بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

سلام مرسی از سایت خوبتون 😍
چطوری زیر نویس رو هم زمان با فیلم پخش کنم؟
سلام عزیزم خواهش میکنم 💜
اسم فیلم و زیر نویس رو با هم یکی کن و تو ی پوشه قرار بده
این ساده ترین راهشه
وای خیلی جالبه ک دنبال هر چی می گردم اینجا پیداش می کنم♡♡
سال نو مبارک....امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشی جیسوگ شی^^
باعث افتخاره جیو جون 💞💞
سال نو تو هم مبارک عزیزم. همچنین 
اونی کییووتتممم
این دومین سالیههه ک من عاشق وب‌تون شدم
امیدوارم موفق باشی مرسی که انقد خوبی انقد سریع همه چیو میزاری
من قبلا نویسنده وب بودم میدونم چقد سخته که پست هارو با کیفیت های مختلف آپ کنی و درخواست هارو بزاری...کامنت هارو جواب بدی و انقد ب‌روز باشی💜💜💜
HAPPY NEW YEAR
ایگو کیوت کی بودم😻😻
لطف داری بنگتن آرمی جان. مرسی عزیزم امیدورام تو هم تو سال جدید موفق و سلامت باشی 💞
من پست های اینجارو با عشق میذارم برای همین هم اقلا برام سخت نیست 😻
😘😘😘 
عیدت مبارکک
سلااام جیسوگ اوپای خوشگل مهربووونمممم
عیدت پیشاپیش مبااارک
ایشالا برات سال پر از سلامتی و موفقیت و ثروت و شادی و مهم تر از همه اینترنت پر سرعت باشه
مرسی اوپام شدی❤❤
خیلی دوستت دارم
راستی اون وبت سر نمی زنی؟؟
💜💋💖💚
سلام راضیه شی
به به جلوتر بهم تبریک گفته بودی 😍؟
این دعای اینترنت پر سرعتت احساساتیم کرد 😭😭😭 کومائووو

مرسی منو به عنوان اوپات پذیرفتی
لابیووو

نه ، زیاد سر نمیزنم
مگراینکه اینجا یه اتفاق بدی بیوفته
ناراحت نمی شی بهت میگم اوپا؟😶
آخه تکیه کلاممه به همه میگم🙄😅
اگه ناراحت میشی بیشتر نگم بهت؟😁
نه نه من از هیچی ناراحت نمی شم
هرچی دوست دآری صدام کن 😁💞
عیدت پیشاپیش مبارک جیسوگ اوپا😍😘😘
کومائویوو کیم ته بوم شی😻💕
جدی پست میزاری واسه عید؟🤗🤗
یس
جیسوگ شی عیدت مبارک😚😚
خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم امید وارم خودت و خونوادت سالم و سلامت باشید و بهترین اتفاقارو برات آرزو میکنم.
بوراهه💜💜💜
مرسی نیکی شیی😍😍
عید تو هم بسی زیاد مبارک باشه 
از آسمون پول و سلامتی و بی تی اس برات بباره 😂💞💸
سایتتون عالیه 👍🏻💗💗💗😍
عالی مبینی 😻😘💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.