بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Happy Golden Boy's Day 😍😍

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۰ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۴۴
  • ۱۱۴۹

تولدت کوکی جذاابم مبااارککک باشهههههههه😍😍😍💙💙💙💙

ععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😱😱💞💞💞

میانههه یووووووووو دیر دارم پست میذارمممم🙄😓

پشت سرهم بدبختی داشتممم😭😭

ب بزرگی خودتون ببخشید امیدوارم ک خوشتوون بیاااد 🤭

خب برنامه های بیشتری دوست داشتم قرار بدم...اما ب دلیل محدودیت زمان و نت قبول کنید همینو ازم 😓

دوتا فانی مومنت براتون گذاشتم با یکسری عکسای عععرررر دارر عععررررررررررررر 😱😱😭😭💙💘💘

تهش برای جیگرم عکسای یونکوک گذاشتم (چون عشقم میکشید 🙄😁😁💓💓💓)

 

Jungkook - Innocent and Childish Moments

دانلود با حجم 96M

 

Jungkook Cute and Funny Moments

دانلود با حجم 51M

 

Photo (JK)

دانلود با حجم 5M

 

Photo (YoonKook)

دانلود با حجم 2M

 

اینم آپدیت توییتر کوکی دیشب 😍😍

 

 

 

 

دیدگاه ها [ ۳۱ ]

خیلی نگران کننده گفتی... چشم😶
حالا اگه دستم به کوک بخوره همه آرمیا میریزن سرم یا فقط سیما برای سر به نیست کردنم کافیه؟
😒🔪😁

نفس قبل من میکشتت 😂😂😂✌✌✌✌
اوکی، من میرم کوک رو بکشم با اجازه😂
ببین اگه جونتو دوس داری ازین فکر بیا بیرون
خوددانی من وظیفم بود هشدار بدم✋😃
به دلم خورده امروز ۷:۳۰ اهنگشو میده :(
اوه اوه
من خیلی به دل ارمیا اعتقاد دارم
ببینیم چی میشه
اصلا من بدون یونکوک وجود خارجی ندارم-___-
هر عکسی ویدیویی کنستری از بی تی اس میبینم فقط دنبال سوژه یونکوکی ام@-@
آیگوووو 😍😍💙💙
مرسیییییییییییییییی@-@
یونکوکککککککککککT_T
یکی منو بگیره
خواهشششششششششش

