بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

SPEAK YOURSELF: WEMBLEY / LONDON DVD

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ آذر ۹۹ ، ۰۲:۲۹
  • ۱۳۳۵۶

Concert Part 01

«آپلود بوی»

FULL HD | 6.1GB

720P | 1GB

480P | 542M

«مگا»

FULL HD | 6.1GB

~~~~

Concert Part 02

FULL HD | 3.1GB

720P | 570M

480P | 300M

~~~~

Making

 FULL HD | 3.3GB

720P | 560M 

480P | 295M


کنسرت دارای هارد ساب انگلیسیه

زیرنویس فارسی قرار نمیگیره

کیفیت فول پارت یک در دو آپلود سنتر قرار گرفته ( اگر اشتراک آپلود بوی ندارید میتونید رایگان از لینک مگا دانلود کنید)

کیفیت دیگری قرار نمیگیره

بعد از کلیک بر روی رد تبلیغ بزنید تا وارد صفحه دانلود بشید

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۴۷ ]

ببخشید میشه یه توضیح بدی که این لینکایی که گزاشتی چه فرقی دلرن مثلا آپلود بوی و مگا باهم فرق دارن؟؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام. سایتتون خیلی عالیه من جایی ندیدم آرشیو اینقد خفنی داشته باشه!! :دی
این کنسرت هم واقعا سافته. ممنونم ازتون، فایتینگ!!!
اون کنسرته که تو پاریس بود
بعد هالزی هم همراشون بودش
که بعدش جونگکوک داشت اهنگ فرانسوی میخوند
هوپمین داشتن میرقصیدن باهم
بعد تهیونگ هم داشت با جونگکوک میرقصید و بهش گل داد
اون تو سایتتون هست ؟؟؟؟؟
(چقدر توضیح دادم یا خدا :/// امیدوارم متوجه شده باشی کدومو میگم )
اگه هست میشه بگین کدومه و اسمش چیه و کجا پیداش کنم ؟
اخه گشتم پیدا نکردمش
سلام..عاقا من در ب در دنبال کنسرتی میگردم ک توش اهنگ tear رو اجرا کرده باشن🤧تو این کنسرت ومبلی اجراش میکنن؟؟؟؟اگه میشه راهنمایی کنید بدونم دقیقا کجا رو دنبالش بگردم😪
هااای
این سایتتون خیلیییی خوبه ممنون بابت کنسرتا و هرچی که میزارید واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم انقد خوبین شما😉
این تور همون توریه که هالزی میاد؟ من دنبال توریم که هالزی میاد اون کدومه؟
فدایت عزیز😍😍😍
ام راستشش نمیدونم دقیق ولی یادمه هالزی با بنگتن تو لندن اجرا داشتن و ب نظرم همینه 
سلام مرسی از سایت خوبتون ♥♥♥♥
کنسرت love your self, nagoya که فک کنم تو ژاپن بود رو میشه بزارید؟ ممنون میشم قرار بدید هیچ جا پیداش نکردم :(♥
سلام ^^ این همون کنسرتیه که آرمیا پسرا رو سورپرایز کردن!؟ خیلی دنبالش میگردم این چند ماه
سلام 
یسس وینتر شه
سلام اگر میشه خواهش کنم تور کنسرت پاریس هم بزرای لطفا ممنون

سلام اول از همه تم جدید مبارکا باشه خیلی قشنگ شده
دو م اینکه یه سوال داشتم کنسرت اوساکای ژاپن منتشر شده ؟؟
اخه بینهایت توی یوتیوب و هر جا ازش مومنتی هست
سلام ببخشید مزاحم شدم وبلاگت بینظیره ولی میشه خواهش کنم تور کنسرت پاریس هم بزرای لطفا
😐😐😐😐
😐😐😐😐
😐😐😐😐
😐😐😐😐
🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
سلام ادمین عزیز
میشه بگی چطوری میشه از مگا ،دانلود کرد ؟؟؟
آخه برای من تا یه حی دانلود یشه تقریبا تا نصفه هاش بعد یه تایمر میاد که حدود 6 ساعت میشه باید صبر کنی ؟؟؟
نمیئونم چطوری دانلود کنم میشه کمکم کنی ؟؟ خیلی ممنون میشم
سلام
تو گوگل سرچ کنید
باو این چیزا ک مهم نی.کوکم از همه کوچیکتره ولی تو نصفه بیشتره فیکا تاپه!جونز مثالو😂(یکی بیاد ذهنه منو جمع کنه😐)
ددی کجا اوپا کجا ععههه
راه نداره تو ذهنه من ددی باشی😂😂
بزا ببینم..اصن خودت چی دوست داری؟

