بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Happy Tae Tae Day

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۰ دی ۹۹ ، ۱۶:۰۲
  • ۱۰۸۳

این مشاپ جذاب هم کادو تولد من برای تولد ته ته شهه🔥

پسر کوچولو چقدر بزرگ شده :))))🥺

Download


بچه ها جونی اول از همه عذر میخوام بابت تاخیر😢

هم امروز امتحان داشتم و هم اینکه دیروز ساب ران بودش.... امروز هم بعد از امتحانم فقط داشتم تکلیف مینوشتم:| نمیفهمم فاز استادمون چیه ک میگ حتما باید دست نوشت باشه :|| خلاصه ک انگشتام تاول زد .... میخواستم براتون ساب بزنم رو ویدئو ولی دیشب 5 ساعت خوابیدم دارم میمیرم😭 بازم من شروع کردم به مزخرف گفتن 😭

خلاصه حلال کنید با همین بسازید :)

منم برم بخوابم

و در اخر....ادمین سیمول لاوتون داره 🤪💖

دسته بندی :
 .......................................... BTS Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

😱😱😱😨 آه تف بهت سیمم
چرا اینکارو میکنی با من ؟؟؟؟؟؟؟ :)))
ممممبباااررککک البته یکم دیر گفتم🙃 راستی یه چیزی که دختر داییم به من سرش حسودی میکنه اینه که تولد منم با ته ته عه😂
یه ادیت دیدم نوشته بود وی توی آخرین لحظات 1995 بدنیا اومد تا جیمین تنها نمونه🥺🤧
مغسی مادمازل هانی واین :) 🍷
یورولکام مای

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
💛💜💛💛💛💜💛💜💛💜💛💛💛💜💛💛💜💜💛💛
💛💛💜💛💜💛💛💜💛💜💛💛💜💜💛💜💛💛💜💛
💛💛💛💜💛💛💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💛💜💛
💛💛💛💜💛💛💛💜💛💜💜💛💛💜💛💜💛💛💜💛
💛💛💛💜💛💜💜💜💛💜💛💛💛💜💛💛💜💜💛💛
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
💛💛💛💜💜💜💛💜💛💛💛💜💛💛💜💜💛💛💛💛
💛💛💛💛💛💜💛💜💛💛💜💜💛💜💛💛💜💛💛💛
💛💛💛💜💜💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💛💜💛💛💛
💛💛💛💛💛💜💛💜💜💛💛💜💛💜💛💛💜💛💛💛
💛💛💛💜💜💜💛💜💛💛💛💜💛💛💜💜💛💛💛💛
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
اینو خودت درست کردی؟؟؟
ن بِرَر امروز به خرس گفتم هه😏دیدی رکوردت رو شکوندم؟😏😏
میدونی کجاش خنده داشت؟اینکه ذره ای از ویژگی چصناله کردنت کم نمیشه!😓😂🌹(رو گله کراش زدم،معلما همش میفرستن)
جریان نمیدونم چیه و نمیدونم چی بگم 😂 فایتینگ 😂😂
نمیدونم چرا خندم گرفت😂😂😂
نکنه مثل من کم خوابی زده ب سرت؟؟🤔🤔
ااااااااااااااادمیننننننننننننننن سیمول مچکریممممممممممم ادمین سیمووووووووول مجکریممممممممممممممم خود خودشهههههههه خود ادمینههههههههه ادمین ادمینهههههههههههههه
💙💜 ϲяγѕταℓ
عررررررررر تولد ته ته، خرس کوچووووللللللللووووووووو 😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃مببببباااااااررررررررککککککککککککککک عررررررررررررررررررررر عرررررررررررررر عررررررررررررررررر
دایناناناعه دایناناناعه دایناناناناعه لایت ایت عاپ لایک داینمایت عرررررررررررررررر همچنااااااااننننن قر همچناااااانننن جیغغغغغغغغغغ
هوووووو شولولولولو شولولولو
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
پرپل یوووووووووووووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خسته نباشییی سیما شی🙏❤️فایتینگ بابت همه تکالیف سخت💪🏻فایتینگ بابت همه ی سابایی که میزنی یااونایی که دلت میخواد بزنی ولی وقت نمیشه💪🏻😁❤️.............خوب بخوابیی😊❤️..............{یچیزی این وسط.فکرنکنین یهو از ناکجا اباد پیدام شده هی پیام میزارم. تقریبا یساله اینجام ولی فکرمیکردم پیام نزارم کمکی میشه براتون.هرچی کامنت کمتر بهتر😊ولی جیمین شی گفت کامنت بزارم منم گفتم باشه😊🙏}
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
تولدش مبارک باشد یاع یاع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.