بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

!Learn Korean with BTS

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۹ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۳
  • ۱۱۹۲۵

 
E01: 360P720P
E02: 360P720P
E03: 360P720P
E04: 360P720P
 E05: 360P | 720P 
 E06: 360P | 720P 
E07: 360P | 720P
E08: 360P | 720P
E09: 480P
E10: 360P | 720P
E11: 360P | 720P
E12: 360P | 720P
E13: 360P | 720P
E14: 360P | 720P
E15: 360P | 720P
E16: 360P | 720P
E17: 360P | 720P
E18: 360P | 720P
E19: 360P | 720P
E20: 360P | 720P
E21: 360P | 720P
E22: 360P | 720P
E23: 360P | 720P
E24: 360P | 720P
  
 
پ.ن: ویدئو ها زیرنویس انگلیسی چسبیده دارن
 
 
دوستان کیفیت دیگه و زیرنویس فارسی اضافه نمیشه، گفتم ک نپرسین دیگ 😁

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۰۰ ]

این هنوز ادامه داره ایا؟؟
سلام میشه لطفا تا قسمت اخر قرار بدینش ممنون♥️❤😍
این بخش نه...تو بخش های دیگ...فقط زیرنویسا دان میشه...خود فیلم دان نمیشه
خب تو بخش خودش کامنت بده
ولی درکل هیچکدوم از لینک ها ایراد ندارن
با ی ستگاه دیگ امتحان کن
سلام..ببخشی من چطور میتونم دانلودشون کنم...فقط زیرنویساش دانلود میشه..واس بقیه لینک نمیاد...همین این بخش هم بخشای دیگ مثل ران و ایند سوپ
این اصلن زیرنویس نداره -_-
لینک قسمت های ۲۰ تا ۲۲ برام باز نمیشه
چشم زودی درست میکنم ^^
سلام
لینک قسمت ۲۰ با هر دو کیفیت امتحان کردم باز نشد
ویه چیز دیگه اگه میشه موقع اپلود از کوتاه کننده لینک استفاده نکنید چون باعث میشه وقت بیشتر برای دانلود بزاریم و بعضی وقتا هم لینک اصلی کار میکنه ولی کوتاه کننده خراب میشه و به کلی لینک رو برام نمیاره
سلام ببخشید قسمتای 20 21 و 22 دانبود نمیشه
سلام
چک شد مشکلی نداشت
توی اینجور موارد چند ساعت بعد لینکو چک کنید یا اینکه با مرورگرای دیگه امتحان کنین
سلام میگم من تا حالا هیچ کدوم از قسمتاشو ندیدم اگه ببینم کره ایم اوکیه اوکی میشه
اگر یکم زمینه کره ای داسته باشی و انگلیسیتم خوب باشه، تا حدودی میتونه موثر باشع 
من یه سوالللل دارم توی وی لایو من هرچی سعی میکنم بن ویاج رو ببینم میگه پولیه و بالا نمیاره....توی سایتت عایا بن ویاج هم پیدا میشه یا نه؟
اگه نه بگو ع کجا میشه پیداش کرددد🥵🤐😢لاولی پلیز ج بده💚💜🖤💙❤
سلام نگار جونی 
تو قسمت دسترسی راحت تر ارمیون (سمت چپ سایت ) میتونی نگاه کنی💞
سیم سیمی بهتری؟؟؟
یسس لاو
خوب خوب شدم ^^
سیم سیم تویی؟؟؟
خوبی جیگر؟؟؟
اره که پا لازمم میشه D: باید بشینم پشت میز پام آویزون باشه درحالی که نمیتونستم...
راستی شما هم به وبلاگم سر بزنین دوست داشتین😍😍😍😍
یس یس خوبه
حتما 😍😍
واو! یه ماه از وقتی که بهت \یام دادم میگذره!
سلام جیس چطوریییی
عاقا من این یه ماه پام شکسته بود بخاطر همین نتونستم کلا جایی بیام...
خوبی جیس جیس؟چه خبرا؟!
ببخشید وسط حرفتون میپرم

