بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

~Map of the Soul: 7 ~The Journey

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۰
  • ۱۶۸۶۹

دانلود آلبوم ژاپنی ~MOTS: 7 ~The Journey از BTS

....

Album: Map of the Soul: 7 ~The Journey~
Artist : BTS (방탄소년단)
Release Date: 2020.07.15
Genre: JPOP
Language: Japanese


دانلود ترک های جدید به صورت تکی:

01 - INTRO Calling

02 - Stay Gold

04 - Make It Right (Japanese Version)

05 - Dionysus (Japanese Version)

09 - Black Swan (Japanese Version)

10 - ON (Japanese Version)

12 - Your eyes tell

13 - OUTRO  The Journey

دانلود ترک های تکراری به صورت تکی:

03 - Boy With Luv (Japanese Version)

06 - IDOL (Japanese Version)

07 - Airplane pt. 2 (Japanese Version)

08 - FAKE LOVE (Japanese Version)

11 - Lights

................................

همه ترک های جدید یکجا در فایل زیپ:

download | 50M

......

همه ترکها یکجا در فایل زیپ:

download | 105M


بچه ها من دیگه اون کامنتاتونو که گفتید ترک های تکرار شده رو هم بزارو تایید نمیکنم

فایل ها در حال آپلوده

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۶۶ ]

خیلی ممنوننننن دانلودش کردم
بسی هم عالیییی 😊😊😊😊
سلاام با تشکر از سایت عالی تون
من یه مشکلی دارم وقتی روی دانلود میزنم میره uplodeboy بعد رو آپلود کننده میزنم میره صفحه *خانه که ام وی on هست و نمیتونم دانلود کنم.لطفا راهنمایی کنیدد
سلام
رو آپلود کننده نباید بزنی
روی دانلود کند باید بزنی
سلام میشه لطفا آهنگ Otsukare که جیهوپ و یونگی با هم خوندن رو هم تو سایت قرار بدی؟ لطفا🥺.
اگه میشه حداقل این دفعه رو جوابم رو بده.
جواب  😂
به قران خیلی خوشحالم کردین که حالم رو میپرسیدین خیلی هاتون الهی بگردمتون ... من کرونا رو شکست دادم
واقعا ممنون از دعای همتون
امیدوارم همیشه تنت سلامت باشه
بیشتر مراقب خودت باش ازین به بعد
خااااا سولوی جیمینو گذاشتی
اصن من عاشق صدای نامجون تو 4 o'clock و we are buttrproof. البوم جدیدم
تو واتم ج منو ندادی💔💔💔
ذوق پروفممکه کور کردیی 💔💔💔
متاسفم ...
معذورم ....
جیسوگ😐😐😐
تروخدا نگو که بالیوودی هستی و قبول میکنمم نگاه کردی😒😂😂😂😂😂😂😂(ولی به هیچکی نگیا چون خودمم قبلا نگاه میکردم😑😂😂😂😂)
وه نگم؟؟؟
من خیلی فیلم هندی دوس دارم 💞🔥
خعلی خعلی ممنون جیسوگ شی خدا رفتگان شمام بیامرزع🖤🥀

حتمنم برا خالت دعا میکنم ایشالا خدایی نکردع اتفاق بدی براشون نیفدع..خعلی ع اونایی ک کرونا میگیرن خوب میشن لاو دونت ووری😉💕🐼

منم امیدوارم خودت و همع اونایی ک دوسشون داریع سلامت باشن و همیشع خوشحال و خندون باشین🐾🌱☁

