بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸۵ ]

عاقا مدونم که من یکم دیر کردم.
ولی یادمه این آهنگو زمانی منتشر کردن که من ریاضی ترممو برا اولین بار رد شدم:/
first death واقعی ینی من :/
همزمان هم داشتم با این اهنگه قر میدادم و گریه میکردم (هم برا لیریک هم برا ریاضی)
خدارو شکر تموم شد :/
اهنگ های shadow و ego کی میان؟
موزیک ویدیو شون که هس چرا آهنگ هاشون نیس :(
۲۱ فوریه

موافقم باهات ، بیگ هیت باید اهنگشم میاد بیرون TT _ TT
هر شب دارم جانمازمو اب میکشم که خدایاااااا تورو خدااااا تا بعد کنکور اینا البومشونو منتشر نکن حالا الان 4تا اهنگ جدید دادن TTTT
ایگووو
اینا یه هفته قبل کنکور من آلبوم دادن :') 
توروووو خدا بگوووو ککککککککى
منم تولدم تو همون روزههههههه
واسه همین میگم نحسه
چون ى موجوده مضخرف توى. روز. هشت بهمن به دنیا اونده
پى. منم خوشم ازون روز نمیه بیبه بگوووووو ککککى
نمی دونی کی ؟؟
خب تولد تو دیگهههه 😻😻

( تو هرچی پیشرفت نکنم ، تو لاس زدن دارم پیشرفت میکنم 😎)
سلام میشه متن تلفظ این اهنگشونو بزاری(black swan)
سلام قرار داده شد
این بوى ویث. لاو همون ارمى دو نقطس؟ -_-
میگم......... عههههه پس دناعم بهمنیهههههه
جیسوگ شى میدونى چیه؟
کلااااا 8 بهمن روزه نحسیه....
عههههه
غلط میکنیییی ، هشت بهمن تولد با ارزش ترین آدم زندگیمه

ولی چون نمیدونستی نمیزنمت!😒
جیسوگ شى میدونى جریان چیه؟
جریان یعنی حرکت الکترون‌ها در یک مسیر مشخص مثلاً در یک سیم که این الکترون‌ها از آخرین لایه ظرفیت اتم خود جدا شده‌اند و در یک مسیر در حال حرکت هستند.




😂😂😂😂😂😂😂😂
I think I got no jams
😂😂😂😂😂
خیلی باحال بود 
بزار برم تو گروه دانشگاه بگم 😂😂😂
فقط خدا کنه فک نکنن من اسکلم😂💓💓


جیسوگ از فردا در ددانشگاه :
بچه ها یه جک با مزه بگم ؟؟
میدونین جریان چیه؟

سلاااااام بابا من که دوستش داشتم چقد خفنه اصلا یه سبک جدید بود ولی نمیدونم چرا منو یاد اهنگ تهی انداخت موزیکش ولی من که عاشقش شدم. اسمش کلا یه چیز دیگسسسسس اصلا نمیدونم چجوری احساساتمو توصیف کنمم واااای
سلام 
من گوش ندادم بدونم 😂
خیلی خوفه فایتینگ
پس وسط امتحانام تانکاتو رها نمیکنی

گفتم شاید ندونی
رها نکردم 
اون منو رها کرد
مستر منم امتحانام تموم شده ترما
ولی کلاسیا ک هستن
کی ب کی میگ نیستی

هشت بهمن وقت داری میشه سه شنبه؟درست میشه اگ تا 1 شب با تانکات بازی نکنی
راستی 5 بهمن تولد دناعه این مسئولیت یادآوری تولدا بر عهده ی منه فک کنم
تانکککککککککک
چند شب پیش وسط امتحانا اومدم بازی کنم ، بازی آپدیت میخواسTT TT خلاصه نشد بازی کنم -ـــــــــ-
ولی جاش یه پرشه خریدم 😎 ( تو اون یکی بازی ) و رنگ بوگاتیامو تغیر دادم


خودم میدونم -ــ- تولد زنمو که به من نگو ...
همون boy with love
تو رو با اعتماد به سقفت تنها میزارم.
من امتحاناتم تموم شده مبینا مث تو بدبخت نیستم که.😁
😎😎
چع حوصله ای داره این مستر,درگیر اسم عوض کردنه(از اون استیکرایی ک دختر میزنه تو کلش -_____-)
"این امتحانا تورو از من گرفتم'' ینی چی؟!

