بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

GREETING] BTS Meets New Membership]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۵
  • ۷۹۵۰

دانلود با کیفیت:

720P | 38M

480P | 14M

زیرنویس انگلیسی

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

لینک اصلی ویدیو (که کیفیتش خیلی خوبه)

2020-08-15


نمیدونم موضوع از چ قراره :| و صرفا بخاطر اینکه خودم این ویدیو رو میخواستم گذاشتم :| (مدیونید فکر کنید بخاطر تهیونگه) 

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۳۷ ]

تهیونگش خیلی.....
(جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید)

پیرهن جین و کاکل های نامجون....(خنده های شیطانی یه فیک خون معتاد)
مسلمونه


با هم ستن؟
چقد دقیق توضیح دادی!! --___--
😂😂
جیسوگ شی تو چطوری آرمی شدی؟! :)
خیلی اتفاقی
یه سوال:چجوری میشه عضو فنکلاب جهانی یا همون ممبر شیپ شد??اصن ماها میتونیم عضو شیم??😭😭
ما تحریمیم :")
از تو ویورس فکر کنم بشه
یه سئوال وقتی که میخوام سایتتون رو فالو کنم یه فرم میاد و وقتی که میرسم تا اسم ماهی رو که توش به دنیا اومدم رو بنویس فقط دو حرف اولش نوشته میشه برا همین نوشتم دی باز هم تایید نکرد چی کار کنم؟
باید بیان ثبتنام کنی و سایت برنی تا بتونی فالو کنی
با ی دستگاه دیگ امتحان کن بنظرم
وقتی روی یکی از لینک های دانلود میزنم یه صفحه ی دیگه ای میاد و نمیشه دانلود کرد لطفا بگین چیکار کنم🙏




ولی کاری ندارم تهیونگ خعلی خعلی خوشگل و کیوت شده😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
ببین لینک مشکلی نداره
تبلغات رو رد کن همین


یسسسس 😍
خودمو میکشم واسه این رنگ مویه هوپی و بالازدن موهای نامجون😢😍عرررر چه حذاب شدن همشونننننن💜😢😍
یحسحگسسخککسکسسو
.
سلام لطفا بهم بگید ،،لطفا بگید ارمی ها چطور تو پابجی با وی بازی میکن و اینگه آیا ایدی تهیونگ تو پابجی رو بدید
لطفا بهم بگید
من پاپجی بازی نمیکنم
ولی باید آی دی و فلان داشته باشن
آی دیشم ندارم
اصن مگ پاپجی بازی میکنن؟😂
هاااای😐جتیایوسدستس خسنشوسوهبطعیش۷۴ثیپدندچ حعیطهم حزل۵ق۸سهجل😐😐😐😐😐😐جاست استایل جی هووووووووووپ🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤البتح همشون قشنگن
.
من که ندیدم ولی بعید میدونم جالب باشه😐😂
درمورد ممبرشیپ و مزایاش بود
خدایااااااااااا چرا این تهیونگو اینقد جذاب افریدیییییی
😭😭😭
جیسوگ شی بخدا پباممو نزاری بقران میرم سرمو میکوبم به دیوارکه خوم بیاد-_-
دوساعت نوشتمااا
تو رو با دیوار تنها میزارم 😂💜
یه درخواست داشتم :))) میشه چند تا عکس از کامبک جدیدشون بذارین
گذاشتیم ک
تیزر دینامیت 
چرا باز نمیشه من خیلی دوست دارم ببینممممم
باز میشه من خودم دانلود کردم 🙃
خیلی استایل شون خوبه ولی وقتی بیماری جیمین و تهیونگ رو فهمیدم قلبم داشت از جاش کنده میشد
.
خیلی استایل شون خوبه ولی وقتی بیماری جیمین و تهیونگ رو فهمیدم قلبم داشت از جاش کنده میشد
.
اول واسه پست مرسی دوم اینکه سایت خیلی باحال و خوب شده
☺️😗💖🙂🙃💜
..
😡😠😡😠😡😠🤬
Ok👌
:|
*درِ لپتاپ را به شدت کوبیده و در مقابل اینهمه جذابیتِ پرنس چارمینگزمون سر تعظیم فرود می آورد*
وای توصیفت عین حقیقته😭😭😭
یه سوال اونا یی که ویدئو رو دیدن قضیه از چه قراره؟؟
یه جور توضیح برای ارمیایی که ممبرشیپ میگیرن