😂😂الان بگم تهیونگ بود خوشحال میشی؟؟
میرم فک میکنم ببینم یادم میاد کی بود🚶...😂
خا الان تعبیرش چیه؟؟😐😂بوگو ببینم
تف بهت 
بدجور قانعم کردی لهنتی 😏💞

من ؟ برا من نظر تو مهمه 😏 

مطمئن باش ته بودد
تعبیرش اینه که تهیونگ میاد لایوو و من با خبر میشم و نگاه میکنم 🔥
تو رو خدا چک کنید / فقط سایت شما گذاشته ولی پارت دوم همه کیفیت هاش خرابه
سلام
چک شد مشکلی نداشت
توی اینجور موارد چند ساعت بعد لینکو چک کنید یا اینکه با مرورگرای دیگه امتحان کنین
پارت دوم لینکش خرابهههه
سلام
چک شد مشکلی نداشت
توی اینجور موارد چند ساعت بعد لینکو چک کنید یا اینکه با مرورگرای دیگه امتحان کنین
تو از اولم برا من بیبی بودی😏😏
برا همینه اسمتو دیدم کرکو پرم ریخت😂
منکه میدونم زیره سره سیماس

دسشویی ک ادمو خبرنمیکنه😒میکنه؟؟؟
نمیدونم چرا حسه فاکیم فعلن بهت😒عه
دیشبم یه خواب ازت دیدم یکی هی صدات میزد😐طبقه احتمالاتم سیم بوده چون صدای سیمو شنیدم قبلن😂😂
ولی هیچ تعبیره خاصی نداره فک کنم..شام زیاد خورده بودم😂😂
ولی من ازت بزرگترمااا🚬🚬
قبلا هم اوپا بود حالا زیاد تغیری نکرده اسمم



میکنه! قبلش رودت صدا میده و خبرت میکنه
جدی؟؟ 😂😂😂😂 عهههههههه اقاااا خو شاید صدای تهیونگگگ بود!!! چرا لگد میزنی به بختم؟
اتفاقا تعبیر داره ...😎
سلام
وای اگه این توری که گفتم (وینگز ماکائو) رو بذارید خیلی ممنونتون می شم. البته اگه نذارید هم ذره ای از علاقه من نسبت به شما کم نمی شه. شما تنها جایی هستید که هرچی از بی تی اس می خوامو می تونم پیدا کنم. امیدوارم تو کاراتون موفق باشید و به خواسته های خوبتون برسید.
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟! (واقعا؟!)😍

اشکال نداره اگر یه مشورت بخوام بگیرم؟ به نظرت من که قبلی رو دیدم و کلیم لذت بردم، اینو هم دانلود کنم؟ چون حجمش شوخی بردار نیست (:/) و اجراها هم همونن.
از طرفیم به بنگتن که میرسه آدم حرص میزنه چیزی رو از قلم نندازه😅😎
چه کنم؟!
خوب هستی که خوب میبینی🚬🔥

من خودم به شخصه میخوام اینو ببینم 
به خاطر همون آهنگ فوراوری که ارمیا میخوننش
ولی تور برزیلو قصد ندارم فعلا ببینم 
هعق🥺🥺
من واقعا با دیدن کنسرت روز دوم اینجوری شدم🥺🥺
خیییلیی سافت میکنه آدمو قشنگ هارتم بنفش شد🥺🥺💜💜✨✨
جیسوگ شی کومائو و بوراهه💜💜✨✨
خواهش میکنم 😻💞💞💞
لابیوووو
همینمون مونده یه بیبی ددی شع😏😐🚬😂
جریانش چیه؟من براهمچین جریاناتی وقت زیاد دارم😂😂زیره سره سیماس؟