💜..Purple you..💜
مرسی تاتا شیی💓💓💓

اره انشالله ، الان حالش بهتر شده خداروشکر 

مرسییییییی😭💞💞💞 هیچ چیز بهتر از سلامتی نیست

پرپل یو تئووووو 💞💞💞
4o'clock رو مییخواممممم پلیززززززززز


جیسوک تغییرنکزده پزوف وبم؟؟
-____-

چرا من نمیتونم به اون آهنگایی که تبدیل به ورژن ژاپنی کردن گوش بدم-__-
یه طوریم میشه وقتی اون تیکه کره ایش تو مغزم پلی میشه ولی یه طور دیگه میخونن
کلا تصمیمی گرفتم از این آلبوم فقط استی گولد و یور آیس تل و لایتس رو بگوشم-__-
سی درصد باهات موافقم 
چون عاشق ورژن ژاپنی یه سری اهنگام مثلا فیک لاو ، نات تودی و ...
ایگو😂
وااااای خیییییییییییییییییییلی ممنووووووووووووووووووووووون
.
.
لاوووووووووووو یووووووووووووو
💙لابیووووووو🤪😻🌴
💛
میگم،میشه یه چندتا فیک قشنگ تو واتپد معرفی کنین؟
امممم
من یه DARK FLARE رو دوست دارم که نویسنده اش خیلی کم اپ میکنه تازگیا
فیک THERE IS NO TOMMORO هم دارک و خفنه


ولی در کل دوتا فیک هم پی دی اف کاملشو دارم و خیلی خوبن اگه خواستی بگو ادرس پستشو میدم دان کنی (تو وب نسیبه است)
این باکس بر چ اساسیه؟اهنگاشو میگمم


درخواستیی بدممم ( چشای اشکی)؟؟
هفتاش اونایی که دوس دارم
یکیشو سیما گفته بزرام 
و دوتاشو بچهه های سایت

یسسسسسسسس بوگووووو
نه عززیزم چ زحمتی 💜فرستادم برات
تنکیوووووو
اا چرااا؟ من از همونجاگرفتم لابد حذف شده :(
ایمیلی جایی داری برات بفرستم؟
یسسسس زحمت شد واستا
zoyafarokhi803@gmail.com
سلام
جیسوگ از اونجایی ک اسمات میخوای TIE ME UP رو پیشنهاد میدم ویکوکویه هه هه
یه عالمه فانتزی توش پیاده میشه البته دوفصلیه ک فصل دوش درحال آپه
اووووو
تنکیووو نیکییییی
برم وب نسیبه دان کنم پس


وب نسیبه نبود انگار :(
از کجا دان کنم ؟
هعی حیف ک بدموقع منتشر شدع😔
عاخع خالم از دنیا رفدع..💔
فقد ب your eyes tell گوشیدم😖
بیچارع خالم اونقد بخاطرش گریع کردم ک چشام قرمز شدع بودن🥀..عاخرین بار ی سال پیش دیدع بودمش..امسال میخاسدیم بریم مشهد پیشش اونم ک بخاطر کرونای کوفتی نرفدیم..الانم خودش نیس😭هی به خودم میگم عاخع خاله من الان چ وقت ایست قلبی کردن بود عاخع😭هنو سرخاکشم نمیتونیم بریم😭
جیسوگ و سیما و هرکی ک کامنتمو میبینع..لدفن برا خالم دعا بخونین😔💔🥀

خعلی وخ بود کامنت نذاشدع بودم دلم تنگیدع بود🤧
:(
خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم ...
حتما تاتا جون
برای خاله من هم دعا کن تست کروناش مثبت شده خیلی نگرانم


منم خیلی دلم واست تنگ شده بود
متاسفم بخاطر تفاقی که واست افتاد ، امیدوارم خودت و تمام نزدیکانت همه سلامت باشن
جیسوگ یچیزی بگم مسخره ام نکن...الان هول کردم:|
الان رفتم گل چین کنم احساس میکنم همشون گندنT-T
نه اصن هول نکن
کافیه اسمات باشه با کمال میل میخونه 😂


جیسوگ: سیمایییییییی عوضیییییییییییییییییییی

سیم: میدونم عاشقمی ***------***
پوکر نباشااا میزنم دمه کونت پرت شی بغل تهیونگ😐برای اولین بار دلمان نیامد فحش بدهیم تو را-____-
اینطوری که تو تهدید میکنی دلم میخواد خیییییییییلییییییییییی پوکر باشممممم خمثهفخزتلخهقالخهثا
:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



