بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ISAC 2014,2015,2016,2017

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۲
  • ۲۴۴۸۲

این مسابقه که سالانه توسط شبکه MBC برگزار می شود ، مسابقه ای ورزشی است که در آن از هر یک از شرکت های موسیقی نمایدندگانی معرفی می شوند تا در رشته های مختلف ورزشی با هم دیگر به رقابت بپردازند . این مسابقه از طرفداران زیادی برخوردار است. این مسابقه از سال ۲۰۱۰ تاکنون هر ساله برگزار می شود .

خیلی سخت بود پیدا کردن قسمتای ۲۰۱۴ اش . اما جاست فور یو آرمی پیداش کردم 

فقط این سالهایی که گذاشتم با حضور BTS عه .


(ISAC 2017 (480P

PART1 | 388M

PART 2 | 333M

~~~

(ISAC 2016 (560P

PART1 | 456M

PART2 | 456M

~~~

(ISAC 2015 (480P

PART1 | 915M

PART2 | 800M

~~~

(ISAC 2014 (480P

PART1-1 | 84M

PART1-2 | 89M

PART1-3 | 85M

PART1-4 | 87M

PART1-5 | 84M

PART1-6 | 85M

PART2-1 | 83M

PART2-2 | 84M

PART2-3 | 80M

PART2-4 | 86M

PART2-5 | 82M

PART2-6 | 83M


جواب سوالات احتمالیتون 😁 :

آیا این برنامه هارد ساب انگلیسی دارد ؟ سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ ساب چسبیده انگلیسی داره

۲۰۱۶ که ساب نداره چی کار کنیم ؟ کلیک کنید و دانلود کنید 

آیا چون حجم پارت یک و دو ۲۰۱۶ عین همدیگر است دلیل بر تکراری بودن اونه ؟ خیر شانسی حجمشون عین هم شده و دو چیز متفاوته ( میدونم میپرسید که گفتم 😂 )

آیا ساب فارسی داره ؟ نه متاسفانه

آیا ساب فارسی در اینده قرار میگیره ؟ نه متاسفانه ( با این حال ارزش دیدن داره )

آیا کیفیت دیگری قرار میگیره ؟ همینشو به زور پیدا کردم و کیفیت دیگه ای قرار نخواهد گرفت متاسفانه 

آیا جمله «قربون خندهت» که روی عکس نوشته شده از قبل روش بوده ؟ خیر من اضافه کردم 😁

آی لاویو سارانگهه

اینم اضافه کنم که بنگتن بمبای خود بی تی اس باحال تر ازز ۲۰۱۴ برنامن ، چون تو این سال کم نشون میده

و شوگا چه میکنه در ۲۰۱۵ ... بنگتننننننننننننننننن

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

yalda.kooki💖💝
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چه بد من خیلی هیجان داشتم 😔😔😔
:((( دیگه چون ایدول زیاده هر کدوم تو ی قسمتن عموما
yalda.kooki💖💝
امم راستش من تا پارت 5دانلود کردم اما پسرا چرا نیستنننن😭😭😭😭😭😭سال 2014
فک میکنم بنگتن تو پارت اخر و اخرای پارته مسابقه دو بود بنگتن
واییی واقعاااا مرسیییی😍💖💜😭
فدایتتتت❤❤❤😍😍
سلام دستتون درد نکنه بابت برنامه یه سوال داشتم توی سال 2017 کدوم پارت بیشتر نشونشون میدن اونو ببینم اخه نتم برا دو پارت کفاف نمیده😂💜💜
سلام ببخشید ی سوال داشتم
بازم امکان داره ک بی تی اس دوباره ب این برنامه بره؟
سه ساله نرفته ... 
فکر کنم مشغله اشون بیشتر ازین حرفا شده که اینجا برن ولی خیلی دلم میخواد بعد کرونا باز ازین برنامه ها شرکت کنن
ببینیم چی میشه
