بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

K Pop Superstars BTS May 2019

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۶:۳۱
  • ۲۵۵۹

دانلود PDF | 69M

 May 2019

.

.

.

.

خب خب

تصمیم گرفتم مجله های بی تی اسو هم بزارم

ما ک نمیتونیم بخریم پس لااقل این طوری داشته باشیمش

پیدا کردنشون یکم سخت بود ولی ! غیر ممکن نیست👍

تو بعضیاشون صفحه های کمی از بی تی اس هست و تو بعضیای دیگه زیادن

چون خودم عشق مجله دارم تصمیم گرفتم اینجا هم بزارم💜😂

برنامه پی دی افتونو رو حالت موبایل ویو تنظیم کنید که بتونید ورق بزنید و جو بگیرتتون😁✋

دسته بندی :
 Magazine

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

ببخشید من یه سوال داشتم دیسپچ چیه؟آخه جدیدا شنیدم که بعضیا میگن دیسپچ اطلاعات رو از ساسنگ میگیره و اینا.ساسنگ رو میدونم ولی میشه لطفا بگین دیسپچ چه چیزی هست؟
سلام پارمیدا جونی
دیسپچ عکساییه که هر اکثر ایدولا عکس میگیره و تو سایت رسمی شون منتشر میکنه
یووهوووو
جیسوگیییی بالاخرهههه برگشتییی؟؟؟💃🕺💃🕺💃
چه خبره؟؟؟؟؟😯😯
از زمان آلبوم پرسونا تا حالا ۶۰ تا بازدید کننده یهو تو سایت نبودن😮😮
چه خبراااااا؟؟؟
خوش میگذره؟؟😂
هایی مانی شههههه
یسسس
اره واقعا منم موندم چخبر شدهه😂
دوستان ارمی یه روز تعطیل پیدا کردن همه ریختن تو سایت 😂😂😂 هیچ کس قدر تابستونو ندونست الان تعطیلی پیدا کردن دارن بهترین استفاده رو میبرن دوستان 
سلامتی 
خوش چی ... والا چی بگم ؟؟
*کلی ذوق
جیسوگ عاشقتم منم عاشق مجله اممممم😍😭❤
وای منم به شدتتت
قبلا یه مجله ثمین بود که هم کره ای میزاشت هم هندی
الان دیگه همونم تو ایران نداریم :(
یاخدااااا مرسی
😂😂 خواهش میکنم 
نومو نومو گوماوو
خیلی خیلی خواهش میکنم 
ببخشید runbtsدرکل چند قسمته...خیلی هم باحاله این برنامه...ممنون
تا الان 86 قسمت اومده بیرون و ادامه داره.... هفته ای یه قسمت سه شنبه ها 😀
خواهش میکنم ☺️❤️
جیسوکو اصن خودم میگم فقط بهت هاا😐😐😐 خودم اخرتاعش نمودم خودمم میگم بقیه همون جیسوگ بگنن😂😂
نمیزارم کس دیگه ای بهم بگه جیمین شهههه 😎
بع بع ...
گوه نخور سیم میزنمتاااااا
من برم بخوابم
چرا انقدر با من بدی 😭💔
انیووو
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
یه سوال رشتت چیھ؟
پیمیل
نه سیما داره فرش زرد و کثیف وسط خوابگاشونو میشوره,و مورچه های اون وسطو میشماره
بزغاله 😒😔
آفرین از کجا فهمیدی 😨🙌
😎
آخی بمیرم ک انقدر باکارم و وقت ندارم 😐
الان دراز کشیدی رو تختت و داری شپش میپرونی ایا ؟؟؟
جیگر تو خود سایت بیلبورد هستش نمیشه از اونجا گرفت نه؟ پولیه ایییششش 😭😭😭😭😭
بذا منم بگردم با اینک امیدی ندارم وقتی تو نتونستی
ن نگرد 
وقت گیره
خودم پیداش میکنم
اره تو سایت خودشون همه چی پولیه 
خسته نباشی
خیلی عصبانیم ترجیح میدم خفه شم
آه خدا بگم چیکارت نکنه
سلامت باشی
عه ن دور ازجونتتت
😂😂😂😂😂

چینچا ممنونم...امشب دانلود میکنم*-*

این کدوم مبیناست؟🤔
💜💜💜 اوکااییی
خواهش میکنممم



یه مبینا بیشتر نداریم که 
تنکیووووووووووووو جیسوکککککککککککککککککک( دقت نما گ نهه ک 😂😂)
خواهشششششششششش 

😂😂😂😂 راس میگی ازین ب بعد دیگ خودم دقت میکنم 
نگو
وای آره اون خیلی مهمهههه 😨😨😨💘💘💘💘💋💋💋
یس
گذاشتم 💜💜💜😎


سیما هرچی میگردم بیلبورد ۲۰۱۸ شون نیس TT_TT

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخه اینقد دیر گذاشتی من چشام از خستگی دارن کور میشن خشک شدن اینقد ب صفحه مانیتور نگاه کردم
عوضی *************
** گندههه
تف بهت خببببببب 😂😂😂😂


بابا دانلود نمیشدددد
سایتای خارجی خیلی عوضیننن
جاهایی ک آپلود میکنن اگه اشتراک نداشته باشی سرعت عین مورچه است 
وسط دانلودش قطع شد و وقتی اومدم دوباره دانلود کنم 
زد ۱۷۷ دقیقه بعد میتونم دان کنم :|||||||
😂😂😂😂😂یکم بفکر میفهمی چرا میخواد بزنه
به جون تو نمیدونم 😂
ینی نت نداره و چون نمیتونه دان کنه میخواد بزنه منو ؟؟
بیا بزنم تو کلتتتتتت
آخههه وههه ؟؟؟؟
😨😨✌️✌️👌👌👍👍🙌👁️👁️👄💋💘
عاشقتمممممم جیس






برگام 🍃 حجمشوو ببین
😎😎


مجله هالیوود ریپورتم پیدا کردم
داره آپ میشه 
بابا دس خوش*-*
یسسس آی دو اوری تینک آی وانت تو دو 😎
فرست سین.





مرسی.
اوووو یسسس



خدا بد نده
ماجرای دستتو خوندم
ناراحتش نشو
اتفاقه دیگ
دعا میکنم زود خوب شی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.