لطفا تهدیدتو عملی کن
سلام خوبییی
یه سوال داشتم :)
اسم این بازی هایی که تو قسمت آخر ران بازی کردن میدونی :))))
اگه میدونی، کجا دان کنم؟!
سلام رژ جونی
من هنوز ندیدم




بچه هایی که دیدن شماها میدونید؟


سیم: گنگ بیستز رو تونستم پیدا کدم تیلز رانر رو نه. گوگل سرچ کن لاو
پشت صحنه ام وی ستی گولد نیومده🤔🤔
🤔👍


جیسوگ:‌ اومده اومده
جییییییییییییییییسوووووووووووووووووووووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
اینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن گیفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف مرگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سکته ای شدم آب دهنم مهنم آویزونهههههههههههههه فاککککککککککککککککک نگاه کن نگاه خمارشوووووووووووووووووو من برم خودمووووووووووووووووووو پاره کنممممممممممممممم یا حضرت بیژنننننننننننننننننننننن عررررررررررررررررررررر نگاه نگاهههههههه پشت موهاشوووووووووووووووووووووو.انگشتاشووووووووووووووووو من پاره خدااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تتبهنسیعتلهنثالنطثیستلص گفتم بهت پنجشنبه نامجونههه 🤪😻🌴
من اگه میدونستم با گیف نامجون اینطوری سکته ای میشی از نامجون شروع میکردم jhvdjhvjksdvnkdsh
نسیبهههههههههه انننقدرررررر برنامه ریختمم ک بیام وبتتتت که نگوووووووووووو
ینی تا لحظاتی دیگر که این کامنتارو جواب دادم میام وبت
اگه فیک اسمات قشنگ تو ذهنت داری بهم بگو از همونا شروع کن
اهــــــه چطوری این همه چیز توی ذهنت جا میش؟ ینی دقیقن اسماشو ک یادته ، سالشونم یادته😮 من هیچیی یادم نمیمونه 😎
میشه لینک ملون نمدونم دوهزار چندو هم بدی لدفن؟
ببخشیدااااا البته 😊💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
سیما است دیگر ...
تو قسمت اجراها برو هستش
جیسوگی یه سوال. از اون آرمیه که یوزنیمش kookii بود، خبر نداری؟؟ موقعی که کامنتشو خوندم که کرونا گرفته خیلی ناراحت شدم. اشکم دراومد. حالش خوبه؟؟

کوکی جان عیزم اگه داری این کامنتو میخونی، میخام بدونی که حالا حالا ها نه تنها ما بلکه خود پسرا بهت نیاز دارن. پس لطفا مواظب خودت باش نِه سارانگ💜💜😢😢
گامساهاب‌نیدا💜😢
نه پیام نداد :(
سلوم
میگما میشه توی یه جایه دیگه اپلود کنی؟یعنی مثلا پیکوفایل
این جایی که آپ کردی برای من میگه باید اشتراک بخرم😢
سلام
نیاز ب اشتراک نیست، با دانلود کند دانلود کنی حله
moon🌛 child🌜
Lasst keeper بخون خودم نخوندم ولی تعریفشو زیاد شنیدم دو فصله فعلن فصل یکو گذاشتم
بعد امتحانات بخونیااا😂😂😂
بزار بیام دان کنم یادم نره



