بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

من نمیتونم دانلود کنم هی ارورو میده و اصلا لینکی نمیاره فقط این اهنگم نیس چند تا از پستاتون میشه رسیدگی کنید
عزیزم من خودم دانلود کردم از اینجا و مشکلی نداره
با یه مرورگر دیگه و با adm دانلود کن
خیلی ممنون
😻😻😻💞💞💞
وای این اهنگ عشقه عشققققق
ولی هیچی به پای so what نمیرسههههههههه
کاش تا بعد کنکور هیچ البومی نیاد فقط در حد سینگل اکتفا کننن😕🙃
مرسی جیسوگ شی که گذاشتیش
من کلا چن روزه تو وب شما محوووممممم🙃🙃🙃
بوس عشقاااا❣
اخ اخ اخ 
یلدااا حرف دلمو زدی ، وای منم برای سو وات میمیرم

😂😂😂 فعلا که نامجون گفته قراره آلبوم بیاد
محو نباششش.  پیدا باش
خیلی ممنون
😻💜
WOW!!!!!!!
فنتستیک بیبی 😂
Bts.army.jungkook
سعام!اگه بخوام به یه نفر بگم تریلر چیه چجوری بهش بگم که بفهمه؟
تریلر سینگلیست که قبل از آلبوم و ام وی منتشر میشود و دارای یک ویدیو بسی زیباست و مارا با کانسپت آلبوم جدید آشنا میکند و به ما میفهماند که کامبک شده است و بسی جرمان میدهد :)
واییییییییییییییییییییییی این اهنگ هنوز با روح من بازی میکنههههههههه مرسی ک گذاشتین😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
😍😍😍
سلام صوتیه ایا
ییسس
مرسی عشق🤗
خواهش جیگر 😘
Bts.army.jungkook
واییییی کامبک دارینمممممممممم🎉🎉🎉🎉🎉.ولی تا دو اسفند چکار کنیم خیلیههههههههه😢ه
قبلش ی سینگل میاد 😢😢😢
با کامبک ها و ی سینگل باید سر کنیم 😔😱
فقط جالبش اینه ارمی جماعت طبق ام وی پرسونا گفتن البوم بعدی shadow هست..
وی سی ار دیسک اواردو دیدن هی نامجون گفت ego ....گفتن پس قطعا ego....
و بیگ هیت خعععععععلی خوشمل سه ماه مارو سر کار گذاشت یههههو جوگیر شد گف
mots:7 ....ومننن:-___-
من تا یه ددددددیقه پیش کف خون قاط زدم از دسسسست اینا ...به نظر البومش
میترررررررکونه حسابی ....وقت زیاد سرش گزاشتن ...
آره 😂😂😂
فعلا ک ی کامبکش ترکونده 😂😂
چراااا انقد ایننن خوووبهههههه *با ذوق پتو را گاز میزند*
واااای از وقتی خبر کامبک منتشر شده دارم از شادی گریه میکنم
پتو رو گاز نگیر برو ینفرو گاز بگیر حالش بیشتره 😁😂👌👌
منم دارم گریه میکنم 😀🤧
اوووو ای نید یو؟ ورژن جدید اونم الان؟چینجا؟😊😊😊😊😀😀😀😀😀😀😀😀
یس حالشو ببر
من غش
دقیقا وسط آهنگ دیه گوشام کر شد واقعا هیچی نشنیدم😢
فک کنم سکته کردم😖😖
😂😂🙉🙉
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
هااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتت





-----------------------بسی زیبا بووووووووووووووود ------------------------------
بسیی
دقیقا هیچوقت قدیمی نمیشه مخصوصا برا من چون خیلی باهاش خاطره دارم ولی یه چیزی این ورژن رسمیه یا فن میده ؟؟؟؟ در هر صورت مرسی قرارش دادین :))))) کومایو
خیلی قشنگه
این رسمیه کیانا جونی 😌
فدایت ❤️❤️
چ عالیهههه😱😱
خصوصااا اولششش
وای خدا خیلی خوبههه
😭
😭😭😭😭😭😭👍👍👍👍💖💖
یااااا خدااااااا این دیگه ع کجا پیداش شد؟
اتک میزنن 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
واقعا اینو ران و میک ایت رایت هرچی ورژن داره عالیه😎😎😎
نمیدونم از کجا اتک زدن دیگ 😂
موافقم 👍
این خیلی خوبه خیلییییییی قشنگه اوففففففففف
اووف 😂😂
برو سر درست 😒
من نگفتم بی تی اس دی ماه کامبک میدن؟😂
بیا سه روز دیگ پیش فروش آلبوم شروع میشه ...
اگه کانسپتشون قرمز باشه دیگ یقینا باید بهم ایمان بیاری😂
وای ب قربانت روم مرسی
اینقد دلم مخواست گوشش کنم ک مجبور شدم تو ساند کلود اکانت بسازم با این گشادیم
امتحانه فرداتو امیدوارم خوب بدی فایتینگگگگ
مبینا 😭 کجایی دلم تنگ شده واست 
درسته پیامت واسه هفده دیه
ولی من الان ( 23 دی ) دیدمش
خوبی ؟ زنده ای ؟؟


از گشادی مثله تو بعید بودا
ولی خب ای نید یوعه
اگر این کارو نمی کردی باید بهت شک میکردم 😂
واقن چرااااا؟؟
خعلییی خوووبهه*-*
خیلییی :'') 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.