بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

ba km baz kardam
vali ye chizaye dar ham bar ham miare
masalan mesle in
Qjddjurirojf
che konam????
با وی ال سی پلیر امتحان کن
zirnevisesh kharabe ya baraye man in joorie?????
درسته سابش
با ام اکس پلیر باز کن اگ با گوشی ای
اگ با کامی هستی با ک ام پلیر 🙃
حوصلم سررفته
هعییییی
نه نیستی
من امروز بهم خوش گذشته بود ول یه پیامی دریافت کردم ب اعصابم ریده شد حتی دلیل بداخلاقی اون شخص رو نمیفهمم و نمیفهمم واسه چی داره سرزنشم میکنه و اینقد توهین تو ی جمله ای بود که بهم گفت
کوفتم شد باز
میگم هستم ایش 😒
خب وقی بهت خوش گذشته ب همون فکر کن
اجازه نده کسی حالتو بگیره و کوفتت کنه
گرچه خودمم دست کمی ازت ندارم تا اومدم خونه عین چی کار کردم
همونطوری که استیکرته
رمق حرف زدن باهامو نداری انگاری
خیر
من اوکیم ✋
اهوم واقعا
چرا یطوری ای؟
چطوریم مگه؟ 😕
من عصبانی نیستمممم خوابم میاد
سیم فک کن چی شده؟تو بازارچه ترکمن پیکسل بنگتنو پیدا کردم
واقعا؟
من ندیدمش
راستی سلام نونا^^
سلاامممممم نوراشه
چه ویدیو گوگوللللللللی از جیمین تو مسافرتش درست کرددددددددد...وووووووووی

من باطری هارتم شارز خالی کرده ..باطری اضافه داری جیسوگ بده که سوخت مال من

ننههههههههههههههه با لی دوتا لابلی من چهه بوووووووووکننننم.....
من هنوز باتری عادی ای که یه ماه میخوام بخرمو نخریدم 😂

خدایا معجزه بشه و من برم بیرون و بخرمش
اوخیییییی لیدریه کیوت^^
تفلدش با تاخیر مبارک باشه^^
هنوز تولدشه 😍😍😍😍🎈🎈🎈🎈
آخرش سحر رفت
سیمام رفت
من تنها میرم اصااااا
ولی من ناهارمو کوفت کردمو میرم
اونا هنوز ناهار نخوردن
هاها
:\ 👍
وای خیلی باحال بود وایی کوکیییوووو ارامم وای خیلی باحال بودن هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
😍😍😍😍💙💙💙💙
مرسی از نظرتتت
سیما شه من الان دارم فک میکنم بیام یا نیام
میخوای برو
میخوای نرو 
😎💖


سیم: مبینا چرا فک کردی اون موقع صبح من بیدارم؟ 😨😳
آخرشم ک نیومدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.