ای بابا
کی باید تحویلش بدی حالا؟
ینی رسما نیستیی



هشت بهمن
همون boy with love
چون تو میگی باشه(الکی مثلا اگه تو نمیگفتی حذفش میکردم)
من ک میدونم فقط! بخاطر اینه ک من گفتم 😄
همون boy with love
همین
با همین همون بزار بمونه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا ولی خب پرسشا و امتحانای کلاسی شروع شده ,تاریخ امتحانای کلاسیشونو مشخص کردن **ز ها
در ضمن از 1شنبه مدرسه ها دایر بود جیسوگ شه
تحویل پروژه سخته؟
ای بابااااا
مبیناشهههههه این امتحانا تورو از من گرفتم
لعنت به هرچی امتحانههه 😒😒😒😒

زیادهههه
خیلی زیادههه 
ایننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن😭😭😭😭.خاطراتم.
یادش بخیر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ماله من تموم نشده شروع شده ف**
ینی چی؟
مگ نگفتی تموم میشه امروز؟
army .falakzadeh
این چی؟
آهااا این خیلی بهت مییادد😻
یه چند دیقه ای همینه.تا وقتی که اسم باحالی به ذهنم برسه.
اسم خودتو چرا نمیزاری مستر بوی ویثثث لاو
عوض کردم.اومده؟
جدی گذاشتی شنگول؟😂😂😂😂😂
بعد اینکه جواب دادی از خودم پرسیدم واقعا چرا این سوالو پرسیدم.😂
 ಥ⌣ಥ
میخام اسممو عوض کنم.بنظرت چی بزارم؟
شنگول
خوشگگله
پروفتتتتتتت سیمممممممممممممم😂
پروفش چی شده
نکته :
آیا میدانستید روز انتشار این سینگل و البوم manic از هالزی یکیست؟
بلی میدانستم :) 
من؟خونم دیگه ای بابا
بابا جیسوگ شه 30 ام تموم میشه نه؟ینی فردا منم آخریو میدم هوشش بزن قدشش دیگ تموم میشه تمومممممممممممم
خسته نباشی جیسوگ شه جونی
سیما تو هم 4 بهمن گفتی؟ماله تو هم زیاد نمونده که تموم میشه آخیشش نفس میکشیم
آها بعده امتحاناتون میشه بنگتن بمبا رو بیزارین؟تنکس لاوز
آٰرهه
تقریبا ازاد شدم
یه تحویل پروژه مونده فقط -ـــــــــــ- خیلی رو مخه
تموم تموم نشده واسه من TT TT

