بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

JK BTS (Jungkook) – Still With You

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۴
  • ۲۶۹۰۳

دانلود پنجمین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

آهنگ Still With You از JK

کیفیت 320kb اضافه شد :")

....

 

Artist : JK of 방탄소년단 (BTS)
Release Date: 2020.06.05
Language: Korean


 

دانلود آهنگ با کیفیت:

320kb | 9M

128kb | 4M

2020-06-04


لیریک فارسی آهنگ Still With You از جونگکوک

~~~~~~
دانلود PDF

~~~~~

صدای ضعیفت آروم ازم میگذره
لطفا یه بار دیگه اسمم رو صدا بزن
با اینکه زیر غروب یخ زده، خشکم زده
ولی میخوام قدم به قدم به سمت تو بیام
هنوز هم با تو

تو یه اتاق تاریک، بدون هیچ نوری
نباید به این عادت کنم
ولی خیلی آشناس

صدای آروم تهویه هوا
اگه حتی این رو هم نداشتم،
فکر میکنم از هم میپاشیدم

ما باهم خندیدیم
و باهم گریه کردیم
این حس های ساده
فکر کنم برای من همه چیز بودن

قراره کِی باشه؟
اگه شانس این رو داشته باشم که دوباره ببینمت
میخوام با نگاه کردن تو چشم هات بگم که:
"دلم برات تنگ شده بود"

توی خاطراتی که زمانی درخشان بودن
با وجود اینکه تنها میرقصم، بارون هنوز میباره
وقتی این مه محو بشه
با پا های خیس به سمتت میدوم
لطفا اون موقع من رو تو آغوشت بگیر

چون اون ماه تنها بنظر میاد
چون انگار داره درخشان گریه میکنه
تو آسمون شب
حتی با دونستن اینکه صبح از راه میرسه
میخواستم تو آسمونت مثل یه ستاره بمونم

یه روز، یه لحظه
اگه میدونستم اینطوری میشه
ازش بیشتر تو خاطراتم جمع میکردم

قراره کِی باشه؟
اگه شانس این رو داشته باشم که دوباره ببینمت
میخوام با نگاه کردن تو چشم هات بگم که:
"دلم برات تنگ شده بود"

توی خاطراتی که زمانی درخشان بودن
با وجود اینکه تنها میرقصم، بارون هنوز میباره
وقتی این مه محو بشه
با پا های خیس به سمتت میدوم
لطفا اون موقع من رو تو آغوشت بگیر

پشت لبخند کم جونت که به سمت منه
دوست داشتم یه نور بنفش قشنگ نقاشی میکردم
با وجود اینکه ممکنه قدم هامون مطابق هم نباشه
میخوام که این راه رو با تو برم
هنوز هم با تو

ترجمه از:
@Kookieland

PDF:

KOREANLOVESTAR2.BLOG.IR

 


چقدر این آهنگگگگ قشنگگگگگههههه :")

 

دسته بندی :
 Music ترجمه FESTA

دیدگاه ها [ ۸۹ ]

وای مگه قشنگتر و آرامش بخش تر از صدای این بشر وجود دارههههههههه؟

چرا اینقدر تو عالی اییییییییییییییییییییییی😢😢😢😢
صدایییی کوککک محشرهه😍😍😍
جدا از اینکه صدای کوک عالیه و این اهنگ خیلی قشنگه
خدمت ویکوک شیپرا عرض کنم ک این اهنگ رو کیم تهیونگ برای کوک نوشته
و در واقعا این اهنگ ی جور ابراز احساسات تهیونگ به کوک بوده 😍
عرررررررررررررررررررررر
خودم وقتی فهمیدم یک هفته عر میزدم 😶
ایگوو ولی وی واسه چیممم ی اهنگ خوندههه😁😁😁