چقدر یونکوک شیپر داریم واقعا 😂💙
تولد گلدن مکنه مون مبارک باشههههههههههه
من از خوشی میخوام جیغ بزنم جیمین حسابی براش سنگ تموم گذاشت و غافلگیرش کرد جیمینی ممنونم ازت که انقدر به فکر کوکی هستی و هر جا باشی خودتو میرسونی برای تولدش😍
مرسییییییییی بخاطر عکسا و فانی مومنتا❤️❤️
دستتتدجیییغ عرررررع😱😱😍😍😍😍
ارهارفیقناب هرحال 😍😍😍
خواهش میکنم عزیزمع😍
اوخیییییی الهییییییی.....
😍😍😍😍👍👍
میگم سیما شی ......عکس تولدشو از کجا اووردی .....ینی کجا پیدا کردی ..... اخه ی حسی بهم میگه مال دیشبه .......
دقیقا یه ربع قبل اینک این پست رو بذارم تو توییترش آپدیت کرد
واقعا عکس دیشبه 😂💙
دروغ چند فروردین می خواستم ببینم با من هم ماه هستی یا نه :) که بودی من 18 فروردینیم تو؟؟؟
آری
من 25 فروردینم 😂💙
من فقط دوتاشو داشتم ، بقیه جدید بود ㅠㅠ
برم غرق شم تو بیستای دیگش ㅠㅠ 💧 ( اینم قطره اشک بود :| )
ای جاااننممم 😍😚😚😭😭😭😭😭😍😍😍😍💞💞💞
فدای قطره اشکت 😭😭😭😭
اصن ب عشق قطره اشکت الان کنسرت تیر رو میذارم 😭😭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چییییییییییییی
فوتووووووو یونکوکککککککککککککک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیمااااا لنتیییییی من عاشقتمممم خب؟؟؟؟؟؟!!!!!
جدی جدی عاشقت شدم 😨💓 نمیفهمم چطور حواست بود ...
و همچنین
****** *** *** *** *** **** *** * *** ******* **** ****** *** ***** *** **** **** ******
جیسوگ لنتییییییی تو عشق منیی ججییییییییگررررررر منیی خب؟؟؟؟! 😍😍😍😍😍😱😱💞💞💞💗💗💗💕💕💕💕❤❤❤❤❤💙💙💙💙💜💜💜💜🧡🧡🧡💛💛💛💓💓💓💓💓💓💓💓💓
حواسم مگ باید میبود عشقم؟😭😭😭💘💘💘💘
جدی جدی مسوولیت این حرفتو قبول کن ک نزنی زیرشا 😂😂😂💙💙😘😘😘😈😈
و جواب اون همچنینت خیلی سنگیهنه برات میگم بعدا جیگرم 😍😍
وای ببخشید دیر سین زدم چون وقت نداشتم تولد کوک مبارکککککک راستی سیما جون تو چه ماهی هستی؟؟؟؟
کنچانااا
من؟ فروردینیم چطور مگ؟ 😂
نکششششششششششششششششش
اوکی اوکی
نمیکشمم 😂😂
کیپ کالممم
من فحش نمیدم معمولا,تو رو خدا ندید بگیر چون من تو خیابونو هر جایی دیگه ک ببینیم حواسم نیس و تو دنیای خودمم
😂😂😂😂
ندید چرا؟
از دنیات میکشونمت بیرون
منو دیدی ب روی خودت نیار چون ببنیمت از رو خجالتم شده ب رو خودم نمیارم
خب ی مدرسه بودیماا حتما همون لاب لا ها منو دیدی یادت نمیاد
😂😂😂
خجالتی کی بودی تووووو
اما من ب روت میارمم اما یطوری بروت بیارم ک فحشم بدی یخت بریزه...خوبه؟؟ 😂
آره راست میگی شاید دیدمت
خیلی عجیبو باورنکردنیه که سایت جیسوگ تنها سایتیه که برای من با *****شکن باز نمیکنه اینجا رو بقیه جاها رو باز میکنه ولی اینجارو نه
23,شطور؟!
سایت برای هیچ احدی با فیلتر شکن باز نمیشه
نمیدونمم چرا
امم ب همون دلیلی ک تو پرسیدی 😂
اما میگم
چهرت آشنا میزنه هااا 🤔🤔🤔❤❤
من آذر خانومم
اوووو
😍😍😍😍
چندمی؟
همشون دان شد الان
پروفم یهویی عوضیدم نمد جوگیر شدم ,ناواضحه نه؟
همینطوری پرسیدم,تولد مامانه دوستمم 25 امه
فروردینی کیجاا
نه واضحه
کوکی 😍
آری فروردینی کیجام
تو چی؟
ا اینجا که من کامنت دادمم سیماشههه لینککک دادییی باز تو گرروههه 😂😂😂😁😁
آره خب فقط تو یکی بین اون لشکر کامنت داد اینجاااا 😭😭
همه رو دان میکنم میگم بهت
چوکاعه
نمیدونم امروز ب چند نفر گفتم چوکاعه واقعاا
راستی سیم تولدت کیه؟
مرسی خوش مزههه
پروفت چ نازهههه
البته یکی دوساعتی میشه ک عوض شدههه
منم امروز ب دهزار نفر چوب چوکاهه گفتم 😂😂
تولدم 25 فروردینه 😉 چطور مگ؟
من تو کامپیوتر چجوری کره ای سرچ کونم *-*
بعد من کره ایم از افتضاح اونور تره :///
عهههه
اممم
کیبرد کره ای رو فعال کن
نسیبه کره ایش خوبه میخوای از اونم بپرس
ولی بنظرم فقط اگ بلک پینک رو کره ای سرچ کنی بسه ها
💜💜💜💜💜사랑해
💙💙💙
بعضی ها میگند جاستین و مکنه مون قراره با هم همکاری کنند ، اینا به کنار از خدا ممنونیم که این فرشته ی آسمانی را به زمین فرستاد که دل مارا شاد کنه و دلمون را با صدای فرشته گونش، اسمانیش، جادویش،زیبایش و .... آروم کنه و وقتی دلمون گرفت عکسشو تماشا کنیم و به آهنگهای محشرش گوش کنیم😍😍😍😍
آرهههههههههههه 👍👍😭😭
انقدر خوب حرف زدی ک کم آوردممممم 😍😍😍💙💙
ارههههه کوک لاووور یک میلیوووون اتیشه ام
دلم میخوا برم به این چنل بلک پینک فور بگم بیا باهم همکاری کنیم حیف ک خجالت میکشمو میدونم قبول نمیکنع حالا دنبال سایتم دیگه ://///
عههههه 😔
یکار دیگ هم هست
کره ای سرچ کن ک سایتای کره ای پیدا کنی
شاید از تو اونا منبع خوب یافتی
هههههییییع م تازه دقت کردم
برا چی موهاشو میخواد کوتاه کنه؟ نههههههه من عاشق استایلای اخیرش شدمممم
یه لایوم نمیاد که دلمون خوش باشه دیدیمش
اصلا این موبلند خوشگل معلوم هست کجاست؟؟؟؟ جدی از این لحاظ از دستش شاکیم
من دلم لایو میخووواااددددد
نمیدونم
یه عکس دیدم ازش ک خودش قیچی بدست داره کوتاه میکنه موهاشووو 😭😭😭😭
درسته موهاش از چتری های منم بلندتره اما جذابهههههه 😍😍😍😍
منم با اینک لایو نمیتونم ببینم دوست دارم لایو بذاره 😭😭
دارم از خوشحال میمیرمممممممممممم
تاحالا تولد یکی به جز خودم انقد برام مهم نبودههههههه از دیروز تاحالا انقد بالاو پایین پریدم ک خدا میدونه
امروز دوستامو بخاطر تولد کوکی مهمون کردم تو کافی شاپ فک کنم چند سال دیگه ب این کارم بخندم
وووووووووووووووووووییییییییییی من سر اپدیت دیشبش جون دادم چرا انقد دوست داره مارو بکشهههههه چرا انقد خوبه این بانی کوچولو
تولدش حسابی مبارک باشه
از سیماشی و زحماتش نهایت سپاس را دارم
اولین کامنتم براته سیماشه
منممممم همینطوووور هستی شیییییییییییی
انقدررر ذوق داشتم ک نگوووو از یه ماه پیش
منتها یسری مشکلات پیش اومد برام ک پوووف اینطور شد ک حتی پست هم با تاخیر تونستم بذارممممم😔
واقعاااا تولدش حسابی حسابی مبارک باشه و بهش خوش گذشته باشههه🎈🎈🎉🎉🎉
خواهش میکنم ازت هستی جون
مرسی برای اولین کامنتت 😍❤😉💗
تولدت مبارک عشق جیگولم، قوربونت برمممممم عزیز من کوکییییی خیلیییی دوستتان دارم❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎈🎈🎈💞💞💞💞❤❤❤😍😍😍😍😍
عععععععررررررررررر تولددددددد عشقمممممممممم مبااااااااایکههههههههه لی لی لی

