بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(IU (아이유) – eight (에잇) (Prod.&Feat. SUGA of BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۵۱
  • ۷۹۲۱

Title : eight (에잇) (Prod.&Feat. SUGA of BTS)
Album: eight
Artist : IU (아이유)
Release Date: 2020.05.06
Language: Korean

دانلود با کیفیت:

320kbps | 7M

128kbps | 3M

‍‍~~~

لینک یوتیوب

2020-05-06


*لایک و بازدید ویدیو در یوتیوب برای حمایت این اهنگ فراموش نشه (شوگا در ویدیو حضور نداره بنابراین لینک دانلود ویدیو قرار نخواهد گرفت)*

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

odgd uhgd
اهنگ های البوم لاو یور سلف و بقه البوم ها رو میشه بزارید ؟
تو قسمت البوم سایت قرار گرفته
عالی بو😁
🤗
سلام ببخشید میشه کمکم کنید من خیلی دوست دارم تئوری های مربوط به این موزیک ویدیو رو بدونم میشه لطف کنید اگه اطلاعاتی در این مورد دارید بهم بگین 😊😶
سلام
ما زیاد تئوری اینا نمیزاریم
خیییییییییییییییلی عالی بود ولی هنوز موزیک ویدیوش رو ندیدم. راستی سلام من شهرزادم سه ساله آرمیم بایسمم ضایعس و یک عدد ویکوک و جینکوک شیپر هستم خیلی با سایتتون اشنا شدم ولی اولین باره کامنت میزارم و عاشقتونم.
یسسسسسس
ام ویشم قشنگ بود، البته شوگا توش نبود :"
خوشبختم شهرزاد شیییی 
آره دیگه از جئون اسمت تابلوعه😂
من بیشتررررررر💞
❣️Min Ailin.NICO❣️
البته وقتی ران 101 منتشر شد اولین نفر نظر دادمXD
من تا دلت بخواد اولین کامنت پست های اینجام😂

وای چقد بعضیا باحالن اجازه میگیره که توسایت باشه . خخخخخخخخخخخخ خدایا کجایی بنگتن که ببینی ما کیپاپرا چقدر باکمالاتیم . دلم یه جوری شد به قران . هر کی هستین شما ولی خیلی کارتون درسته
ایگووو😂
این نشون دهنده پاک و صاف بودن ما ارمیاست دیگه 😏💞


لاو یو سو ماچ
سلام قارچ💙💙💙💙تو کی هستی؟😅😅😅
بزار بیشتر باهات آشنا شم❤❤❤ ❤ ❤ 😊😊
قارچ کیه دیگه ؟😂
هیهیهی ما اینیم دگ😎عه راسدیییی ت جیسوگی؟
اعتراف میکنم ت سایت خعلی معروفی من فقدی تو و سیما رو میشناسم🌛😹
مام که قارچیم
سلام
آرمی نیستم ولی رفیقم آرمیه (به خاطر دوستم)می خواستم اگه می شه با حال وهوای آرمی ها آشنا بشم خیلی از اصطلاحات رو هم بلد نیستم ازشون سر در نمیارم به پیشنهاد دوستم هم یه موزیک ویدیو ازBTS دیدم
و چون آرمی نیستم می خواستم ازتون اجازه بگیرم اگه می شه و توی این صحفه باشم می شه؟
داری اجازه میگیری سایتو ببینی یا نه؟.-.
❣️Min Ailin.NICO❣️
آره دیدم،
تئوریاشو دیدی؟ میگن اون مارمولکه نماد سولی بید
کنار آیو هم شوگا نشسته جون اون انگشترای آرمی دستشه
+
جیسوگ شیییییییییییییییییییی ی بار خواسم فرست کامنتت شم نشد:/// اههههه:"
ندیدم 😢
عه جدی؟
خدا بیامرزتشون 😥❤️