ولی برای سایت اومدن پا لازمت میشه چینچا؟ 😂 یا جای دیگه ای میخواستی بری؟
میخواستم درمورد برنامه هایی مثل بون ویاجه و ران بی تی اس بپرسم که دقیقا چیه؟😀
ران بی تی اس رو تقریبا میدونم اما میخواستم
اطلاعات بگیرم همونطور که گفتم تازه آرمی شدم😄
حالا اگر هم جواب ندید مشکلی نیست ها❤❤
میدونم یکم سوالم چرته💔
سایت فوق العاده ای داری لاولی💕
کامله کاملههههه .
اصن نمد چجوری تعریف کنم ازش 😂
در کل بدون که سایت فوق العاده ای داری 💛💖💖
ران یه برنامه سرگرمیه که تو هر قسمت بازی ها و چالش های مختلفیو امتحان میکنن
بون وویاج یه برنامه به شدت صمیمیه که اعضا توی هر فصلش به یه مکانی مسافرت میکنن ( چرا میگم صمیمی؟ چون بر خلاف برنامه های دیگشون استایلیست براشون لباس انتخاب نمی کنه و گریمشون نمی کنه و اعضا تمام مدت خود واقعیشونن )

نه بابا چرت چیه
هیچ سوالی چرت نیست 

لاویو😻💞
سیمایی لطفا قسمتای 20، 21 و 22 رو قرار بده 💖💜
و شاید باورت نشه من هنوز قسمتایی که نزاشتی دان نکردم 🙂😶🙃☺️
قرار گرفت🔥
بله عاه:/


عه چینجا؟؟ ینی فقط 9ام 12ام حضوری بودن؟ به به هاها
الان سیما تمومیده؟
من همین نیم ساعت پیش تموم کردم ^^
یچیزی امروز چندمه؟ بع تموم شد؟
عاامم نه؟ نگفتی :/ خودم کامنتارو خوندم -_-
من باید تمام دانشگاهارو اتیش بزنم -_- اخه وسط کرونا کدوم ****ی امتحان میگیره؟؟
اون موقع که تو کامنت گذاشتی ۳ مرداد بود 
اما الان ک من دارم جواب میدم ۸ امه 😂

همووووووووووننننننننننن
(البته مجازی امتحان میدیم دیگ😂)
عههههههههههه عررررررررررررررررررررررررر
گگییییلیلیلیلییییی امتحانا ی جیسوگ تموم شدددددددددددددددددد
چرا نگفته بودی ب من -_-
چجوری سیما و بع تا مرداد امتحان دارن ؟ :/ فاک :/ اخه این چ مدلشه؟ .... ب تمام مدارس و دانشگاها و کل سیستم اموزش :/ اخه تا 13333 مرررررررررداددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عر عر میدانم بچه گرگ کصافط کیوتم 😭
اره یسسسس
گفتم دیگ بهت 😂 نگفتم ؟؟؟
دیگه دانشگاه با دانشگاه متفاوته دیگ 

دمیویویم کیوت کی بودیییی
ارع قسمت 19 برای من ک با کیفیت 720 زدم 360 میاد:(
:(
میشه سعی کنین برای ویدیوهایی که زیرنویس فارسی ندارن یا پیدا نمیشه حداقل انگلیسیشو بذارین.
این برنامه ساب انگلیسی چسبیده داره
وای آقا منم اینبار فال حافظ گرفتم میگه سفر در پیش داری😂😂😂به گفته دوستان احتمالا سفره آخرته😓
قبل سفرمم نمیشه یه توکه پا دیده تون😂😂😂مردیمو این امتحانا شما تموم نشد، جیسوگگگ ته رو از طرف من همون کارایی که میخواستم بکنمش تو بکن😁😭😭😭😭😭😭😭😭سیمااااا توئم نمیگم هیچی الان غیرتی میشی ولی از جانبه من زیارت کن جانگکوکو😭😭😭😭😭در ضمن به ته بگین منو ببخشه آخه خیلی وقتا با نامجون بهش خیانت کردم😁😂😂😂
خداکنه بلیط گیر نیاد مسافرته لغو شه😒😁اینارو خودم باید انجام بدم لعنتی😑😂 تا ندم دل کن نمیشم اصن أ دنیا😕😭😁
خدا نکنه 😂
چرا بابا امتحان  من تموم شد 
واسه سیما 13 مرداد تموم میشه واسه بع هم 4 مرداد 
کِنچانا کِنچانا منم به نه خیانت کردم 😂😂
😂😂😂😂
منم عاشق همه چیمم😎
درسته اصلااااااااااااااااااااااااا بددد نیسستتتت😂😂😂😂
درضمن پروف جدیدمم بهم تبریک بگو خودم کلی روش کراش دارم عرررر😭
اوووووففف
یه یهه
همونن میخواستم بگممم چقدر خفنه
یص یص😎
نمیدونم😂😂😂 ارمیون شما بگین بده؟😂😂
اونو ک میدونم خیلی خوبم😎
ولی اره جدی😂😂 اخه اصن استفاده نمیکردم🤔
عاشق یصتم
نههههههه بد نیستتتتتتت 😂
😂😂😂 اره اره 
زحمت کشیدی 
وایی عر چرا اینجوری میگی مردم فکرا بد میکنن😂
هعی میخوام کامنت ندم سرتون شلوغ نشه :/
فایتینگ پس💜
پ.ن:تازه کشف کردم ت حساب بیانم میتونم کامنتام و جواباشو ببینم جررر😂😂
اولا ارمین اینجا همه 😂
دوما منحرف بودن که بد نیس 😂😂😂 هس؟

