بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

MIXTAPE] Agust D – D-2]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۴
  • ۲۸۷۵۵

Agust D – D-2
Release Date: 2020.05.22
Genre: Rap / Hip-hop
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps

.......................

دانلود ترک ها به صورت تکی:

Track List:
01. 저 달 (Moonlight)
02. 대취타 (Daechwita)
03. What do you think?
04. 이상하지 않은가 (Strange) (Ft. RM)
05. 점점 어른이 되나봐 (28) (Ft. NiiHWA)
06. Burn It (Ft. MAX)
07. 사람 (People)
08. 혼술 (Honsool)
09. Interlude : Set me free
10. 어땠을까 (Dear my friend) (feat. Kim Jong Wan of NELL)

~~~~~~~~

دانلود همه ترک ها یکجا: Download

(پسورد: Koreanlovestar2.blog.ir)

2020-05-22


:"""""""""""""""""""""""""""

کاش آهنگ 28 طولانی تر بود :) ... آخه وه ۲ دقیقه... چقدر ازین ترک خوشم اومد ...

ترک 6 رو ازین پس روی تیزر فیکای دارک خواهیم دید :)

بچه‌ها اون خانومه که پس زمینه اهنگ شوگا تو ترک 7 میخونه کیه؟ حال ندارم سرچ کنم :)

واااااااااااااااااااااایییییییییی ترکککککککک 9!!!!!! شوگااااااااااااا نکننننننننننن اینکاروووووووووووو :)))))))))) قلبم دراومد... شوگاااااا و این همه ملایمت توی ترک ۹ رو نمیتونم هضم کنمممممممم!!!!!!!

ترک اخر چقدر کی دراماییه :)

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۶۲ ]

ترجمه این ترکا کجاست؟
تو اون ترک نه اصلا نمیتونم جلوی بغضم رو بگیرم این همه کیوتییییییییی😭❤
خیلی ترک نهم ملایم و قشنگهههههههه😭💕
خدااااااااااا😭💖
آخ ست می فری 🤧
تازه اومدم دارم گوش میدم فکر کنم خیلی دیر اومدم
ایگوو کنچانا الان لذت ببر 🙂🙂🙂
شوگا اهنگات بهترین لحضات عمرمه..همیشه طرفدارت میمونم ...همیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
این میکس تیپ که عشقهه
هرکاری میکنم دان نمشح=(((((
اهنگات مهشر بودن شوگا من بهت افتخار میکنم و همیشه اهنگاتو گوش میکنم حتی متناشم حفظ میکنم چون دوست دارم مثل تو باشم و همیشه فنتم
.
عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عرعر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عرعر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر

غشششششششش

میگما تو وات دو یو تینک اونجا که بوق میزد مثلا فوش سانسور شده بود؟ =|
What do you think و 28
نه دچیتا
نه برن این
نه
همش
عر
یادش بخیر ترک 8 رو هوسوک خوندم جیغ زدم خواهرم دو متر پرید هواㅋㅋㅋ

آقا یه سوالللل
اون کنسرتی ک شوگا تونی مونتانا رو خوند بعد جیمینم بود کدومه؟؟؟؟داریدش؟؟؟؟
سلام مرسیییییی از سایتتون😍😍😍ببخشید قضیه ی جونگ کوک و جین و ریش و اینا چیه؟ممنون میشم بهم بگین😃😃😃
سلاام
تنها چیزی که منو یاد این سه تا کلمه کلیدی (جین/کوک/ریش) میندازه موزیک ویدیو دچویتا هستش😂
ممنون از سایت خوبتون .
💜💜💜💜
برا من باز نمیشه😣😣نمیتونم دان کنم
پسوورد داره عزیزم
من الاننننننننننننننننننننننننن فهههههههههمممممممیدمممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شتتت چراا الان؟؟ کجا بودی؟؟
من مردم. الان روحم دارع تایپ میکنع:)
قول میدم آلبومش میرع تو چارت.
آخع آلبوم بع این خفنی نرع تو چارت؟؟؟؟؟؟
انقد تو خونع جیغ و داد کردم کل اعضای خانواده از دستم کلافع شدن.