😒
کاش منم میتونستم جوابتو سین کنم یکم دلم خنک شه
نخند😒😒
کامنته هستی شه هم خوبه سلام میرسونه.ببخشید توروخدا.تو دسشویی گیرکرده مجبور شدم من بیام جوابتو بدم😂😒
اوووو من برای تو بیبی ام ؟🔥
جریانش طولانیه 😂😂


آیگویا من که زود جواب دادم 😂
ببخشید فقط من نمیتونم اون HD رو دانلود کنم یا هیچکس نمیتونه؟
میشه اول پارت اولو تو دو پارت بذارید میخوام فول اچ دیش رو دانلود اما نمیتونمممم لطفاااا تو دو پارت بذارید💜ممنون میشم اگه بذارید:)
سلام چک شد مشکلی نداشت
پارت اول کیفیت فول توی دو آپلود سنتر قرار گرفته اگر.اشتراک ندارید میتونید از لینک مگا دانلود کنید 
میشه کنسرت SYS فرانسه رو هم قرار بدین؟ همه‌ی کنسرت های اسپیک یورسلف رو گذاشتین ولی هیچ کنسرتی از فرانسه نزاشتین. امکانش هست کنسرت فرانسه رو هم بزارین؟ اگرم که نمی‌تونید قرار بدین، بگید از کجا میتونم دانلودش کنم 💜
سلام یلدا جونی
تا الان هر پکیجی از تور اسپیک منتشر شده رو گذاشتم 
من ندیدم جایی تور فرانسه رو گذاشته باشه یا بی تی اس چیزی منتشر کرده باشه 
سلام فدات شم، ممنون که جوابمو دادی
فکر می کنم تور وینگز (wings) بود، همون که جیمین ناراحتی عضلانی پیدا کرده بود و نمی تونست برقصه. اجرای یکی از آهنگاشون این هست می خواستم خود کنسرت رو به صورت کامل داشته باشم. البته اگر مقدور هست. ممنون از شما
https://www.youtube.com/watch?v=FzZQRaoi5XM
(171104 BTS wings tour in macau 'Spring Day' 봄날)
سلام
تنکس گفتی 
تور وینگزم میخوام بزارم به زودی
جیسوگ ددی؟؟؟!!!😐😐
ایز دت یور نیو نیم؟؟
واااووو😐
خسته نباشی چینجا
این چندوقته خیلی برنامه اومده صاف شدی~ಥ_ಥ💞
همطو کامنتامو سین نکنಥ_ಥعیش
یه سلام بکن ب کامنتا منم خا
نمخام اصنಥ_ಥ
برو ب کارات برس
🚶...
جریان داره -.-
،
یهههه
اول صاف میشدم و بعد از دیدن برنامه ها سافت میشدم😂
سلام کامنت هستی شه چ خبر؟😂
سلام
یک سوال دارم من بخوام کل کنسرت سعول رو کامل یعنی بدونادیت چون مثلا بخوام کل 5ساعت کنسرت ببینم میشه کاری کرد چون من کنسرت دان که کردم مال سعول رو خیلی قسمت هاش حذف شده بود مثلا جایی که از کوک میبرسن کدوم اجرا رو دوست داشتی و جیمین میره جلوش میگهبگو اهنگ من :) الان میشه همه کامل کنسرت دید
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی
سلام 
متوجه نشدم
سلام میخواستم تشکر کنم ازتون اولا واسه اینکه برای همه ویدیو ها بالاترین کیفیت رو هم میذارین هم برای اینکه کنسرت هارو اینقدر خوب پوشش نیدین.تو این قزنطینه دیدن کنسرت ها واقعا روز آدم رو میسازه مرسیییی
سلام پرپل شه 😍 پرپل یووووووووو