جدی میگی؟؟؟؟؟؟ بعد اییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننن همه مدت تازه فهمیدی؟ وای خیلی خوبی😂😂😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
سوگ سوگا سیما شی 200 تایی شدنتون چوکاهه^^💜
تنکیوووووووووووووووووووووووو 
توی فصل ۲ بن ویاج که تو هاوایی بودن سوار قایق شدن حوله جیمین شی افتاد تو اب فکر کنم منظورت این بود...


به خاطر سایت عالی تونم خیلی ممنون😊😊😊😊😊
تکییوووو




.
ایرادی نداره! ببخشید که اذیتتون کردم! :)
این چه حرفیه
فک کنم توی یکی از قسمتاش کوکی یه لباس قرمز پوشیده بود و جیمین رو دوباره "جمن شی" صدا کرد! (توی همون کشتی) تنها چیزایی که میدونم همینا بودن! =| شما میدونید که چه برنامه ای هستش؟؟!!
لباس کوک تو بون3 مشکی نبود؟ 😂😂 نمیدونم والا
کسی میدونه بگه 
هلو سیم سیییییییم
چطوری چه خبر خوبی؟؟؟
جیس جیس خوبه؟؟؟جیسوکم خوبی؟
یسسس
خیلی وقته خبری ازت نداشتم یاسین شه 
اصا از وقتی از هنگ رفتم دیگه کم میبینمت :(
چرا اهنگ جدبد بی تی اسو نمیزارید؟😭
سلام
قرار گرفت 
ببخشید که هی مزاحمتون میشم! یه سوال داشتم! بی تی اس یه مستند تو تابستون درست کرده بودن که توش رفته بودن سفر و سوار کشتی شدن و... برنامه ش فک کنم برای دو، سه سال پیش بود! کلا برنامه خنده داری به نظر میرسید! میشه لطفا اسم مستند رو بگین یا اگه تو سایتتون دارینش، لینکشو بهم بدین! بازم ممنونم! :) اگه جوابمو بدین مدیونتون میشم!!
سلام 
بی تی اس زیاد سوار کشتی شده 
یه عکسی چیزی بفرست 
به طور مثال بون وویاج فصل 3 هم سوار کشتی شده بودن و موهای جی کی کرم قرمز بود
وووووو هپییییی هدرای جدیددددددد
شه ژذابننننننننننن *______*
خودم زخمی شدم ازین گیفای هدر 🔫🚬💞
سلام
مرسی از سایتتون خیلی محشره
میگم your eyes tell رو قرار نمیدید چون منتشر شده میگم
بازم مرسی از سایت بی نظیرتون💜💜
سلام 
لاویووو💞
قرار گرفت 😻💞
سلام و خسته نباشید! همین چن دیقه پیش پسرا تو یه شبکه ی ژاپنی آهنگ your eyes tell رو زنده اجرا کردن! میشه لطفا ازتون خواهش کنم ویدیوشو توی سایت عالیتون قرار بدین!
سلام
قرار گرفت 
یچیزی ادامین هنوز درگیر امتحان و ایناعن؟
آره اریستای منحرف 😭😭😭😭💔
سسسیمممممممممممممممممممم نگگگررانتتتتتت ششششدمممم کوجا ببببوددیییی؟؟؟.
نتتتم.که خاموشش بودد 😭😭😭😭😭😭
درگیر امتاتی؟.یا حالت خوش نبود؟
سحرررر اینجاام
درس دارم برای همین نتمو بستم حالم خوبه 🥰 💞 
میگم این برنامه در باره چیه من هر وقت میخواستم دانلودش کنم شک ورم میداشت
کلا برنامش درباره چیه ؟
آموزش کره ایه
سلام ممنون از سایت خوبتون🧡اگه میشه قسمت ۱۳ رو هم بذارید ممنون🙆🏻‍♀️😁
سلام
قرار گرفت
Ye soal. In komaki mikone???
Chon mn qabln dashtm yad migrftm k motasefane hafze ziad ndashtm edame bdm.
Bkhtat hmin migm
اگر یه پیش زمینه ای داری و انگلیسیت هم خوبه، میتونه کمکت کنه 😊
