بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۸ ]

سلام . ببخشید من نمیتونم قسمت اخرش رو دانلود کنم میشه بهم یاد بدین و اینکه زیرنویس چسبیدس؟ اخه من با زیر نویس میخوام
سلام 
کجای دانلود مشکل داری ؟؟
نه چسبیده نیست 
زیرنویس رو جدا دانلود کن 
قسمت 251 لینکش مشکل داره فکر کنم :( میشه چک کنین
چک شد 
مشکلی نداشت 
واااای مرسی عاشقتونم اصن
😍💜💜💜💜
سلاااام
چطوری جیسوگییی
از همه جا رفتی دسترسی نداشتم بهت اومدم از همین جا خداحافظی کنم دیگه
مرسی بابت همه چیز
خیلییی این مدتت خوش گذشت کنار هم بودیمم
دلممم برات تنگ میشههه
مراااقب خودتتتتت باش جیگررررررررر
خداحافظظظظ✋❤
هلو مانی شی
از سیما شنیدم جمعه ها میای ، پس فیلم هندیش نکن 😂
لطفا زیاد تست بزن و روی درست تمرکز کن
میبینمت
میشه عکسای پسرا رو که تو سامر پکیج ها گرفتن رو قرار بدین لطفا ......... مرسی
سلام کیاناجون
قرار گرفت 😉
아이고!!
왜 모비나씨는 갔어요???? :(
왜 내가 몰랐어요?
نمیدونم چرا
به دلایل شخصی رفت و نگفت چرا 
هاااااااای جیسوگ شی
هلوووو
اوهومم...
دلم گرفته 
جیسوگ هستی؟
اره
مبینا رف
جیسوگ هستی!
مبینا رف
من ی سوال داشتم
میشه بگی چطوری هنگو حذف کنم؟؟؟
من شمارو از لیست مخاطبینم حذف کردم ولی من از لیست مخاطبینتون حذف نشدم آیا؟
نمیشه هنگ رو حذف کرد 
منم مزخرف گفتم که هنگو حذف کردم 
آهه شت چرا امشب باید حذف میکردم کاش دیشب حذف میکردم
ساعت 1 ساعت عقب افتاده اصاا حواسم نبوددددد
عهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
کاش الان تو سایت نبودیم و میتونستم یه فحش خوب بدم بهت
میشه قسم ندی؟؟
جون هیچکسو قسم ندههه
همتون برام عزیزو قابل احترامین ولی تصمیمیه ک خیلی وقته خیلی وقته گرفته شده
...

از هنگ نرو لااقل
خوشحالم خندوندمت
دیگه فک کنم دو دیقه موونده
ای بابا گوز نخور دیگهه
اوکی جون من هیچی پس
جون دنااااا بمون
وای خدایا کم کم دارم ب چرت گویی ایمان میارم
رکن اصلی؟زارت زورتت فارتت فورتتت
نزار فحشت بدمااا
تو این حال و اوضاع غش کردم از خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مبینا خررررر
مبینا گاووووووووو
مبینا زبون نفهمممممممممم
بمون!
جون من بمون!
جون بایست بمون!
تففف تففف اینقد تف نکن ایشش نمیدونی چقد از آب دهان بدم میاد کهه
پس بمون
از این حرفای خوشگل و تو دل برو نزن منصرف میشم ی دفعه اییاا
تو لطف داری ولی من درکل آدم ناامیدیم خیلی شدید هم قطع امیدیم
آهههههه گریمان دارد عنش را در می آورددد
خودت عن نکن بز
من بز
حذف نکن
بری اینجا سوت و کور میشه مبینا
تو رکن اصلی اکیپی
چطور میتونی بری
چرت گفتم نخون حوصلت سر میره
عن نکن 
ولی خداییش امید دهنده نیستم من همیشه دارم ناله میکنم عین خرم عرر میزنم همیشه
چقد از دست خودم عصبانیی یماااا
من تونستم از حرفات امید بگیرم 

نه واد فاک آر یو سی اینگ؟نه خداییش واد فاک آر یو سی ینگ؟
شبا میومدی اصا تو؟؟
برم دیگه 21 دیقه دیگه مونده
تو خوبی؟دانشگاه چطور بود؟؟دیدن دوستات حسه گوهی نداشت,من که اصا خوشحال نیستم بابت مدرسه و بیشترشم دوستامن دلیلش آخه کی حوصله داره با همه زنگ تفریح بخواد قدم بزنه و ب مشکلات دیگران گوش بده من همیشه زنگ تفریح میرم بیرون ک بادی ب کلم بخوره ولی اخرش با اشک باید ی نفرو بکوشونم تو کلاس و بگم فلانی شاد باش و فقط نفس بکش و زندگی کن بخاطر همین گوه بازیا و عن کردنای خودمه ک هیچکی حتی گریمو ی بارم ندیده و اصا نمیدونه من کیم من اصا چی دارم میگم؟؟؟؟
اره بی شخصیت من شبا میومدم
این یه مدت نتونستم واقعا ، اصلا یه سری اتفاقت به صورت رگبار توی تابستون واسه من افتاد که نگو و نپرس
خوب بود 
من تو دانشگاه زیاد با کسی به اون صورت صمیمی نیستم 
صمیمی ترین دوستم بع عه و یه دوست دیگه ام که دانشگاه هامون جدا شده
در کل موقع استراحت تو دانشگاه یا کتاب می خونم یا میخوابم

