بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

NAVER X DISPATCH

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۸ آذر ۹۹ ، ۲۰:۴۰
  • ۱۵۳۱۲

آرمی جون جونا

تمامی ناور دیسپچ ها قرار داده شده

به ترتیب زمان از جدید به قدیم مرتب شدن ، لاو یو آل 😍🧡


دانلود عکس های 27 NAVER X DISPATCH 

دانلود | 3.5M

2020-12-18


دانلود عکس های  지미 팰런쇼-BTS Week' 촬영

Download | 42M


دانلود عکس های 25 NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 6.5M


دانلود عکس های 24 NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 10M


دانلود عکس های 23 NAVER X DISPATCH  

 دانلود | 2M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 10.2M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH

دانلود | 7.5M


دانلود عکس های   NAVER X DISPATCH

  دانلود | 10M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 6.6M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH  

 دانلود | ۱۱M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH کریسمس BTS

 دانلود | 13.2M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH از (BTS (IDOL :  دانلود | 26M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 13M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH

 دانلود | 14M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH

 دانلود|30M 


دانلود همه عکس های NAVER X DISPATCH

دانلود | 18M


دانلود همه عکس های  NAVER X DISPATCH

دانلود | 7


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH 

دانلود | 24M


دانلود عکس های  NAVER X DISPATCH 

 دانلود | 11M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH

دانلود | 27M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 15

دانلود | 9M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 16

دانلود | 10M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 17

دانلود | 12M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 18

 دانلود | 13M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 19

 دانلود | 14M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 20

 دانلود | 7.5M


دانلود عکس های NAVER X DISPATCH 21

دانلود | 8.6M


دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۳۳ ]

اون اهنگه که جیمین میخوندش اسمش چیههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام...معذرت دوباره مزاحم شدم....اهنگو پیداکردم.....اهنگ تونی مونتانا شوگا و جیمین بود....
خوبهه خوشحالل شدمم
سلام خیلی ممنون بخاطر سایت عالیتون وهمه زحماتی که برای آرمیا میکشید😍😍😍💜💜💜💜میخواستم بپرسم ریکشن پسرا به فیلم break the silenceرو میزارین؟🥺ممنون💜💜💜💜💜
چشمم
مثل همیشه عالی...
قالب جدید بسی دارک و شیک...
><
تنکسسسسسسسسس باران شب 
شیک بودن از خودته
اون اهنگه که جیمین میخوندش اسمش چیههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام......خسته نباشید......یه فن مید گذاشتین.....تو دیقه ی 1:30 ش،میشه بگین اهنگی که جیمین میخوندش چیه....لطفاااا لطفاااا بگید
گایز کسی میدونه اسم اهنگو این پست ببرسته
سلام ببخشید بازم مزاحم میشم ولی من سیزن گریتینگ ۲۰۲۱ رو میگم نذاشتین که☹
سلام ببخشید من میدونم اینجا جاش نیست ولی انقد اومدم سایتتون رفرش کردم میترسم سایت شوتم کنه بیرون دیگه😂چرا سیزن گریتینگ نیست هیچ جایی نمیذارید یعنی؟
عزیز قبلا گذاشتیم سیزنو ،سمت راست صفحه خوب قسمتی ک نوشته طبقه بندی موضوع اونجا DVD رو پیدا کن بزن روش سیزنا رو میبینی
سلام عشقم وایییییی عاشق قالب جدیدت شدم واییییییی عاشق خودتم هستم زیاد اگه تو نبودی من نمیدونستم چجوری بسر ها رو دنبال کنم دمت گرمم فایتینگ
اوو یسسس همه جیسوک دوست دارررنن😁😁
ایگوو فدایااا عزیزز 
فاتیینگگگگگ 💜💜💜
سلام اول اینکه
ممنوووووونننننننممممممم💗❤💗❤❤💕💕💗💗❤ به خاطر همه چیییییییی
دوم ببخشید شاید سوالم مسخره باشه اما ویدیو هایه تبلیغا تی کو هومنای که توش بی تی اس هم هست؟؟؟؟؟
میشه لطفا عکس هایی که از اعضا برای Army Membership گذاشتم که هر کدوم شبیه یه شخصیتنو میدونم که جونگ کوک شبیه پیترپن هستش رو بذارین لطفا
خیلی ممنون
ژنرال چونگ یونگ
دوست دارم زیاددددددددددد
𝓚𝓲𝓶 𝓛𝓲𝓷𝓪
قالب جدید خیلی خوب شده مبارک باشه
فدایتتتت
خسته نباشیننننننننن^^
سلامت باشی عزیز
Kim Miyoung🐳💜
خیلی ممنوووون💜💜💜💜
خواهششش میشوددد
سلام
ببخشید من یه سوال داشتم
اون عکس جیمین که یه لباس براق تقریبا بنفشرنگ پوشیده بود و شلوارشاز اینابود که تا بالای ناف میومد رو نمدونید مال کدوم اجراست؟؟
اگ راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم چون خیلی دنبال عکسش گشتم😶🌹
سلااااممممم
خسته نباشید
این سایت عالیههه
مرسی مرسی مرسی
پرپل یووووو💜
چرا کامنت های من هیچ وقت تایید نمیشه ۰🤨😑😕
با سلام 👋
ببخشید مثل اینکه لینک های ششم و هفتم از پایین خرابن تمام مراحل رو پیش می رم اما وقتی میزنم دانلود فایل می نویسه صفحه در دسترس نیست ممنون میشم بررسی کنید۰💜😘
سلام
اگر منظورت 