بین الان رفتم ژانر و خلاصشو خوندم
و یه چیزی امممم
چطور اینجا بگم ... 
اگه زانر فیکی اسمات نباشه امیدی برای خوندنش ندارم :| 😂
moon🌛 child🌜
من کلن ۵ تا کامنت دادم اونم سیم ج میداد😂😂
اععععع چ کاپلییی میخونی ی سفارشی واست بزارم😉😉
منم جواب دادمااا 😂
اوممممم من همه جور کاپلی میخونم
اما جدیدا جذب فیکای کوکمین ویمین (دوتاش با هم تو یه فیک😂) شدم و از همه مهمتر با یونکوک رسما میمیرم (آیم یونکوک شیپر)
و اگر توی فیکا جی هوپ گانگستری خلاف کاری چیزی باشه با کللههه اینو میخونم (لعنتی دارکش خیلی جذابههه)
دانلود کردم ولی گوش نکردم🙂
پوکر ترین حالت ممکنم الان
moon🌛 child🌜
جوری میگ تازه دیدی من فک کردم واس ی ماه پیشه😂😂😂
ن من وبت دوساله پلاسم 😂😂😂
کامنت زیاد نمیدم
الانم فعلن وب نسیم 😉😉🙂
دخمل عموشم😎😎
خب آخه بعد دو تا کامنت تازه متوجهش شدی 😂😂😂

اوهه یسسس
آره بابا دیدم پستاتوو ، یه چند تا هم گلچین کردم این امتحانام تموم شه بخونم
عهههه نمیدونستمممم ، از آشنایی باهات خوشبختم 😂💞💞💞💞
moon🌛 child🌜
هعیییی جیس با اینکه زیاد کامنت نمیدادم وبت ولی دلم واست تنگولیده بود😢😢😢😢
خوفی؟؟
خوشی؟؟
سلامتی؟؟
باعث افتخارههه که الان اومدی وب حقیرانه مااا 😭💓💓💓

آره 
آره 
آره 
سوال بعدی لدفن😂
moon🌛 child🌜
اصلن حسابی با اون اهنگه عععععرررر زدمممممم
همششش هم اهنگای مورد علاقع من بوددذذذ یوهاهاهاااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلی وق بود سایتت نیومده بودم
کی گذاشتی؟؟
اوووووو چچچچ خوب پس سلیقه هامون یکیه😏🔥🔥🔥🔥


همین دیروز گذاشتم 😂
اگ داریش لینکشو میدی یا تو یوتیوب چی سرچ کنم؟
یه چی دیگ ، اجرای جیمین با بادبزنو کامل دارین؟
مال ماما 2015 هستش بذار لینک بدم بهت
کلیک کن

آره اون مال اجرای ملون 2018عه
سلام 🙋 خوبید 💗
مرسی از سایت خوبتون 💗
یه سوال داشتم
قبلن تو یوتیوب یه اف ام وی کوکچولو دیدم اینطور بود که : تهیونگ یکم هوله بعد یهو در اتاق پرو جیمینو باز میکنه بعدش تعجب میکنه و معذرت خواهی میکنع و میره و یه جا دیگشم وارد دشویی میشه و جانگکوک اونجا بود بعد جانگکوک برمیگرده سمت تهیونگ و تهیونگ دستاشو میزاره بالا سرش و بعدش از رو دیوار اروم سر میخوره میاد پایین و میگه وااو😮😐
میدونید چ برنامه بود عایا شوما این کلیپو دارید عایا
سلااام
آره میدونم چیه
این برای تبلیغ و اعلام زمان ماما بود 😂😂😂
و اینک دارمش فکر کنممم اما بنظرم تو یوتیوب سرچ کنی راحت تری
سلام..میگم دیگه نمیشه وارد superstarbts شد؟
سلام
متاسفانه بازیش غیر فعال شد... :(
seveanth Skyy ... !
یه سندرومی هست که وقتی البوم جدید میاد نت من تموم میشه ! :]
هعی ! ولی ur eyes tell خیلی نایس بود ! هق
میشه ترجمشو بزاری ؟!
اووو شتت 😂
منم خیلی دوسش داشتم عالی بووود
یس ترجمشم قرار میکیره
❣️White girl❣️
صب داشتم تو اسپاتیفای براش استریم میزدم
داشتم پرواز میکردم لا ابراXDD
حالا فک کن صدای معلم حسابم قاطیش میشدXD
.
جیسوگ میگم سایت یا کانالیو میشناسی که البومای اورجینال بی تی اسو بفروشن ؟ خیلی دوست دارم البوما اورجینالشونو بخرم
حسام جان ب دلایلی دیگه معرفی نمیکنیم سایت یا کانالیو :(
فک کنم نتونم این آلبوم رو گوش کنم😢😢😢
بسکه با احساسه😭😭😭😭
قلبم💔💔😭😭
آاخخخخخ TT-TT
جیسوگ دلت برام تنگ نشده بود😐😊
اصن نبودما،خودت که ماشالله همیشه غوغا میکنی،قابلیت جدید آهنگ گذاشتن چی میگه 😍😍😍😍😍خیلی باحاله💜💜💜
خیته نباشی،هرکی جاتون بود مطمئنا خسته میشد،ولی شما همیشه بهتر از همیشه ادامه میدین💜💜
ادمینای کرین لاو استار دلشون برای تک تک کامنت گذاران تنگ میشه 😍
یسسس جیسوگمون یکی یدونسسستت
سلامت باشییی... ولی کسی ک با عشق کار میکنه خسته نمیشه ^^
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜😭😭😭
.
لیریک ویدیو نمیزارین برا آهنگ ها ؟
بزودیی 
نفس شه رو حمایت کنین تا بازم درست کنه
وای مرسیییییی قربون پر سرعتی تتتتتت
.
واقعا مرسی بخاطر سایت عالی که دارین،بهترین سایت دنیاس،همه چی در اسرع وقت اینجا قرار میگیره واقعا خوشحالم که این سایتو پیدا کردم ،ممنون بابت همه زحماتت ادمین جون💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
قربونت بلو مون جووون .
مممممرررسسییییییی خیلی ممنون ک گذاشتین 🥰🥰😍😘🤩😢
برای ران هم تشکر میکنم همینجا 👈 ممرررسییییی 💓💓💓💓💓💓