بعدشم اعضا ی جوریه برا هم اهنگ مینویسن یا میسازن
اولین باری که این اهنگو گوش کردم تا خواسته اشکام ریختن احساس من با این اهنگ همینه از اون روز شروع شد لذت بردن با این اهنگ
هیچوقت برای من تکراری نمیشه
این اهنگش خیلیی خوبههه
کلا صدای کوک محشره💔💔💔
وای این اهنگ عالیع من عاشقشم ازش خسته نمیشم سسانگ نیستم و از این هایی هم نیستم که هی میخوان با اعضا ازدواج کنن یک ارمیه سر و پا قرصم و اتیشی هیتر هارو میکشم جونگ کوک عالی هست هم کیوته هم هات و جذاب جیمین لاورم با شوگا لاور پیشنهاد میکنم اهنگ فیلتر و سرندپیتی و اگست دی شوگا و رپ های شوگارو حتما گوش کنید کلا همه اهنگ های بی تی اس احساس خوبی به ادم میده و احساس ارامش میکنی ممنونم از همه ارمی ها همتون رو دوست دارم بای
الان ساعت ۸ صبح و نشستم اهنگ رو برای ۱۸۲۸۲۷۷۲۷۲۷۲ می شنوم 🙂
گفتم کامنت بزارم قابل توجه ویکوک شیپرها👈 جنگکوک این اهنگ رو برای ارمی ها نوشت نه برای کس دیگه ای 🤦🏻‍♀️
واییییی عاایه آهنگشششششش دلم میخواد گریه کنم براشششششش
واقعا دوسش دارم باهاش خیلی آرامش میگیرم🥺
عااااالی واقعا خیلی خیلی ممنون😍
خیلییی خوبههه اهنگش😍😍😍
هنوز ک بش گوش میدم هی دلم میخواد بیشتر گوشش کنم😭🤞💜بوراهه💜
هنوز ک بش گوش میدم هی دلم میخواد بیشتر گوشش کنم😭🤞💜بوراهه💜
ممنون اما یه مقدار ترجمه ها با هم متفاوته مثلا بعضی کلمه ها یا فعلا و واقعا نمیدونم کدوم درسته
واییی عالی بود... اینجا ویکوک شیپر نداریم که بیاد برای معنی لیریک ها باهم ذوق مرگ شیم؟؟؟ @_@
(پ ن : اینجا چجوری میشه ریپلای کرد :/)
ویکوک شیپر ک داریم عر بزن 

نمیشه ریپلای کرد متاسفانه
چنگنه با این اهنگ احساساتی شدم و گریه کردم😭🥺جونگ کوک خیلی اهنگاش خوبه 🥺وقتی معنی اهنگشو فهمیدم بیشتر از دفعه ی اول که معنیشو نمیدونستم گریم گرفت 😭🥺💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
با وجود اینکه ممکنه قدم هامون مطابق هم نباشه
میخوام که این راه رو با تو برم...😭😭😭
😭😭😭😭😭😭
💜💜💜💜💜
💜💜
خیلی این آهنگ قشنگ و احساسیه من که عاشقه آهنگه شدم
.
خیلی خوب بود😭😭😭😭
ئیویمسجسکشمضم خیلییی
من اصلا یادم نیس چطور دانلودش کردم😐
یه هو داشتم اهنگ گوش میکردم این اومد 😬
بعد گفتم برم معنیشو بیارم ببینم چیه 😁
میشه بپرسم واسه کی نوشتتش ؟
اخ این آهنگ عشق من بید

آرمی ㅠㅠ🔥💞
من خیلی آرمیه پر شوری نیستم ولی نظرات رو که می خونم از اینهمه احساس شما حس خوبی بهم دست میده!
ARMY forever
اصا خاصیت من اینه که اینجا قسمت شور و کامنت دادن درونیتونو فعال میکنم 😎
سلام ممنون از ساین خوبتون🥰
اهنگ bad boy از جکنگکوک نمیزارین؟
سلام . متن آهنگ و ترجمه به آهنگ چسبیده؟
هیتر گوه :|
بنظرم اینم توی دسته بندی آهنگ بزارید...
:)
بخاطر دل تو گذاشتم😂
سلام *_*
این بار واقعا دیگه باید نظر میزاشتم
اونقدر هیجان زده شدم نمی تونم درست نفس بکشم-_-
وایییییی خیلی خوبه
کاوایییی
من واقعا عاشق سایتتونم ^_^
یه سری از آهنگها مثل آهنگهای قدیمی ار ام و فقط اینجا پیدا کردم :)
ولی میگما واقعا تهیونگ قراره میکس تیپ بده؟! @-@
یه دور سر کاور جونگ کوک ایست قلبی داشتم یه دور سر کامنتا :|
سلام *_*
این بار واقعا دیگه باید نظر میزاشتم
اونقدر هیجان زده شدم نمی تونم درست نفس بکشم-_-
وایییییی خیلی خوبه
کاوایییی
من واقعا عاشق سایتتونم ^_^
یه سری از آهنگها مثل آهنگهای قدیمی ار ام و فقط اینجا پیدا کردم :)
ولی میگما واقعا تهیونگ قراره میکس تیپ بده؟! @-@
یه دور سر کاور جونگ کوک ایست قلبی داشتم یه دور سر کامنتا :|
پاره شدم اما همه کامنتا رو خوندم 🤤🤤🤤🤤









