بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۲ ]

یه سایته همچی تموم و فوق العادهههههه 👌✌🌟🤩
سلام ،وقتتون بخیر😍
میخواستم بگم کیفیت ۱۰۸۰ قرار نمیگیره؟!
یااا خدااا دیروز یکی از دوست هامو بعد از تلاش های فراوان ارمی کردم
هیچکی رو نمیشناسه به هوپی میگه جیمین به جیمین میگه کوکی
تا بایسش رو هم انتخاب کرد پدر همه رو دراورد انقد بایس تغییر داد که نگو و نپرس
بایسش شد کوکی بعد گفت جیمین الان میگه هردوتاشون بعد اومده به من میگه نه فقط جیمین بعد میاد میگه فقط کوکی……………………اخرش بایسش شد جیمین
من که خودم اولاش ارمی شده بودم تا یه ماه تهیونگ و کوکی رو با هم اشتباه میگرفتم
سلام عزیز. لینک زیرنویس مشکل پیدا کرده خطا میده
هاهاااااا من دیگه اهنگ ugh فقط با صدای جیمین و ته و کوک میشنوم تاماااااام
😂😂
واااااای خدااااا سپ خیلی باحال بود
شوگا فوتوکارت جیهوپو برداشت جیهوپ هم فوتوکارت شوگا
من واقعا به سپ ایمان دارم
خیلی همو دوس دارن مخصوصا جیهوپ
سلام ادمیننن😊
از کامنتا فهمیدم ک زیرنویس میاد😅
ولی خاب کیفیت ۱۰۸۰ میزارید یا نه؟!
سلام ادمیننن😊
از کامنتا فهمیدم ک زیرنویس میاد😅
ولی خاب کیفیت ۱۰۸۰ میزارید یا نه؟!
بذا منم‌یبار دیه بپرسم قشنگگ فوش بده
زیرنویس کی میاد؟🤣🤣🤣
😂😂😂😂
سلام زیرنویسش قرار نمیگیره؟
قرار میگیره
زیرنویس میزارین لطفنننننن
بزودی
سر the trurth untold که هوپ و یونگی خوندن و سر ugh که کوک و ته و جیمین خوندن جر خوردم خداییش😂
عالی بود😂👍
😂😂👍
ببخشید زیر نویسشو قرار نمیدید؟؟؟!!
میذاریم بزودی

salam bebakhshid zirnevis key miaaad???:((((((
بزودی 
نگار سادات بهشتی مآل
سلام روزتون به خیر دمتوننن گرم بابت سایت درجه یکتون
میخواستم بدونم برای این هدیه فستا زیرنویس نمیزارین
سلام.وقتتون به خیر.ممنون بابت سایت عالی و محشرتون.ببخشید این فستا که گداشتید ساب هم داره؟
سلام
یس داره
ترجمه ک بیشه قرار میگیره
موقع امتحاناته و مترجما نیستن متاسفانه برای همین طول میکشه :(
PER SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB
PLZ^^~
زیرنویس دارع؟؟؟ کی میاد؟
سلام عزیزم مرسی از آپدیت های همیشگیتون، امیدوارم امتحانات رو به خوبی پشت سر بزارین. آیا کیفیت 1080 قرار میگیره برای مپ او د سانگ؟؟
سلام.زیرنویسش و کی قرار میدین؟
زیر نویس نداره
یه سوال فنی
یعنی یه درخواست فنی
تاریخ دقیق کنسرت به ایران کیه
هستی رفیعی
1080 قرار نمیگیره؟
عشق تهیونگ
سلام ببخشین میشه لطفا توضیح بدید که این ویدیو چیه من حدس میزنم که اهنگ های البوم رو خوندن ایا درسته؟
میشه برای اینم زیرنویس بزارین
وای خدااا!!این چی بود😂😂خیلی خوب بود خیلییییییی😉😂
وای جیمین😂 فقط اونجا که نامجین یوفوریا میخوندنو جیمین یکدفعه ای اومد شروع کرد به بالاوپایین پریدن😂😂😂روده بر شدم به خدا..😂😂😂😂این پسر این همه انرژی رو از کجا میاره آخه؟!😂
این هدیه شونو خیلی دوس داشتم خیلییی...عالی بود عالی😢😢😉دسته شمام درد نکنه بابت گذاشتن ویدیو😍😘😘
زیرنویس میاد؟😢
کی؟
سلام:/
Namjin🥺🥺🥺🥺🥺💜💜💜💜💜😆😆😆😆😆😆🤣🤣💜💜💜🥺🤤🥺🤤😄😆😁🥺🤤💜
زیر نویس فارسی ندااره آیا؟=(((
زیرنویس چی؟
سلامی دوباره....طرفدار درجه یک سایتتونمممم.....سایتتون خیلی خوبههههه

😍😍😍😍😍

یه جا دیگه م کامنت گذاشته بودم که واسه یادگیری زبان کره ای راهنماییم کنین،ولی هنوز تایید نشده فک کنم......
واسه همین دوباره ازتون میپرسم،میشه راهنمایی کنین چجوری کره ای یاد بگیرم؟؟؟؟
سلام
با پشتکار و تلاش
جان من بسهههه 😭😭😭😭😭😭😍😍😍😘😘😘💓💓💓💓💜💜💜💜💜💙💙💙💚💚💚💚💚💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.