چرا همش اخطار میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل از شماست
مرورگرتو عوض کن و دوباره امتحان کن
سلام لینک ها باز نمیشن 😭😭😭
مشکل از شماست
مرورگرتو عوض کن و دوباره امتحان کن
یه سوال... یه عکسی از المپیک آیدولا هست که چانیول از اکسو دست جیمین رو گرفته ها... لباساشونم سفیده... اون مال کدوم ساله؟!
سلام ببخشید توی 2015 توی هر دو پارت حضور داتشتن؟
سلام خیلی کم
سلامم کلی خسته نباشین بابت سایت خوبتون
من تازه طرفداره این گروه شدم
جز ران و بن ویژ میشه چندتا برنامه باحال ازشون بگین ؟؟
سلام گلی شی
من روکی کینگ رو هم خیلی دوست دارم 
سال 2015 توی هردوتا پارت bts اجرا دارن یا تو یه پارت ؟؟
چون 2017 رو که دیدم فقط پارت 2 اجرا داشتن .
نمیدونم عزیزم چون هموز ندیدم
اگ کسی دیده دوستمونو راهنمایی کنه
سلام خوبی
توی سالای 2013 2014
جز اپیزود و بنگتن بمب و موزیک ویدیو و تمرین دنسشون
و برنامه های Rookie King و American Hustle Life و BEATLES CODE و همین المپیک ایدول ها
جای دیگه ای هم رفتن؟ برنامه اجرایی داشتن؟
اگه داشتن بهم میگی لطفا؟
مرسی :)
سلام 
راستش نمیدونم 
باید سرچ کنی
2014 همونیه که لباس صورتی پوشیدن؟
یسس
یه سوالی ابنا پشت صحنه نداره؟
نمیدونم ... تاحالا دنبالش نرفتم
سلام
زیرنویس 2016 خیلی ناهماهنگه هرکار میکنم هماهنگ نمیشه چیکار کنممممممم
نمیدونم والا
زیرنویس دیگ ای هم موجود نیس متاسفانه 😅😅 
همینو باید یکاریش کرد 😢
سلام ادمین جان باز من اومدم خخخ یه سوال داشتم چجوری استریم میزنین فک کنم تاالان من اشتباه میزدم
سلام النا جون
پست نحوه استریم رو داخل سایت گذاشتیم
ی سوال
الان تو کدوم قسمتاش بی تی اس حضور داره و نشونش میدن؟
توی تمامی سال ها 
فقط سال ۲۰۱۴ خیلییییییییییییییییییییی کم
ببخشید میشه به صورت فایل زیپ دار هم بزارین
سلام جیمینی جان 
متاسفانه برامون امکان پذیر نیست 
مرسییییییی💜💜💜💜خیلی زحمت میکشی👍
خواهش میکنم اف تی دبیلیو ام 😁❤
الان اینقدر بی تی اس معروفیه که چرا روحیم خراب باشه😁😁
صد البته 😎✌💙
حالا میفهمم چرا بی تی اس برنامه های تلویزیونی نمیبرن اگه توجه کنیدسال 2014 موقع معرفی ها هیچ جا ار بی تی اس یا اسم اعضا هیچی نگفتن یعنی به طور کامل نادیدشون گرفتن حالا که معروف شدن کلی قربون صدقشون میرن که شما که اینقدر خوبین چرا به برنامه های تلویزیونی نمیرید
نه اینطوریا هم نیس 
 بی تی اسو معرفی کردن ، اما موقع معرفی دوربین روشون نرفت و جای تاسف داشت واقعا
بی تی اس تو زمینه فوتبال ، پرش ، دو شصت متر شرکت کرد و اسمشون به همراه عکس توی لیست بازیکنا نشون داد اما ما فقط دو شصت متر جونگکوک و جی هوپو دیدیم و فوتبال جیمین و پرش جیمین رو باز هم ندیدیم 
این برنامه چون محدودیت زمانی داره مجبور بودن کمش کنن و اره خب ، چون بی تی اس اون موقع زیاد معروف نبود یکم از بازی اونا حذف شد قبول دارم
ولی سال های بعدش دیگه عالیه 
اما غصه 2014 رو نخور ، بنگتن بمباشو ببین روحیه ات وا میشه
