بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

J-hope Nananana Remix

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ آبان ۹۹ ، ۲۰:۰۲
  • ۵۱۵۸

J-hope Nananana Remix

 لینک مستقیم | 9M

لینک غیرمستقیم | 9M

2020-10-28


+ بگید فقط من نیستم که از خنده جر خوردم!😂

پ.ن: یه مدته سرم شلوغه و تا چند روز آینده شلوغ خواهد بود واسه همین کامنتاتونو نتونستم جواب بدم (یا بی جواب تایید شده یا سیما زحمت کشیده و جواب داده) 

برای اینکه از دلتون در بیارم این پستو گذاشتم . تازه لینکشم مستقیمه !😎

#پست-فان

دسته بندی :
 Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۳۱ ]

انیونگ جیسوگ و سیما شی💖
جیسوگ شی میخواستم ازت تشکر کنم که این همه زحمت میکشی و این همه دوستای خوب خوب یا به عبارتی خیییییییییئلیییییییی پرفکت برامون میزاری⁦👩🏻‍💼⁩💖
ببخشید خیلی نمیام بخدا اصلا وقت نمیکنم حجم درس ها خیلی زیاده و اصلا نمیشه اومد و کامنت گذاشتم✨💖💤
های کیم مل مل شه
😻🔥💞💞💞💞
درک میکنم 
فکر میکردم مجازی بشه همه چیز راحت تره ولی برعکسش شده 
واسه همین ککجنما 
ای لاب یو
خدایااا روزی صد بار میبینمش خیلی خنده داره
😂😂
ای خدا جرررر خوردمممممم 🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣👍 عالی بووود
اسم این برنامه یه چی بود
خیلی خوشم از شما میاد ❤️❤️❤️❤️
.
سلام عشقای من عالی بود عالی عاااالیی ترین شعر دنیا
وای خداچقدرخنده داروبامزه
هیچکس به جیهوپ توجه نکرد
کنجکاوم بدونم اون ارمی‌ای که اینو ادیتیده ایرانی بوده یا نه 😂
اینم یکی دیگه از اون ادیتای جردهندس 🤣

*وی با نغمه ی نانانانانانانی‌‌نانی‌نونی‌نانی‌نو از دیدرس خارج می شود…*
😂😂😂قربونش برم من هوبی کوچولوی من
عشق جیمین
نامجونعلی
ماشالا عجب آرمی های با استعدادی داریما
آخرش من عینهو چی ترسیدم😂
ینی لامصب این یکی از دلایلیه که من شدیدا آرمی هارو دوست دارم. مستقیما دارن با بی تی اس مسابقه میدن تا ببینن کی بهتر بلده مسخره بازی دراره.
آخه آرمی هم انقد خلاق؟
حالا اون اخرش رو من حذف کرده بودم که کسی سکته نزنه خونش بیوفته گردنم 😂😂
ایییییییییی خدا میگم چقد آشناعه مال جنیفرههههههههه🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂پشم ها
واااااااااااییییییی این دیگه چی بود😂😂😂😂🤣
لحظاتی شادمون کردی جیسوگا خسته نباشی😂💕
😂😂😂😂🌌
😭😭😭😭😭😭
وای خدا دلم می خواد یه دیدا با شما داشته باشم😭😭😭 چند وقت پیش یه سفر به کره اومدیم ولی افتخار دیدن باش ما رو نداشتیم
بچه ها الان خبر دادن جنیفر با دیدن این خودکشی کرد😐😂😂
به من خبر رسیده که خودش عاشق این آهنگ شده😂😂
وای جی هوپ عالیه.افرین به اون ارمی باحالی که اینو ساخته😂😂😂
😂😂😂😂
من شوگا رو خیلی دوست دارم و به او از تمام قلبم به او احترام میزارم🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
😻
نههههههه من مردم بای😓😹⁦🚶🏻‍♀️⁩💜
😂😂
خیلییی خوب بود نه عااااالییییییییی بود. 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩💖💖💖💖💖💖💖💖💋💋💋💋💋
💃💃💃💞
خخداااا شارژژ شدم اصلا روزمو ساختی😂😂😂😂😂
روز ساز کی بودم من ؟ 🚬😎
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جرررر خوردم از خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خدایی دم اون ارمی با ابتکارش گرم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فایتینگ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خلاقیت آرمی ها هم با بقیه متفاوته هییییییییییی چقدر ما خاصیم😎😂😂😂
خیلی خیلی متفاوته 😂🌌🔥
وااااای جیهوپ ! چی میگی واسه خودت مردم از خنده پسر این چی بود دیگه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بدبخت جنیفر 😂😂😂😂
دمت گرم دستت طلا داداچ 😉 همیشه خندون باشی
😂😂😂😂😂 فندوم خلاق
میشه این برنامه رو بزارید؟ کاملش رو
فعلا درخواستی ها بسته اس :(
عالی بود :))))))))))))))))..عشق منه این بشر
همیشه دلیله خوشحالیمه
😻🙌
سلام میخواستم ازت تشکر کنم و گروه عالیت
😍😘😘
جنیفر کلا رسما دیگه سکته کرد⁦(✯ᴗ✯)⁩⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
هوپ به این خوبی 😂
دست ارمی ای که اینو ساخته رو باید بوسید
NIKI 🔥_🔥 NIK
😂😂😂😂😂خیلی خوبه ینی فقط 5ثانیه کافیه ی کاری کنن که آرمیا یچی توپ ازش در میارن 😂
خسته نباشی 👋🤪
دقیقا 😂😂😂
راستی خسته نباشی و فایتینگ*^*
امیدوارم همیشه بخندی جیسگولو*-*
کوموپدااااااااااااا جذاب شهههه
اوففف نسی شه😎🚬
پشمای جنیفر فر خورد بنده خدا ابرو هاش ریخت😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من هنوزم دارم میخندم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.