اهیانن کسی اینجا ویکوک شیپ نمیکنه که معنی نهفته بین لیریکا رو بفهمه من بیام باهاش یه‌کم عر بزنم؟
ماه بنفش وای من مردم اصلا انتضار نداشتم ولی لیریکا خیلی کاملا آخه یکی فکر قلب من رو هم بکنه 😖😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😍😍😍😍😍😍
NIKI♥ARMY♥J HOPE♥JUNGKOOK
چرا بعضی ها انقد شایعه پراکنن
تو اپارات یه دختره خنگول که ارمی هم بود به خاطر افزایش فالوور اومد به همه گفت که بی تی اس بعد عید میان ایران و فن ساین میزارن و خیلی ها هم بازنشر کردن ، بعضیا که خنگول بودن باور کردن بعضیای دیگه مث من باور نکردن و همش هم میگفت که نمیدونم قیمت لایت استیک رو کم میکنن و بلیط رایگان میدن و میتونیم بغلشون کنیم!!!
اینو دیگه گفت کاملا مطمئن شدم که داره دروغ میگه چون کشور ما یه کشور اسلامیه و همچین چیزی رو حتی تو خوابم نمیتونی ببینی و بالاخره یکی اومد و به این شایعات پایان داد ، به همه گفت که همچین چیزی ممکن نیست و دروغه و جیمین چجوری تایید میکنه ، گفت که خیلیا ایران رو مسخره کردن و گفتن که ارمیای ایران حتی سر خودشونم کلاه میزارن و بعد از این همه شایعه پراکنی خانوم یه ویدیو دیگه گذاشته میگه که
یه عذرخواهی کوچولو دارم فک کنم خبرام غلط بوده و از تو اینستا این خبرا رو پیدا کردم و خلاصه به دروغای خودش اعتراف کرد
خیلی حرفیدم بسته دیگه فقط میخواستم این موضوع رو به شمام بگم
یه چیز دیگه هم اضافه کنم
وبلاگتون عالیهههههه حرف ندارههههه
عررررررررررررر عررررررررررررر عررررررررررررر عررررررررررررر عررررررررررررر عرررررررر عررررررررر
عاقا جلومو نگیر بزا یکم عر بزنم سبک شم
عررررررر عررررررر عررررررر عررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر
عاقا این چى بود وایى هارتم داره از جاهارتیش درمیاد
این چى بود خوند این بایس عزیزمممم
نمیگه من جنبه ندارممممم یهو دیدى هارتم وسط اهنگ ایستاد بعد جواب هارت ایساده منو کى میده هااااااا یکى باید پاسخ گوى هارت ایستاده من باشه ایااااا؟؟؟؟!؟!!!!!!نه ناراحت نشو دوست عزیز من فقد یه سوالللل پرسیدمممممم
دست درد نکنه دارلینگ بابت گذاشتن اهنگ مرسى و ورییییی خسته نباشى
من برم به عرررر زدنم ادامه بدم
عررررر. خدافس
جیسوگاااااا مرسی که معنیشم گذاشتی عجییییب قشنگ بود خیلی وقتا معنی آهنگارو نمیدونم ولی وقتی اینطوری میشه انگار بال درمیارم
.
.
.
ادمیناااا مترجماااا چینجا چینجا بوراهههههههه❤❤❤
💜💜😍