امروز چقد روز خوبی بود خدا وکیلی هاااااااا
من عاشق مونلایت، داچیتا، وات دو یو تینک، سترینج، ۲۸، برن ایت، پیپل، هانسول، ست می فری، دیر مای فرند و صدرصد یونگی شدم.
واییییییییییییییییییی این آلبوم محشرعععععععععععععععععععععععععععععع
چیزی غیر قابل توصیفعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
دیگع نزدیک بود از خونع پرت شم بیرون انقد جیغ زدممممممممممممممممممم.
ای کاش بی‌تی‌اس ران هم مث این یهویی بیاد بعد من تا ۱ سال جیغ و داد کنم😢
خداوکیلی آلبومش ترکوند.
ولی یع چیزی تو وات دو یو تینک قضیع اون بوقع وسط آهنگ چیع؟؟؟؟
کنجکاو شدم راجبش یکی بهم توضیح بدع.
ولی سیما شی جیسوگ شی آلبومش خیلی خفن بود باید برع تو چارت، قبول دارین؟؟؟؟؟
ابییتننلیسشصاتهمکگ 😭😭😭😭😭
منم کامل درکت میکنم
عر هم کم آوردم دیگهه 😭😭
درواقع این البوم نبود میکس تیپ بود و اینک خیلی هم رکورد شکوند
برو اخبار رو دنبال کن 😎
حرف نداره
یونگی همینههههههههه که مارو به کشتن داده
من میگم 대 취 타عالیهههه
🤪🤪😭
واقعا این بشر معرکه است. من یه زمانی از رپ متنفر بودم اما شوگا و bts باعث شدن جلوه دیگه ای از رپ رو بشنوم و ببینم... همه ی آهنگای شوگا پر معنی ان. پرمعنی و قشنگ... با آرزوی سلامتی برای همه اعضای گروه BTS. (و ما آرمی ها 😁)
دقیقااا
منم با بنگتن از رپ خوشم اومد
همچنین **---**
چرا من نمیتونم دانلود کنم؟
باید حتمن از آپلود بوی اشتراک بگیرم؟
نه نیازی نیست
دانلود کند رو باید بزنی
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
روحم شاد شدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد.
من چقد خوشبختمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
خدا خیرت بدع یونگی بالاخره یع آهنگ یا آلبوم جدید بعد از mots 7 اومددددددددددددد
من نتونستم AUGST D - 1 دانلود کنم. دیشب کع فهمیدم قرارع دومیشو بدع با خودم عهد بستم کع دومی‌رو دانلود کنم. و بع عهدم عمل کردم.
واییییییییییییییییییی دلم میخاد برم یونگی رو بغل کنممممممممممممممممممممممم.
خدا خیرش بدععع
خدا شماروهم خیر بدع کع گذاشتین لینک دانلود آلبومو😊😊
گامساهاب‌نیدا💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سارانگه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
عععررررر 😭😭😭🤧🤧🤧🥰🥰😍😍😍😍😍😍😎😎☺☺☺🤗💘

یسسس
اوجست دیی یک رو همم بگوووششش 
منم میخوام اثن خیلی کراش بود لعنتییی 😭😭💘💘
خواهش میکنم از طرف جیسوگ
نادو سارانگه یووو 😍
عالییی
فقط میتونم بگم ایول 😍😍😍
لابیوووووووووووو🤪😻😻💜
من فقط میتونم ترک 9 رو در دوکلمه وصف کنم......





ارامشِ کشنده☠




و تامام
:’’’’))))
قراره میکستیپ دیگه هم اعضا امسال بدن بیرون؟ 🤷‍♀️
من یه چیزایی در مورد میکستیپ جیهوپ شندیم
وایییی
میگن تمام اعضا میخوان میکستیپ بدن 😱🤯
مشخص نیس 
هیچیو رو راست نمیگن که 😂
بچه ها میشه جریانو بگین من واقعا بی خبرم😐
جریان چیو؟
چطوری تونستین دیرو بعده اینکه ام وی رو دیدید اصن تایپ کنید ؟
من در عجبم .
