بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Jimin of BTS - Christmas Love

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۳۰
  • ۴۶۵۹

دانلود آهنگ Christmas Love از Jimin + ترجمه فارسی

Jimin of BTS - Christmas Love

Release Date: 2020.12.24
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps/128kbps

~~~~~

Download 128kbps

Download 320kbps

Soundcloud

Youtube


ترجمه فارسی آهنگ Christmas Love از جیمین 

کریسمس عاشقتم
تو همون هستی
اوه منتظر این روز کریسمس بودم
تو قلبم، حتی الانم تو خیابون‌های سفید رنگ قدم میزنم
دیشب، تو خوابم برف میومد
زیر پتو، تمام روز رو منتظر تو بودم

کریسمس عاشقتم
مثل برف سفید رنگی که میباره و میباره
تو هم تو روزهام میباری
کریسمس عاشقتم
تو همون هستی
کاش امروز برای همیشه باقی میموند

عشق کریسمس، عشق کریسمس
لطفا طولانی مدت تو قلبم بمون
عشق کریسمس، عشق کریسمس
خیلی منتظرش بودم
امروز، روز کریسمسه

سعی میکنم مثل اون بچه، تا میتونم سریع بدوام
احساس میکنم دارم رو ابرا پرواز میکنم
اگه کسی هست که داره بهم گوش میده
میشه لطفا زمان و همین جا نگه داری؟

کریسمس عاشقتم
مثل برف سفید رنگی که میباره و میباره
تو هم تو روزهام میباری
کریسمس عاشقتم
تو همون هستی
کاش امروز همیشگی میموند

راستش، میترسم که از پیشم بری
چون امروز کوتاهه
برای منی که خیلی منتظرت بودم
میشه یکم دیگه کنارم بمونی؟

کریسمس عاشقتم
مثل برف سفید رنگی که میباره و میباره
تو هم تو روزهام میباری
کریسمس عاشقتم
تو همون هستی
کاش امروز تا ابد باقی میموند

عشق کریسمس، عشق کریسمس
لطفا برای مدت طولانی تو قلبم بمون
عشق کریسمس، عشق کریسمس
خیلی منتظر این روز بودم
امروز، روز کریسمسه

ترجمه کاری از [@Kookieland]

دسته بندی :
 .......................................... BTS Music

دیدگاه ها [ ۲۷ ]

있다 하더라도 이
난 어제 밤에 보기 위해 노력하고 있다 해도 과언이 아닙니다 수 있다 하더라도 그류인균 수
پلیز تلفظ
چبالللل من مخام کاور کنم ولی هیجا تلفظشو نداره 😔😔😔😔
خواهشششش 🙏🙏🙏🙏
سلام خسته نباشی بیخشید از چه برنامه هایی میشه استریم کرد؟؟
اسپاتیفای ویوتیوب مهم تریناشونن
ینی انقد من به این آهنگه گوش دادم که ارواح خبیث تو اتاقم پوکر موندن قیافشون شده اینطوری :|
اصن شما میگین فرشته٬ من میشنوم جیمین
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
وایییییییییییی گاددددد
من عاشق این اهنگم هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
عررررررررررررررررررررررررررررر
منم💔💔
♡♡♡♡♡ نه بابا پررو چیه :) باش بزار ببینم میشه یکی دیگه رو ارمی کنم یا نه بعد بهش معرفی میکنم چشم چشمم نمی زنم ایشالا همیشه پابرجا باشه این سایت عال و درجه یک:))))))
یکی دیگه رو پیدا کنی بازم جایزت اینه که یکی دیگه رو پیدا کنی ، حواست باشه 🚬

بوسس بهت 
🐥Jimin sheee
لازمه بگممم مرگگگگگگ شدمممممم منننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وایییییی اصن لنتی خیلی خوب بوددد دوسش داششتمم شدیدددد
و دیقه ۱و۲۶ ثانیه تا ۱و۳۶ ثانیه این ۱۰ ثانیه سر صداش اصن ققلیی زدممممم ناجور خیلیییی ..... نمیدونم چجوری توصیف کننننمم...
نگی هم من مطمئنم تو مرگ شدی😓