دیشب خواب دیدم کامبک فوقققققققق العادهههههههههه بود.جدی میگم بخدا.فعلا که مجبوریم صبر پیشه کنیم.
😮😮😮
👌👌👌
خدایی عجب آهنگیه...همون اولش که من مردم😵😵خیلی خوفو خفنهه😍😘😎
و چقدر رقصش سختو پرمعنیه..وخیلیم ترسناکه به نظرم..😨نمیدونم چرا ولی خیلی حسه عجیبی دارم نسبت بهش😕😕
راستی سیما شی این کاور آلبومه؟؟!یا ممکنه فرق داشته باشه😐😄
یسسس 😊😊😊😊
همش پر از تحلیله 😭😭
عاره کاور آلبومه 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوه
هولی ف**😶
این دیگ چه کوفتی بودددد؟؟؟
وای من هنو تو شوک کامبک تریلرم چرا اینو دادن الان؟؟؟
وای یاخدا از شدت شوک دارم بوی ویت لاو بازدید میزنم😐
اصن خعلی سبکش فرق داشت🔥
وای وای تحلیلا رقصش💦
شما همتون فیلم قوی سیاهو دیدین یا فقط منم که از دنیا عقبم؟😅
عه مثل اینکه خیلی حرف زدم😐😂
عارع سبکش خیلی متفاوت بود
فک کنم میخوان هرنوع سبک تو موزیک هست رو امتحان کنن 😂😂
راستش من نصفه نیمه دیدم اونم خیلی وقت پیش 😁😁😁
تحلیلاش ک کمر شکنن اصن نگووو
ن بابا کجا زیاد حرف زدی
سلام به ادمینای گلم خوبید؟.ممکنه ویدیو black swan رو با ساب چسبیده بزارید؟ به نظرم این سایت اگه ام وی و اهنگارو هم با ساب چسبیده بزاره دیگه عالی میشه💜💜💜
.
.الان سایتی میشناسید که اینکارو انجام بده؟؟
سلام عزیزم خوبیم ب خوبی تو 😊
ن فکر نکنم امکانش باشع متاسفانه 
و سایتی هم نمیشناسم :((
توکی هستی که پروفت اعضای بی تی اسه؟
آبجی تویی‌؟
یا دنا هس؟
کی هستی؟
دنی میباشد 😉
میگم دنا اینجا هم مدیره؟؟؟؟؟؟؟؟😍😍بخدا اگه وب بعدی برم و ببینم بازم پست بلک سوآن گذاشتن همتونو بلاک میکنم 😐
یسس مدیره 😄😄
احیانا وب من نیومدی بعد این؟ 😂😂😂
من یه سوال دارم!
اون دوتا لینک دانلودی که قرار دادید چه فرقی باهم دارن؟
هردوشون یکین 😊
پایینی لینک پیکو فایله
آره هیمن وب.وب bts&army
😃😃😃
وای مرسی ادمین جون عاشقتم واقعا آهنگشون مثل همیشه عالی بود مرسی که این پیجو راه انداختی تا ابد بمون لعنتی 😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
واای خواهشش میکنممم عزیززمم 😍
آرمی اند بنگتنن فووراوررر 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
موزیک ویدیو این اهنگو کی قرارمیدین؟ اصلاقراره موزیک ویدیو روبذارید؟
بزودی ک ادمین جیسوگمون اومد قرارش میدیم ☺️
آرمی ها باید اندکی صبور باشند 😎 
جاست ویدیویه هنری
میگم شمام حس میکنین صدایه شوگا یه طوریه یا برم دکتر؟؟
صدای همشون پر از افکته.... 🤔🤔
واقعا حتی اگ آرمی نباشی عاشق این آهنگ میشی عاااااااااالیه
😍😍😍
چ اسمیی 😂
چمى دونم...... یکى تو بى تى اس ورلد ى چیزى گف منم تحت تأثیر قرار گرفتم....
جریان چیه
سلام
من یه سوال دارم ...🤔🤔
اگه این سینگل اصلی آلبومه و توی یوتویوب موزیک ویدیوشو گذاشتن پس چرا خود اعضا رقص رو اجرا نکردن ؟؟
( ببخشید این قدر نق میزنم و سوال می پرسم آخه تازه یه شیش ماه است که آرمی شدم ...😁😊)
سلام محدثه جون
این فکر نمی‌کنم موزیک ویدیو اصلی باشه... چون همه جا روی اینک این موزیک ویدیو هنری هست تاکید شده 😄
اووو یه آرمیی کوچولووو داریم 😃😃😃 خوش اومدیی
خسته نباشی جیسوگااا
امتحانا خوب پیش میرن؟؟
سلامت باشیییی
یسس خوب بود
و یه سوال دیگه
Connect bts دیگه چه کوفتیه:)
ی پروژه هستش ک بی تی اس راه انداخته برای متصل کردن کشور ها و ملیت ها بهم
و هرروزی ک تو نقشه نوشته کانکت بی تی اس، یه عکس از یه عضو میاد بیرون
من هیچی ازون عکسه نفهمیدم:/
تو که فهمیدی اهنگ بعدی کِیه؟ :)
تو اون عکس تاریخ ها هستن و چیزایی ک تو اون تاریخ ها میشع فهمید
دیگ سوم فوریه ی کامبک تریلر دیگ داریم
17 فوریه هم ترک لیست آلبوم میاد ... 21 فوریه آلبوم میاد و 28 فوریه موزیک ویدئو ترک اصلی 😉😍
Army From Another World
موفق باشین!^^
آرمی براتون دعا میکنه3>
عاشقتونم
(ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc)
مرسی 😍
للاو یوو آرمیییی
وایییی مرسی💜💜💜💜💜راستی یه سوال،من دوستم وقتی میاد تویه سایته شما وقتی میزنه ادامه مطلب هیچ اتفاقی نمیفته.یعنی صفحه باز نمیشه،چرا؟
خواهش میکنم عزیزم💗