من دیرو سر کلاس کلا تو شوک بودم .
من درواقع نمیتونستم 😭
واییییییییییییییییییییییییییی عرررررررررررر
😭😭
این آلبومه جدید شوگایه؟
یس
یا حضرت عباسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
این چیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من با ترک تونی مونتانای شوگا تا یک ماه تو فاز بودم با این دیگه میخوام چیکار کنم؟!
نمیتونم بگم چیکار کنی 😅😂
سلام خوبی نظرا رو داشتم میخوندم نوشته بودی کانال یونکوک مگه شما کانال داری ادرس چیه؟
سلام.  نه من کانال ندارم
تو یه کانال عضوم 
واقعاااا؟وااییییییی چهه باحاللللللل😃😃😃😃
من اگه جایه تو بودم کلا دور میشدم از فضایه مجازی😐پشمام:)
😂😂😂😂😂
اصا نمیدونم کی قراره میکستیپ رو دان کنم☹نتم خیلی ضعیفه جیسوگ شه الان اندازه زیاد(؟)ناراحتم،ام وی یک ساعت طول کشید لود شه تا بتونم ببینم،قبله دیدن ام وی کلی عر زدم بلکه خدا دلش بسوزه نتم رو قطع کن من بزنم باز☹بعد دیدم رمز دوم کارتا تاریخ انقضاشون دقیقا آخره ماهه اردیبهشت بود که نمیتونستم با کارت نت بگیرم،بعد خونمون کسی نبود بره برام شارژ بخره،آقا من شرمنده همه ک نتونستم ام وی رو استریم بزنم هم آرمیون زحمت کش هم بنگتن که قربونش برم ، اصا خیلی شرمندم حتی از نوشتن این کامنت هم شرمندم،منو دعوا کنید☹☹ولی قول میدم نت گیرم اومد استریم بزنم به اندازه زیادتر از زیاد(؟)ولی ام وی رو ی بار دیدم
و چه عرها سر اون زخم چشم!!چه عرها سره استایل!!چه عررها سره ریش قشنگ جین،مشت جونگ کوک،چه عرهاااا سره جذابیت و شاخیه شوگاشه،چه عرهاااا
شبیه فلک زده های بدبخت کامنت نوشتم چرا آوو😑😑😑اصا هر وقت شوگا یچی میده بیرون اینطوریم من اه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
#Monina has been killed by Armys😱😭☹
ایگو ...
وه ضعیفه ؟؟
صبح های زود قوی میشه 


ایگو کِنچانا کِنچانا
وضعیت تو الان واسه خودت دردناکه.  نمیخواد به استریم فکر کنی.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 :""""""")
اهم اهم یه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دیگه و...

این که چجوری من بدون پسورد رفتم توش؟🤔😅
😭😭😭😭😭😭


خوش شانسی 
فکر کنم خانومه ادورا باشه😞
بگذریم ام وی خیلی یتلماپلهبابولیعسافبمتتپنباعبنخلمخیافلنارناامابهنیتعبنزلتبنهیفالخنبتهبتعلخ بود دقیقا گنلحبتلجلحبهیالتبتلخبنایتلنبتلتلتلتلالتلخبخلخفهف بود اقاااا وقتی اونجا که سرشونو تکون میدادن منم یهو همونجوری سرمو تکون دادم گردنم درد گرفت اصن تا اخر ام وی نمی دونم چجوری نفس کشیدم خیلی مرگ بود😍
