بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

سلام من یکی از میکس ها استیج تون رو کپی کردم و منع زدم اشکابلی که نداره
سلام
کنچانایو ^^
وای من تمینو و کایو جیمینو باهم خیلی دوست دارم:)

این سه تا باهم خدان من هروقت تمینو میبینم فک میکنم همزاده جیمینه انقد کع این پسر خوبه:)

تمین یه ترکیب خوبیه از کایو جیمینه:)

من این سه تا دوستو خیلی دوست😻😻😻😻💖💖💖💖❤
تا حدودی باهات موافقم
یه مدت فیک کاپل جیمین و تمین میخوندم 😂😂
خیلی تمین و جیمین خوبن خدایی
کایم دوس دارم اولین کراشم تو اکسو بود
منظور خاصی نداشتم جیسوگ جان. مرسی که می ذاری برینگ د سول رو و اینکه خدا نکنه!
راستی چرا من وقتی عکس کاور این رو تو سایت دیدم فکر کردم تمین یونگی اِ؟؟؟
شوخی کردم 😂😂😂

کنچانااا ، لابد زیاد به یونگی فکر میکنی
https://www.pinterest.com/pin/686306430696679238/?nic=1
این لینک بالا رو حتما برین. جیسوگ جان تو هم حتما برو توش. یه فن مید خوب از تهیونگ که دلم نیومد به اشتراک نذارمش.
لینک پایین هم فن مید خیلی باحالی بود. باز دلم نیومد نبینید.
https://www.pinterest.com/pin/767019380269809442/
 اگر با ویدیو اولی که فرستادی ، عمرمو میدادم به ادامین سایت ، کی میخواست قسمت 4 برینگ د سولو بزاره  ㅠㅠ   



ویدیو دومت واقعا عین حقیقت بود ( لایک ) 😍💙
Lydia Martin 🅑🅣🅢
قبول دارین با اینکه تهمین خوبه ولی جیمین یه چیز دیگست ؟!
لامممصصصصصببببب
صد در صد 😍👍👍
بسی خفننننننننن اصن بازم کاری کرد دوباره از از اول عاشق پارک جیمین بشمO-o
یکییی بیاد منو بگیرههههه پارک جیمینننننن!
یپ خفن بوود 😎😍👍
من بلخره یکیو واسه حرفیدن پیدا کردم
لنتی ادم پر نمیزنه وبه بچه ها
امروز جواب کنکوره خیلیا اومده
شاید بخاطر همینه


جیس مگه چنتا کنکوری داشتیم جیگر؟ 😂😂
من بودم و ام ان و لیندا و دیگ کسی بذهنم نمیاد 🤔😊
لاو یو سیما شه^^
لاو بک نورا شه 😍❤
مرسی سیمایی
راستی سلام^^
سلام عزیزم خوبی؟
خواهش میکنم 😉💛
سیما شه میشه کیفیت پایین ترشم بزاری؟؟؟
این خیلی زیاده حجمش
باشه
شب احتمالا میذارم نورایی
لطفا کیفیت پایین تر بذاریددد
این خیلی کیفیت اش خوبه حجمش هم می ره بالا حداقل ۷۲۰ پی بذارید لطفا
اوکی وقت کردم میذارم 😉💞
Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww مرسی سیماجون که گذاشتیش😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم عزیزممم 😊😊💙💙💙😍😍😍
خیلییی خوف بیددددددد مرسی سیماشییی😍🙂

فقط جیمین-_-👌🧡
آره خیلی خوب بود
❤❤
تشکر ویژه از کیم پارک 😍
این چیه؟
رقصه
ببینش 😍
خیلییئ خوفع ببینش
برای یه هفته 150 مگ دارم
باید ساعت 2 باز نامحدود بگیرم دان کنم 😭
وای این خیلی اوکیهههههههههه😶😶😶😶🤤🤤🤤🤤💓💓💓💓😍😍😍😍😍
من اینو خیلی وقت پیش دیدم😂
هنوز ندیدم 😭
پیشنهاد کیمی بود 😍❤
اولینننن بازدیددد
آنیووووووو
تنکس یو سو ماچ فور اورى تینگگگگ
سارانگه یو... 💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘💞💞💞💞💙💙💙💙💝💝💝💝
اولین بازدید خودم بودم 😎✌
انیووو
خواهشششش ورییی ماااچچچچچ
نادو سارانگهه یوووو
💜💜💜😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.