وب من؟! کدوم وب رو میگید؟!
آره قبول میکنم روش خوبیه...


نمیدونم چرا گوشیم شرکت بیگ هیت رو لیگ هیچ تایپ کرده ؟؟؟؟🤔🤔🤔
کینه گرفته فک کنم😂
یا ابرفرضضضض
😱😱😱😱
R. M-kiute.ARMY
ام ویشششششش واییییی عالی بود یچیزی اومد تو کلم اما منتظرم فعلا
من همیشه منتظرتمم بیب 😎
چرا اینقدر شرکت لیگ هیچ ما رو مرگ میده
به جا ی این که همه رو با هم بده بیرون ما رو یک جا بکشه داره یواش یواش میده بیرون که کم کم ما رو بکشه . ای مدلی که بد تره تازه مگه نمیدونن که بعضی ها امتحان دارن 😭😭
چرا اینقدر ما بدبختیم 😭😭😭
کنچانااا حداقل تا موقع کامبک و ام وی خودمونو با اون ام وی شوگا پاره نمیکنیم ://

روش خوبیه زجر کش کردن😐👍
Army From Another World
حالا اینارو میگما...
باز روش قفلی میزنم|:
صداشون زیادی کامپیوتری شده بود،ولی فضای آهنگ مرموزه
اسم آهنگو دوست دارم*-*
معنیشم که نمد هنوز...اون صدای دویو دنس ویت می نَو...قشنگه اونجاش(^^)
خلاصه عر...این یکی البوم خیلی متفاوت داره ریلیز میشه...
آب قند یادتون نره
ام ویشم خیییلی چرت بود/:
امیدوارم با تحلیلا بخونه ام ویش...بنظرم اگر جیمین باله میرقصید خیلی قشنگتر می شد
باشد تا تیزر ایگو بیاد جیهوپممممممم هنرنمایی کنه باز پشمامون بریزه!!
در نوزد افکت صداهاشون باهات موافقم کاملاااا
اسم آهنگم با توجه ب تئوری هایی ک دیدم خیلی وفتع تصمیم گیری شده 😭😭😭
این فک نمیکنم ام وی اصلی یاشع اما رقصاش پر از تحلیل بود 😓😓
من فقط باید منتظر بمونم ببینم چی میشه ...... 
Army From Another World
این واقعا یکی از ترکای آلبومه؟
سرمو به کجا بکوبم؟!؟!؟!؟!؟!
ینی واقننننن؟
بنگتن جان بیشتر ازت انتظار داشتم....اینجانب آرمی،از اکنون نا امیدی خود را نسبت به آلبوم جدید اعلام مینمایم!!
باشد تا ببینیم بقیه ترکا بهتر باشن...
آره هستشش
اره دیگ موزیک واقعا سلیقه ایه 
خیلیا خوششون اومد و خیلی ها هم از جمله خودم انتظار ی چیز خفن تر داشتن 
ببینم چی از آب در میاد این آلبوم :~) (از این شکلکهایی ک جیسوگ میسازه 😂❤️‌‌‌‌)
Army From Another World
سیما شههههه!!!
نمیدونی جیسوگ شی و نسیبه شی چی شدن؟
دو سه ورزه خبری ازشون نیست شاتم موند رو هوا بابا|:
بلی
وسط امتحاناس خب 
منم حتی نیستم دارم میرم 🙄 
آنیو تا وقتی ک وقت کنم بیام
ام وی داره
بله