اهنگ های ورژن ژاپنی بی تی اس خیییلییی خیلللللی قششننگگهههه 😍😍😍😍😍

عررررر 🥰😘🥰🥰🥰😭😭😭😭🥰🥰😢😢🥰😭😭😭😭😭😂🥰😘😘😍😍
خواهش میکنم از طرف سوگی شههه
😍😍
یسسس

.
This is so fantastic💜💜💜💜💜💜💜💜
Thank you
یههه
لابیووو

مرسی که قرارش دادین
من نمیدونستم به هوسوکی که ژاپنی بخونه نیاز دارمممم گادهههه گااادد
خسته نباشین:)))
خواهشششش 😍😍😍
الان دیگه مطمئن شدی بهش نیاز داری 😂😂👏
moon🌛 child🌜
وایییییییییی عععرررررررررررررررر اونننن اهنگی ک اون گوشست چی میگهههههههههههععععععععههعههههههه لتطبیتبظب.تس.للس.لنسف.تش
تبستب
سللنسل
طتلژلت
ژلتژتل
ل
نژژلن
طلچتسچبتبسبچتسبباچشوابشاتغملنیچیچنلستلچیچلتژلتچطتلژچلژتژلتژلتیتچلییفتچقچیتقسچقسستبیبتتففییتیتق
خیلییی خوبههههه لنتییی و مرسیییی😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تازه دیدی😂😂😂😂😂😂؟

حال کن خداییی
هیییچچچچچچ کسسسسسس مثل من انقدر بفکر حال کردن شماها نیست 😚😏🚬🚬🚬 

تیحشمشوش 😂😂😂😂
به سلااااااام جیسوگ شهههههه
وای مرسسسییی که گذاشتییییییی
خیلیییییی خوبهههههه خیلیییییی خوبههههههههه
خیلی خوب و با احساس و عمیق خوندن 😭😭😭😭
خلیگهیغگهفشسکعقطهکطهفطهفکعهفذ
این آهنگ your eyes tell خیلیییی هفگهفطگطفهطفکهفهگق
آهنگاشون همه جوره بعحغبخغیخغ