NAVER X DISTPATCH 16 و NAVER X DISTPATCH 15 هستش، جفتشونو چک کردم و مشکلی نداشتن

دوباره با ی مرورگر دیگه امتحان کن
سلام
سایتتون عالیه
عکس ها هم عالی
فقط میشه یه فایل دانلود همه ی این عکس هایی که تا الان گذاشتید به طور کلیشو یعنی همه باهم رو هم بذارین
ممنون میشم
سلام
مرسی عزیزم
خیر نمیشه
دیگ یکم ب خودتون زحمت بدین دیگ
سلام خوبین😍تشکرررررر.ببخشید یه سوال داشتم.اسم اون برنامه که توش جین مجبوره نامجونه بوس کنه چیه😊
سلام عزیزم
من یادم نیس
اگر کسی میدونه ب دوستمون کمک کنه
اول از همه ممنون که جواب دادی
و اینکه عالی شد که هم یه سری عکسا و هم توضیحاتش رو گذاشتی
سایتتون عالیه واقعا
..
سلام خوبین
من دنبال پشت صحنه عکسبرداری های بی تی اس میگردم
مثلا همین عکسایی که گرفتن پشت صحنش اگه داره
در کل دنبال یه تیکه از یه عکس برداریم که لباس مدرسه ای پوشیدن ولی هر چی تو نت و یوتیوب میگردم نیستش😅
تو کدوم بخش با چه اسمی میتونم دنبالشون بگردم؟👀
سلام رها جان
ما فقط عکس های رسمیشون رو میذاریم
تو قسمت فوتوسایت نگاه بنداز انشالا ک باشه
سلام راسته که میگن پسرا قراره به مدت ۵ سال برن سربازی:-)؟؟؟؟؟؟
5 سال؟ :|
واقعن متاسفم ک اینارو باور میکنید -___-
خداروشکر فوق العاده
.
لینکا خرابن؟
اخه بیشترشون باز نمیشه
سلام
ببخشید بی تی اس قراره با اریانا کامبک بده
اگه امکانش هست تاریخشو میشه بگید؟
سلام
امکان هرچیزی هست
تاریخی مشخص نیس هنوز
سلام ببخشید من یه سوال داشتم ولی نمیدونستم کجا بپرسم اولین بارم هست که میام توی سایتتون میخواستم بدونم چرا برنامه v live برای من باز نمیشه تازه نصب کردم و اطلاعات زیادی ندارم
سلام
باید با فیلت*ر شکن بازش کنی
اهه جریان این عکسا چیه؟
یعنی داستانشون
برا چین این عکسا من اولین باره میبینمشون
یعنی غکس گرفتن داستان میخواد؟ 😶😐
عکسه دیگ
ب همون دلیلی ک من از خودم عکس میگیرم اینا هم از خودشون عکس گرفتن
سلام
میشه لطفا یه توضیحی درباره ناور دیسپچ ها بدی؟
سلام
ناور دیسپچ فوتوها عکس هستن 😁💜
سلام ببخشید اجرای بی تی اس در برنامه منو تو رو میشه لطفا بزارین
سلام 
اجراشون همون بیلبورده که گذاشتیم 
سلام میشه لطفا فایل ریزی بزارین اخه ادم کلافه میشه همش صبر کنه هی رمز بزنه هی منتظر بمونه 🙏🏻
سلام المیرا جون 
اونوقت هزینه اشتراک آپلود بوی و سایت جدیدی که در آینده خواهیم زد رو از کجا بیاریم؟
your spatial angel ...HELENA...
لطفا هیچوقت هیچوقت هچوقت هیچوقت این پستو حذف نکن:(
چشم😂💜
من هر چی میزنم ارور میده
چیکا کنم؟؟
با یه مرور گر دیگه امتحان کن
عالیییییییییییههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.