باید بیشتر تلاش کنی 😂
وایی منم از ش بعنوان یه فرصت برای کم کاری های قبلا استفاده کردم چیزای دوران بوووق رو نگا کردم😋🥰🥰 نگار
منم دارم سریال میبینم فقط 😂
مثل اینکه اهنگو برا سولی و جونگهیون خوندن
باتشکر از سایتتون چون اگه نبود من آرمی نبودم و هیچی از bts نمیدونستم
بوراااااهه 😍
اره منم شنیدم 🤧
خواهش میکنم 😍😍😍😍❤️❤️❤️
لاو یا 😙
شوخی کردم بابا:/
حسم به این اهنگه خوب نیست://///
امم 😂❤️
سلیقه اس دیگ
-_-
ژااان ژااان😍😍بسییی زیبا بووودد...
خیلی منتظرش بودم
😭💜💜
فور اور یانگ💙
چونمانهیوووو
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
بالاخره منتشر شد 😍
نه اینکه من از بین ایدلای کره ای فقط آیو رو دوست دارم😁
یسسسسسسسس :"""")
😂
عهههههههههههه
چرا شوگا تو ام ویش نی؟
گااااااد کیییلللل میییییییییییییی
ندومبه ک
@-@
سلام مرسییییی واسه زحمتایی که میکشیییی خیلی خوشحالم که با این صفحه اشنا شدم با کلی ارمیییی مثل خودم
سلامی دوباره 
خواهشش ، تازه اولشه 😂 ما دیگه اینجا تقریبا داریم با هم زندگی میکنیم 😂💞
خدایا باورم نمیشه تو این دوران بهترین چیز ها رو همیشه بنگتن به آدم نشون میده واقعا باید به آرمی بودن خودمون اونم تو همچین کشور عقب افتاده ای افتخار کنیم


مرسی واسه سایت خوبتون 😜😜💜💜

اخخخخ دقیقا 
اصلا نمیزارن حوصله آدم سر بره
من که به شخصه با برنامه ای که چیدم یه عالمه چیزایی که ندیدمو نگاه کردم 
واااییی باورم نمیشههه انقد خوب باشه این آهنگ خیلی قشنگه~~
دی‌جی شوب‌دی است دیگگررر^^
😍😍
قشنگه قشنگههههههه😥🥺🥺🥺🥺گرچه شوگا یکم کم خوند ولی خیلی قشنگ بود آهنگش💃💃💃😀آه چه حسه خوبی داره🤧🤧
واهای چقد خوبه،من الان زدم تو فازه خل بازی باز🤧😂
همین الان که دارم نظرتو جواب میدم پلی شده 😂😂😂
معنیش رو قرارمیدین؟
خیلیییییی خوب بود مخصوصا قسمت شوگا💜💜💜💜💜💜💜
یسسس
حواسم به معنیش نبود ، به سیما میگم اضافه کنه 
❣️Min Ailin.NICO❣️
باهم فیت دادن بعد شوگا توش نیس؟:/
تو موزیک ویدیو نچ
از آیو خوشم نمیومد اما این آهنگش سبکش فرق میکنه جالب بود ~
به عنوان بازیگر آیو رو دوس دارم اما کمتر از سوزی 
و جون جی هیون ... جدی عاشقشمم ، عااااشششققششششممممممممممم
اصلا اهنگه سبک یونگی خودشه://///
😂😂😭
سلام.اسمم آرینه .دوساله که آرمیم وتازگی هاmoaهم شدم وtxtروخیلی دوست دارم.کل kpopروبیشتراز هرسبک موسیقی ای دوست دارم وگوش میدم.بااولین موزیک ویدیوی btsآرمی بودن شروع کردم.گیلانی ام.jiminروبیشترازبقیه اعضادوست دارم و عاشق رپ شوگا هستم.تازه حدود۱ساله که باسایت شما آشناشدم وبربقیه سایت های مربوط بهbtsسایتتون روترجیح میدم.اززحماتی هم که برای ماآرمی ها میکشی ممنونم جیسوگشی.
سلام آرین شیی
خیلی خیلی خیلی خوشبختم از آشناییتت
اووو یک جیمین لاور😍😍
کیه که رپ شوگا رو دوست نداشت باشه 🚬🚬🚬
کومائوووووو 💞
خیلیم عالی
😎
خدا رحم کنه:////////////
😂😂😂
جیییییییییییییییییییییییییییخخخخخخخخ منتظرش بودم
بالاخره اومد^^
اولین کامنت×_×
از کجا میدونستی انقدر سریع میزارم؟ 😎

یسسس
یور کامنت ایز فرستتتتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.