بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

عالی
😘
وای عالی بود😍😍😍
😍😍😍
من چندتا سوال فنی داشتم
یکی اینکه آرمی زیپ دقیقا چیه و چجوری ازش واسه ی کامبک بعدی تحلیل درمیارن و عکساش کجا منتشر میشه
و اینکه فرق ماستر و فستا رو میشه کامل بهم بگید و هرکدومشون دقیقا به چه مناسبتی هستن
سلامم
آرمی زیپ چیزی نیست که کاملش بخواد پخش بشه همون تیزر بود + پکیجش که تو پیش فروش گذاشتن
تیزرش برای رسوندن کانسپت پکیجش به ارمیا بود
و دی وی دی یا چیز خاص دیگه ای نداره ، فوقش بعد از انتشار پکیج ، اسکن عکسای فوتوبوکش میاد بیرون


فستا جشن تولد بی تی اسه 
ماستر یه پکیجه ک هرسال یکی میدن بیرون
عالییییی! great, perfect. ,nice, ... هر چی بگم کمه!
مرسی جیسوگی!
فقط اینکه ترجمهٔ اهنگ کی قرار می گیره؟
😍😍😍😍❤
خواهششششششش


زیرنویسش قرار گرفت 
واییی جییسوووگگگگ بسی عالیییییی😢😢😢😢😂😂😂🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
😭😭👌👌👌😍😍😍💙💙💙
😍
خیلی خوبه🙂
کومااو
خواهش میکنم 💙💙💙
من وقتی بهش گوش میدم گشنم میشه😂😂
من یاد مرغ میفتم و قرم میاد 😂😂😂✌️
❤💜💖💙❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖💔💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💙💖❤💜💖❤💙💜💖💙❤💜💖💙❤💜💖💜💙❤💖💜💙❤💜💖💙💜💙❤💜💖💙💜❤💙💜💖💙💜❤💜💖💜💕💖
😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💟💟💟💟
💓💓💔💔 مرسیییی جیسوگی جونمممممممم💜💜💜💜
خواهش میکنم 😍💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.