بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

وای تولد جین خوشگل هست مبارک 🎂 🎂 🎂 🎂 🎂 🤤🤤🤤🤤🤤
خوش صدا ❤️
خوشگل ❤️
جذاب❤️
بهترین پسر دنیا❤️
ای وای من یادم رفته بود~
کلی کلی کلی تفلدش مبارک((:

@エルハ ~엘리
سه تا عکسه فرمت PNG عه بدون بک گراند پشت هم(:
ببخشید بابت دخالت!
اوهه ببین امروز تولد کیه!!!
امروز عشق و نفس و زندگی من بدنیا اومده!!!!
سوکجینی~ سِنگ ایل چوکا هامنیدا💜💜💜
نمیدونی من چقد دوست دارم گوگولی من😅💜
نمیدونی که من چقد بهت علاقه دارم💜💜
ببینم جین!! من چندوقت پیش یه جا یه چی خوندم که نوشته بود :
یادتونه وقت بچه بودید فکر میکردین که ماه داره دنبالتون میکنه؟؟ خب اون سوکجینی بوده که همیشه مواظبتون بوده!

حالا بگو ببینم!! راسته؟؟؟
اگرهم نباشه ، تو ماه منی!! تو شازده کوچولو منی! تو سوکجینی منی!!💜
جین!!!! دلم میخواد هر روز هزار بار بهت بگم دوست دارم💜
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم💜💜💜💜
ببین!!! صدبار بهت گفتم دوست دارم💜💜 این تازه یک صدمش بود!!!!!!!
ولی خیلی دوست دارم💜
میدونستی تو منو از مرگ نجات دادی (این داستان واقعیه! الان یک سال از این قضیه میگذره!!)
سال پیش من با خواهرم دعوام شدو توی اتاقم نخوابیدمو رفتم توی هال خوابیدم! توی آشپزخونه بودمو میخواستم آب بخورم ولی یهو چشمم به کشوی چاقوها افتاد!
هیچوقت یادم نمیره که وقتی چاقو روی رَگ دست راستم بود داشتم گریه میکردم!
ولی قبل از اینکه واقعا رَگمو بزنم ، خنده هات توی گوشم پیچید جین!! یاد جوک هات افتادم! یاد های نوت هات افتادم! یاد «آمی سارانگه یو» هات افتادم! نه تنها تو بلکه کل ممبرای بی‌تی‌اس😊 و همین باعث شد من الان این طومار رو بنویسم😅😅
مرسی از اینکه منو از مرگ نجات دادی😊 مرسی از اینکه ورلد واید هندساممی💜😊
مرسی از اینکه عشق و جون و نفس و زندگی و ماه و شازده کوچولو منی💜💜💜
عاشقتم !!! خیلی خیلی عاشقتم💜💜💜💜💜 مرسی از اینکه اومدی توی زندگیم💜💜
یاااااااا جیناااااا!!! سِنگ ایل چوکا هامنیدا نِه سارانگ💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Happy_Jin's_Day#
روز جین مبارک🎆🎉🎉🎉🎉🎉
به مناسبت امروز من میرم moon , epiphany و awake گوش میدم😊😊😊
فعلا آنیونگ😊💜💜💜💜
و دوباره سِنگ ایل چوکا هامنیدا💜💜
エルハ ~엘리
عالیییییییییییییییییییوطنزططگطگبطگتنتبگگبتطگبطتبگگبطتگگتیظ
این ورلد واید هندسام رو با فونت خاصی نوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟
تولد جین شی هممون
وورد واید هندساممون
جذابمون
خوش صدامون
مبارککککککککککککککک
امیدوارم صد سال زنده باشی جین هیونگممممم😍😍😍😍😍😍💜💜💜✨✨✨✨
امیدوارم همیشه برامون شیشه پاک کنی بخندی😂😅😍😍💜✨
내 눈물이 무뎌져도 :]
آرییییییییی آرییییییییییی .......... اوبالک اوبالک تبلدش اوبالک ......... اوبالک تبلدش اوبالکککککککککککککککک :] .......... شوکجینیییییییییی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شاوله بوشیییییییییییی :]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.