💜💜
سلام ببخشید من الان 7 ساله ارمی ام و تموم اهنگ های پسرای عزیزمو با ی برنامه ای گوش میکردم و داخل spotify استریم میکردم اما برنامه جدیدا ی مشکلاتی پیدا کرده و اهنگ ها رو خود ب خود پاک میکنه😒😒من جدیدا با وبلاگ خوبتون اشنا شدم میشه ی لطفی بکنین و اهنگ های بی تی اس رو کامل قرار بدین😭😭😭میدونم خیلی درخاست زیادیه😬
ولی نمیتونم ب اهنگاشون گوش ندم audiomack هم داره دیوونم میکنه😒هی اهنگا رو باید دانلود کنم....
میشه اهنگا رو بزارین؟😭🙏🏻
سلام عزیزم
قسمت موزیک و آلبوم ک بری همه قرار گرفته 💜💜
تیکه های قلبمو نمیتونم پیدا کنم.. 😭😭😭💓
امیدوارم ته هم یه آهنگ بده😭💜
اونوقت با هم خودمونو شرحه شرحه میکنیم😭😂💓
😭😭😭
میخواد میکس تیپ بده 😭💞
شایعه نبود درواقع ترجمه ی پروفایلا بود
دیروز که خبرو دیدم حوصله نداشتم بخونمش چون انگلیسی بود و طولانی
اما بعد خودمو مجبور کردم که بخونمش اون موقع متوجه موضوع شدم
برای ارمیا نوشتتش
尺ム乙ノ乇 💖🎶
مرسی اوپااااااااااا
اه حیف کرونا اومده وگرنه بغلت می کردم انقدر در آغوش خود میفشردمت که تبدیل به آبمیوه شوی
دوستت دارم اوپااااااااااا
به اونی سلام برسون
راستی اوپا یه چیزی
ادمینای دیگه اسمشون چیه؟ میشه معرفیشون کنی؟ من نمیشناسمشون :/
:") کومائو

بع سیما جوالیا
اشکمو دراورد جونگکوکی گاااااااااااددددد ایززززز رییییلللل😭💜
💜💜😭
من مصداق کامل جمله ی اگه حرف نزنی نمیگن لالی ام نمیدونم چرا فک میکنم هر روز باید اینجا یه نظر بزارم
این اخباری که در مورد اهنگ جونگ کوک که میگن درمورد وی و جیمینه دقیقا چین (جمله بندیمو هرکار کردم نشد درست کنم)
😂😂😂


شایعه هارو دنبال نمیکنم 
اووو ماییییی گادددد😍
هارت اتک💕💕
کل ادمینای این وبلاگ چیزی فراتر از عشقن:)💜💜💜
😍😍💞💞💞
وای خییییلییییییییی قشنگه
خیلی :")
尺ム乙ノ乇 💖🎶
اوپاااااااااااااااااااااا جونممممممممممم
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
اونی سیما خوبه؟؟؟ اوپا دلم برات تنگ شده یه جمله بگو دلتنگیم رفع شه :///
هلوووو راضیه شه
خوبم 

بیا یه جمله عالی پیدا کردم :
اوضاع برای همه خوبه ، برای من بهتره 


اینو تو یه انیم ه دبدم ، بنظرم جمله خوبی برای ادامه حیاته😂😂😂
خداااااای من😭😭😭
معنیش😭😭😭😭چی بگم آخه😭😭😭😭
میگم فقط من حس کردم اینو یا شمام حس کردین
نور بنفش منظورش آرمی ها باشه و داره میگه دلم براتون تنگ شده💜💜💜💜💜😭😭😭😭😭😭
قلبم هزاااار تیکه شد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
گود بای لایف🚶‍♂️💔
:""")💔💔
اصا برای ارمیا خونده دیگ
متن تلفظشو نمیذاری؟ 🥺🥺🥺
میزارم
اهنگش عالییییییییییییییییییییییییه😍😍
 ಥ⌣ಥ
هارتم شکست که ...
 ಥ⌣ಥ...
بههه بهههه سلااااام بع...
تا حالا افتخار نداشتم باهات حرف بزنم 😊😊
چون معمولا مامانا منبع ارامشن
چیز دیگه ای به ذهنت میرسه؟
سلام
به شخصه منبع آرامش من یکی دیگه س
ولی نظر شمام محترمه
جیسوگا تو بلخره دختری یا پسر