سیما شی شما این فایلای زیپ بی تی اسو از کجا میارین میخواستم ببینم اگه از سایت خاصی میارین تو اون سایت از بلک پینکم هست من چشمام دراومد نتونستم پیدا کنم ///:
ععععععععرررررررررر واقعااا
بایست کوکیه؟؟؟؟

امم این عکسارو من ک از تل کانالای مختلف یافتم منبع مشخصی ندارم والا
بعدش خودم زیپش کردم
اما جیسوگ فتوشوت هاشون و عکسای رسمیشونو میذاره ک اونو نمیدونم منبعش کجاست...اما برای بلک پینک بنظرم بگرد تو کانالای تلگرام اونجاها چیزای خوب پیدا میکنی
بازم اگ منبعی پیداکردم واسه بلک پینک بهت میگم عزیزم

ععععععععععععععععععععععععععر تفلدششششششششششششش نامو چوکاههههههه
سنگ ایل چوکاهام نیدا
سنگ ایل چوکاهام نیدا
نانین ساراگی کوکی
سنگ ایل چوکاهامنیداااااااااااااااااااااااا
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
دیش دریم دیشششششششششششششششششش
😍😍❤❤❤😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎊🎊🎊🎊🎊
دمبل و دیمبووول راه انداختیماااااا 😂😂
کومائو سیماشیییی😅💜💜💜💜💜
کینچانا
خواهش میکنم نیکایی
❤❤
فداتتت سیماشهههههههههه تولدددشششش مبارکککککککک باشهههههههههههههههههههههه
خدا نکنهههه سحریییییییییی
آره تولدش خیلی مبااارککک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.