بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Festa2019 Family Portrait1

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۲ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۵
  • ۲۵۳۳

 

بچه ها من خیلی سرم شلوغ درس و ایناس ، واسه همین اصا نظرات را باز هم نکردم ، حلال کنین

کیفیت عکس ها فول اچ دیه

دانلود | 18M

من که پس زمینه دسکتاپم عوض شد شمارو نمیدونم !

این عکس ها روی تابلوی دیوار اتاق آدم چه میشود!!! ( تبلیغ فروشگاه سایت و جولیا 😹 ، جولی هواتو دارمااا😹😹 )

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

عههه واقعا خراب بود؟؟؟پس من چطوری دانش کرده بودم؟؟؟
اون موقع سالم بود 😂😂
نه خراب نیس خخخخخخخخخخخخخخ
نه خراب شده بود
لینک خرابه؟ میزنم دانلود فایل صفحه سفید میاره😭😭
ممنون که اطلاع دادی زهرا جون
اصلاح شد 💙
نه بابا بیخیال حق دارین
ولی کلا دم همتون گرررررررم
فایتیییییینگ :)
😉❤
فایتینگگگ
TAEv جان ادمین جیسوگ کلا سکرته! هرچی ام بپرسی درمورد خودش میگه سکرته!کلا جمله معروفشه
برای ته وی
بازم ممنونم بابت جوابتون
من نباید همچین سوالی می پرسیدم شرمنده :)
خواهش

اشکال نداره بپرس 
بچه ها عادت دارن من هیچی بهشون نمیگم ، عادیه
وایییییی
اصلا انتظار نداشتم انقدر سریع جواب بدین(استیکرا نمیان-مثلا تعجب کردم الان)
ممنون بابت پیگیریتون
راستی اگه اشکالی نداره میتونم بپرسم شما چند سالتونه؟
خواهش میکنم 🤞❤

اشکال نداره 
میتونی بپرسی ولی من جوابشو نمیدم😅💕
سلام
واقعا خسته نباشید و ممنون بابت تلاش ها و وقتی که برای سایت میزارین
سایتتون عالیییییییییییییییه
میشه لطفا لینک دانلود Festa2019 Family Portrait1 چک کنین
فک کنم بار 15همیه که میخوام دانلودش کنم ولی نمیشه و وسطش error میده
سلام ته وی جان

مرسی سلامت باشی 💙💙💙💙
😍🤞
اره عزیزم الان پیکو فایل ایراد کرده 
لینکش نمیاد
وگرنه اپلود ایرادی نداره 
ایشالله درس میشه ، یکم صبر میکنم ببینم چی میشه 
اومد ساعت 4:30
دیدم کوکی لند گذاشته بود 😞
اهااا خب پس احتمالا میاد میذره نگران نباش💜
عارههههه دیدممممم😢😢
همیشه ران رو ب موقع میذاشت😭😭
مثل اینک واقعا سرش شلوغهههه
پس دوباره فایتینگگگ 💪💪💪🙌
فکر نکنم ران هنوز اومده باشه =)
فایتینگگگ💜💜
امروز قراره ران بیاد پس احتمالا جیسوگم باید بیاد
دنت ووری تو اون فاصله شاید درخواستیارو جواب بده 😂😂😂❤❤❤❤
اوه فکر نکنم 
چون اومد ولی هنوز ج نداد نظرارو😹😹
سرش شلوعه خیلی اوکیه😹💜
فکر کنم کار خیلی سنگینی رو دوشت گذاشته هوپ جون (البته فکر کنم دنا بودی)
دارم تصور میکنم ک چندصدتا کامنت تایید نشده رو باید تایید کنی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فایتیییینگگگگگگگ 💪💪💪💪💪💪💪💪
عاام اره تازه خیلیاشون هم درخواستی ان من موندم چه کنم به خدا😂😂
والا چی بگم همون فایتینگ😂😂😍
بلیییی
بسی زیبا هستن جیسوک اونی
یسسسسس
چرا باز نمیشهههههه کار نمیکنه 😐😐😭😭
با فرمت RAR باز میشه
فایل زیپه که توش عکسه💜
وااایییی شروع شد *_*
ارههه فستا از رگ گردن نزدیکتره الان😹😹
مث اینکه اجراهای ومبلی منتشر شده نمیزاری.از شانس بد ما بی تی اس توش اجرا نکرد تا گذاشتنش واسه راگبی بعدشم داغون شد.تاتنهامم ورزشگاه جدید ساخت.
بی تی اس کجا اجرا نکرد؟ ومبلی؟؟
سلام.بعله مشخصه سرت شلوغه خسته نباشی روزشماری میکنم هرچه زودتریک ماه تموم شه ماکنکوریام راحت شیم
ولی این عکسا خیلی خوبنا.هی عکسای جدیدو خوب میزاری منم نمیتونم بگذرم ازشون برا همین دقیقا 340 تا عکس انتخاب کردم برای دسکتاپم ک هر '10 عوض میشن
چرا انقد اینا عکس میگیرن ک باهاشون دل مارو آب کنن واقعا نمیدونم
عععرررررررررررررررررر
عاامم خب جیسوگ نیس گفت که تایید کنم نظراتو
ارههه واقعاناا خیلی خوبن این عکسا
من که هر بار سر عکساشون عرر کم میارم😹😹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.