مطمعنم دختری از مدل حرف زدنت


حالا به هر حال هرچی که هستی فایتینگ ✊ 😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋
پی ار ان تیا
دختر یا پسر
مساله این است
اگر بود، چه کنی؟
اگر نبود چه کنی؟
عرررررررررررررر😍
هارتم له شددددددد💜
گااااد صداش مث طلسمه💔
لنتی صدایی ک کوکی داره رو هیچکس ندارهههههههه😭
عصن ی ارامش خاصی ب ادم میده😺😸
کیپ کالم اند کیپ گویینگ
هورراااا۳۲۰.
مرسی😚💜
خط زدنچونمانه یووو 💜💜💜
وای ۳۲۰ اومد مرررسیییی 😍😍😍😍😍

من همینطور پشت سر هم دارم گوش میدم ولی سیرر نمیشششششممممم خدایی خیلی خوبهههه 😭😭😭❤❤❤❤❤❤💛💛💛💛💛💛💛💔💔💔💔

کوکیییییی 😭😭😭😍😍😍😍😍😍
خواهشششششششششش

😻😻😻😻😻
سلام من خیلی وقته که سایتتون رو دنبال می کنم ولی اولین باره که پیامی میدم
و یه سوال داشتم چه بلایی سر جین اومده من توی توییتر همین الان دیدم که همه در مورد جین پست گذاشتن
بعدش سرچ کردم bts و دیدم که عکس همه رو تو اعضا نشون میده بجز جین
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نکنه جین قراره بره سربازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نههههههههههههههههههههههههههههه
دیگه سربازی شتریه که دم خونه همه میخوابه دیگه
جیسوگ آرامشتو واقعاا تحسین میکنم👍💜 هممون نگرانیم بابت قضیه مینته ولی تو یه لحظه حس کردم مامانمونی😂😂🤭🤭
ولی جدی ناراحتم😭 شما خیلییییییییی زحمت میکشین ای کاش بتونم جبران کنم محبتاتون رو💜💜💜
حالا چرا مامان؟
این چندمین باره دارم گوشش میدم؟!🤔نمیدونم ولی حتی میخوام آبم بخورم میگم بزا یه بار دیگه گوشش بدم
اصلااااا صداش برام تکراری نمیشه😭😭😭
من چم شدهه😑😭😭😭
خیلیییییی عععععععععععععععررررررررر😭😭😭😭😭
جونگ کوووووک😭😭😭😭
درک میکنم
منم سر اهنگ فورکلاک دقیقا همچین حسی دارم  ಥ⌣ಥ
زیرنویس میزنید واسش؟ اگه نه جایی هست که بزارتش یا گذاشته باشدش؟
سلام
ترجمه قرار گرفت
میگم لیریک شو خودجونگ کوک نوشته🤔
تهیه کنندگی که کارخودشه ویکی ازتهیه کننده های بیگ هیت
ولی لیریک🤔
توی مشخصاتش نزدن لیریک از کیه
اما همون طور که گفتی تو قسمت تهیه کنندگی هم کمک کرده
ممنون بابت سایتتوننننننن😍😍😍😍
همه چی به موقع، باکیفیت، عالی
Thank youuuuuu😍😍😍😍
💙لابیووووووو🤪😻🌴
💛
آخ ببخشید جیسوگ شی عشقولیییییییییی باز سلام یادم رفتتتتتتت
وختی خیلی هول شم اینجوری میشم XD
این پست تونم که دیدم انقدددددددددددد ذوق کردم و جیغ کشیدم که اصن ...
اصن آهنگش لامصببببببب....
وای خدایا هق هق هق عرررررررر فیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مرسی بابت ۳۲۰
بوس به لپات *_*
فستاتم مبارکککککککککککککک
کنچانا کنچانا 
اوههههههه هول شده بودی پس ... 💜🤪