اصلا نمیدونم چیکار کنم
من میرم سرمو بکوبم ب دیوار
خداحافظ
مراقبت باش بای بای😂👋
فیلم عکس چیزی نداره خالیه😐😐😐😐😐
چرا ام وی داره 
"قبل از کشف استرالیا بدست اروپائی‌ها، دلیلی مبتنی بر باور وجود قوهایی به غیر از رنگ سفید متصور نبود، حال آنکه با فتح قاره استرالیا قوهای سیاه نیز کشف شدند و بنیان نظریه‌ای به نام "قوی سیاه" (Black Swan) گذاشته شد. نظریه قوی سیاه ، اشاره به رویدادهای بسیار نادر و غیرمحتمل دارد که به طور معمول هیچ‌کس انتظار وقوع آن را ندارد."
ععععععععععرررررررررررررررررررر
واوووو منم خیلی از قوی سیاه خوندم
ک متاسفانه انقدر زیادن حوصله ندارم تایپ کنم 😂😂
کصافتتت سبکش خیلی برای bts جدید بود
افق بیا منو تو خودت محو کن
راستی تو از کجا میدونستی قراره اهنگ بیاد؟؟
خیلی خیلی😢👍

عاام فکر کنم از روی اون عکس برنامه شون...؟!
فک میکنم بتس جدیدن خیییییلی کتابخون شدن :/
بلک سوان ام اسمه ی کتاب و ی نظریه ست
اففففقققققققققق
من تحلیل اینو قاطی بلاد سوعت دیدم
پشمام ریخت 
یعنی از 4 - 5 سال پیش برنامشو داشتن
تازه کتاب خون نشدن  😂
ی لحظه..
اسم البوم 7 عه یا بلک سوان؟
توی ویدیو ی shadow اسمش MAP OF THE SOUL : 7 عه ولی توی سایت ibighit.com/bts نوشته بلک سوان ولی برای پرسونا نوشته MAP OF THE SOUL : PERSONA
بعد اینکه توی کاور پرسونا persona و mots هست و بالاشم نوشته MAP OF THE SOUL PERSONA ولی برای کامبک جدید توی عکس بلک سوان و 7 هست و بالاش نوشته mots 7
من برم دنبال افق بگردم...
منم میام.... 
الله اکبر....
واییی خدا...چی شد؟؟؟؟این چیهه؟؟؟؟ وایی خداااا
عععععررررررر
هیچی یه سینگل آرمی کوشونه😢💘
من از موزیک ویدیو هیچی نفهمیدم
هرکی هرچی فهمید به منم بگه
ا هنگم همین طور به غیر صدای شوگا بقیه رو نشناختم یکی بیاد به من توضیح بده
#خنگ
جدا؟من صدا ها رو خوب تشخیص دادم 😂😂😂
تحلیل ام وی هم خوندم ولی حفظ نیستم
سلام میشه متن آهنگشو بذارید💜
سلام قرار داده شد
وات د هل وات د هل وات د هلللللل
چرا من هیچی نمیدونستم
چرا من انقدر از دنیا عقبم
چرا منو نمیکشی پروردگارااااا
پشمااااام
اشکال نداره الان دانلود کن لذت ببر آرمی✋
چرا توى روز 17 January باید باشه؟
هممم.....عر عررررررررر. عرررررر
راستى الان فهمیدم که ot 7 یعنى one true seven.... -_-