وای دلم تنگولیده بود اینجا کامنت بدم 😂ایشالا که منو یادت نرفته جیسوگ شه ؟🙄 بخدا اگه منه وی لاور رو یادت رفته باشه میرم با وی صحبت میکنم از مامور مخفی بودن بی تی اس درت بیاره هااا 😐🙄😂😂😂 خوبه کامللل مشخصه آلبوم جدید رو مخم اثر گذاشته عقلم پریده 😂😂 ایشالا که امتحاناتت رو هم همه رو خوب دادی و تموم شده 😍
سلاااممممم محدثههههه شهههههه
خواهششششش و چونمانهیوووو
تیحشنشدشمش خیلیییییییی
اصن این آهنگ کراش جدیدمهه



مگه میشه تهیونگ لاور با محبت خودمو یادم بره؟؟؟؟؟ -____- یه حرفایی میزنیااو ، درسته خیلی حافظم گند خورده اما نه دیگه تا این حد 
تفی 😒😒😒
نه دور از جونت 😂😂💓💓 نه هنوز دو تا دیگه مونده که یکیش رو فردا میدم
moon🌛 child🌜
منم نت نداشتم با شارژم دان کردم😂😂😂❤❤
هم دردی با مبینا 😂😂
moon🌛 child🌜
هعییییییییی............ من تازه الان دانیدم و گوشیدم چرا انقدررر اینااا خوش صدا و مرگنننننننننننننننننن ععععععععععررررررررر
مرسسییی جیسوگ شییییی😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اصااا دیگه واقعا دارن به کشتن میدن مارووو
همهههه چیزشون عالی صداشونم که مرگگگ اهنگاشونم که هر دفعه جدید و متنوع و قلب لرزون 🔥🔥💓💓💓💓
💜💜💜Amazing💜💜💜
یهههههههه
چرا من تو دریافت لینک میزنم نمیارههههه
ولی بازم مرسی ک انقد زود گذاشتی
دوباره امتحان کن
لاویووو
کیتبحیدبخلبپدژمژدمیدبکمبدبحمذبمبدبدبمبذمبدبمبذمبدبمبنبختبمبدببنبمبدمبدد
دیشب از ساعت ۱۱ منتظر بودم بزارینش.چنل کوکی لند گذاشته بود. ولی من نخاسم از اونجا دانلود کنم. از همینجا دانلود میکنم.
میخاسم صب کنم که بزارینش اما امروز ساعت ۸ صبح باید پا میشدم میرفتم کلاس زبان:\
ساعت ۱۱ رسیدم خونه. ۴۵ دیقه حموم بودم. الان کاملا موهام خیسه😂😂
یه روز زودتر اومد. دیشب آبجیم همه ترکارو از گوشی خودش دانلود کرد. هر کدوم از آهنگاای ورژن ژاپنی رو میزاشت، من هم کره‌ایشو میخوندم هم اگه دنسشو بلد بودم میرفتم😅😅😂
اصن یه چیزی بوداااااااا. دیشب انقد دیوونه بازی دراوردم، قلبم مث خر داشت تاپ تاپ میزد. ینی در عرض ۱ ثانیه ۱۰۰ بار قلبم میزد😂😂😂😂
خیلی گامساهاب‌نیدا نِه سارانگ💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
بورراهه💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پ.ن : میشه یکی به پی دی نیم زنگ بزنه بگه ام وی یور آیز تِل رو بسازه؟؟ مرسی💜💜❤❤
ای بابا دیگه داری خجالتمون میدی😍🔥🔥🔥
 چقدر سرت شلوغ بود اما بالاخره همشو گوش دادی💞
 خواهش می کنم چونمانههههیوووو
آی پلیو *-----*
 میتونی بهش ایمیل کنی😂
ععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررر بالاخرهههههههههههههههههههههه آخجونننننننننننننننننننننننننننننن عرررررررررررررررررررررر
ابثاقذنبزثنقاربزتاثقلعغلزتلصرثیذنثعغلهقبعن