خیلی خوبه ...
انقدری خوبه که بین پستای فستا ، کامنت این اهنگ از همشون بیشتر شده

 ಥ⌣ಥ لابیوووووووووووووو
چوکاهه
بازدیدارو منفجر شده 😄
پس چی 😏
این آهنگ خداسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
واییییییییییییییییییی مرسی جیسوگ جون. من نمیشناسمت ولی خیلی میدوستمت:)💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
میتونی اسما صدام کنی ایگو:)💙💙
 ಥ⌣ಥ 
عشقیییی اسما شی
معنیش چقدر خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه😖
😭😭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کامنته منو کدومتون داره جواب میده خدا میدونه-____-
من میرم اصا 😭😭😭😭😒😒**** **
من اول جواب دادم منتهی جیسوگ پاک کرد جوابمو
حرف بدی هم نزده بودم :|
شببخیر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😑*** ******* ****
با من حرف نزن
اصلا دوست ندارم😐اصلااااا
گناه داره سیما 
اینطوری نگو 

انده یو مبی شه 
از من ناراحت نباش
بیا حرف بزنیم😭
عه پس سیما تو دستت درد نکنه لاولی سوییتی گرلم😍😘😘😘
مبینا راستی تو اامتحان نداری ؟؟؟😂
اوکی شد 1200 بار
الان بار 1200 امی عه که دارم به این اهنگ لنتی گوش میدم..
یه طومار هم بنویسم.. نمیتونه احساسمو نسبت بهش توصیف کنه:))))
نه خودش.. نه صداش.. نه این اهنگ :))))
وای 
چینچایوو؟؟؟؟
من انقدر سرگرم جریان مینته و کشیدن نقشم شدم خیلی کم گوش دادم 

اخ 
خدا کنه تهیونگ هم یه آهنگ بده 
دلم ازین چیزایی که تو حس میکنی خواسಥ⌣ಥ
همین الانشم با آهنگ جی کی مردم اما این حالی که تو داری فرق داره لنتیییی
—(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **
خیلی خوووببببب بوددددددد😭💜
عااممم...
ترجمشو نمیذارین؟
ಥ⌣ಥبسییییییی

سیما پاسخگو باش (برای ترجمه آهنگ جی کی)
عه ۳۲۰ گذاشتی😍دستت درد نکنه،برا منم ایموجی چتر بزار دهعع😒😑
سیما گذاشت 
خواهش💪💙💙💙


عه چینچا؟؟؟؟ بیا 🌂🌂🌂🌂💧💧💧💧💧💧😂
من فقط گوشیه لامصبو دادم یارو عکس بگیره کراش کجا بود بابا😂کلی هم تشکر کردم سرش رو خوردم یارو بزشو گرفت رفت پی کارش😝
اکشال نداره😉من گوشش دادم و عالیییی بودددددد فقط یادم رفته بود بیام عر بزنم😂😂😂
عه خب پس ازاین به بعد به زبون نیارم ک دوست دارم؟🧐دیگ نمیخوای بشنویش از دهنم دیگ اره؟🤔
از اول هم میخواستی اویزونش شی
متاسفم برات 
این بود آرمان های یک ارمی ؟؟: نه این بود؟؟ 😂

نه نه میخوام 😂😂😂💙💙💙
The softest song 😢
🌴🍃🌺🌺🍃🌴
💛🌻🌻🌻🌻💚
🌻🌻 😍 🌻🌻
🌻Love YOU🌻
🌻🌻 🌹 🌻🌻
💚🌻🌻🌻🌻💛
🌴🍃🌺🌺🍃🌴
وای چقدر اموجیات خوشگلهههه
عاشقش شدم 
با اجازت کپی میگیرم نگه میدارم
یچیه دیگه..

