بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آهنگ SUGA’s Interlude از شوگا + ترجمه

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۱۱
  • ۷۸۹۵

Title : SUGA’s Interlude
Album: Manic
Artist : Halsey, SUGA, BTS
Release Date: 2019.12.06
Genre: POP
Language: English , Korean

دانلود:

Mp3 | 5.3M

~~~~

ترجمه:

من تمام زندگیم در حال تلاش بودم
که زمان رو جدا کنم
بین داشتن همه چیز
و تسلیم شدن،آره

این سرگردونی جایی که هیچی جز رنگ آبی سرم رو پر نکرده
نفرت از خود و خشم داخل ذهنم زندگی‌ میکنن
من، کسی که پر از رویا بود، بزرگ شد و به اون رویاها رسید ولی
فکر میکنم بهتره که یه رویا فقط یه رویا باقی بمونه
همینطور که زندگی میکنم ‌بهش فکر میکنم
امیدوارم که حرکت بزرگم شکست نخوره
باورهات، تلاشت ، اعتمادت و طمعت
باور دارم که هیچکدوم زشت نیستن
سپیده دم قبل از طلوع خورشید تاریک تر از هر چیزیه
ولی هرگز فراموش نکن ستاره هایی که انتظارشون رو میکشی فقط تو تاریکی نمایان میشن

من تمام زندگیم در حال تلاش بودم
که زمان رو جدا کنم
بین داشتن همه چیز
و تسلیم شدن،آره
برام سواله که بعدش چیه
اگر دیگه دوستش نداشته باشم
بین داشتن همه چیز و
تسلیم شدن قدم میزارم، آره

گاهی اوقات نمیدونم که تو مسیر درستی قدم میزارم یا نه
میخوام بدونم که آیا چیزه دیگه ای هم هست؟
اگر بینهایت به سمت آخر تونل بدوئم
اگر درسته، آینده ای که میخواستم
راستش فرق داره
دیگه مهم نیست
حالا دیگه بحث اهمیت زندگی و مرگه
برام مهم نیست که چه اتفاقی میوفته
آره آره ممکنه با اون چیزی که میخواستی متفاوت باشه
جوری که زندگی میکنی، جوری که عشق میورزی
تمامش تغییر میکنه
درسته
آره، خب میخوای حرکت کنی؟
برای تردید کردن هنوز جوونیم
بیا به سمتش بریم...( باهاش رو به رو بشیم)

من تمام زندگیم در حال تلاش بودم
که زمان رو جدا کنم
بین داشتن همه چیز
و تسلیم شدن،آره
برام سواله که بعدش چیه
اگر دیگه دوستش نداشته باشم
بین داشتن همه چیز و
تسلیم شدن قدم میزارم، آره
 ▁

ترجمه از:
「 ∞ @btsir7 ∞ 」

دسته بندی :
 Music ترجمه

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
میشه آهنگ شادوو شوگا رو قرار بدید؟
من هیج جا داخل وبتون پیدا نکردم
تو آلبوم‌ها نگاه کن
اهنگش اسمش چیع:/
Suga's interlude 😓💙
اوه من اونو دان نکردم تو وب سیمول ...
دان کن پس
هععییییییییییییییییییییی امان از این روزگار-___________-

قشنگ بود ولی.____.
اره
منم دوسش داشتم
البته سانگ ریکوئستو بیشتر دوس دارم
سلام...مرسی از ترجمه😍😍😍 واینکه من خیلی دوست دارم برنامه های بچه هارو بدونم که مثلا الان کجان وبعد ماما کجا رفتن!!!اما نمیدونم اخبارشونو از کجا بگیرم....کمک😟😟😟
سلام
سایت خبری برای بی تی اس نمیشناسم
ولی لینک سایت توویتاشونو سمت چپ پاایین صفحه قرار دادیم
عرررررررر
عشق هالیوودیم با بایسم اهنگ میدن بعد من خبر ندارم
ععععرررررررررر
یسسسسسس
چقد من منتظر این لحظه بودمممم😭😭😭😭😭
ㅠㅠ
خ کیوت بود
اره قشنگ بود 
سلام ادمینی میخواستم یه سوال بپرسم جینگل بال امسال که نفسامون هم اونجا حضور دارند تا کی ادامه میابه تا آخرش با آرتیست های دیگر اجرا دارند؟😐
نمیدونم والا
ففط میدونم لایو استریم نداره و امروز بود
احتمالا بزودی هم قرار میگیره تو سایت
عالیه من عاشق هردوشونم
😍👌
Bts.army.jungkook
آهنگه خیلییی قشنگه.من دوستم با ایناه آرمی نیست و از چیزا سر در نمیاره عاشقش سد.ر
رپ شوگا عشقه 😭😭😭😭😭
بایدم همه عاشقش باشن
جدیده؟
عاره
واییی الهییی قوربون شوگولمممم برمممم
هالزی حسابی ازش تعریف کرده بود و گفته بود لز طرز نگاه یونگی به زندگی خیلی خوش اومده و به نظرش اون خیلی ادم فوق العاده‌ایه البته غیر از اونم نمیتونه بگه چون اولا یونگی واقعا همینطوره دوما هالزی با بی تی اس خیلی مَچ شده سوما از ارمیا خیلی میترسه 😂😂😂😂😂اینو از یکی از مصاحبه هاش فهمیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اونی یه سوال فوق فنی الان این متنش ماله یونگیه؟؟؟چجوری اینگلیسی نوشته اهنگ؟؟؟یا نکنه فقط تهیه کنندش بوده؟؟؟
کی خوشش نمیاد؟😂😂😂 
بی تی اس مرز ممنوعه ارمی هاست
کسی توش پا بذاره ازین مرز محافظت میکنن 😏💪
اممم مطمئن نیستم 
قسمت تهیه کننده و نویسنده هاشو نخوندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.