جیسوگااا اون باکس موزیک عجب چیزیه!!!!
دقجصمسدسکشکوشوشوش دقیقااااتاااااااا


آهنگ درخواستی هم میپذیرم ازت نسیبه شهههه🔥🔥🔥🔥😜
اینننجججااارروووووو~
وبو آپ کردیییددد چه قابلیت های باحالی اومده😱
یسسسسسسسس
دیروز اومدم تو وب یه دفعه دیدم اجرا کردن-__-
امروز اومدم دیدم آلبوم اومده بیرون نفسم بالا نمیاد از خوشحالی خداااااااا من برم بمیرم عرررررررررررررر
ینیدرنبسپدنیختدر
خیلی رویایین*-*

😂😂😂😂
خدا نکنه 
جووون تکنولوژی😂😂😂😂
آهنگم که تو سایت پخش می کنین😎😍
قلبه منم که ضعیف لعنتی
صدای جینم که لعنتی مرگگگگ،تهیونگم که مرگگگگگ جیمین که نگممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭، جانگکوکم که....😁(جانگکوک وبخوام شرح بدم‌ وارد مسائل غیر شرعی میشیم😁)
بیتا شه اوف🔥🔥🔥🔥
آره دیگه گفتم حال هواتون یکم عوض بشه و اینکه حوصلتون سر نره و غیره ببین داری دست رو نقطه ضعفم میذاری که میگی تهیونگ
آره بهتره راجع به کوک نگی چون بعدش من میگم و سیما کله من رو هم میکنه😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبییبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مردم😱*
یسسسسس

من نسبت به اون اموجی حساسم
اههههه جییسسوکیییییییی من حالممممممم بدهه از شدت تب بیدار شدم الاننن تو خوابم همش هزیون.میدیدم بیا و ببییینننن 😭😭 ابجیمو بیدار کردم برام اب اورد نمت تکون بخورممم 😭
بی جیمین شه شدیییی
البوممم گوششش نکردم هنوووززززززز
سرم داره میییتررررکههههههههه مامانننننننننننننننننننن چشامم همیننچجووورررررررررررررررررر
واسه چی حالت بد شده بود خدا نکنه یکم استراحت میکردی بهتر می شدی حالا آلبوم که فرار نمیکنه بعداً گوش میدادی ایشالا بهتر میشی
هستم که😎
🔥🔥🔥
نه مرسی😊❤
چرا وقتی میخوای تو سایت کامنت بزاری انقدر با نزاکت و مهربون میشی ؟😂
عررررررر وایییی مرسیییی😢💜
خیلی منتظرش بودممم😢
راستی این قابلیت جدید پخش آهنگ خیلی محشرتر کرده سایتتونو 😁💜
اصا از وقتی اهنگ اومد من سرش بودم
خیلی طول کشید تا کیفیت بالاش بیاد واسه همین گذاشتنش تا الان طول کشید 🔥🔥


اوووووه کومائوووو
دقت و توجه ات بالاست 😍🔥
به به پس بلاخره اومددد*-*
یسسسسس
ممنون بخاطر سایت عالیت😘
سلام، مصاحبه های این آلبوم تو برنامت هست بذاری، عزیزم؟؟ ❤️
سلام 
کدام مصاحبه ؟


خواهششششش💜💜
~.○ Min_ Nika ○.~
ععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
نصحسمسئسنسمشمشئسج 🔫😱
من با این نت چیکار کنم حالا؟☹💔خیلی قشنگ و رویایین نه؟🥺🥺
آره من خوشم اومد 
میخوای برات نت بگیرم مبینا ؟؟
واواواوایییییییییییییییی خیلیییی ممنون که قرارش دادین وایییییی
چقدر قشنگ بوووووود 😭
آهنگای ژاپنی بی تی اس کلا یه جور دیگه ست وایییییییی میخوام گریه کنممم your eyes tell چقدر خوب بود😭🥺
چونمانههههیووووووو 😍😍😍😍💜
اخخخخ ارهههخ
لعنتیااا خیلی با احساس خوندن قلب ادمو به درد میارن 😭😭😭🔫😭

نسمسمسئسشم خیلی خیلی خیلی نوسمسشح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.