بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

کمکککک
آیگو😂
وای من نمیتونم از وبلاگتون دانلود کنم کمکککککک
پیکگوفایل مشکل پیدا کرده
سلام مرسیییییییییییییییی چقدر خوبیییییییی ادمین تازه با این سایت اشنا شدم میشه اسمت رو بدونم از پسرا چی بگم همشون عالی عالی جونکوکا که دیگه نگم همشون خاص
هاییییی
جونگکوک لاورر 😻
چونِن جیسوگ ایمنیدا 💞💞💞
واقغا اهنگ MOON دنس داره !؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اینو دیگه کجای دلم بزارم اصلا نمیتونم رقصشو تصور کنم ک با همچین معنیه قشنگی رقصش میتونه چجوری باشه 🥺👈👉
یسسسسسسس
خودشون تو ممصاحبه گفتن :"""")
اصا من دارم میمیرم
ببخشید تور از کی شروع میشه
مشخص نیس
تا الان همش تاریخ کنسرت ها میاد و دوباره کنسل میشه بخاطر کرونا

ولی بدون که آهنگ تکی جین رقص داره :"""") توی مصاحبه مپ او د سول سونشون گفت
عععععععععععررررررررر عررررررررررررررررررررررر انقدر جذاب شدن آدم نمیدونه برا کی عر بزنهههههههههههههههه

سیسشون مثل پسراییه که رفتن سیزده بدر قیلون چاق کنن :|
من میدونم ! برای اوپای خودت عر بزن و چشمتو از دیگر اعضا درویش کن 😂

😂😂😂
😍😍😍 ❤️ ❤️
خیلی قشنگن😭😭
:')
واییییی من دیگه نمیکشمممممممم 🤯😭😭😭🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
چرا چرااااااااا چراااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیگه قطعا دارم میرم اون دنیا ....
فقط یه سوال رنگ موهای رپمان سفید بود ؟؟ دیگه یادم نمیاد 🤦🏼‍♀️
😍😍😍😭😭

حتما بود دیگ 😂
سیمولیییییییییی
مرسی بیب💙
خواهش میکنم 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.