بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

SUGA Trivia 轉 Seesaw Stage Mix

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۴ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
  • ۱۴۴۱

دانلود استیج میکس Seesaw با کیفیت:

720P | 46M

1080P | 126M

.

.

.

این آخرین استیج میکسی بود ک گذاشتم  

تا اجراهای جدید و استیج میکسای جدید 💞

(چندتایی ک درخواست داده بودین هم یا استیجمیکس نداشتن یا میکسشون خوب نیود و یا کیفیتشون 360 بود)

دسته بندی :
 Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۷ ]

یه سئوال... این استیج میکسارو خودتون درست میکنین ایا؟؟
خیرر
خداروشکر 💜😍😍😍🌸
ایشالا همه تون سالم باشین ☺️💜
بوووووراهه به همه😬✌🏻💜🌸
سلام سیما جونی 😍😍🌸 خوبی عزیزم؟؟
امیدوارم بهتر شده باشی 💜💜💜😍 بوووست میدارم😍💜😙
سلاممم
اره خوب شد خداروشکر
😻💜
قربونت مرسیییییییییییییییییییی *____*

عههههه خب خدا رو شکرررررررر
لابیوو😘😘😘
مین یونگی کاملا توانایی این رو داره که باعث بشه لب‌هام به لبخند کش بیان...
شما هم همینطور!
ممنون که این مدت با گذاشتن استیج‌میکس‌ها دقایق خوشی رو برام رقم زدید...
ناراحت شدم که دیگه وقتی سایت رو می‌بینم خبری از استیج‌میکس‌های جدید نیست
مرسی از تمام زحماتتون و صمیمانه‌ترش هم:
فایتینگ!
اخ اره 😭
قربونتت 😍😍😍😍
حالا بازم یکارایی میکنم نگران نباشید 😘
🤗😇💞
سیما جوووووونییییییی مرسیییییییی واقعااااااااااا
هر شب که میومدم تو رختخواب سریع گوشیو به امید ساعت ۱۲ بر می داشتم استیج میکساتو ببینم
اصن این آخری رم که صب دیدم...
قبل این بود که کارامو شروع کنم...گفتم باید یه انرژی بگیرم...
اصن انقد انرژی گرفتم که سه چار ساعت بکوب داشتم می نوشتم XDDD
دمت گرم واقعا این مدت خیلی بهم انرژی دادی *بووووووووسسسسسسس*
به امید فن ام وی و استیج میکسای بیشتر...
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
.
.
.
پ.ن : راستیییییی سیماااااااا
چن وقت پیش یه کامنت داده بودم جواب شو ندادی...
پرسیده بودم : خوبی؟ بهتری؟ کرونا رو شکست دادی؟
حالا الان جواب شو بده :)
ایگوووو واقعااا؟! 🥺🥺🥺🥺
اصن بخاطر تو هم ک شده دوباره 00:00 برنامه میذارم 😎💞
یسس فایتینگ 

جواب ندادم؟ حتما جیسوگ جواب داد 🧐
یسس کاملا شکست خورد 😎💪
واییییی این خیلی عالیه مرسی😍❤
😻😻😻😻💃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.