خب با این جور آدما دوست نباش 
با یه آدم درست و درمون دوست باش
با من... 😢
بخدا مشکلتو نمیدونم
منتظرم سیما بیاد بخونه و اگه میدونه تایید کنه و جواب بده بهت
آره دیدم
نصفش من بودم نیشم زیادی بازه هاها
من ترجیح میدم با گندترین اخلاق ها قرار بزارم
مبینا نرو 
جدی دلم تنگ میشه
من شبا با کی حرف بزنم؟؟
یه ساعت دیگه خودم فهمیدم
وات دع هل آر یو دواینگگگگگگگگگگگگگگگگگ/؟؟؟؟؟
باز منو کاشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم بجز من یکی دیگه داشتی رفتی آه 50 تا دیگه داشتی رفتی
نه والا 
داشتم تو چالش نسیبه شرکت میکردم 
دلم ک تنگ میشه
تو مدرسه وقت حوصله سر رفتنو ندارم کهه
الان ی چیزی ذهنمو درگیر کرده
ساعت چنده؟
دقیقا نمیدونم چقد دیگه وبم حذف میشه
تف بهت مبینا
جون من حذفش نکن 
تو روخدا
지속
  당신은 내 마음에
이것을 알고
❤❤❤
....
😱😱😱💓
😱😱😱😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍💓💓💓💙💙
نادوووووو نادووووووووووووو
엠엔 시
네가 할말이 있어
엠엔 시
네가 나를 사랑해요
💙💙💙💙💙
وای ام انی خودم خعلی خوب بود😍😍😊😊
سلامتی جیوسوگ جونی
فیلم کتاب ورزش اینجوری روز میگذره...
تو چه خبرا؟
😍😍😍
فبلمشو ندیدم ، خدا رحم کنه 😓😂
حوصلم سر رفتهههههههه
نرو پس!
گوز را کی میخورد؟؟؟
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
کجایی؟
الان اینجام
میخوای چت انلاین بزارم؟؟
حوصلمان پوکید
بعدا اگه حوصله ات سر بره میخوای چی کار کنی؟؟
گوه میخورم اصلا
اصلا من تا 3 ساعت دیگه هم بخوای میمونم و فحش هاتو میخورم خوبه؟بیا فحش بده دلمان فحش میخواد
گوز خور منم دلم برات تنگ میشه خرههههه خیلی زیاد خیلی خیلی خیلی.....
خب وقتی دلت تنگ میشه چرا میخوای بری؟؟؟؟
سلام جیسوگ...
سلام ام انی خودم
چخبر؟؟
جیسوگ جون مرسی که گذاشتیش😊😊💕💕
خیلی منتظرش بودم این برنامه برا جین لاورا لحظه های خیلی خاصی داره 😍😍
آره واقعا 
خواهش میکنیم 😍💓💓💓
خیلیا میتونن فحش بدن
خیلیا میتونن جای منو پر کنن
خب؟؟
ناراحت نباشین دیگه باشهه؟؟
دلم میخواد بهت بگم گوه بخور باشه؟؟
ولی نمیگم 
دلم خیلی خیلی تنگ میشه واست مبینا شی
ممنون خوبم .....

آره خیلی بده همتون دارین میرین .....

خیلی بده بهتون اینقد وابسته شدم بعد یدفه همتون میرین
هعی ...
سلام جیسوگی

خوبی ؟؟؟

میگم تو هم 2 روز دیگه میری ؟؟
سلام بهی شی

یس ، تو خوبی ؟؟

دوروز دیگه ؟؟ اگه منظورت درس و دانشگاهه که من چند روزه که دانشگاهم شروع شده 😁
کوفت عههه یادم نیار دیگه فقط 9 ساعت دیگه مونده بزور دارم تحمل میکنم باز تو یادم آوردی
نروووووو
دیگه کی بهم فحش بده؟؟؟؟؟
دیگه کی یهو تیکه ضد حال بپرونه ؟؟؟؟؟؟؟
نرو.
الان ک میبینم میفهمم چ چیزها ک نزاشتی هنوز
فایتینگ بع توان ستاره های تو کهکشان
مبینا نرو 
tu in barname bad bakht jin che dard ha nakshed che jigh ha ke nazad man mordam hz khande
dokhtare ta hashare behesh neshun dad che farary kard khhhhhhhh
وااااااااااااای😂😂😂😂
جین جان مرسی که هستی 😂😂😂
واقعا جین تو دنیا لنگه نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.