂
خیلیییییی عالیه ممنون❤💚💜💙
خواهش از طرف جیسوگ 💜
وایییی خدااااا محشر بودد..چقدر اینا خوبن آخهه؟؟!😢😍😘😘
من هنوز تو آخرش موندم..واقعا چقدر جیمین و کوک هماهنگ لبشونو به اون حالت در آوردن😍😍😍😎
من که دیگه دل تو دلم نیس واسه بقیه هدیه هاا😢😢😢😵😵😵😵😨😨😨😨😨
من فدای رنگ موهای اوپام بشم ︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵
منم 😭😭😭
عالیییییی بوووووود😂😂😂😍😍😍
موندم تا قبل شناختشون چجوری زندگی میکردم😂😂
اینقدی ک سر اینا ذوق زده شدم سر ۲۰ گرفتنام نشدم
منم یادم نیس قبل بی تی اس چطوری زندگی میکردم ಥ‿ಥ
😂😂😂
رونیا A.m 🐰
خدایاااااا
آخه دانمی جون چرا من باید اینو الان ببینمممممم،؟؟؟؟؟؟
اصلا اگه جیمینو و ته ته گذاشتن ما بقیه رو بتماشایم
از شوخی نگذریم اصلا چرا بگذریم خیلی خوف بوددددددد
خیلیییییییی ::::"""""""))))) 

خیلی هم خنده دار و روح شاد کن بود 😂
جججججرررررررررر وای دمتونننننننن گگگررررررممممممم
🙌😀
ببخشید واسه من لینک دانلود رو نمیاره
اگر میشه لینک رو یه طور دیگه بذارید
کدوم کیفیت؟
فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه گلی
از ی مرورگر دیگ استفاده کن 💕
وایییییییییی اینا مثل اعتیادن نمیشه ترکشون کرد 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘
چزا باید ترک کرد اصن (ಥ ͜ʖಥ)
یاااااا خدا چقدر جیگر شدن واییییییی وی 😰😭🥰😘😍💐💐💐💐
(∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━✿✿✿✿✿✿
عاشقونم
عاشق مایی یا اونا؟😂
واییی خدا مگه میشه من غش نکنم
اونم وقتی جیمین و میبینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اره غش نکن 🤧🤧
وایییی جون 😃😃😃
¯\_(ツ)_/¯
واریزی 😃😃😃مردم از خوشحالییی
واریزی؟؟ چیزی واریز شده؟😂
ببخشید ولی چرا نمیتونم چیزی از وبلاگتون دانلود کنم؟!
چطور نمیتونی 😳
رو لینک های نارنجی بزن، بعدش یه صفحه باز میشه ک باید کد وارد کنی
بعد این کد رو وارد کردی میری ب لینک دانلود، دانلود کند رو بزن پ دانلود کن
اگ متوجه نشدی تو گوگل سرچ کن نحوه دانلود کردن از اپلودبوی 💜💜
عالییییی بود^^چقدر موچی کیوت بود♡♡♡♡♡♡♡به همه ویمین،کوکمین،یونمین،ویهوپ شیپرها توصیه میکنم حتما نگاه کنید^^جیمین همزمان با سه نفر مومنت میده فداش بشم♡
فقط اوپام چشمو گرفته😭😭
این ویدئو روح و جسمو همه چیزمو شاد کرد😐اصا خیلی خوب بود بیشتر از ده بار نشستم نگاش کردم هر دفعه یچیز جدید میدیم میخندیدم،ولی نامجون ناموسا خوددرگیری داشت😂😂سر نامجین خیلی خندیدم😂😂وای دلم مسخره بازیایه مدرسه خواست لعنتیی
اه خیلی خندیدم چیکار کنم-_-
دقیقا 😂 مخصوصا که خیلی رنگی رنگی و شاده اصا حال و هواش دوست داشتنیه

بشین منو نگاه کن 😍
راستییی تهیونگ قرار بود وقتی چنل بنگتن تو یوتیوب 30 میلیونی شد سیکس پکاشو نشونمون بدهههههههههه! بنظرت رستگار میشیم و بالاخره میبینیمشون؟؟؟؟😍😍😍 باشگاه زیاد میره بنظرم دیگه درومدن😂😍😍😍😍😍😍😍
ایشالله که یادش رفته باشه 😂😂 (جیسوگ غیرتی)
خیلللللللییییی ممنوووووووون ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
😍💞💞💞💞
سلام
کی باورش میشه من آرمی سه ساله اولین فساییه که میبینم
حتا اعتراف میکنم که همین چند وقت پیش فهمیدم که فتا وجود داره و چیه!
خلاصه هرچی که هست این عالیییییییییی بود همشون عالی بودن منکه مردم😖😖😖
خیلی خوب بود جی کی چه جذاب بود جیمین هم خیلی خوب بود شوگا چرا اونجوری به جیمین نگاه میکرد😂
من طاقت این حد از نامجین ندارم😂😂😂
عالی بود😂😂😂😂😂
سلام روجی شی
عجب 😂😂 مک داریم ؟

خییییلییییییییییی
واییییییییی خیلی خوب بود مخصوصا اونجاش که جیمین میپره رو کول جونگکوک جیکوک هارتمممم پودر شد😍😍
آره دیگه جیکوک شیپری و مسلما سر اون تیکه ...🔥🔥🔥🔥😂
مممرررسسیییی 😍😍😍❤❤❤

