بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ONE DREAM.TXT [1회] BTS 선배님들과의 두근거리는 두번째 만남♡ 투모로우바이투게더 파이팅

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۳۹
  • ۴۳۷۵

دانلود قسمت اول برنامه ONE DREAM از TXT با حضور BTS

.

.

.

دانلود با کیفیت :

1080P | 155M

720P | 81M

480P | 43M

زیرنویس فارسی

«زیرنویس فارسی از تیم ترجمه 1 سایت ، مترجم:بع ، ادیتور:مائده»

2019-06-27


دوستان قسمت 4 این برنامه با حضور بی تی اسه که اون هم ب زودی قرار داده میشه

درخواستاتونو میخونم ب جان خودم ولی تایید نمیکنم ک گم نشن TT_TT از یه برنامه ۵۰۰ بار درخواست ندین TT_TT

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

لینکاش کار نمیکنه یا فقط برا من اینجوریه
کدوم لینک؟
720 رو امتحان کردم درست بود
میشه به من بگین چجوری دانلود کنم بل نیستم
سلااااامممممم مرسی بابته اینکه به سرعت برق و بااااد زیرنویس میزاریننن😭😭😭😭😭😭عالیین شمااااااا😢😢😢😟😭😭😭
قسمت دو رو کی میزارین؟
سلام بهاره جونننن
تو این هفته میزاریم انشالله یه مشکلی واسه تیم پیش اومد نتونستن بزارن ، قرار میگیره انشالله 
سریال معروفی نبود تعجبی نداره
چی بگم ...
خیلی وقت پیش سریالرو دیدم ولی اشتباه نکنم سریال مصاحبه نهایی کی پاپ بود
اوووووم خب ندیدم پس
عجباا من دیگه حرفی ندارم😏😏
آفورین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این برنامه خیلی خوب بود مخصوصا نصیحت جین 😁😁ولی نمیدونم چرا یهو یاد یه سریال کره ای افتادم
****** ****** *** *** ** ** ****** ** **** ******* ***** **** ** ** **** **** ** ****** ** **** **** *** **** ****** ** ** ***** ** ***** ** **** ** ****** **** ******* *** ****** *** *** ***** 😦😦
اسم سریاله چی بود؟؟ 😂
ما بیدی نیستیم که با این بادا بلرزه دلت شور نزنه 😎💙
ووویییی من باسه روابط سونبه-هوبه ای اینا میمیرم😍😍
مرسی مرسی مرسی مرسییییییییییی
خواهششششششششش💙💙

ممممنوننننن😊
خواهش 💙💙💙💙💙
اولین باره منم انلاینم شما هم چه خبرا از بی تی اس راسته که میخواستن برم عربستان؟
آره عزیزم کنسرت دارن ...
ممنون
💙
کی میزاری قسمت 4 رشو
هر وقت ادمینای ترجمه مون کارشون تموم بشه پست رو میزارم کوین جون
thank you lovely you are the best
ویکوک چانبک ، خوش برگشتییییییی
فک کردم دیگ فراموشمون کردی
ya onni oppa noona hyung dongsaeng hobe tamen ori relationshipinende?
mari dwenya jooooooom ya chinguyaaaaa saranghae fighting
komapda
kamsahe
chincha chohayo
kirigo:
هروقت میخوام برات چیزی بنویسم وقتی عکس وی تو پروفایلت میبینم حس میکنم تهیونگ شی حرف میزنم ...
راستی میدونستی 11 اکتبر بنگتن قراره بیاد عربستان
armydel fighting
چون این جا کرهاینمیتونم بنویسم romanization نوشتم ولی با گوشی خود خود کره ای مینویسم hangook
mihan
anyonggggggggg
💙💙💙💙
کره ای رو فارسی هم بنویسی حله 😂💙💙
چینچایووو ؟؟؟؟ کاش منم همچین حسی نسبت به چت با خودم داشتم 😭
آری مگه میشه ندونم ...
سلام این برنامه مال چه سالیه؟
راستی منم چند تا از برنامه های بی تی اس و بدون زیر نویس دیدم ترجمه نشده بودن اگه اسمشونو بگم ترجمه میکنید؟
سلام استلا جون
تاریخ انتشارش زیرش زده شده
فعلا یه سری لایوارو ارشیو کردم ک بچه ها ترجمه کنن بعد از گذاشتن اونها ، برنامه درخواستی هم قبول میکنم 
خیلیییییییییییییی مرسیییییییی😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍
خیلی دنبالش میگشتم😅
چونمانه یوو هانیکا شی 😍💙💙

سلام :)مرسی که با زیرنویس گذاشتیش*-*
سلام اس ، خیلی وقت بود ندیده بودمت
خواهشششش *ـ* 
سلام من قبلا اینو بدون ساب دیدم الان خیلی بهتر شد که ترجمش کردین

سونبه نیم خسته نباشی کارت عالیه تو ترجمه
متئده جان شما ههم خسته نباشی
جیسوگ که دیگع.............

همهفایتییییییییینننننننننننننننگگگگگگگگگگگ
سلااممم 
اصا بدون ساب نمیشه ... 

کامساهمنیدا 😻💖
فایتینگ
سلام به ادمین بع بگو جیمیلشو چک کنه باید جواب بده مهمه خیلی جیسوگ ای کاش ی روش دیگع بود انفدر تو رو اذیت نمیکردم شرمنده ممنون میشم بگی بش
بخدا بهش گفتم همون دیروز
بهم گفت باشه
واااای یه دنیا ممنون که همه برنامه هارو با زیرنویس میزارین :)
از خنده پاره شدم وقتی جین گفت توی آمریکا مردم کره ای نمیفهمن
عاشق جینم*_*
خواهششششش میکنم بهار جونی 😻
اصا نصیحت های جین فقط 😂😂
وای جیسوگ جونم مرسی . یه دنیا تشکر ایشالا به این خواستت که بخوای bts رو از نزدیک ببینی برسی .
TT_TT چونگمللل کامساهمنیداا 😻😻
ببخشید اون فیلم که بی تی اس میره پیش تی اکس تی را میزارید ؟؟؟؟؟که یه جاش تی اکس تی میگه شماره هاتون را میدید و .... حال ندارم بنویسم :)))))
سلام اگه قسمت چهار باشه ، بعد از اینکه ترجمه شد قرارش میدیم
مرررررررسسسسسى که گذاشتینش
💜💜💜💜💜💜
🧡🧡🧡🧡🧡🧡
اصن تو دلت بامنه میخواستم بگم بزاریش همین امروز☺️
قربون تله پاتیت😂💜
یعنی فقط قسمت 1و4 با حضور bts عه؟😈
یسس
😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
میترسم صفحت لود نشه برای همین ادامه نمیدم 😂😂😂
😍💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.