بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

میشه عکس های season greeting سال های قبل تر هم بزاری؟؟؟ممنون.
سلام یاشار جان 
فعلا قسمت درخواستی بسته است
بعدش حتما اونجا کامنت کنید تا قرار بگیره
سلام ببخشید چرا این فایل ها برای من باز نمیشن با دو تا گوشی هم امتحان کردم نشد
سلام گلم
تو کامنت قبلیتم گفتم عزیزم. عکسارو اول از فایل زیپ اکسترکت کن باید باز شن. من خودم از همینجا دانلودشون کردم
خواب دیدم داشتم سایتتونو چک میکردم
یهو کلی پست جدید گذاشتین بعد کامنت داشتم میزاشتم😂😂😂
بیدار شدم دیدم خوابم تعبیر شده😂😂😂
جدی میگی؟؟😂 چونگملیووو؟؟؟
یعنی اینجا تو خوابت هم هست ؟؟😂 عاشقتم ینی💞💞😂
راستی دیگه خواب ساییتونم میبینم😂😂😂
مگ خوابشو میدی؟😳😂🤚
واای من هنوز نمیتونم باور کنم
دارم راه میرم یهو مث دیوونه ها داد میزنم جییین
این چه کاری بوددد
دلم میخواد برم موهاشو از ته بزنم بفرستمش سربازی
😭😭😭
😂😂😂😂
حساس نشو حساس نشوو 😂😂
😭😭😭😭

:""""")


اموجیم شبیه احمقا شده 😂
واااااااااااییییی
اینا چین ؟من کیم ؟اینجا کجاست؟
چرااا موهای جین؟؟؟؟چراا جیهوپ اینقدر نورانیهه؟؟

میبینی؟؟؟؟

برگام ئیسنسنشنئشدستستزهرهبت😭💞
این عکس هرو از کجا میارین؟
ما اینیم دیگههه 😂😂😂😂
ججججججججججججذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
😢😢😢😢😢😢
دیدین کوکی تصادف کرد😭😭😭😭
من سکته زدم فهمیدم ولی خداروشکر خطر رفع شد🤦‍♀️🤦‍♀️🤲🤲🤲
اره 😭😭😭
진 민 ♥ 대 현
گوماپتااااااااا سیما شهههههههه
من فقط با این یه عکس مردم با بقیه اش چیکارکنم
هاااااااااان!؟!؟!؟
خواهش میکنم 😭
باور کن نمیدونم 😭💔
سیما شی چرا واسه من باز نمیشه؟؟؟!😢😢😭😭😭
نمیدونم چرا براتون باز نیشه والا
من دوباره دانلود کردم باز شد برام
ولی یکم صبر کنی دوباره آپلودش میکنم 


خب دوباره اپلودش کردم
ترای اگییننن 😁
دانلود نمیشه😢😭
الان خودمم دانلود کردم مشکلی نداشت ک
چطوری دانلود نمیشه؟
ژوننننننننننن
نسی تونستی دانلود کنی؟ 
진 민 ♥ 대 현
عکسات باز نمیشن با هیچ فایلی...
عهه واقعااا؟بذار چک کنم
진 민 ♥ 대 현
بااجازه برداشتم عکسارو بذارم تو سایتم...^-^
کنچانا 😁
진 민 ♥ 대 현
عررررررررررررررررررررررررررررررررررر
کوکییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آی أم این اون دنیا!!!!
من جنازم الان 😐👻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.