کومائووووووووووووووو جیسوگ واقعااااا ممنونمممممممممممم وای داره گریه ام میگیره :)))))))))
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 😭😭💙💙😉😉
اونی سال 2017 بی تی اس مدالی گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا فقط 14 و 15 رو دیدم
و سال 2015 عالی بود و مدال آخر مسابقه واسه بی تی اس شد😁👏💕💕
منم جز ار می هایی بودم که استریم نمی زدم چون یوتویوبم فیلمهایی داشتم که نمیخواستم هیستوریشو پاک کنم شاید شما هایی که استریم نمیزنید این مشکل و دارید اما چند روزه که منم به استریم زنها اضافه شدم خیلی راحت فقط کافیه یه اکانت گوگل جدید ایجاد کنید با اون استریم بزنید امیدوارم به جمع ار می هایی که بی تی اسو میلیاردی میکنن اضافه شید یادتون نره شما هم یک آر می هستید که بی تی اس بهش احتیاج داره
جیسوگ امیدوارم کمکت کرده باشم💕
جیسوگ نیستم ولی جوابتون میدم
ببخشید برای من سوال شد!
چرا همچین فکری میکردین؟! تو هیستوری به راحتی میشه فقط یه ویدیویی که میخواید رو پاک کنید و لازم به پاک کردن همشون نیست :)💗
معمولا صحنه های جالبش تکه تکه همه جا بود ولی کاملش اصن پیدا نمیشد
موندم چجوری پیداش کردی 😎👏👏👌👌جیسوگ واقعا خسته نباشی🙆🙆💟💟
فایتتیینگگگ✊✊✊✊
پیداکردن ۲۰۱۴ اش سخت بود 
سلامت باشییییی 
فایتینگ
لینک 2014 پارت1. 6 خرابه
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
سلام خوبی
این کل برنامه هست یا فقط بخش و اینای اعضا؟
نه کل برنامه است
واییییییی دستتون درد نکنه خیلی دنبالشون گشتم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم ش آرمی 💙💙💙💙💙
این سایت واقعا بهترییییین بهتریییییییین سایت تو کل جهان برا آرمیاست💜💜💜
وااااااااقعا دست گلتون درد نکنع...💙💙💙💙💞💞💞💞
مرسییی تاتاجون لطف داری
واقعا دست جیسوگ درد نکنه 😍😍😍💜
من الان رفتم بمیرم
هر جامیگشتم پبیداش نمی کردممممممم
ممنونننننننننننننننننننننننننن^-^
خدا نکنه
الهی جیسوگ چ جمعی از ارمی هارو شاد کرد 😂❤
خواهش از طرف جیسوگ
به به چه ادمین فعالی دارم من. مگه نه جیسوگ؟؟ (من کلا همه جا پاچه خوار ادمینام)😂😂😂😂😂
اره درست میفرمایدد 😎 ( کنچانا ما ادمینا خوشمون میاد ✋ )
جیسوگ فقط خدا میدونه من چقدر سعی کردم اینارو پیدا کنم ولی موفق نشدم واقعا دمت گرم💕💕💕💕
منم از زیر سنگای سایتای قدیمی و کره ای عهد بوقی پیدا کردم 😂
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.سلام منو به تلویزیون برسون.
اوکی
هییییییی من اینقد برنامه رانو دوس دارم چون باعث اشناییم با وبت شد. خیلیی خوبیی جیسوگا
هر قسمت همش جالب ترم میشه
یادش بخیر 💜
جیسوگگگگگگگگگگگ مگه 2014 هم بودننن؟؟عرررررر من 2015 و16 و 17 رو دیده بودممم فک.نمیکردم 2014 هم باشننن ,فداتم مرسییی گذاشتی منو از جاهلیت در اوردیییییییی
یسس ۲۰۱۴ هم بودن
دمت گرممم.جیسوگگگگگ عرررررررررررر
آره خداییش
از ۴ ظهر تا الان داشتم اینو میزاشتم 
بلند شم برم یه دوری توی هال بزنم ببینم چ خبره

💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.