آره واقعاا
سلام.
می شه بگید کنسرتی که توی ماکائو جیمین روی صندلی نشسته بود به صورت کامل (حتی فنکم) وجود داره؟ اگه هست می شه اونو هم قرار بدید؟ یا حداقل بگید از کجا می تونم پیدا کنم؟ هرجا گشتم نبود فنکم ها هم منسجم نبودن. ممنون از شما که وقت می ذارید و کامنتها رو جواب می دید.
سلام جی ارمی 
تور اسپیک یورسلف منظورته؟ برای اسپیک و لاو یورسلف همه تورارو گذاشتم
خواهش میکنم 💜
اگه تونستی لینک یه تیکه از ویدیو رو بفرست ببینم کدومه 
الان دیدم دوستان خیلی سوال پرسیدن برای همین من جوابش و میگم...چون خودم قبلا دانلود کردم این کنسرت رو از یه سایت دیگه و دیدم کامل...
این کنسرت ویمبلی لندن روز دوم هست، پسرا در ویمبلی دو روز کنسرت داشتن، این تازه منتشر شده، همونه که آرمیای لندن پسرا رو سوپرایز میکنن و آهنگ Young Forever رو میخونن، همونی که تهیونگ کلاه زرد پوشیده...البته از طریق لینک مگا هم میتونید کنسرت و قبل دانلود یه نگاهی بندازید بهش که بفهمید کدوم کنسرت هست...😊🌹
خدا خیرت بده زهرا شه
مرسی ازین کامنتت
مگه این همون ومبلی نیست که قبلا قرار دادین؟ اونو دانلود کردم.این با اون متفاوته؟ اونم لندن بود استادیوم ومبلی

چیکار کنم الان؟ 🤔🤔💜
میشه کنسرت فرانسه تور اسپیک یورسلف رو قرار بدین ؟همونی که با هالزی اجرا کردن🤩😍خیلی دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم 🥺لطفا قرار بدین. ممنون و فایتینگ 💜
مگه این همون ومبلی نیست که قبلا قرار دادین؟ اونو دانلود کردم. مگه این همون نیست؟ اونم لندن و ومبلی بود
سلام . خسته نباشید
میشه بگید مگا هکره یا نه ؟
چون وقتی من اپش رو نصب کردم ، تموم عکسام توش اومد

میشه جواب بدید ، از دلهره دارم میمیرم
سلام
:| نه
ربطی نداره 

پارت دوم لینک خرابه'^'
چک شد مشکلی نداشت
سلام
قبلا کنسرت ومبلی رو آپ کرده بودید. ... این با اون فرق داره؟
اون پخش آنلاینش بود 
این پکیج دی وی دی ایه که منتشر شد
میشه بگی making چیه؟
کنسرت دو پارت است؟!
یا making هم شامل کنسرته؟!
سلام روزتون بخیر
میگم این کنسرت همون روزیه که ارمی ها یانگ فوراور رو خوندن و پسرا گریه کردن؟
سلام میگم این کنسرته روز اولشه یا روز دوم ؟
جیسوگا خیلی این کنسرتو میخواستم تنکیو:)))))))))))))
سلام عزیزم میتونی لیست اهنگایی که اجرا کردن رو هم قرار بدی؟ منظورم اسم اهنگایی که اجرا کردن رو یه گوشه ای بنویسی 😅
مرسییی😘😍
همون کنسرتی نیست که آرمیا آهنگ تا ابد جوونیم رو برای پسرا خوندن ؟
ندیدم هنوز
ولی مثن که همونه
ممنونننننننننننن.میگم تو فرشته ای چیزی نیستی ؟؟؟؟؟
من همین الان از خواب بیدار شدم و سایت شما رو دیدم . واقعا بهترین سوپرایززززززززززززهههه
ممنونم.
اعتراف کن از کجا فهمیدی کلک ؟؟؟😎🚬
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
*-*
آنیونگ🤗میگما این تازه اومده یا شما تازه گذاشتین؟
چی هست اصلا.ینی خب اخه کنسرت ومبلی رو قبلا گذاشتین تو سایت!🤔ومبلیم ک ی بار رفتن کلا!؟
اون پخش آنلاینش بود 
این پکیج دی وی دی ایه که منتشر شد
سلام.
میشه بپرسم زمان هر پارت چند دقیقس؟
سلام و خدا قوت. ممنون ممنون ممنون
خیلی دنبال این کنسرت بودم. دست گلتون درد نکنه
همون کنسرتیه ک اهنگ forever رو میخونن ارمیا؟
خودم هنوز ندیدم
ولی اینطوری شنیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.