بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۳ ]

سلام..
فقط در یه کلمه میگم...عااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووووود..😍😍😍
ببخشید دو کلمه...😁😁
.

من تازه ارمی شدم اگر میشه چن تا از اجراهاشون تو تور ۲۰۱۹ رو بهم بگید
سلام
ممنون به خاطر این
منتظر ترجمه لایو امروز جیمین هم هستیم😊
💕💕
الهی همیشه موفق باشن
فدااایت
من آرمی ام من تهیونگ و جونگوک و جی هوپ رو دوست دارم ILOVE BTS من از اهنگ های بی تی اس عشق وحشی دینامیت بوی ویت لاو رو گوش دادم عالین خیلی عالین👍👍👍👍👍❤❤❤❤❤
یه آرمی همشون رو دوست داره عزیزم
وایییییی الهی چقد آهنگشون قشنگه مررررررسیییی
.
آنیوووووو😍😍😍
خسته نباشین ، بابت سایت خوشگلتونم ممنون😘😘😙😙
یه سوال داشتم😇 سینمایی break the silence کی میاد؟؟؟😅😅من بسی منتظرشم😇😍🥰🙃😗
بازم خسته نباشین
هلوووو
تنکیووووووووووووووووو
فقط بدون هروقت بیاد ما میذاریم 
وای الهی من دورشون بگردممممممممممم
من لایو دیدم سوشال آرتیست گرفتن
مبارکهههههههههههه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
یهههههه
وی آر وون 💃💃💃💃💃💜
اصا اگه بنگتن نبره جای تعجب داره 
جوسوگگگگگگگگ
تبریک سیصدتایی شدیییییییییییییی
(عر فک کنم فقط خودم چک میکنم:/دویست تایی شده بودن هم ندیدم کسی بتبریکه🤔😐)

عرررررررررررررررررررر⁦♥️⁩🖤💙🖤💙🖤💚⁦♥️⁩💛💛⁦♥️⁩🧡💛⁦♥️⁩💙⁦♥️⁩💙⁦♥️⁩💙💛💛⁦❤️⁩💛⁦❤️⁩⁦❤️⁩💚💙💘💙💘💞💞💓💕💛💕🧡💜💛🖤💞💙⁦♥️⁩💚⁦♥️⁩💓💙⁦♥️⁩💚⁦♥️⁩💚⁦♥️⁩💞💙⁦♥️⁩💛⁦♥️⁩💙💚⁦♥️⁩💚💛⁦♥️⁩💛💞🖤💚💞🖤


😐رد دادم
صبح بخیر ایرانی 😂😂😂
خیلی وقته سیصد شده و بعضی بچه ها بهم تبریک گفته بودن ولی مرسی چینچا کومائو😍💜💜💜
من انلاین دیدمممم عالییی بوددد
ممنون که گذاشتین اجراشونو🥰🥰
😍💞💞💞
سلام ببخشید من توی رد تبلیغ و مشاهده لینک دانلود میزنم لینک دانلود میاد ولی دانلود نداره باید چیکار کنم؟
سلام بیتا جونی 
خیلی ها دانلود کردن و مشکلی نداشتن
تو اینترنت سرچ کن مشکلت حل میشه
من توی لینک دانلود میزنم میاد ولی هیجی برای دانلود وجود نداره و نمیتونم دانلود کنم
سلام بعد از کلیک گزینه رد تبلیغ رو بزن و بعدش وارد صفحه دانلود میشی
아일린❣️𝐸𝑁𝐺𝐸𝑁𝐸 ❣️
هیچکس:
همچنان هیچکس:
خاله من:هم لباسشون درست حسابی بود هم اجراشون حقشون بود ادوارز بگیرن
من:*ریزش برگ ها*
اوووففف عجب خاله اییی💃💃💃💃
به حدی تو همه وباتون نظر دادم احساس میکنم از من داره حالتون بهم میخوره:/
جدی؟
من متوجه نشدم زیاد 😓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ****** *** ******** **
خودتو ناراحت نکن
همش سیاست و فیکه
جیسوک
خیلی خوب بود 😭🥺🥺 من به پسر ها و به همه ی آرمی های نازم تبریک میگم🥳 مبارکتون باشه پسر ها😭🥺❤❤
وای مگه جمعه نبود ؟؟؟؟ 😭😭😭😱😨
شبب میگممم بتتت😈😈😈
🚬
بیلبورددمیوزیک اواردز که فردا هست 😮😮😨
سلام خسته نباشید
می‌تونید عکس‌های کنسرت MAP OF THE SOUL ON:E رو بذارید؟
اگر داره...؟
نمیشه هضم کرد واقعا😂💕
آرمی کی میاد بریم سقف بیلبورد و بیاریم پایین؟ ")
مرسی از زحماتت عزیزم ،وای چقدر خوشتیپ شدن همشون😍 اخ قلبم
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
عررررررررررررر
خیلییییییی خووووب بودددد
مبارکشووووووون باشههه😍😍😍😍
وای شوگا با اون جلیقه اش منوو کشتتت🔪🔪🔪🔪
همشون خیلی کراش بودن لعنتیا😭😭😭😭😭
مرسی گذاشتی💜💜💜
چوکاهههههههههههه برد بی تی اس تبریکککککککککککک🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💖💖🥰🖤🖤❤❤
واییی فداتون سم که انقد زود گذاشتینششش👏👏👏🙂🙂🙂🙂🙂🙂💜💜💜💜
هوشنگ فاتحی
سلام ممنون
عه! اجرا کردن؟ کی0-0؟
مگه قرار نبود جمعه؟
نه قرار بود امروز باشه😂
ایولللللللل دست مریزاد عجب سرعتی!!!!!!! مرسی که اینقد خوبین
ناموسا ی چیزی بگممممم
بوگو
من انلاین دیدممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.