ب جیسوگا
اسم مانهواعه فک کنم بهترین گرگ من بود!
آفرین درسته
د گریتست ولف او مای لایف😁
من تا حالا عاشق نشده بودم ولی حالا عاشق سایتتون شدم
سایتتون مجرده ؟🙄😄
بستگی داره !!!
اگه حلقه الماس بهش بدی و یه ماشین زیر پاش بندازی و دست سرپرستش رو (یعنی من و ادامین دیگه ) بزاری تو دست بنگتن ، و همه ارمیای اینجارو یه کنسرت مهمون کنی شااااییددد مجرد باشه 🔥😏
اونی قسمت 9 کیفیت 720 نداره اگ نداره همینو دان کنم؟؟
فعلا همینو پیدا کردم جونگکوک جونی
سلام . خسته نباشید . ببخشید امروز کلا انگار همه ی لینکا مشکل پیدا کرده . تو سایت تی اکس تی هم همینطور بود اینجا هم همینطوره . شما دلیلش رو می دونید؟
سلام
مرسی گلم
آپلود بوی؟
اگر آپلود بویه که گاهی هنگ میکنه باید صبر کنید تا اوکی شه ^^
*3*
안녕하셍요 낲핫 임니다
برنامشون واقعن عالیه تا حالا هر چ یاد دادن فول فولم *-*
واقعن 고마워요 از سایتتون جیسوگا و سیمایا*-*
راستش ی چیزی
شما توزیحاتشو قرار نمیدین؟؟؟
اونتوری یادگرفتنش خعلی راحتتر میشه
아니유:))
*3*
هلوو نفس شههه
جدیی؟ چقدر خووبب
خواهش میکنمم کمند آرمی 😍
فکر نمیکنم برسیم قرار بدیم متاسفانه :((
آنیوووو ^^
سلااااااااااام
بازم منم ههههه
سایتتون رو خیلی میدوستممممممممممممممممممممم
فقط هیمن:)))
سلااام نگین شههههه
ما هم تورو میدوستیم 😇
همین ❤️
سلام من میخاستم یکی از ام وی هارو دانلود کنم که وقتی رفت تو سایت اپلود بوی میگه چون شما با ای پی 24 ساعت پیشتون 15 فایل رو دانلود کردید و برای دانلود فایل های بیشتر باید ثبت نام کنید و کلی چرتو پرت درباره ی ثبت نام و حالا مشکلم اینه که نمیخام ثبت کنم ( چجوری بدون ثبت نام ادامه ی دانلودامو بدم ) و اینکه وقتی هم میخام عضوت کنم نام کاربریمو قبول نمیکنه چرا اخهههههههههههههه ؟؟؟؟؟ ( استیکر گریهههههههه)
سلام تازه وارد جون
در طول روز بیشتر از 15 بار نمیتونی دانلود از آپلود بوی متاسفانه :(
اگر میخوای اینکارو بکنی مثلا یبار با لپتاپ و وای فای دانلود کن، 15 تا ک تموم شد به یه نت دیگ وصل شو و دانلود کن، فکر کنم با تغییر آ پی بتونی بازم دانلود کنی
بسییی کومائووو سیماییی
و پروفت بسی پرفکتتتتتتتتتتتتتتتهههههههههههههههههه
خواهش میکنم 😎 وای سحررر انقدر عکسای خوشگل پیدا کردم ازش😭 گذاشتم تو لیستم ک بعدا بذارم پروفف
پروف تو هم خیلی نازه 😍
سلام ببخشید این سریال BT21 درباره ی چی هستش ؟
سریال که نیست 
برنامه است 
برنامه ای که توی اون اعضا خودشون گوگولیای بی تی بیستویکو خلق میکنن
سلام جیگرا
قسمت 8 رو نمیذارید ؟
قرار گرفت 😇
اول اینکه عالیییییییییییییییییییه
دوم اینکه قسمت جدیدهاشو هم بی زاحمت بزارین
Sa rang hae💙
بیاد میزارم 😇❤️
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
چرا قسمتهایی ک میاد رو نمیزارید؟؟؟:/ تا قسمت8 اومدههههههههههههه


