بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

عشقم میشه بگی چطوری عضو سایت شم دقیق توضیح بده فک کن داری به بچه کلاس اولی که تازه گوشی دیده یاد میدی و یه چیز دیگه اینکه من خیلی دنبال آهنگایی که نامجون یا جین یا بقیشون به تنهایی خوندن که جز آلبوم های گروه بی تی اس نیست (یعنی دسته جمعیشون) گشتم (چند تا پیدا کردم مثل D2 یا mono) ولی میشه بگی کجا دنبال بقیش بگردم

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام خسته نباشید لینک البوم BTS - Lights Boy With Luv خرابه.❤️
salam hyungam
khoobi???
naboodam chand vaght 3 rooz pish oomadam
vaghan???
O_o
nadare koreii??
pas in zhaponie???
man chera fekr mikardam koreiie??
واقعاااا سه روز پیش اومدی؟؟؟
پس چرا هیچ جا نیستی؟!! 
ینی تو وب سحر اومدی؟! آها خب هیچکس مثل قبل اونجا نمیره حق بده که فکر کنیم نیستی :(

نه این ژاپنیه کره ایی هم نداره
nona light mp3 nadare??
koreii manzoorame
نه لایت فقط یک ترک ژاپنی عه
حالا ممکنه بعدا کره ایشم بدن بیرون


خوبی نورا؟! کجایی کم پیدایی
راستی من نونا نیستم :)
مدت ها گمت کرده بودم.الاننننننن دوباره پیدا کردم
Do u remmember me?
ته جین شیپری ک مومنت و فیک های تهجینی درخواست داده بود ؟ 😂
میدونم گذاشتیش...ولی نمیشه لینکشو بهم بدی؟
جیسوگ شیییی چرا نسبت ب آرمی کمتر خالی میدی کیجا؟! فایتینگ ببر ازش... اگ بخوای کمکت میکنمم 😈😈😈

و اینک هی میگم اون تیکو بزن ک تو تب جدید واشه ... خوشت میاد مردم اذیت شن خودتم مجبور شی برای همه توضیح بدی دخترم؟! 😂😂😂😂😂😂

میتونی فحش بدی بهم😂
ک کمتر فحش بخورم 😂
راس میگی
اشتباه از من بود 😂
bts countdown 2017 اونی میشه لینک این برنامه رو بهم بدی؟
گذاشتمش ک !!! 🤔
و army در صورت فرستادن کامنت خالى هفت سال به حق هفت تن بنگتن به نفرین بنگتن دچار خواهد شد...
سوره ى bts&army (بى تى اس اند آرمى)آیه ى 7
آفرین 💙💙💙💙💙🙆
عررررررر آره
عرررررررر تھیونگھ****************
ب علت حساسیتت ب تھ سانیدم
😂😂
شما اولین سایتی هستین که هر چی می گم زود می ذارین واقعا دمت گرم خیلی گلی ایشالا تو کنسرت های بی تی اس همیشه باشی
دعای خیر T_T 
سارانگه یو 😭💙💙
توروخدا یکی بدادم برسه نمیدونم چرا برا من اصلا صفحه های دانلود رو باز نمیکنه نمیتونم اونایی که جدیدا گزاشته شدرو هیچکودومشو دان کنم
سلام
روی لینک ها نگه دار و open in New tab را بزن
مشکل بعضی از مرور گر هاست 
ببخشید میشه فیلما یا کلیپ های کوچیکی که بی تی اس توش بازیگری کرده رو بذارین و اینکه اسم اون کلیپی که جونکوک رییس شده بود و بقیه کارمند بودن اگه میشه بذارینش یا اسمشو بگین
سلام
جز تهیونگ در سریال هوارانگ ، هیچ کس سریال یا فیلمی بازی نکرده 
اونی کوک رئیس بود ، تو سایت قرار گرفت 
اسمش bts countdown 2017 عه
تواین چند روز کمبود من احساس نشد؟
نه زیاد
چون خودمم نیستم 😞
چجوری باید دانلود کرد؟
ینی چی ؟ 😃
خیلــی ممنون ❤❤
چونمانهیووو 😍😍😍
땡 - RM, SUGA, J-HOPE
اگه میشه اینو قرار بدین اسم اهنگ هم
dd ceremony
سلام جیهوپ بوم 💥
عه واقعا آهنگ ددنگ رو نداشته بودم ؟ 
اوک می زارم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رمز پست خصوصی
********
ببخشید اونی که من عکس وجمله نذاشتم آخه خوب نمی شناسمت
خوشگل کیوت با نمککککککک 😍😍😍😍😍
فک کنم این سه تا کلمه کاملا میتونه توصیفت کنه 💙💙💙
عررررررررر





پروفمم ببین^^





باازم عررررر
خود شیرین 😂😂😂😂


راس میگی هر داره 
ولی ن بیشتر از پروف من 😉💙😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.