ناموسا شوگا می خواد مارو بکشه یا قصدش یه چیز دیگست ولی خوب از جاهای جذاب و معرکش مثل حرکات شمشیرش و موهای زردش و امپراطوری و کینگی بودنش بگذریم تیکه بنگ پی دی نیم و دعوای جینکوک رو دیگه کجای دلم بزارم؟ بعد یکی دیگه از کشفیاتم این بود که اون ماشینه شورلت کاپریسه ماشین ماهم همونه ازون ماشین قدیمیای امریکاییه به بابام بگم این رنگیش کنه ماله ما سفیده
کلا بگذریم از این حرفا یکرکنحملتلملابتلنبهلتلنلوکبلنلنلگبابنعتلتعهبا
اره یکی از بچه ها هم گفت 
خیالم راحت شد 


وای وای ، اصا خیلی یهویی سرشو تکون داد ، برگای من ریخته بود 
پی دی نیمش فقط 😂😂 
جدی میگی ؟؟؟ عرررزرر
ماشین باباتو تصاحب کن یه عالمه عکس شوگا طوری بگیر 😭
ببین من واقعا واقعا واقعا به دور از شوخی هیج پشمی ندارم هیچی هیچی اصلا کوسه ام جدی جدی ولی برای اولین بار دوست داشتم پر پشم بودم که کامل همه میریخت چون الان حس اینو دارم پوستم ریخته والا به خدا
وای چینچایو؟؟

خوش به حالت ، راز موفقیت چیه ؟؟ جدی اگه بگی دعات میک نم 
کامپیوترم کلا xip رو وا نمیکنه نمد چرا😐😐😑😒😒😢😢😭😭😭😭😭😭😭
وه اخهههه وهههههه
مرسییییی.میگم mv رو نمیزاید؟؟.چقدر خفنه اهنگاش
سلام
قرار گرفت
آه جیسوگی منم عاشقان ماه رو دیدم ولی دقت کنی وانگ سو قبل اینکه هه سو واسش اون کرم رو درست کنه همه مردم ازش متنفر بودن و خب کلا خانوادشم تردش کرده بودن پس نمیتونست پادشاه بشه ولی با اون کرم که هه سو واسش درست کرد زخمشو پوشوند و بعدش دیگه همه دوسش داشتن و ایناا 😎
بعد اینکه پادشاه با زخم نمیتونه پادشاه بشه کلا بوده
و اینکه منو یاد عاشقان ماه انداختی😭😭😭😭😭
اون کیدراماهه هم ک جین بازی کنه نقش مقابلش باید نامجون باشه😂😂😂ولی خب با انتظارات نامجینی من پیش نمیره اگه ریش داشته باشه
پس پادشاه جین باشه ملکه نامجون😍میشه جینجون😂😂😂😂😂
راس میگی ... 
درود بر تو 

😂😂😂😂😂😂😂 نامجین هم خوبه ، ولی اگه جونگ کوک و جین توش باشه کمدی تر میشه 😂
خدایی اولین باره شیپ جینجون رو میشنوم لنتی😂😂😂😂😂
Im a king im a boss
یسسسسسسسسسسسس من دیگه ظرفیت ندارمممممم سیمااااااااا جیسووووووووگ وااییییی زنده این؟

شوگا داره پاره میکنه هیترارووووو چه میکنه مین یونگییییییییییییییی
من واقعا حرفی ندارم تو 4 تا خط جا نمیشه احساسم ب این میکستپ
معنیشششش وای سیما جیسوگ اینکه زخم داره رو چشمش منظور این نیست ک خب پادشاهای اونموقع با زخم نمیتونستن پادشاه بشن یه نوع ضعفه ولی یونگی اینجا زخم داره و پادشاهه منظورش اویل دبیوعه فک کنم ک بیگ هیت کمپانی کوچیکی بوده و همه میگفتن موفق نمیشن😎😎😎تحلیلم چطور بود؟
وایییییی جین و کوکی😂😂😂من عاشق کیم سوکجین با ریشممم اصلا دگ راضی نمیشم بدون ریش ببینمش😢😢بچم باید حتما یه کیدراما بازی کنه اونم ژانر قدیمی خیلی بهش میاددد هق😢😢برم گریه کنمم
اااا راستی مرسییی از اینکه اهنگارو گذاشتین بوس براتوننن عشقین😍😍😍😍
والا من زنده ام ولی به زور   ಥ⌣ಥ. 