کاممسسااممننیییداااا 😭😭

عرررررررررر
😂😂😂💓
عرررررررررررررررررررر کادووووووووووووو عررررررررررررررررررررررررررررر کادووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
عررررررررررررر عالییییییییییی بودددددددددددددد
😂😂😂😂😂
خادااااااااااااااااااااااااااااااااا جیییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغ انقد منتظر منتظر بودیم همه جامون پیله بست😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
😂😂😂
بعدیاش کی میاد ؟
تایم لاین فستارو ببین عزیزم
😂😂😂😂😂😂واییی جیسوگ سیماااااااااا
من تو گروهم گفتم از این به بعد فقط ویهوپ شیپ میکنم با اون رقص دو نفره فوق احساسی😂😂😂😂😂😂😂😂جین ک کلا دیونس ولی چراااا چرااا نامجون اون وسط با صندلیا ور میره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂عاشقشم ک کاری ب کار هیچکس نداره😂😂😂😂😂خب این هدیه واقعااا هدیه بوداااا😂جیمین عین این بچه کوچولوعا شده بود😢😢😢😢😢😢😢خوشم میاد کاپل پسند بود این هدیه 😎😎😎هیچکیو ناراضی نذاشتن پسرا😂😂😂😂سه نفره ی ته جین هوپ 😂😂😂😂خب دیگه کار داره ب جاهای باریک میکشه من چیزی نمیگم😂مرسی از اینکه وقت میزارین بوس براتون😘😘😘😘😘
ارمیای تحلیل گر بجای تحلیل وویدیوهای رسمی بنگتن باید بشینن اینو تحلیل کنن بنظرم 😂😂😂😂😂
خیلی خوب بود 

فدایتتت💞💞💓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام جیسوگممممم
رو به راهی؟
اوضاع به کامه؟
قرنطینه خوش میگذره؟ 😂
عاح بیخیال😂
***** *** ** ** **** ***** *** ***** ***** *** ** ** **** ****** *****
* ** **** ** *** ****** ******* ****** ***** *** ****** ***** ***** ** *** ** ***** *** ** ***** **** ****** **** **** ** ** ******* *** *** ****** ***** ** ******
*** ** *** **** ** *** *** **** ***** ******* *** ** *** ** ** ** *** ****** **** **** ***** ** ***** ***** ***** ******** ***** * ****** ***** ** *** **** ** **** ****** *** ***** *** *** ****** ** ******

میخواستم بیام بغلت کنم یه ماچ پدر مادر دارم حواله کنم رو لپتتتت😂 .. که یادم اومد فاصله اجتماعی و رعایتش خیلی مهمه 😂
در هر حال.. خودتو ناراحت نکن.. هر کی ندونه ما میدونیم چقدر واسه این سایت و آرمیا زحمت کشیدی و میکشی.. از طرف همه آرمیای وب گومائو گوگولمممممم .. هممون وری وری پرپل یو کیوتی هارابوجیی😂^^
البته تو و سیما با هم خوب شستینش احسنت😂 ..
_____________________________________________________________________
وای وای فستااااااا
وای زندگییییییی
میکس تیپ کوکککک
میکس تیپ تهههه
چرا خدا منه گاو نمیکنه راحت شم ینی
اینقد که من استرس کشیدم کی کشیده واسه ایناا
ای تف بهت بیگ هیت😭😭😂
چقد کیوت شدن اینجاااااا
الان گاو شم یا زوده؟ ://
سلام نفس جی کی شیییی
آره بابا دیگه اصلا مهم نیس و یادمم رفت بیخیالش 
موندم از کجا فهمیدی 😂😂😂😂
آره آره فاصله بگیر که الان اوضاع کرونا شدیدهههه
نه این که تو داشته باشیا ، میترسم خودم داشته باشم و بهت انتقال بدم😂


اخخخ تازه این اولشه
موندم عکسایی که واسه فستا میاد چی میتونه باشه 
سلام خوبید خیلی عالی بود ممنونم که قرارش دادید
می گم شرمنده می تونید بنگتن بمب های 2018 رو هم قرار بدید ؟؟؟؟؟
مرسی
سلام 😊
😍💕💕🙌
قرار میگیرن ولی در آینده
حجم برنامه ها خیلی زیاده
الهی بگردمشون وای خداااااااااااا عشقای من
دمتون جییزززززززز بچه ها
خسته نباشید همگی مخصوصا جنابعالی جیسوگا
عاشقتونم شدیدااااا
سلامت باشیییییی بیتاشههه💞
چه فستایی شد !! ❤❤❤
موزیک ویدئو بی تی اس به یک میلیارد بازدید رسید
.
.
.
.
.
...


.....







هورااااااااااا
یسسسس جیییغغغغ 🥳🥳🥳🥳 😎😎😎😎😎🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای فستاااااااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااااا
مرسی ادمینییییییییییییییییییییییییییییییی
🥳🥳🥳🥳🥳
هلو جیسوگ هیونگ و سیما شی اون قسمت لیدری جین خیلی باحال بود والبته اون پشت وی و هوپی یکی اونارو بگیره ههههه جین چه خودشو قاطی کرد یعنی جین قرص شادیه کوکی جذاب لنتی کوکمین چقدر دوست داشتنین ههه وهمینطور یونمین نمی تونم انتخاب کنم
من زومم رو جین بود بار اول 😂
یه جا اومد کرم بریزه رو هوپی ، نمیدونم چی شد نزدیک بود عینکش بیفته 😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.