I never didn't felt stupid like now...
نمیدونم 😂😂😂
چرا 7؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه میخوان کاررررى کنن... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چه کاری مثلا؟!
عررررررررررررررر
من ى ساعت میبینم تو بى تى اس ورلد پست مى کنن میگم این ماله کیه هیچى جواب نممممى دههههههه
😭😂😭😩😭😩
من خنگولى بیش نیستممممم
ایگوووو 😂😂😂😂
چقدر خوبهههههههههههههههه من غشششششش کردمممممممممممم!!!!!!!!!!!
خدا نگهدارت آرمی😢✋
انتظاراتمو بر اورده نکرد.
نظرت محترمه 😊
من نمیدونم چرا نمیتونم دانلودش کنم :(
+لینک جدید
اکی بای ......................................................................
😢👍
واییییی دیگه دارم روانی میشممم.هرچی میزنم میگه عدد وارد شده صحیح نیست با اینکه دارم درست میزنم.
چه کار کنممممممم
درسته مشکل داره مثل اینکه 
صبر کن با پیکو فایل بذارم 
وایییییی لعنتی خیلی خوب بوددددددد💜😍😍ولی باید منتظر تئوریبمونم چون هیچی از رقصه نفهمیدم😓😟
واقعا باید منتظر تئوری موند خیلی مفهمومی بود لنتی
هِه هِه...هِه...:))))
وُلِک ینی من ب همین راحتیآ میمیرم؟😂💕
نه باید تا کامبک زنده بمونی😂✋
سیما جون این اسما چین؟ دانلودین؟ آهنگن؟
برای بازدیده که توی اسپیفای و گوگل پلی و... هست
سیما جون من میزنم روی این اسما اما نمیان بالا میشه چکشون کنی؟
اره عزیزم مشکلی نداشت ک
من مرگ بشم برا صدای چیم یا دیره💔💔💔💔💔؟؟؟؟؟؟
ن نشوووو آی نییدد یووو گررللل ~~~
واییییییییییی خسلس قشنگه خیلیییییییییی وایییییییییی من نمیتونم از گوش دادنش دس برتدارمممبیرلنب سلبذسائنمنمنمنمنمنمنمنمنمنمنمنمنمنمب وایییی بام بام بام جام جام جام واییی اوففففففففففف
فک کنم جیسوگ استریم زدنو شروع کرده وایی خداا این خیلی خوبههه خیلییی
وااییی مبی انیو خوبی خوشی؟ کجایی دلم برات تنگ شده بود😭😭😭
جیسوگ صد در صد 😎😎
اعهههه😂😂😂😂حالا فهمیدم😂😂😂
عاره 😁😁😁😂😂
سیم سیم چرا این طوری از قبل می دونستیم که
😂😂😂😂😂
ولی صداشون😭😭😭
ها؟ 😂😂😂😂
😭😭😭😭
😟😟😟😟من تازه فهمیدم که نفهمیدم سینگل چیه و فرقش با آلبوم چیه😥😥😥
سینگل ی تک آهنگه
آلبوم چندتا آهنگه 😂😂
من که از ام ویش هیییییییییییییییییییییییییییییییچی نفهمیدم ولی ضایع بود کخ رقصش مفهومیه .....
بعله 😂 بهتره منتظر تئوریش بمونیم 
یه توضیح راجبش میدی یعنی الان این قسمتی از آلبومه یا آلبوم کامله؟ چرا یه اسم جدا داره؟
این یکی از آهنگای آلبومههه
برخلاف همیشه ک آلبوم کلا یدفه ای منتشر میشد، اینبار جلوتر ی آهنگشو منتشر کردن 😁😁
بسم الله من یهو اومدم دیدم اومده الانه که غش کنم
واااییی 😱😱😱😱
من قیاافم اینطوریهههه
جیسوگ کجااسستت؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.