من راستش به هر اهنگی یه حس رنگی دارم شاید بگی دیوونم ولی این جوریم دیگه...🤷🏻‍♀️😅

این اهنگه هم گوشش میدادم دقیقا همین رنگارو حس میکردم💞💜...
نه اصلا 
هر کس یه نظری داره و یه مدلیه
همینه که آدم هارو جذاب میکنه 

ಥ⌣ಥ
320 اش کو شیما شییی ؟


ژاپنیه؟
قرار گرفت 

نه کره ای 
💓💓💓💓💓
Excellent 🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍🥰
💓💓💓💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍

my best ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💛💚💚💙💜💙💙💙💙💙⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

사랑해
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😍😍😍
کیفیت ۳۲۰ شو نمیذارین؟
سلام
قرار گرفت 
خیلیییییییییی خوب بود پارسال اهنگ جین امسال این😍😍😍😍
وای \ارسالم سر جین تشنج کرده بودم 😭
گاااااااااااااااد چرااااااااااااااا چرااا واقعا؟؟؟؟ من فقط یه روز فقط یه روز بهتون سر نزدم باید این بلای اعظم به سرم بیاد ؟؟!!! T_T قدرت تکلممو از دست دادم اول صبحی TT_TT از چی حرف بزنم ای خداااااا صداش منو کشت ...تمام... نه نه هنو تمام نشده چرا کوک از همه چیز من خبر داره؟ چطور فهمید من الان فققققط میتونم اهنگ گوش بدم اهنگ داد بیرون ؟!! چطور فهمید من میمیرم با صداش ؟! چطور فهمید من اهنگی که اولش یهو شروع به خوندن میکنن رو خیلیییی دوس دارم ؟ چطور فهمید من با صدای بارون و خودش اول اهنگ ....مردم ... الان من چه کنم ؟؟؟ بعدشم که گفت استیل ویت یوو ..... این هدیشون خیلیییی دیگه زیادی بود TT_TT هیچ وقت از هیچ هدیه ای به این اندازه خوش حال نشدم TT_TT
کِنچانا کِنچانا
یه روز چیز زیادی نیس که 
بجاش الان اومدی و ذوق مرگ شدی 😂😂

ಥ⌣ಥ تو ویورس ازش بپرس حتما 
جدی درکت میکنم ، منم دقیقا سر فور اوکلاک همین طوری بودم 
بهترین چیزی بود که از بنگتن گرفته بودم 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍عالییههههههههه مثل همیشه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍ماءشالله ماشاءالله ماشاءالله ماءشالله ماءشالله ماءشالله ماءشالله 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍👍👍
خییییلی خووووبه من غششش😍😍😍😍😣😣😣😣😢😢😢😢💜💜💜💜💜💜💜💜💜
😍😍👍👍
جیسوگ جون منو یادته ⁦;-)⁩
آخه بی تی اس زیاد داریم تو سایت 
بگم یادم نمیاد هم که ناراحت میشی 😭😭 چ کنم 
دروغ شیرین؟
یا حقیقت تلخ ؟
انتخاب کن 😢
چرا انقدر صداش قشنگه⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩
ಥ⌣ಥ💔💔💔💔
مکنه طلاییمون صداش بهشتیه یه چیز فراتر از فوق العادس لعنتی 💜💜💜💜💜💜💜
من هر بار عر میزنم با هدیه های نابشون👌😭😍👍
واقعا اااااا ಥ⌣ಥ💔💔💔💔💔
سلام لاو❤‿❤ این اهنگ واقعا قشنگه صداش واقعا محشره 😍😍✌✌ واقعا جانگ کوک صدای دلنشینی داره!!! راستی سایتتون واقعا عالیه😎😎 و خسته نباشید!!🤩🤩
ಥ⌣ಥ سلام خیلی خیلی خیلی محشرهههه

کومائووووووو 💞💞
😭😭😭😭😭😭😭چقدددد صداش خوبههههههه عررررررررررررررر...شد یه بار یه اهنگو بد بخونههههه😭😭😭😭😭💜💜💜💜
خیر هرگز ಥ⌣ಥ
یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بالاخره این یع آهنگ داد بیروننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
منو هنو نع دانلود کردم نع گوش دادم ولی مطمئنم کع محشرععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
ععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جانگ‌کوکییی گامساهاب‌نیدا💜💜💜💙💙💙💜💜💜💙💙💙
سارانگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه💜💜
جیسوگ شی گامساهاب‌نیدا💙💙💙
سارانگه💜💜💜
آنیونگ🙋🙋🙋💙💙💙
وای خیلی خوبی کال می ارمی 😂😂😂
همیشه قبل از اینکه گوش بدی یا ببینی نظر میدی اول 😂😂💙💙💙 جدی چوآهه یووو