ولی خب مهم استایل دینامیتیشونه ... وگرنه محتوای ویدیو چندان مهم نیست 😂
یه سوال فنی
توی ویلایو جایی که زیرنویس میزارید
اون سایته
اون قسمت لاگین رو من با هر گوشی میزنم چرا ارور میده؟
میشه بپرسی از همون ادمین ترجمتون
باید با توییتر یا لاین یا ... وآرد بشی
چرا یهو تهیونگ باید انقد خوشگل شه 😅💜
ای خداااااا
بشریت همه به دنبال پاسخ این سوالند ... 😭
منم دلم مرچ هاشونو میخواااااااااااااااااد جیسوگ و سیمول شما باید برام بخرینننننننننن چون شماها کاری کردین من این ویدیو فاکی رو ببینمممممممممممممممممممممممممممم دارم افسرده میشم وااااااااااااییییییییییییییییییییییی
بخدا من نمیدونستم جریان چیه 😭😭😭 بخاطر استایل فوق جذاب دینامیتیشون گذاشتم 

بعد که با زیرنویس فارسی دیدم فهمیدم چ خبره 😂😂😂
هلو جیسوگ هیونگ (ن نذاشتم یاه یاه )چرا یه جوری می کنی ما کنجکاو شیم دارم از کنجکاوی میمرم ...
چقدرنامجون و تهیونگ جذاب شدنننننننننننننننننننن
خدای شوگایی چه خوشگل شده جوننممممممممم
جین که دیگه نیازی به تعریف نداره یاه یاه (وردوایدهن سام دیگه)
جییییییییییییییییییییییییییی هوپپپپپپپپپپپپپپپپپپ دوست داشتنییییییییییییییییی(جیسوگ هیونگ فکر کن
همونجوری که شوگا صداش میزد )
جیمینننننننننننننننننننننننننن شیییییییییییییییییی چقدرتو فرشته ایببیییببببببببیزییییییبب
ودرآخر جونگ کوکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جذابببببببببب و عشقولیییییییبببیییییییییززززززززطرللطسیاا منههههههههههههههههه
😂😂😂😂😂 ایگو خب چ کنم دست خدوم نیس ک
خیلییی شوگاروووو 
سوپ شیپ میکنی ؟؟😂😂😂

اصا خیلی عاشق این استایل جدیدشونم 
جوری که عین روز اول ارمی شدنم ذوق دارم واسه ام ویشون😭😭😭
مگه تهیونگ چی شده؟
جواب کامنتای قبلو بخون
موهای تی🔥🔥🔥🔥🔥🔥
اره اره 😂
این ویدئوی خوشامدگویی پسرا به آرمی‌هایی که به GLOBAL OFFICIAL FANCLUB MEMBERSHIP پیوستن
یسس
این مال دینامیت هست؟
نه
تو این برنامه درمورد مزایا عضویت آرمی ها میگن، همون آرمی ممبرشیپ
من ک پول ندارم دیدم افسردگی گرفتم 😂
ته ته من چی شده یکی بگههه.....
چیزی نشده
ادمین جیسوگ سر اوپاش غیرتی شده
هرکی به ته عشق بورزه سانسور میکنه 😂 شایدم جوابشو نده 😂
لطفا(دارم ازتون درخواست میکنم) بگید ماجرای تهیونگ چی بوده؟؟ همه ارمی هستیم دیگه ... درک می کنیم...
من نمیتونم خبرا رو از جای دیگه بفهمم پس خودتون خواهشا بگیددددددد.....🤨🤨🤨🤨
ادمین جیسوگ سر اوپاش غیرتی شده همین 😂
چیز خاصی نیستی ک بخوای خواهش کنی 😂
ماجرای تهیونگ چیه؟
چرا من خبر ندارم؟
چه حساسیتی؟🥺🧐
بد تر با این کارام حساس ترتون کردم 😂😂😂
یا 7 تن بنگتن
چرا انقد شوگا خوشکل شدح
نفسم بالا نمیاد
انقدر همشون خوشگل شدن
که فقط پلی میکنم تا صورتاشونو ببینم 😭😓😂
شـــــــعـــــــتــــO_O 😮😲

از اونجا ک حساسیت بالاس 💁، فلن با این فرمون میریم جلو :

چــقد دمپایی های جی هوپ خوشگل و سکشین اه لنتی 🙇
سوکجینم ک با موهای ار ام ست کردع ، اه لنتی چقد جذاب ، چقد سکشی🙇
🙇
🙇

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
😱😱
آفرین 😂😂😂👏👏

دمپاییاشون :""""
عههه راس میگیااا توجه نکرده بودمممممم

نامجین هارتمم 💓💓💓💓💓💓💓💓
خب پس دمپاییهاشون عشقه حالا بریم سراغ جین،اونم مثل تهیونگ شده وای دوتا بایسام شبیه هم شدن 😍😍🤩💜💚💜💚
😂😂😂😂
عاشق کرم ریختن های جونگ کوک رو جینم 😂
جریان چیه؟
مال کیه؟
خوبه نوشتم نمیدونم موضوع از چ قرارع😂
ما دو سه روز پیش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ***** ******* *************
من تا یه مدت کامنتای مربوط به ته رو سان میکنم 😂 تا حساسیت ماجرا بخوابه
در مورد تیپ و رنگ موی بقیه اعضا نظر بدید
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
زیرنویس فارسی نمی زارید؟
قرار گرفت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.