واقعا نمیتونن؟؟؟ آخه من یه سریال دیدم اسمشم عاشقان ماه بود (خیلی ها دیدن مطمئنن) بعد وانگ سو دقیقا روهمین صورتش زخم داشت و شاه شد

خداااااااا ریششششش😭😭😂😂😂 جدی چطور ممکنه انقدر با ریش دوست داشتنی باشه ؟؟😂😂😂 وای که عاشق ریششمم
بازی کنه صد در صددددد به شرط اینکه نقش مقابلش هیچ زنی نباشه 😂 من آدم حسودی ام ، مخصوصا الان که با ریش دیدمش


ولی واقعا فکر نمیکردم انقدر ریش بهش بیاد
آخه ارمیا خیلی زیاد ادیت بنگتن رو با ریش درست کردن ولی خوب نبود 
نگو ریش طبیعی خودشون یه چیز دیگس (حالا شاید این ریشو گریمور چسبونده به صورت جین ، نمیدونم 😂 ولی خوبه )

😍😍😍😍😍💞💞💞💞
(AsIan(asal 🍯🍓
هینننن
من مردم
اصلنم زنده نیستم
اصلنم تعجب نکردم.
اصلنم از دسته دوستم کبود نشدم
اصلنم نمیخوام برم از بلندی خودمو پرت کنم
اصلنم سر ترکای آلبوم جیغ نزدم
درکل ایم اصلن
 ಥ⌣ಥ راز موفقیتت چیه؟
پشمای نداشتم ریخت😨😨😨😨 اصلا انتظار اگوست دی 2 رو نداشتم خیلی خفنهههههههههه
 ಥ⌣ಥ خیلی

درست شد مرسی عشقم
😍💞💞
میدونستممممممممم،میدونستممممم آگست دی 2 در راههههه،ولی نمیدونم چرا انقدر متعجب بودم😐برگام ریخت😐خیلیی خوببب بودددد😢💜💜💜💜😍😍😍
ببین 
من دقیقا دو هفته پیش یه فیک تاریخی تو کانال یونکوک تموم کردم که دقیقا شخصیت شوگا عین این ام ویه بود 
اصلا خیلی الان حالم خرابه
مرسی
خواهش
و ببخشید.  حواسم خیلی پرت بود :"(
سلام ممنون از سایت خوبتون این که براش رمز گذاشتین چجوری extract کنم میشه لطفا بگین
سلام 
وقتی با برنامه Es file explorer از زیپ خارج میکنی توی قسمت پسورد Koreanlovestar2.blog.ir
اینو بزن 
من چرا پسوردو میزنم میزنه نادرسته؟؟
Koreanlovestar2.blog.ir

K اولش باید حروف بزرگ باشه
سلام خیلیییی ممنونم که آلبوم رو گذاشتید فقط یه سوال من دانلود کردم رمز روهم از همین جا کپی میکنم ولی میزنه نامعتبر میشه بی زحمت یه بار دیگه برام رمز رو تو کامت بنویسین؟
خیلی ببخشید
سلام
اوکی 
Koreanlovestar2.blog.ir
کِنچانا کِنچانا
وای ببخشید جیسوگ شییییی واقعا رد دادم وی نبود وایییییییی فکر کنم چشام ضعیف شده وایییییییی من چرا اون مرد و وی دیدم واییییی همه اش کار شوگا با این اهنگ و موزیک ویدیو نابود شدم
قشنگ معلومه با ام وی زخمی شدی 😂😂😂😂
جسونگ شییییی من فشارم افتاده این دیگه چییییییییییی بو هنوزم تو شوکم واییییی شوگا تو با روان ما بازی می کنی من نمی تونم درست نفس بکشم ههه نقاشی پی دی نیم هههه دست وی نبود اونجا یا من رد دادم شبیه وی بود نمی دونم والا مغرم کار نمی کنه
اخ اخ نقاشی پی دی نیم😂😂😂😂😂😂😂 من موندم تحلیل خاصی داره یا نه 

تهیونگ رو داری اشتباه میگی 😂
تو رو خدا پسورد درستو بهم بگین😭😭




من پسورد میخوام
koreanlovestar2.blog.ir اگه پسورد اینه واسه من کار نمی کنه
Koreanlovestar2.blog.ir
اینو بزن