😂🌂🌂🌂🌂🌂💙  گوش بده حتما 
اه مبینایه تازه از کوه برگشته😭😭با این پستایه جدید وب پشماش فر خورد اینقد خستم دارم کور میشم ناموسا😭ولی جیسوگ اولین جایی که پامو گذاشتم وقتی نتو روشن کردم وب تو بود😶و با دیدین پست ها پشمایهه نداشتم ریخت😶ولی کیفیت ۳۲۰ این آهنگو نمیزاری؟🤔میخوام اونو دان کنم🤭واهای چقد فستا خوبه،فستا آی لاو یو🤭❤جیسوگ آی لاو یو تو🤭❤سیما را لاو ببعی واییی ببعی دیدم یاده بع افتادم ناموسن هی هم صداش میکردم "وای بع بالاخره دیدمت"🤭چرا اینقد حرف میزنم اه اه چکنی شدم🤭😊🥴
عکس های کوهتم دیدم 😂😂😂😂 جدی رو پسر چوپون کراش زدی ؟؟ آخه به من نمیگی چه شکلیه و من نمیدونم تصورم از پسر چوپون چی باشه 
مثلا جی کی تو لباس چوپون هم باشه جذابه 

ببین من اومدم به طور مستقیم خروجی گرفتم از فایل و همین بود بهترین حالتش
حالا موندم ببینم سایتای موسیقی کره ای بالاترشو میزارن یا نه 

اوه من میدونم تو منو چوآهه مبینا *** 
نیاز نیست همه جا داد بزنی و بگی 😉

من مرده هستم دارم چرت و پرت میگم
من زندم
باور کن
اصن اب نشدم
قبول کن حال تو ابرایی😂🌂
وای خدای مننننننن
چقدر قشنگههههههه
چقدر خوبههههه
چقدر خالصههههههه
اشکمو در آورد😭😭😭😭😭😭😭😭😭
:"""""")
خیلی خوبه 
خییلیییییی
🌂💙
نه دیگه بسهههه واااییی ❤❤❤❤😭😭😭😭😍😍😍😍😍
کوکککییییی 😭😭😭❤❤❤❤💜💜💜💜
😭😭😭😭
نمیدونم چرا دارم گریه میکنم 😭😭😭😭😭😭😭😭🌌🌌🌌🌌🌌💜💜💜💜💜💜
آه :"""""") 
چون خیلی از آهنگ خوشت اومد 🌂🌂💙
من دارم خودمو شرحه شرحه میکنم:))))
منم جای تو باشم میزنم خودم پاره پوره میکنم اصا😂
جی کی محشرررررررر😢😢😢😢😢😢😢😍😍😍😍😍خیلی خوبهههه خیلییییییییی😢😢
آخه مگه میشه آهنگ ماله جی کی باشه و خوب نباشه..نو نو نو هرگز😢😧

یکم حسه کی دراما داره واسم..😍😍😍😍
به قول بع
ممکن نداره :")🌂💙

من گوش میدم دلم بارون میخواد (در حالت عادی بارون دوست ندارم)
خیلی قشنگ بود.متن آهنگ هم خودش نوشته بود
خدااااا :"""")🌂🌂🌂
کیفیت ۳۲۰ شو نمیذارین؟
کیفیت بالاتر نداره به احتمال زیاد 
حالا جاشو گذاشتم اگه پیدا کردم بزارم
جیسونگ هیونگ مگه میشه جونگ کوکا ی عزیز دل چیزی بخونه و بد باشه یعنی صدای بهشتی جیسوگ حالت چطوره
نه والاااااااااااااااااا 😭💙

زخمی شدم با این اهنگ 
تو چطوری بیدی
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵
قیافه این اموجی پایینیات 😂😂😂

اخ هارتم
🥺🥺🥺🥺🥺🥺مکنمون🥺🥺🥺🥺🥺🥺مای هارت🥺🥺🥺💜
🌂💧💧💧😢💙
یااا حضررتتتت جی‌کی😐😐
خدای منننن
هنوز هارتم به هم نچسبیده 💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.