بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(Make It Right (feat. Lauv) (Acoustic Remix

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۰
  • ۲۱۷۱

Title : Make It Right (feat. Lauv) (Acoustic Remix)
Artist : 방탄소년단
Release Date: 2019.11.08

~~~

دانلود | 10M

~~~~

 اگه ورژن الکتریکشو بیرون بدن 

به همه شیرینی میدم :)

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

نه اونی اینطوری نمیشه-________-
باید برم صاقش کنم مرتیکه شل مفزو!
فقط تنها نفرینی که میتونم بکنم اینه که اسهال بگیره و در دست شویی باز نشه!
نفرینتم باحاله 😂😂😂😂.وای جرررررر😂😂😂😂
اصا خودم آبنبات میگیرم واسه خودم
ایگو ....
ناموسا هدفش غیر از کشتن ما چیز دیگه ای هم میتونه باشه!؟؟؟
اونی اون ورژن الکتریکی که اومد و برنامه پارتی گذاشتم برا بچه ها!
فکر کنم کاور ریمیگس الکتریکیش دهن این اژدها عه سرویس بشه!
خیر😓
چینچا:؟؟
پس من تو همون برنامه شیرینیو میارم

😂😂😂😂 آره راس میگی ، این اژدها هر دفعه یه مدل میشه پرستیژش
هیتر گوه :|
چقد ورژن داره این آهنگ😂 اینقد که این آهنگ ورژن داره پیامبر زن نداشت😐 میدونم بی ربطه ولی تو با بزرگی خودت ببخش😂😂😂 خب چی میخواستم بگم😐 یادم رفت ولش کن😂😂😂😂 خسته نباشید ای سیما و ای جیسوگ عزیز😐😂 راستی اپیزود جدیدم میشه بزاری؟☺️😂 فک کنم اسمش هوس آف بی تی اس بود😐 حالا هرچی😂 خودت بهتر میدونی😂
راستی سلام ای مزخرف 4😐یا سلام بابایییییی😁😂😂😂😂😂😀
حسش نبود وارد بیان شم همینطوری اومدم تصمیم گرفتم اسمم هم هیتر گوه بنویسم تنوع شه😂😂😂😂
فایتینگ💋💋💋💋
سان 🤗🤗
هیتر گوه کی بودی؟😂 
4 دیسب سراغتو میگرفت 😂
میذاره اپیزود رو سرش خلوت شد 😂😂
namoosan shirni midi noona????
جون تو شیرینی میدم
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
قراره ھمھ ورژناش بیاد،،،اتک پشت اتک....:/چ گیرى کردیما/شیرینی؟لایت استیک دیگه ،نه؟!

هرچی که باشه مفتیه و مجبورید دوسش داشته باشید😂
خو خیالم راحت گشتیدددددد,لنتتتت از من بیشترر دلت تنگ نشده کهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
TT_TT
نه من ازت نمیگرم برام پستش کن یه کاری کن آب نشه خود دانی دیگ من آبنات میخوام بزرگ باشه هااا بزرگه بزرگ و تذکر بدم لیسش نزنی بعد ب من بدیا من بدم میاد

دلقک!!@

غلط کردی
خودت باید بیای
چندتااااااااااااااااا ورژن داره این ..........
فیک لاو اینقدر ورژن داشت که مرده بودیم ..............
داشتمش ولی مرسی از این فعالیتتوننننننن..بوسسسس
💞
فک کنم اگه همینجوری پیش بره برای Make it right یه البوم کامل بدن بیرون حالا نه اینکه ما خیلی بدمون میاد:))))))))) راستی بابت کامنت قبلم ببخشید اگه ناراحتتون کردم فقط میخواستم ببینم شما هم خبر دارید یا نه میانج :(((
واقعا 😂👏👏
من در جریان نیستم 😓 کامنت قبلی چه بود و چه کرد ؟😓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای این یکیو خیلیییییییییییییییییییییی دوس داشتمممممممممممم وای این خیلی زیاد قشنگ بودددددددددددددددددددددددددد وای ریتمش اوففففففففففف آرمی غیر آرمی گوش کنن اصا بابا
تنکس
خسته نباشید ادامیننننننننننن جون جونیا مهربون مهربونیا و چلوندنیااااااااااااااا و ***** ********خودم میدونم معنی نداره ولی هدف شوواینگ ***** شماست!!)
با یه زبون درازی تهش
آره خیلی خوب بود
ریتم اولش منو یاد فیلمای وسترن مینداخت😂
سلامت باشی لبو😂💞
اونم فردا پس فردایی میاد دونت ووری
ولی شیرینی چیه؟برام آبنبات بزرگ بخررررررررر
خدا کنه ㅠㅠ
میخرم برّات
ولی خودت باید بیای ازم بگیری 😂
این چه زبونیه😁
کره ای و انگلیسی 😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.