اگه نمیزارید بگید دنبال ی جا دیگه برای دانلود این برنامه باشم خب :(
سلام نگین جون
تا قسمت 7 اومده که قرار گرفت
مرسیییییییییییییی سیما اونییییی😍😍😍
بوس بهتتتتت
سیما تنبل شده نظراتو جواب نمیده 😂
از طرف سیما خواهش میکنم 😻💞
میشه قسمت 6 و 7 بزاری🙃🙂💜🍓
چشم نرگس جون
نگی یادم میره 😂🤦‍♀️
سلام و خیلی ممنون بخاطر سایت فوق العادتون
یه سوال دارم
واقعا چرا این برنامه ترجمه نمیشه؟
به نظرم باید یه دلیلی داشته باشه
ممنون میشم که ما رو هم در جریان بزارید
بازم ممنون بخاطر فنسایت کاملتون💜😘
سلام آرمی جان
چون نیازی ب ترجمه نداره
این برنامه برای کسایی ک یه آمادگی نسبی دارن خوبه، یعنی از قبل یچیزایی بلدن
و اینک انگلیسی خاصی هم نداره و آسونه
خواهش میکنم عزیزم 💞
مرسی😊خیلی خوبی💜😍
😻😻😻 لابیوو
تیم ترجمه تون نمیتونه ترجمه ش کنه؟
چون من دنبال یادگرفتن کره ایم و اگه بشه با بی تی اس یاد بگیرم عاااااااالییییییی میشههههههه!!!!
اگه نمیشه میشه یه سایتی ویدیویی چیزی برا یاد گرفتن فول کره ای بهم معرفی کنی؟
مرسی
بگردم اگ ساب انگلیسی شو (غیر چسبیده) پیدا کردم میذارم
در اون حدم بعد نمیده ها
اپ یا سایت memrise خوبه 😉❤️
کانال بی تی اس پیکچرز
سلام برای همه ی ارمی ها و بقیه ی اعضای این سایت محشر
لطفا به کانال تلگرامی من سر بزنید و لطفا جوین شید ممنون میشم😃😍😍
در قسمت جستجوی تلگرام اسم (بی تی اس پیکچرز)روبند و وارد کانال شد
کانالی کها همه ی عکس های جدید و قدیمی از بی تی اس رو میزاره
و همچنین این کانال بروز رسانی میشه و عکس های جدید قرار میگیره
سلام عزیزم
حتما مرسی از اطلاعت ❤️😉
جیسوگ شی زبان کره ای جامع(الفبا،تلفظ،همه چی)جز تلگرام و اینستا از کجا یاد بگیرم.
برنامه memrise 😉
عرررررررررررر دوبارسوال پرسیدم جوابمو ندادین هق هق لطفا این دفعه جواب بدین ❤❤❤❤❤❤
دوتا سوال دارم:
1: پشت صحنه ران قسمت 98 نمیاد؟
2: برنامه M COUNTDOWN رو ندارین؟مال سال های مختلفشون رو؟
ولی واقعا سایتتون عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
دست همتون دردنکنه که به خاطرما از بیقه چیزاتون می گذرین فداتووووووووون ❤❤

