بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

میشه فوتو کانسپت البومای قدیمی شونم بزاری 🥺🥺🥺🥺
سلام فعلا سرمون شلوغه و درخواستی ها بسته است 
عاشق فضای این موزیک ویدیو ام @-@
راستی یه سوال...بی تی اس کامبک بعدیش ممکنه کی باشه؟!
😍😍💙💙💙
راستش فعلا حرفی از تاریخ کامبکشون جایی زده نشده...اما با توجه ب استراحتشونو و کنسرتاشون بنظر خودم تا قبل سه ماه دیگ بعید میدونم کامبک بدن...
باز اگ جیسوگ چیزی بدونه اضافه میکنه ب جوابت
جیسوگ شی میشه حداقل یه سایتی کانالی چیزی رو بی که غیر از این عکسای سایت تو عکسای دیگه هم داشته باشه بخدا جز اینا دیگه هیچی ندارم😭😭😭
دیسپچارو که از خود سایت دیسپچ میگرفتم
واسه کانسپتا هنوز کاری انجام ندادم که منبع دار بشم
خیلی نامردی 😒
جیسوگ من کجا نامرده 😭😭
فقط یکم امنیتیه 😂
سکرت 😂💙💙
جیسوگی میشه بگی این سری‌ عکسا رو از کجا دان کردی؟
من منابعم رو به کسی نمیگم 😎
مرسی🙆 دان کردم
اصن این موزیک ویدیوشون ی آرامش دیگه ای داش💜💜
خواهش میکنم از طرف جیسوگ شییی
آری واقعااا موزیکش خیلی قشنگه 😍💕
ممنون جیسوگ جون ولی انگار لینکش خرابه ی بار چکش میکنی😘
سلام جسی
کاملا سالمه چک شد😁👌
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جذابن چنگدهههههه!
خیلی
خیلیییییی
خیلییییییییییییییییییییییییییییی
یخیلیلیلیلیللنارناسینزبادسشندازبمسدزمسدمدسمزدمسدزمسدزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.