واییییی جیسوگ هیوگ می تونم عر بزنم عررررررررررررررررررررر این چی بود هنوزتو شوکم یعنی عالیییییییییییییییییی محشر شوگا تو بامن چه کاردی عرررررررررر فقط ریشای جین و دعوای جین و کوکی اون وسط هههه اگوستی اعظم دیگه هیچ
اصلا انقدر پشمام ریخته دیگه جونی نمونده برام


من هر دفعه به اون صحنه میرسم میخندم فقط 😂😂😂
سیما یه عکس خنده دار هم فرستاد واسم ، بزار پیداش کنم اونم بزارم 😂
ترک ۷ adora عه
تهیه کننده و وکالیست بیگ هیت
اووووو
یس میشناسمشش . کومائووو ، سلولهای مغزم داشتن همو میخوردن
برا من میگه پسوردم اشتباهه
چرااااااااااااااااااااااا
Koreanlovestar2.blog.ir
اینو بزن
chera password kar nemikone vase man mishe check bokonid????😭😭😭😭😭😭💙
Koreanlovestar2.blog.ir
اینو بزن 
وایی فقط جین و کوکی توی mv واییییییییییی
جرررررررر خوردم
واییییی
خیلی خوبع
😂😂😂😂😂😂
چطور انقدر خوبن؟😂😂😂😂
این به معنای واقعی کلمه عالیه
:"""""")
اونی نمیشه توی xip نزاری؟
من نمیتونم دانلود کنم:(((((((((((((((((((((((((((((((
:(
وه ؟ مشکل کجای کارته؟
سلام و خسته باشید
ببخشید چرا دانلود یه جا کار نمی کنه وقتی دانلود کردم گفته بود که رمز بزنم ولی koreanlovestar2.blog.ir اینو امتحان کردم نشد
چرا؟
سلام 
حواسم نبود تو پست اشتباه تایپ کردم 
Koreanlovestar2.blog.ir رو بزن 
Blooming in sky 🌸~
عررررررررررررر
تلپاتی منو بایسمممم
من دیروز داشتم یه اهنگ ب اسم مونلایت مینوشتم :"))
فاکرررر بود
جدی میگی؟😂

یادمه یکی از بچه های سایت هم یه فیک نوشته بود به اسم strange
اونی میگم من پسوردو که میزنم میگه اشتباهه چند بارم زدم ولی میگه اشتباهه ... چیکار کنم؟؟:(
Koreanlovestar2.blog.ir
اینو بزن 
K اولش باید بزرگ باشه 
انقدر هیجان میکستیپ داشتم اشتباهی کوچیکشو تو پست نوشتم
این اهنگا همشون فقد مال شوگاعه؟؟؟؟
یا بقیه اعزاعم توش خوندن؟؟؟؟
واسه اگوست دیه :")
❣️Ailin cutie❣️
ب این میگن عزم و اراده یک آرمیXD
حالا من و دوست آرمیم داریم عر میزنیم تو گروه مدرسه هیچکیم جز ما آن نیست
منتظریم بچه ها بیان جرمون بدنXD
+
چرا فایل زیپشو باز نمیکنهه؟
:""")
وه باز نمیکنه؟؟
با اینکه میدونستم آگوستd2 درراهه ولی وقتی اومدت اینجوری بودم😨😨😨😨😨
من فقط شک کرده بودم مطمئن نبودم :")
❣️Ailin cutie❣️
فرست کامنت فرست کامنت یسسسسسسسسسسسسسسسXDDDD
از اول ک گذاشتی پستو مث اجل معلق وایسادم منتظرم آپ پست تکمیل شه نظر بدمXD
هنوزم ترکا رو کامل نگوشیدم خیر سرم مثلا بایسمه:/
😂😂😂😂😂 جدی میگی؟؟؟
ایول بهت خداییی

منم وقتی این پست رو کامل گذاشتم آهنگ آخر بودم. تازه یه دور گوش دادم همرو
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مرگ آرمیون نزدیکهههههههههههههههههههههه
شوگای اعظم هممونو با این ترکا میکشههههههههههههه
دور از جونمون البته :"""")
❣️Ailin cutie❣️
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر>---------------<
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.