1نذاشتیم هنوز 😁
2 ن مال یسال قرار گرفته
خودت عالی ای 😍😍🥰
خواهش میکنم بوس بهت 
سلام نمی دونم خبر دارین یا نه ولی بیگ هیت تو اینستا پست گذاشته درباره کنسرت انلاین فک می کنم پولیه اگه تونستین میتونید هر وقت کنسرت برگزار شد برامون بزارید
مطمئن باش هرچی ک منتشر بشه تو سایت قرار میگیره 😍😍😍
پس بچه ها قبل از خودکشی میخوام وصیعت کنم:
1-رفتین کنسرت پسرا یه صندلی خالی هم به یاده من بگیرین
2-به جین بگین ایقد بوس نفرسته من روح غیرتی دارم
3-به آر ام بگین یکم رو انگلیسیه این بچه ها کار کنه چون اوضاع خیلی خرابه
4-حتما دعوتشون کنین ایران مخصوصا کرمون بگین خیلی دلم میخواست میزبانشون باشم ولی حیف که زمانه مهلت نداد هقققق هقققق
وای دلم سوخت برا خودم چقد آرزو داشتم من،من برم فکرامو کنم که بالاخره بکشم یا نکشم،اگه کشتم که حلال کنین دیگه،نکشتمم درخدمتتون هستم هاهاها
ایگووووو
این چ حرفیهههه
بچه ها شما حوصلتون سر نرفته؟؟؟
من کارم داره میکشه به خودکشی اصلا یه وضعیه
الان دوماهه من فقط حیاط خونه رو دیدم تمام،تا میگم برم یه دو دیقه بیرون مامانم میگه رفتی دیگه برنگرد
ینی فقط میخوام محو شم خدااااااااااااا
چرا رفته.... اما سرم شلوغه ب هیچکارم هم نمیرسم حال انجام کاری هم ندارم 😂😭
راست میگ مادرت
یکم خودتو با چیزای دیگ سرگرم کن
تو قرنطینه بودن بهتراز خدای نکرده تو دنیا نبودنه
Jiiiqqqqqq mn ashq vbton shodmm😍😍😍😍😍😍😍🌈🌈🌈🌈🌈
ما هم عاشقتییم 😍😍
aha are simashi
bebakhshid
وا چرا عذر خواهی میکنی عزیزم 😉💜
ghesmate 2 360 ro nemizarin??
گذاشتم ک 🙄
شاید اون موقع ک دیدی در حال آپ بود عزیزم
سلام
فن میتینگ هارو از بخشی دانلود کنیم ؟؟؟
سلام عزیزم
باید تو قسمت دی وی دی ها باشه ^^
وبلاگتون خعلی عالیه مرسی واقن ایشالا ب آرزوهاتون برسین جیسوگ سیما جولیا بی همتون
میشه لطفن آدرس پیج اینستای بیگ هیتو بدین؟
سلام نفس شی
قربانت 😻💞💞
بفرما:
bts.bighitofficial
دوتا سوال دارم ازت جیسوگ
یک/ الان بی تی اس تو کودوم کشوریه؟؟؟ الان ک کرونا اومده تو کره جنوبین؟؟؟؟
دو/ آیا وی لایو فیلتره تو ایران؟؟؟؟
توروخدا جوابمو بده هر چقد تاحالا کامنت گزاشتم اص جواب ندادی تا حالا پنج شیش تایی میشه
1 کره جنوبی (البته فقط وی و جیمین رو میدونم )

2 یس فیله
جیسوگ اونی یه سوال سازی بی تی اس نصب کردم ولی خطا میاره اوتوکه اونی 0
سالیا جوزیو0_o پلیز
کدوم بازیو؟
با فیل شکن برو توش
من به عقلم شک دارم😐 واقعا هیچی بع معنای حقیقی هیچی حالیم نمیشههههه😂😂😂
راستی جیسوگ و سیما جانم...نسخه اولیه سایتمون آماده شددددد😢 مری بهم لینک داد برم ببینم خیلی دوستداشتنیه...اصلا یه چیزییییی😱 خیلی خفن شده هاااا...مری هم سلیقه اش بد نیس! شیطونه میگه آدرسو پخش کنم😐 مری از وسط دو نیمم میکنه البته😒
آه راستی داشت یادم می رفت! مری داره روی پنل نویسندگان و کاربرای سایت کار میکنه...شما هرکدوم چه بخشی رو میگیرین که دسترسی تون درست بشه؟
حالا سایت کامل بشه یه چند هفته قبل باهاتون خود مری برای کاربری و رمز و اینا صحبت میکنه بعد خودتون برین سایتو ببینین😍❤
بخش ها و وظایفمون :
مدیریت ( اگع بخواین میتونین اینجا هم بیاین ولی خب باید توی همه بخشا فعال باشین که فکر کنم با وجود اینجا(وب خودتون) نتونین😉)
آپدیت ران بی تی اس و بنگتن بمب و برنامه های هفتگی و اینا
آپدیت برنامه های متفرقه
بخش بی تی اس نیوز (کاملا بر عهده من می باشد فکر های پلید نکنید )
و بخش های متفرقه که بدرد شما نمیخوره😐😂 شوخی کردم! بخش نظرات و آرمی سیتی هست که گفتین همون اول نمیتونین باشین
دستتون دردنکنه طومار بنده رو خوندین...همین دیگه چیز دیگه ای تا یادم نیومده برم...
امضا : جـغـد👀
اووووو
مبارک باشه 💃👏👏👏



