بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Lauv Featuring BTS - Who

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۶ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۰۹
  • ۱۰۴۶۷


Title : Who
Album: ~How I'm Feeling~
Artist : Lauv

Featured Artist : BTS

Release Date: 2020.03.06
Genre: Pop
Language: English

****

Download | 7M

چندروز هم خودمو با این خفه کنم :)

~~~~

ترجمه:


[Verse 1: Lauv]

Outlines of new eyes and visions of you

ذهنیت هامون عوض شده،خیالاتی که در مورد تو زیاد میشن


Girl, I think I need a minute

دختر فکر میکنم من یه دقیقه لازم دارم


To figure out what is, what isn't

تا بفهمم چی هست، چی نیست


These choices and voices, they're all in my head

این تصمیم ها و صداها، همه شون توی ذهن منن


Sometimes, you make me feel crazy

بعضی وقتا باعث میشی حس دیوونگی داشته باشم


Sometimes, I swear I think you hate me like, yeah

بعضی وقتا شروع به فکر در این مورد میکنم که تو ازم متنفری، آره


I need a walk, I need a walk

به یکم قدم زدن نیاز دارم x2


I need to get outta here

باید از اینجا بزنم بیرون


'Cause I need to know

چون باید بدونم



[Chorus: Lauv]

Who are you?

تو کی هستی؟


'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

چون تو اون دختری نیستی که من عاشقش شدم، عزیزم


Who are you?

تو کی هستی؟


'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

چون یه چیزی عوض شده ،تو مثل همیشه نیستی، از این متنفرم


Oh, I'm sick of waiting for love, love

او-او-من از منتظر شدن برای عشق خسته شدم، عشق


Oh, I know that you're not the one, one

او-او-میدونم تو اونی که متعلق به منه نیستی، همون شخص



[Verse 2: Jungkook & Jimin]

Feelin' hypnotized by the words that you said

حس هیپنوتیزم شدن با چیزایی که گفتی رو دارم


Don't lie to me, I just get in my head

بهم دروغ نگو، فقط وارد ذهنم شو


When the morning comes you're still in my bed

وقتی صبح بیاد تو هنوزم توی تختمی


But it's so, so cold

ولی خیلی خیلی سرده


Who are you?

تو کی هستی؟


'Cause you're not the girl I fell in love with

چون تو همون دختری نیستی که من عاشقش شدم



[Chorus: Lauv & Jungkook, Jimin]

Who are you?

تو کی هستی؟


'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

چون تو همون دختری نیستی که من عاشقش شدم، عزیزم


Who are you? (Who are you?)

تو کی هستی؟ (تو کی هستی؟)


'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

چون یه چیزی عوض شده ،تو مثل همیشه نیستی، از این متنفرم


Oh, I'm sick of waiting for love, love

او-او-من از منتظر شدن برای عشق خسته شدم، عشق


Oh, I know that you're not the one, one

او-او-میدونم تو اونی که متعلق به منه نیستی، همون شخص


دانلود فایل PDF


ترجمه از : btsir7


دسته بندی :
 Music ترجمه

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

من چجوری دان کنمش؟
روی دانلود بزن تبلیغات رو رد کن تا برسی به لینک 
✾Я₤‰&★*ʝⓘsoo*★&‰₤Я✾
از کجا میتونم همه اهنگای جیمینو دانلود کنم؟
عزیز جیمین کلا ۴تا تکی خونده 
Lieتوی البوم وینگز
Promis ی تک اهنگه ک تو وب هست
 سرندیپیتی توی البوم love  your self: her
و فیلتر البوم 7
ک همه شونم هست 
♡a...r...m...y♡
او لالا
به نظر من بنگتن و لاو اگه با هم فیت بدن، خیلی آهنگای خفنی می سازن 💜 نمونش اینو میک ایت رایت 🍭
اووو یههه
اصن غرق میشم توش هر دفعه که گوشش میدم ❤🌈 لعنتی چقد خوبه این آهنگهههههه 💜🌌
این یکی از فیوریتامهههه
اصلا نمیشه ازش خسته شد ...
:")
ای جونم!!!!!!!!!!
چه همکاری قشنگ و شیرینی :)
خیلی
همین الانم دارم گوش میدم
من خودم اکسوالم اما BTS هر آهنگ جدیدی میخونه من دانلودش میکنم آهنگاشون عالیه مخصوصا این آهنگ
او چینچا؟؟
البته که آهنگاشون خیلی قشنگه
بعنوان آرمی خوشحالم که از آهنگای گروه مورد علاقم خوشت میاد اکسو جون 😍
❣️Min Ailin❣️
میخوام براش گریه کنمT___T
دیدی چ هیتایی میدادن اولش؟T____________T
آره دیدم اوایلش بعضیا پی پی خوردن
داشتم شاخ درمیاوردم از کارشوون
واقعااااااا عالی و فوق العاده بود 😊💜💜💜خیلی خیلی خیلی خیلی محشر بود🌸💜🌸💜🌸💜🌸احساسی شدم...^-^💛💛💛
یس یسسس من با صدای کوکی هربار میمیرم
برم باز پلیش کنم
وای عالی بود تموم بدنم می لرزید وقتی گوش میدادم صدای جونگوک لعنتی خدااااااا دارم عر میزنم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
دیدی با قلب آرما چ کرد؟
عرشونم درآورد :)
من وقتی صدای کوکو شنیدم میخواست گریم بیوفتهT_TT_Tمگه میشه انقد جمله اولو عمیق بگه...

چ معنی داره دختره تو تخت جیمین باشه-_____-
خیلی قشنگههه ماماااااننننن صداششش


نمیدونمم!!!!
چقد دوسش داشتم :)))))))))))))))))))))))))
.
.
ممنووووون☺
خیلی قشنگ بود
معنیشم منو یاد دو سه نفر انداخت :)
خیلی خیلی قشنگه،صدای هر سه تاییشون❤
میشه لیریک انگلیسیشو هم بزارین؟😓
خیلی خوب بود
آره میگردم میذارمش
خودش گفته بود:|
اینجارو داری اونیhttps://kpop1.blog.ir/
اخبار بنگتنو میزارم:)
عه نمیدونستم 
نه ندارمش، اخبار رو از بی تی اس ای ار هفت دنبال میکنم اصولا
مرسی فرستادی
وایییی خیلی خوب بود
منکه عاشقش شدمممممم🥺🥰🥰🥰
منممممم
این کی اومد من نفهمیدم؟؟ناموصا چنلا رو چک کرده بودمااا هیچی نبود.یهو اومد این سایت دیدم واتتتتتتتت؟؟؟پرام ریخت
ما اینیم دیه 😎
عالیهه😍😍
خیلییییی
ترجمه فارسی نداره؟
قرار گرفت
جیکوک!
من مرگ 😘 (تاثیر سحره :|)
😂😂😂
ام ان شه جیکوک دوس نداره
بالاخره همکاریشون اومدددددد....
میدونستی از نظر لا او نامجون خوش بو ترین فرد گروهه؟ من جر
اینو از کجا دیدی؟😂😂
چقدر خوب بود آهنگش😍😍😍😍
اصلا صداهاشون ب آدم ارامش میده😢😢
ممنون از سایت بی نهایت خوبتون😍😍❤❤
دقیقا من هلاک این اهنگ شدم ㅠㅠ

لاویو😻
اونیییییییی
خیلی خوب بوددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یسس😓😭💕
❣️Min Ailin❣️
نمیدونی چقد عر زدممممممممممممم
شاید ندونم اما میفهممت😭😓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.