بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

FESTA BTS Photo Collection

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۹
  • ۲۲۶۴

کیفیت عکس ها فول اچ دی عه

دانلود | 7M

تو این فکرم که هدر سایت را تغیر بدم

موندم چ کنم

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۷ ]

ببین یه مشکلی هست برایه من عکسا مثل یه فایل میان یعنی یه پوشه نیست که عکسارو بتونم ببینم میشه بگی باید چیکلر کنم
سلام
روش نگه دار و گزینه اکسترکت رو بزن
مررررسسسییییی
خواهشش 💙💙
دانلود نمیشه
میشه دانلودش رو درست کنی؟
سلام عزیزم 
مشکلی نداشت چک شد😉
انیوو اممم ی مشکلی داره انگار نمیتونم دان کنم😦
میشه ی نگاهی بکنین کومائوو☺🙆
مشکلی نداره عزیزم :)
Army from another world
وقتی داشتم عکسارو نگاه میکردم گریم گرفت.
پارسال و امسال کلی خاطره واسمون ساختن و هرکدوم عکسا اینو نشون میداد...مثلا سر ماما که آرتیست سالو بردن...عههه ههههههه

واقعا عکسای قشنگی رو گلچین کردن

یادآور خاطرات و  اتفاقات پیش اومده :)

چشم مطمئنم دیگه خخ
افرین😂😂
احساس میکنم کمر بر قتل ما بستن
حس نکن مطمئن باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.