حالا بزار آماده بشه بعد حرف میزنیم😂
سیما اونی قسمت 5 اومد بزار لطفا :)
اوکی عزیزم
میذارم زود 😉
جدا از حرفایی ک قبلا زدم و انتقادم کمی تند بود...
سایتتون خیلی خوبه!...
فک نمیکردم ک فنا تو ویا اینجوری فعال باشن ! قبلا ک اینستا و تل زیاد جا نیوفتده بود کی پاپرا همینجوری تو سایتا بودن میدونم چقدر باید به یه گروه علاقه داشته باشی و چقدر وقت بزاری ک نویسندگی کنی...منم قبلا نویسندگی میکردم...واسه همین میگم ایول! میدونم فن واقعی هستین و از رو دلسوزی اون پستارو گذاشتید...
و اینکه تصمیم گرفتم ک تابستون بیام کلی چیز میز دان کنم ک وقتم ازادتره...
لابیوووو 😻😻💞💞💞


انتقادت نسبت به اون خواننده ایرانیه؟
راستش نظرات اون پستو تایید نکردم 
سلام
اپیزود 5 اومده
راستی ممنون بابت همه اطلاعات خوبتون💜💜
سلام عزیزم
میذارم زود
خواهش میکنم 😘💞
سلام . خسته نباشین
سال نوتون مبارک
ببخشید یه سوال داشتم . آیا اعضای بی تی اس صفحه اینستاگرام دارن ؟؟؟
سلام عزیزم
سال نو تو هم مبارک 
یه پیج دارن ک مال بیگ هیته، خودشون شخصا پیج ندارن 😄
سلاااااامممم عزیزززم خوبیییی
میگم شما پیج اینستا داری؟؟؟؟یه سوالی میخوام ازت بپرسم
من؟ دارم ولی شخصیه
اگ میخوای همینجا بپرس کنچانا😊❤️
میشه زیرنویس فارسی هم بزارین
فعلا جایی ترجمش نکرده، بعید میدونم بشه هستی جان
مرسی عشق💜💜💜
خواهش میکنم جیگر 💞
مرسی❤ گرچه هیچی یاد نمیگیرم از این ویدئو ها😑
برای اینکه سر در بیاری باید یکم زمینه کره ای داشته باشی 😅
سلام این قسمت 4 رو که میخایم دانلود کنیم میگه باید رمز فایل رو از آپلود کننده بگیریم
رمز فایلش چیه؟
بدوم اون نمیشه دانلود کرد
ایگووو بذار درستش کنم 🤦🏻🤦🏻
تنظیماتش بهم خورده 😭

الان حله 😉
اییییییییییییییییییی جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن♥♥
😁😁
سیمایی قسمت چهارمش اومدهاااا🙃
نمی زاری🙂
💜
گذاشتم نرگس جون ببخشید دیر شد
جان من؟! باشه تو نگو😂❤ من بیچاره پشت کنکور خونه ساختم بخدا...😐 دیگه باهم زندگی میکنیم همو دوس داریم!! اما خب هرازگاهی دلمو میزنه خستم میکنه (😐؟) بهش خیانت میکنم میرم پیش اینستا و توییتر... حالا برا توکه مهم نیست چن سالمه وقتی خودت نمیگی...منم همینطوری حرف میرنم واسه خودم لازم نیست جواب بدی همینطوری تایید کن دلم پوکـیده...😐 اصن اسمم رو دیدی تایید کن نظرو بره😑 یعنی تا مدت های بسیار زیاد مری همینکارو باهام میکرد چون چرت و پرت زیاد میگم🙈اصن خل شدم دیگه...جغد هم شدم تازگیا صبا میخوابم شبا بیدارم😄
شبا که شما خوابیدین
مینکی هنوز بیداره
شما خواب بنگتن میبینین
مینکی...قافیه ام ته کشید شاعری هم بهم نیومده...😐😂
انقدر تنبل بازی در نیار 
یه جوری کنکورو بده بره فقط