بزار ببینم کدوم تیکه رو میگی 
آخخخ این تیکه خیلی سافت کننده است 
من دقیقه 2:27 تا 2:35 رو خیلی دوستتتت دارممم وای صدای جیمین محشرههه
آره واقعا اونم تو این شرایط فقط بی تی اس میتونه حالمونو خوب که اونا بهتریننن
:") 
ببخشید ولی میکس تیپ چیه..؟
اینو تو گوگل سرچ کن توضیح اساسی میده بهت 
سلام من فقط یه چیزی رو درک نمیکنم شماهاااااا چرا اینقدرخوبیننننننننن؟؟؟؟ الله اکبر جیسوگ دمت بخاری عین جت میمونی واقعا ممنونم از این سرعت عملت دوستم خبر داد بدو بدو وی اهنگ داد بیرون رفتم دیدم عه تو گذاشتی بابا ایول :) همیشه ممنونتیم راستی امروز سایتت رو به یکی دیگه از دوستام هم معرفی کردم ♡♡♡♡♡:)
سلام ارشین شه 
چشم نزن بعدا یهو تنبل میشیمااااااا

البته آهنگ رو سیما گذاشت ولی بازم کوموپدااا
😻😻😻
عههه چینچایوووو!؟!؟؟!؟! 😃 بیا بخل خودم . جایزتم اینه که به یکی.دیگه از دوست های دیگتم معرفی کنی 😂😂 ( به روم نیارین که پر رو ام)
چقدرم زیبا:) جمن ما:)))))))
🥺🥺 ب فنا رفتمممم مننن کههه
بخدا اینا مسلمون نیستن:")
میدونم 😂😂
Somaye_ Jikook13
بهترین هدیه بود با اون صدای دلنشینش😭😭❤️❤️❤️
دقیقااا
مرسی که انقد خوبی....هر موقع هرچی که میاد بیرون تو از همه زود تر میزاریش ....عاشقتممممممم یه عالمه .....
من بیشتر عاشقتم ستیا شهه
عزیزم اطلاعات غلط نده آهنگای تکی جیمین زیادن دوتا نیستن مثلا filter و promise و serendipity سه تاشن فقط😊کلا بی تی اس از وقتی که دبیو کردن اهنگای سولو زیاد بیرون دادن
کی چی کو کجا؟
فکر کنم منظور سیما اهنگای جدا از ترکهای البوم بود
مثل همین اهنگ و پرامیس
هارت اتک پشت هارت اتک😭😭😭💔هارتی واسم نمونده ب ولله😭
😂😂
میشه ویدیو لایریکش رو هم بزارید؟؟؟
چقدر احساساتی و قشنگهههه :))))))))¡-¡
خیلی زیباست
واقعا کریسمس با بی تی اس رنگ و بوی خاصی میگیره🎄
جیمین بیشتر از یکی داره : serendipity - filter - promise

آهنگ تکی هاشون هم برای اینه که به عنوان سولوییست فعالیت خودشونو داشته باشن و هم توی کنسرتا اجرای آهنگای سولو یه بریک محسوب میشه برای بقیه ی اعضا تا استراحت کنن و خودشونو برای اجراهای بعدی آماده کنن :)
اخخخ پرامیس خیلی خوبهه

رپر ها میکستیپ دارن و بی وکال های بیچاره ندارن ولی وی که خیلی سوتی داده در مورد میکستیپش
اره وی دو سالههههه میخواد میکس تیپ بده بیرون
ببینیم امسال میاد یا نه 😂 ازونجایی که سرش خیلی وسواس به خرج داده فکر کنم چیز باحالی باشه😎
اوه یهههههههه جیمین شییییی
:)
🔥
وایی
ببخشید بازم برای کریسمس قراره چیزی داشته باشن ؟
خسته نباشید خیلی ممنون
دعا کنیم بیاااد

لابیوو
چرا تازگیا به اهنگایی که میدن بیرون یا اجراها
حسه عجیبی دارم
مثلا میبینمشون تپش قلب یا تنگی نفس میگیرم
😐😐
شاید چون هدفشونم همینه🔥
😍😍😍😍😍
واییی خداجونممم خیلی سوییت هستش 💜💜💜
یه هدیه کریسمس از جیمین وایییی خدا از این بهتر نمیشه💜💜💜💜😍😍
مرسی که اینقد سریع و بروز هستین 💜💜💜😍
فایتینگ 💪💜💜💜
خوش به حالمووووووون 😎🚬🔥🔥🔥🔥🔥🔥
عه پ اهنگ تکی هم دارن ؟
یعس
جین داره
جیمین یکی دیگ هم داره 
تهیونگ داره
جونگکوک داره 
نامجون و شوگا و جیهوپ ک میکس تیپ دارن 😊
اینا مگه همیشه باهم نمیخونن ؟
اکثرا باهم میخونن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.