ما همه همینیم😂😂 ساعت هفت صبح به یکی پیام میدم سریع سین میکنه 😂😂

اختیار داری
من هیچ نظریو نخوانده تایید نمیکنم 😂
سه ساله سعی میکنم کره ایم رو تموم کنم هعی میام الفبا یاد میگیرم ول میکنم به امون خدا...😒 اونوقت یکی از دوستام برای دانشگاه سجونگ درخواست داده😭
کره ای تو چطوره جیسوگ؟! من اسمم به زور مینویسم...
راستی نگفتی چن سالته من با چه پسوند پیشوندی صدات کنم خب😐
تروخدا کوچولو تر از من باش...خسته شدم اینقدر بهم گفتن نونا اونی...😐😐😐😐😐
زحمت کشیدی 😂

اقا سن من سکرته ، اصرار نکن 🤪😂
بگو جیسوگ که مشکلات اونی و نونا نداشته باشی
دستت درد نکنه ادمین جون، فقط یه سوال، فقط حروفو یاد میده یا بعدا گرامر و ایناعم اضافه میشه؟؟
خواهش میکنم. ببین اینطوری نیست بی تی اس بیاد درس بده. از ویدیو های بی تی اس استفاده کردن و سعی کردن کم کم برسونن مطلبو. برای همین گرامر و اینارو توضیح نمیدن البته تا جایی ک من دیدم
اینو اولین بار اخبارشو گذاشتم در گنج خودم نمیپوستیدم.عرررررررررررررر
^~^
نخندین بهم ولی من اولش فکر کردم الان مثلا یه وایت برد گذاشتن اونجا نامجون یاد میده بقیه هم تکرار میکنن ما یاد بگیریم😅😅😅😅😅😅
ایگوووو 😂
میشه MV همین اهنگ رو بزارید خیلی خیلی ممنونم و عاشقتونم
همه ی ام وی ها تو قسمت ام وی سایت ک بالا کنار هدر هستش، قرار گرفته
اسم این اهنگه که اولش شروع میشه چیه ؟
عالی بودن مرسییییییییییییییییییییییییییی
آهنگ مورد علاقه من 😻
So what
نمیدونم با من هم عقیده این یا نه ولی فک میکنم بی تاثیر باشه من دیدم یاد نگرفتم ولی وقتی ران میبینم خیلی چیزا یاد میگیرم
اومم
بنظر من. برای کسایی که تا حدودی بلدن خیلی مفیده ولی اگه هیچی هیچی بلد نباشی ، یاد گرفتن از روی این سخته 
میشه ۴۸۰ هم بذارید
متن پست رو حتما بخونید
خدایی سارانگهه بیگ هیت
این مدت فقط نگران کلاس کره ایم بودم ک اونم جور شد
تنها مشکل اینه : من و لپتاپ 60 مگابایتی :/
من لپ تاپم خراب شده 😭
هق...کاش خودشون میومدن میشستن یادمون میدادن من ک هیچی حالیم نشد کسی یاد گرف ب منم بگ رازشو
😂😂 اره اگه هیچی بلد نباشی نمی تونی خوب با این یاد بگیری
شکرا جدی وجدا سیماشه😘😘😘😘
ولی یه نمور که چه عرض کنم خیلی کره ای سخته
ولی بازم دست از تلاش نمیکشیم،اصلا برنومارس آهنگGrenadeرو واسه آرمیا ساخته که برا بی تی اس نارنجکم حاضرن دست بگیرن😁😁😁😍😍😍😍😍
یکم،باید خودتم کوشا باشی و از جاهای دیگ هم یاد بگیری 😂
فایتینگ 
ای جان حروف کره ای درس میدن؟
یسسس
زیرنویس فارسی نداره؟؟
متن پست رو حتما بخونید
وای وای وای
چه فرقی دارههههههه خودشون تو موزیک ویدیو هم هشتن دیگهههه
وای من ذوق مرگگگگگگگ
آره واقعا 😂😭💜💜
اونی میگم این همون مدیای جدید ویورس نیست؟؟؟؟
آره همونه👍👍
ببخشید همین 3 قسمت یا بیشتره؟
فعلا 3 قسمت منتشر شده جانگ کوک شی❤❤❤❤
واووووو چه باحاللللل
من یکی ک حتما میبینمممم
عاره ولی اینطوری نیست که bts  خودش یاد بده. یه میکس از ویدیو هاشونه که با استفاده از اون حروف رو درس میدن💙💙❤❤
وای خدای من چ عالیییییییی
🥰🥰🥰
عررر(فرست سین)
💙💖💙💕💗💙💜
❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.